GiantElectrobikeGarmin
Sivu 7 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 334

Aihe: Gore Bike Wear -ajoasut

Thermo vs. Windstopper Softshell

Onko kokemuksia näiden eroista? Olisi nimittäin hakusessa ajohousut talvikäyttöön, ja Gore Bike Wear Contest Windstopper softshell on ollut harkinnassa. Miten koville pakkasille tuota voi suositella? Huomasin että Contest-housuista on myös Thermo-malli, jossa ei ole winsdstopperia, olisiko tuo parempi talvikäyttöön?

Mielestäni tuo on päinvastoin: Contest WS-housuilla pärjää kylmemmässä kuin noilla thermoilla. Thermo-housujen materiaali on "tavallista" trikoota, josta tuuli menee läpi. WS-housuilla olen ajellut muutamassa pakkasasteessa, hiukan kylmemmässäkin pärjää jos saa alle mahtumaan jonkin välikerroksen. Kovilla pakkasilla en itse noilla Contest-WS-housuillakaan ajelisi, mutta tarkeneminen on tietty jonkin verran yksilöllistä.
    Rule #1: Obey The Rules

Jep, noilla windstopper contesteilla olen ajanut kokotalven, kovimmat pakkaset yli 20 astetta. Alle kun saa pitkät kalsarit, tarkenee ihan kivasti. Polvenlämmittimet on myös jees. Pitkien kalsareiden pukeminen alle on vain vähän hankalaa, kun sisäpuolinen matsku on pehmeää ja karvaista, mukavantuntuista, joka sitten ei liu kalsaria vasten. Pitäisi olla liukkaat alukalsarit. Housuista diggaan kyllä kovasti.
    Miksi vasta tuplaviskin jälkeen sanot mulle Rakastan sua?

Pärjäsin Goren Windstoppereilla 30 asteen pakkasilla. Alla joko toiset sukkikset tai fleese+urheilualushousut. Thermoista menee tosiaan tuuli herkästi läpi.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Kiitoksia tiedoista, eiköhän ne windstopperit ole sitten sopivammat. Tuolle thermo-mallille oli vaan merkattu matalammat lämpötilarajat, mutta jos siitä tulee tuuli läpi, niin ei kiitos.

Nyt lähti yllä mainitut housut tulemaan, vinkkinä vielä että Evans Cyclesistä nuo lähtee kuudellakympillä ilman postikuluja, kun esim. TGStoressa hintaa olisi tullut postikuluineen lähes satasen (ja ainakin tällä hetkellä löytyy hyvin kokoja).

Igor Pavlovits Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Pärjäsin Goren Windstoppereilla 30 asteen pakkasilla. Alla joko toiset sukkikset tai fleese+urheilualushousut.
    Kuin myös.

Jukkeli84 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacGyver Katso viesti
    Nyt lähti yllä mainitut housut tulemaan, vinkkinä vielä että Evans Cyclesistä nuo lähtee kuudellakympillä ilman postikuluja, kun esim. TGStoressa hintaa olisi tullut postikuluineen lähes satasen (ja ainakin tällä hetkellä löytyy hyvin kokoja).
    en kyllä piä yhtään pahana hintaa. tilasin itselle nyt ekat kunnolliset pitkät ajohousut ens talvea varten, tähän asti on jalassa pyörinyt ties mitä tuulipurjehousuja. 63€ toimitettuna ja vieläkin löytyy kokoja...takinkin oisin tilannut mutta kun on luottolimitit täynnä kun löytyy aina kaikkea kivaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkeli84 Katso viesti
    en kyllä piä yhtään pahana hintaa. tilasin itselle nyt ekat kunnolliset pitkät ajohousut ens talvea varten, tähän asti on jalassa pyörinyt ties mitä tuulipurjehousuja. 63€ toimitettuna ja vieläkin löytyy kokoja...takinkin oisin tilannut mutta kun on luottolimitit täynnä kun löytyy aina kaikkea kivaa..
    Itse tilasin pitkäperjantaina ja luulin jo että housut jää tulematta, kun pääsiäisen jälkeen luki joka koon kohdalla Discontinued. No tiistaina UPSin lähetti kävi tuomassa housut, ja kyllä nuo tuntuu hyvältä jalassa, ja vielä kun kokokin osu oikeaan. Tuommosessa +5C:ssa noi on jo melko kuumat, mutta talvihousuiksi ne on ostettukin.

pazi Guest
    Olen hankkimassa goren lyhyitä ajohousuja, niin miten on housut sopineet kokotaulukon perusteella. Tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta päästä sovittamaan housuja, kun ei niitä ole paikallisilla myyjillä valikoimassa. Omat mitat puoltais kokoa M.

Ja olisko suositella jotain hyvää mallia?

-Pasi

Mulla kalsarit M-kokoa niin Goren henkseliset ajohousut L-kokoa.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Minulla ozonit ja xenonit, vai mitä ne kalliimmat mallit nimeltään ovatkaan (ekat oli / on perusmalli, jotka hyväksi myös totesin ja siksi olen Goren mannekiini nykyään). Olen siinä 189 cm ja 93 kg einiinurheilijavartaloinen, joten olen aina ostanut suurimman koon mitä on ollut tarjolla, xl?. Huomasin, että viimeisin, hintavin Goren lyhythousu onkin astetta pienempi kuin entinen toiseksi kallein malli samassa koko luokassa. Mahtuuhan tuokin suht hyvin. Vaippa on toiseksi kalleimmassa minusta parempi, kuin uusimmassa hifimallissa. Mutta sehän on makuasia.

Mulla on ozonit L-koossa sekä talvi bygat xl-koossa. Omat mitat 190cm/92kg. Toi L on mukavan napakka ja XL rento. Bibsit venyy aina joten melkein suosittelen ottamaan mielummin tuon napakan kuin löysän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pazi Katso viesti
    Olen hankkimassa goren lyhyitä ajohousuja, niin miten on housut sopineet kokotaulukon perusteella. Tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta päästä sovittamaan housuja, kun ei niitä ole paikallisilla myyjillä valikoimassa. Omat mitat puoltais kokoa M.

Ja olisko suositella jotain hyvää mallia?

-Pasi
    Omat mitat 178/73 ja M on juuri passeli. Se perusmalli on ainakin toiminut erittäin hyvin. GBW:n leikkaus on vähän kapea, joten jos on kovin tunkkijalat niin voi olla tiukat. Sopii hyvin hoikille.
    Johannes
    "I want to ride my bicycle
    I want to ride it where I like"

-Queen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Mulla on ozonit L-koossa sekä talvi bygat xl-koossa. Omat mitat 190cm/92kg. Toi L on mukavan napakka ja XL rento. Bibsit venyy aina joten melkein suosittelen ottamaan mielummin tuon napakan kuin löysän.
    Elämäni ensimmäiset oikeat pyöräilyhousut ovat nyt hakusessa ja kaipaan vinkkejä oikean koon valintaan.

Mitoiltani (191cm/85kg) olen hankala tapaus enkä sovi Goren kokotaulukoihin. Jalat ovat venähtäneet ylipitkiksi. Inseam on XXXL kokoa (91cm,36 in), mutta waist/hip menee M/L mittoihin.

Olen ajatellut POWER III Bibseja ja päätymässä mantiksen kommentin perusteella L-kokoon. Vyötärö noissa tuntuisi olevan ok ja henkselien venyvyys ei taida olla ongelma?

Bibsien kaveriksi ajattelin OZON III Leg Warmereita. Riittääkö L-koossa pituus? Jos otan XL:n, niin velahtaako ne nilkkoihin parin kilsan jälkeen?

Lisäksi Goren pitkät housut kiinnostaa esim. Fusion tai COUNTDOWN. Riiittääkö noissa lahkeen pituus XL-koossa? Voisiko joku mitata omistaan todellisen lahkeen sisämitan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Scoobydoo Katso viesti
    Elämäni ensimmäiset oikeat pyöräilyhousut ovat nyt hakusessa ja kaipaan vinkkejä oikean koon valintaan.

Mitoiltani (191cm/85kg) olen hankala tapaus enkä sovi Goren kokotaulukoihin. Jalat ovat venähtäneet ylipitkiksi. Inseam on XXXL kokoa (91cm,36 in), mutta waist/hip menee M/L mittoihin.

Olen ajatellut POWER III Bibseja ja päätymässä mantiksen kommentin perusteella L-kokoon. Vyötärö noissa tuntuisi olevan ok ja henkselien venyvyys ei taida olla ongelma?

Bibsien kaveriksi ajattelin OZON III Leg Warmereita. Riittääkö L-koossa pituus? Jos otan XL:n, niin velahtaako ne nilkkoihin parin kilsan jälkeen?

Lisäksi Goren pitkät housut kiinnostaa esim. Fusion tai COUNTDOWN. Riiittääkö noissa lahkeen pituus XL-koossa? Voisiko joku mitata omistaan todellisen lahkeen sisämitan?
    Kokotaulukon inseam taitaa tarkoittaa lähinnä nilkan nivelen alapuolelle, eli mihin housujen pitäisi päättyä. Kyllä sulla ihan normaalit mittasuhteet on. L-koko on mielestäni sulle pieni.

pazi Guest
    Onko kenelläkään kokemusta tästä takista. Tarvitsisin takin, joka on tuulenpitävä. Tällä hetkellä minulla on pari Goren takkia, ja olen niihin tyytyväinen. Evanscyclesiltä sais takin ihan kohtuu hintaankin.

-Pasi

Minulla on tuo (heijastimia ei ole kylläkään hihoissa, jos ne niitä on). Tämän kesän ostos. Suosittelen. Niin mukava pitää, että kelpaisi yöpaidaksi. Niukka "leikkaus", kuten tekstissä lukeekin.

pazi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Minulla on tuo (heijastimia ei ole kylläkään hihoissa, jos ne niitä on). Tämän kesän ostos. Suosittelen. Niin mukava pitää, että kelpaisi yöpaidaksi. Niukka "leikkaus", kuten tekstissä lukeekin.
    Minkä kokoisen takin olet ostanut, ja mitkä ovat mittasi? Omat aikaisemmat Goren takit ovat M-kokoa. Luulisin, että tuostakin menee M-koko.

Xxl on kokoni 188-9 cm / 93 kg. Aika pulska pyöräilijäksi, mutta kyllä tuo mahtuu. Normitakkina tietenkään en tuota pysty käyttämään, kun pitkäselkäisenä edestä takki on suorana seistessä lyhyehkö (niin kuin pitää ollakin). Minun takissani on irroitettavat hihat.

Omat luvut on 198cm, 100kg, inseam 96-98cm. XXL kokoisena mahtuu kaikki takit ja on juuri sopivia (ainakin tight ja slim). 3/4 pökät menee melkein ok, mutta kiristää vähän. Voi silti käyttää. Pitkät housut tuntuu olevan vähän väljempiä ylhäältä, mutta pituutta saisi olla vähän enemmän. Saa kuitenkin kengänpäällisillä nilkat suojaan, ja kun niitä aina kylmällä kuitenkin tarvitsee, niin ei ongelmaa. Olkaimet ylttää.

Mitäs mieltä tästä Balance III -takista, sopisiko syys/talviajoon? Ei se mikään paksu ole, mutta mitä nopeasti kokeilin kaupassa niin L sopi solakkaan 180cm/88kg vartaloon vaikka oli hupparikin alla.

http://www.gorebikewear.co.uk/remote...1212722558082A
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Mitäs mieltä tästä Balance III -takista, sopisiko syys/talviajoon? Ei se mikään paksu ole, mutta mitä nopeasti kokeilin kaupassa niin L sopi solakkaan 180cm/88kg vartaloon vaikka oli hupparikin alla.

http://www.gorebikewear.co.uk/remote...1212722558082A
    Mulla on ollu ton tyyppinen takki (voi hyvin olla toi samakin tai edeltäjä, mutta en nyt muista tarkkaa mallia) parisen vuotta ja oon tykänny. Toi Active Shell on vähän paksumpi kuin pelkkä kuori ja ei sen takia lepata yms. Samoin venyy sen verran että saa tungettua vähän enemmänkin vaatetta alle. Oon pärjänny tolla jopa talviajossa kun on laittanu alle enemmän vaatetta. Vastaavasti tolla voi ajaa vaikka alla olis vaan t-paita, eli ei vaadi pitkähihaista alle.
    Ride and Smile!

Koskahan tulee talvimallistot hyllyyn, huvittais hommata uudet talvitrikoot.

Takki tilattu Wiggleltä, 66 punnalla irtosi. Housut vielä pitäisi kai jostain bongata... ovatkohan countdownit mistään kotoisin...
    snowfake muokkasi tätä : 10.08.2011 at 20.18
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

TGStoresta elokuun ajan -20% listahinnasta koodilla AUG20

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    TGStoresta elokuun ajan -20% listahinnasta koodilla AUG20
    Ja vielä sukat kaupan päälle kun tilaa (olikohan) yli 55 eurolla. Phantom II lähti tilaukseen.

^ Raportoi sitten montako viikkoa toimitukseen menee. TGStore on kokemuksieni mukaan ollut huonoin Goren vaatteita myyvä kauppa universumissa.
    A Gentleman will walk but never run

^oho

Mä olen saanut tavarat ihan pikaisesti ja vääränkokoisen vaihtokin meni mallikkaasti.

^ Kaksi tilausta, varastosaldot näyttävät vaikka mitä ja kun sitten vaihtoa kokeillaan, ei olekaan enää oikeaa kokoa minkään värisenä. Toimitus jonkun Keskimaan (kaiketi Keski-Eurooppa) varastosta Mordoriin Englantiin ja sieltä Suomeen. Ei hyvä. Ostan jatkossa Wiggleltä.
    A Gentleman will walk but never run

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •