GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 32 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 30 31 32 33 34 42 82 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 931 - 960 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Vanhapuuma Guest
    Avataanpa minunkin puolelta tätä ketjua: itse olin tulossa töistä vielä ja Oulunkylän asemalla tänään joskus viiden paikkeilla, vihreä (Cinellin?) asustus ja komia tumma Canyon - ottamassa pientä alkuvauhtia lähijunalla? Mahtuko kyytiin?

Perkele kun kiristelee vain tsekkailla muitten pyörälenkkejä kun jo kolmatta viikkoa saa antibioottikuureineen ja jälkioireineen kärvistellä näillä ilmoilla. Luonnollisesti ilmat kylmenevät kun minä alan tokenemaan.

Hymy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Joku tuuppas vahvasti keltamustalla tempokoneella Lohtajan kohdalla kasitiellä aamulla etelään päin ja äsken pohjoiseen. Oliko Avanti?
    Tunnustan Ja kone on Scott Plasma...

Oliko tänään illalla foorumilaisia liikenteessä Kirkkonummella? Kylmälässäkin tuli vastaan yllättävän paljon porukkaa: yksi Cervélon tt-pyörällä (kahdesti vastaan lenkin aikana), neljän hengen porukka ja yksi Bianchi-kuski.

Terveiset vielä sille keltapaitaiselle herralle (ajeli myös Bianchilla), joka ohitti meidät Evitskogissa ja joka ajettiin kiinni ennen Lapinkylää.

Olin kaverin kanssa liikkeellä. Hänellä Cuben crossari ja itsellä Caad 8.

Eilen Meikun sairaalan kulmilla ajoi yli-coolin näköinen Cervelo-kuski maantielätsä päässä. Tiukka katse asfaltissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti randall Katso viesti
    Oliko tänään illalla foorumilaisia liikenteessä Kirkkonummella? Kylmälässäkin tuli vastaan yllättävän paljon porukkaa: yksi Cervélon tt-pyörällä (kahdesti vastaan lenkin aikana), neljän hengen porukka ja yksi Bianchi-kuski.
    Läheltä liippaa. Näin itse tt-kuskin Kylmälästä tullessa Lapinkyläntiellä Kauklahden päässä. Vastaan tuli myös Oitmäen tienoilla pariskunta, joista ainakin mies tervehti. Itse liikkeellä Plum Crazy Kleinilla.

Turuntiellä Veikkolan kupeessa tuli vastaan kaksi Rabobank-asuista polkijaa. Tosin erikseen muutaman minuutin välein.

Paljon maantiejengiä tänään liikkeellä Sipoon suunnalla. Toivottavasti kaikki eivät kastuneet yhtä pahasti kuin mä. Forecan ennustukset ovat kyllä kusseet aika pahasti tänä kesänä.

Pariskunta(?) ohitti minut tänään 12:n aikaan Espoossa Velskolan mäissä ja kuittasin heidät taukonsa aikana hetkeä myöhemmin. Mahtoiko olla foorumin käyttäjiä?

Ajelin eilen Janakkalan Leppäkoskelta kotio Espooseen. Tervakoskella pitkässä ylämäessä tuli kaveri ajokaistalla vastaan ja moikattiinkin. Hidasta näytti olevan matkanteko, liekö ollut moneskin nousukerta? Muuten vanhalla hämeenlinnantiellä oli hiljaista kuin huopatossutehtaalla, joka minut kyllä yllätti. Kello oli siinä 20-21.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nuubiainen Katso viesti
    Forecan ennustukset ovat kyllä kusseet aika pahasti tänä kesänä.
    No niin prkl ovat. Aamupäivällä lähdin metsälenkille hyvässä uskossa että sadetta tulee vasta myöhemmin iltapäivällä mutta paskan marjat, keskellä sipoonkorpea taivas kusi niskaan.
    To ride or not to ride? There is no question.

www.youtube.com/user/haxcu

Viimeksi pari viikkoa sitten lähdettiin päiväretkelle Porvooseen. Ennustus oli aamusta iltaan poutaa sekä Helsinkiin että Porvooseen. Perillä alkoi kuitenkin tihuttaa, ja takaisin tullessa iski totaalinen kaatosade, joka kesti varmaan ainakin puoli tuntia.

Oltiin sillan alla sitten sadetta pitämässä ja moikkailtiin vastaantuleville pyöräilijöille, ehkä jotain foorumilaisiakin meni ohi...

Kukas oli se kurko joka ajeli mottoritieliittymästä Lohjalle päin tänään maantiepyörällä ja vielä vasenta puolta? Valko-musta vaatetus näytti olevan.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Lainaus Alkujaan tämän lähetti haedon Katso viesti
    Kukas oli se kurko joka ajeli mottoritieliittymästä Lohjalle päin tänään maantiepyörällä ja vielä vasenta puolta? Valko-musta vaatetus näytti olevan.
    hahahaha
    juuri on märkänä liukas

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nuubiainen Katso viesti
    Paljon maantiejengiä tänään liikkeellä Sipoon suunnalla. Toivottavasti kaikki eivät kastuneet yhtä pahasti kuin mä. Forecan ennustukset ovat kyllä kusseet aika pahasti tänä kesänä.
    Olitkohan yksi (kahden hengen seurueemme) vastaantulijoista? Hienosti taisi muuten jengin tervehdyksiinvastaamisprosentti olla eilen täydet sata. Ja juu, kastuttiin. Viimeiset 25 kilometriä sateessa ja loppupeleissä ihan umpimärkänä. Ei aivan osunut nyt sen paremmin Foreca kuin Ilmatieteenlaitoskaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aapi Katso viesti
    Olitkohan yksi (kahden hengen seurueemme) vastaantulijoista?
    Luultavasti, näin aika montakin kahden hengen seuruetta. Ajoin itse "myötäpäivään", ja suurin osa näytti ajavan toisinpäin.

Kastuminen ei muuten olisi niin paha, mutta Spessun hyvin ilmastoidut kengät imevät itsensä vettä täyteen viidessä minuutissa. Sen jälkeen poljetaankin loppumatka pienen litinän säestyksellä...

Edit: hmm, kohtuullisen tyhmä kommentti yllä... Ei mikään yllätys että suurin osa vastaantulijoista ajaa eri suuntaan. Tosin otin kiinnikin jotain heeboja

waltimo Guest
    Tiedän oikeastaan kuka ajoi, mutta kiitos kaima Canyonistille vetoavusta kun oma kone hyytyi Porvoon lenkillä. Datat http://connect.garmin.com/activity/104635720

-waltimo

Oliko joku palstalaisista lähdössä maastokisaan sunnuntaina Bembölen kahvituvalta? Numero oli hyvin kiinni pyörässä, mutta aika ja paikka taisi olla hukassa. Tahko kun ajettiin kuukausi sitten ja startti oli jokusen sata kilometriä pohjoisemmassa.
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

Kruisailen tämän viikon fiksillä Kalajoella. Viime vuonna en nähnyt täällä pyöräilijöitä ollenkaan. Eilen tuli tyttö/neiti/rouva vastaan joen ylittävällä sillalla valtatiellä (olin emännän kanssa liikenteessä) ja Tyngällä taisi olla polkija mustalla Cervelolla liikenteessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tassu Katso viesti
    Kruisailen tämän viikon fiksillä Kalajoella. Viime vuonna en nähnyt täällä pyöräilijöitä ollenkaan. Eilen tuli tyttö/neiti/rouva vastaan joen ylittävällä sillalla valtatiellä (olin emännän kanssa liikenteessä) ja Tyngällä taisi olla polkija mustalla Cervelolla liikenteessä.

Voi voi kalajoella onki mukava kruisailla. Ite oon sieltäpäin kotoisin, mutta tänä kesänä ei tullu kotopuolessa kaytyäkään. Joulun aikaan varmaan taas. Käy Tapion Tuvalla. Siellä on hyvä kahvi.

Tänään Mielakan päällä tapasin pitkästä aikaa toisenkin maastopyöräilijän oliko foorumilaisia, en tajunnut esitellä itseäni.

Olin Trekillä ja vastapuoli taisi olla jollain Canyonilla?

Jos maanantaina joskus iltayhdeksän jälkeen Kehä III:n ja Itäväylän risteyksen paikkeilla rinnalle moikkaamaan ajanut kundi on foorumilaisia, niin ei ollut tarkoitus olla epäkohtelias - oli vauhtilenkin viimeiset kilometrit, kieli pitkällä ja vielä napit korvissa. Ensi kerralla ehkä ehtii rupattelemaankin

Joku tummalla Rossanolla lyöttäytyi seuraan Perkkaalla ja jatkoi Hietsun reunalle asti. Työmatka meni oikein mukavasti rupatellessa, eikä kuumakaan tullut tänäaamuna.

Minua epäiltiin. Meinaan junassa (Hki-Kuopio-Kajaani), kun vaimo kuuli naapuripenkistä kovaäänistä juttelua tyypeistä, jotka ajoivat 31 tuntia yhteenmenoon. Tästä vaimo minulle viestittämään, että puhuvatko minusta. Minä siihen, että ei minusta, sillä minä ajaisin paljon pitempään (arvasin jo, että kyse oli Kajaanin urhojen Kajaani-Hki -turneesta).
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Kalajärvi-Klaukkala-Valkjärvi ja takaisin

Ajelin tänään tahmaisen Klaukkalan lenkin ja totesin, että mitä menevämmän näköinen kaveri ja peli on vastassa, sitä heikommin lapa nousee moikkaukseen. Saldo abt. 4/15 vastakäpälöitä.

Tahmaisesti kulki. Olin juuri valmistautumassa kurvaamaan kotipolulle (hehe, vauhtia on niin paljon, että otetaan kunnon valmistautuminen) kun Kalajärven keskuksen eteläpuolella vihreällä bianchilla ollut menoveikko lyöttäytyi puoleksi minuutiksi peesiin ja ylämäen jälkeen paineli menojaan. En olisi kaveria (palstalaisia?) muuten huomannut, mutta onneksi aurinko paistoi takaa ja toinen pomppiva varjo menopelin etupuolella alkoi mietityttää josko joku siellä tulee. Tervehdys kyllä tuli, lämmitti se, mutta tosiaan vois sitä ehkä huikkasta tullessaan. Nimittäin tuolla Vihdintien suoralla kelvin asfaltti on paikoitellen haljennut ja railotonta ajolinjaa pitää hakea välillä väärältä puolelta. Ainekset tietysti kiilaukselle olivat olemassa, mutta onneksi en ollut niin poikki, ettei varjo jäänyt huomaamati.

Eräälle fillaristille tarjosin tänään renkaanpaikkausapua, Matalajärventiellä - Järvenperän lähellä. Sinulla oli kova kiire (?) bussiin, silloin ilmeisesti rengas jäi paikkaamatta. Toivottavasti sait fillarin kuntoon...
    http://www.movescount.com/members/tkuhmone
    http://timokuhmonen.smugmug.com/
    http://tiku-astro.blogspot.com/

Nishikin Cyclolla työmatkoja ajavaan olen törmännyt pari kertaa tällä viikolla ja jutellut fillarijuttuja. Mainitsit ohimennen fillarifoorumin... Kuka olet? Astu esiin!

Tulee vähän myöhään mutta kuka ajoi viime viikon torstaina Raisionlahden lähellä Naantaliin päin minua vastaan kaksipyöräisellä nojakilla? Onko foorumilaisia? Oli niin yllättävä tilanne etten tajunnut pysähtyä, mutta käpälät kyllä nousivat molemmilla.

Punasävyinen maantiejoukko nousi vahvasti Teivon mäkeä tänään aamuysin nurkilla kohti Ylöjärveä. Keitä lienevät...?
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Concorde Katso viesti
    Punasävyinen maantiejoukko nousi vahvasti Teivon mäkeä tänään aamuysin nurkilla kohti Ylöjärveä. Keitä lienevät...?
    Kanuunat limiitillä?
    Kaar ittelles vaa

[ylläoleva viesti saattaa sisältää sarkasmia, off-topikkia tai sissimarkkinointia]

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TimoF Katso viesti

Ketkä tunnustavat?
    Kommenttien joukosta tunnistettu ainakin yksi foorumilainen. Ketkä muut tunnustavat?
    Kaar ittelles vaa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •