ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 41 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 39 40 41 42 43 51 91 141 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.201 - 1.230 / 7700

Aihe: Alennusmyynnit

Kuinka moni tilas ton garmin 605:n? Ite tilasin. Sitte vaan rautalanka ohjetta tänne miten saan kartan ladattua ja siirrettyä laitteeseen? Onko se sitte toi open street map vai mikä?

Meni vähä ot.. Sori

Itse tilasin myös tuon Garminin
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vellu80 Katso viesti
    Kuinka moni tilas ton garmin 605:n? Ite tilasin. Sitte vaan rautalanka ohjetta tänne miten saan kartan ladattua ja siirrettyä laitteeseen? Onko se sitte toi open street map vai mikä?

Meni vähä ot.. Sori
    "On parempi olla kahdentoista tuomittavana kuin kuuden kannettavana"

Vaimo tilas Garminin mulle synttärilahjax <3, katotaan ensin miten ilmaisella karttapohjalla tulee toimeen,aika vaihtelevasti tiet ja polut on merkattu mun lähialueella.

JackOja puhui asiaa kyllä kuinka homma toimii... on se varmaan helpompaa kuin perinteisella kartalla (ainakin omalla epätarkalla versiolla).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Tästä pikkujampalle ehta täpäri seiska-ysi-ysi

Tuolla saa jo koulun pihassa rispektiä (... ja varkaat peräänsä )
    Onko kellään omakohtaista tietoa miten pitkälle ko. tarjousfillari sopii (osaan siis kyllä lukea valmistajan kokosuositukset ja lisäksi vaakaputki näyttäis olevan vähän liian lyhyt)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti AaPe Katso viesti
    Vaimo tilas Garminin mulle synttärilahjax <3, katotaan ensin miten ilmaisella karttapohjalla tulee toimeen,aika vaihtelevasti tiet ja polut on merkattu mun lähialueella.

JackOja puhui asiaa kyllä kuinka homma toimii... on se varmaan helpompaa kuin perinteisella kartalla (ainakin omalla epätarkalla versiolla).
    OT: Mä oon lähialueen uudet tiet ja polut lisänny OSM:iin sitä mukaa kuin niitä on tullu vastaan. Hauskaa hommaa sekin.
    Ride and Smile!

http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/...ike-large-pink

Siinä ois komea tt-pyörä sram redillä 1250 puntaa
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aautio Katso viesti
    Tampereella Linnainmaan Prismassa pyöräilyyn varsin oivasti soveltuvia HI-TEC-merkkisiä nilkkasukkia: 5 paria 5 euroa. Varsin oivallisen oloiset, ohuet ja just sopivan korkeat nilkastaan. Näitä pitää hakea vielä lisääkin, vaikka jotain brändittömiä ovatkin. Kukaan ei huomaa

Ovat siinä lisäravinnehyllyn kohdalla käytävän reunalla.
    Lielahden Prismassa sama tarjous. Prismamaiseen tapaan sijoitettu samoille paikoille lisäravinnehyllyyn nähden
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Lielahden Prismassa sama tarjous. Prismamaiseen tapaan sijoitettu samoille paikoille lisäravinnehyllyyn nähden
    No enpäs huomannu vaikka perjantaina kävinkin Lietsun prismassa...
    www.kaupinkanuunat.net

Tuosta endurokaahailuun vähän harvinaisempi peli.
    Devinci Hectik 1

Crank Bros Cobalt -kiekot aika hyvällä alennuksella:

http://titus-bikes.myshopify.com/pro...obalt-wheelset

On-onen villakledjuja syksyn kalseuteen:

http://www.on-one.co.uk/i/q/CLOOMER/...no-wool-ls-top

En tiiä, onko hyviä, mutta ostin pari varmuuden vuoksi.

^ Cobaltteja saa CRC:stä ja Bike-Discountista ~500EUR rahteineen.
    Onko tietoa Tituksen toimituskuluista Suomeen, yleensä jenkeistä tuonkokoinen rahti on sikahintainen..

EDIT: spostivastauksena: kiekkosetin rahdit suomeen 100USD..
    Paulix muokkasi tätä : 16.08.2011 at 17.23

Minäkin pistin vihreen tilaukseen. Lisäks lähti vielä pitkähihainen t-paita.
    - Fear is a mindkiller -

hohhoijaa.. Ei oo keulalla paljo hintaa. Aikas halvalla lähtis recon.
    http://www.on-one.co.uk/i/q/FORSRETK/rockshox-recon-silver-tk-coil-100mm-fork-with-lockout
    - Fear is a mindkiller -

Hyviä ovat. Himoittaisi vihreä, mutta kun tuo mustakin on vielä hyvässä kuosissa. Hinta on kyllä tosiaan kohdallaan, taitaa olla joku lyhyt tarjous tosin.

Pari paitaa tuli tilattua. Pian alkaa olemaan jo niin paljon varusteita että ehkä sen talven selviää

IncBuff Guest
    Mimmoiseen käyttöön tuo on hyvä? Ite oon tämmönen vilukissa niin 15 asteen alle ei enää pelkällä teknisellä ajopaidalla tarkene, mutta takki päällä ui hiessä. Joten tommoisiin 10-15 asteen keleihin ois paita haussa.

Sain opastusta että tuo takin alle suoraan iholle niin on hyvä. Tuolla kai pärjää jo pakkasen puolelle kun on "mid weight". Vilukissalle lyhythihaisesta seuraava vaihtoehto on varmaan aina tyylikäs pitkähihainen paita (muotipoliisirikkurit laittavat juoksu/kerrastopaidan) alle ja lyhythihainen päälle. Tai sitten vaan se pitkähihainen, jos on oikein fillariversioita

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Mimmoiseen käyttöön tuo on hyvä? Ite oon tämmönen vilukissa niin 15 asteen alle ei enää pelkällä teknisellä ajopaidalla tarkene, mutta takki päällä ui hiessä. Joten tommoisiin 10-15 asteen keleihin ois paita haussa.
    Minulla on vihreä paita ja just tollaiselle 10-15 asteen keleille se on hyvä. Vähän viileämmille laitan lyhyt/pitkähihaisen merinopaidan alle. Lämmin tulee. Viimaa tuo ei hyvin pidä, kun ei ole kovin tiukkaa neulosta. Mukava ja hyvä paita varsinkin tuolla hinnalla. Suosittelen!

PBK:n uusi koodi

Probikekitin alekoodi on näköjään vaihtunut sitten viime käynnin. Kymmenen prosenttia alea loppusummaan saa nyt koodilla velonews10.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarkempp Katso viesti
    Alkujaan tämän lähetti JackOja
    TGStoresta www.tgstore.net elokuun ajan -20% listahinnasta koodilla AUG20 (ja yli 55eur ostokseen sukat kaupan päälle).
    Eipä menny tääkään putkeen, tilasin Phantom II:n koolla ja värillä joita piti olla 20+ varastossa. Eipä ollut, tuli asiakaspalvelusta maili että euroopan varastossa olisi, laitetaanko sieltä vaikka kestää viikon pitempään. Vastasin että pistäkää vaan. No tilaus on edelleen "Waiting for customer feedback" tilassa.. onneksi kelit on lämpöiset ja mies kuumeessa, tässä mitään takkeja tarvita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti protonis Katso viesti
    Minulla on vihreä paita ja just tollaiselle 10-15 asteen keleille se on hyvä. Vähän viileämmille laitan lyhyt/pitkähihaisen merinopaidan alle. Lämmin tulee. Viimaa tuo ei hyvin pidä, kun ei ole kovin tiukkaa neulosta. Mukava ja hyvä paita varsinkin tuolla hinnalla. Suosittelen!
    Mites nuo koot menee. Minulla on normaalivaatekoko M ja pyöräilykuteissa L (esim. Nalini). Onko On-One paita parempi ottaa myös L kokoa ?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vecculiko Katso viesti
    Mites nuo koot menee. Minulla on normaalivaatekoko M ja pyöräilykuteissa L (esim. Nalini). Onko On-One paita parempi ottaa myös L kokoa ?
    Komee svetari. Lähti tulee tänneki yks kappale vihreenä ja s-kokona.
    Ite oon 179cm/69kg. Ja mittasin oman kokoni sen taulukon mukaan, kun ite oon yleensä kokoa välillä small/medium. Eli ei muuta kuin mittanauha käteen

Mitenköhän noi toimii pitkillä laiheliineilla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Toivottavasti huonosti.

Nimim. Tuleva L-koon omistaja 172/90

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Starfury Katso viesti
    Komee svetari. Lähti tulee tänneki yks kappale vihreenä ja s-kokona.
    Ite oon 179cm/69kg. Ja mittasin oman kokoni sen taulukon mukaan, kun ite oon yleensä kokoa välillä small/medium. Eli ei muuta kuin mittanauha käteen
    Joo, en kyllä kovin paljon noihin mittataulukoihin ole luottanut pyöräilyvaatteiden kohdalla. Monesti on kuitenkin käynyt, että on ollut liian pieni kun on ollut tilavinaan sopivan. Tilasin kaksi kappaletta, varmuuden vuoksi L-kokoa, omat raamit luokkaa 181cm/75kg.

IncBuff Guest
    Jaa laitoin nyt vihreän L-kokoisen tilaukseen, kun mustat ehti jo loppua. Saa nyt nähdä miten tuo istuu 187/72 nälkäkurjelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vecculiko Katso viesti
    Joo, en kyllä kovin paljon noihin mittataulukoihin ole luottanut pyöräilyvaatteiden kohdalla. Monesti on kuitenkin käynyt, että on ollut liian pieni kun on ollut tilavinaan sopivan. Tilasin kaksi kappaletta, varmuuden vuoksi L-kokoa, omat raamit luokkaa 181cm/75kg.
    Sama täällä. Mieluummin vähän iso. En satana halua näyttää miltään 70-luvun björn borg kopiolta helevetin tiukassa villatakissa. Hyh.. Äääh..
    - Fear is a mindkiller -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Kaveri on muistaakseni 184 ja <70, ja sen päällä m-kokoinen istuu kohtuullisen hyvin. Apropå, ite ostin taannoin tällaisen http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/...o-jersey-250gm L-kokoisena, koska kokotaulukkojen mukaan se näytti aika pitkältä ja kapealta mallilta. Ja kas, 191/76 kynikselle se sopii hienosti, tuntuu jopa oikeesti "slim fitiltä" jamalla kun selkäosa on niin pitkä, ettei alushousut pääse vilkkumaan edes matalavyötäröisten pillifarkkujen alta. Ei tuokaan tosin täydellinen ollut: hihansuita jouduin jatkamaan sen sentin, mikä niissä oli varaa ja jotenkin tuo tuntuu karkeammalta iholle kuin esim. Ortovoxin merinot.
    Kugelschreiber muokkasi tätä : 17.08.2011 at 08.45

Tänään On-onessa on Giro Prolight GBP 79. Isopäiden kannattaa pitää kiirettä, sillä L-koko hupenee. Itse tilasin pari tuntia sitten, ja mustia oli jäljellä vielä 23 kpl. Nyt 12.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •