eikös satanen pitäisi ajaa ihan yhtenä lenkkinä eikä kauppamatkoina ym pieninä palasina
eikös satanen pitäisi ajaa ihan yhtenä lenkkinä eikä kauppamatkoina ym pieninä palasina
Eikö toi päivän jakaminen oo ihan hyvä ja tämmöseen projektiin voi sitten lähtee enempi porukkaa? Jos ajaa aamulla työmatkaa niin tokkopa kukaan ajaa aamulla satasta?
Säännöt alkaa oleen aika valmiit... ainaskin mun mielestä![]()
non ni, tulihan se sieltä. Nimittäin että päivän voi jakaa osiin, jos haluaa ajaa enempi siis. Että aamulle tulee satanen ja sille päivän toiselle osalle vaikka maagiset 97km. Moneenko osaan päivän voi jakaa?
No mä ainakin ajan aamulla, ja yleensä yli satasia. Töihin jatkan matkaa autolla.
Mutta tässä on reilu puoli päivä aikaa vielä niitä sääntöjä miettiä.
Päivän jakaminen osiin sun muuta..
Oma "pakkosatanen-kuukausi" tuli ajettua, ja vähä ylikin. Toivotan teille muille onnea tämän izmon sääntöviidakko-projektin parissa!
Ei tässä mitään sääntöviidakkoa ole, kaikki on hyvinkin yksinkertaista. Alla olevaan izmon postaukseen kun vielä lisätään se, että satasen saa kerätä vuorokauden aikana pienemmistä palasista, homma on valmis!
Kerrohan vielä izmo, mitkä ovat ylipääpelaajavalmentajatuomarin fiilikset näin hankkeen aattona. Paineita ei kannata ottaa, mutta tiedostat varmaan, että pakkosatasta seuraa foorumin välityksellä (kymmen)tuhatpäinen yleisö.Itse saatan harkita puolipakkoa ihan vaan kannustuksen vuoksi, kun se sattuu tulemaan varsin helposti työmatka-ajelusta.
Saannöt on jo monelle selvät mutta kumma kun jokku ei vaan tajuu sääntöjä
Päivän voi palastella vaikka sataan osaan jos ajaa vaikka lähettiajoo työkseen ja joutuu välillä odotteleen...
Nyt on vielä vaihessa meenkö heti klo 24 jälkeen palautteleen parikymppiä yöllä...
Jos tänään ois ollut alkamispäivä niin ois ollut kova homma tuupata Kuusankosken puruu 60 km kilpailun jälkeen vielä 40 km lisää![]()
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Vapaaehtoisesti Kisun tyylillä ajettuna minulle kertyi tässä kuussa 3201 km, mutta näköjään kaksi päivää jäi ajamatta ja lisäksi muutama päivä jäi alle pakkospeksien. Satanen päivässä on paljon kovempi pala kuin tämmöinen satunnainen sunnuntaityyppinen ajelu. Kyllä mä nostan izmolle ja muillekin hattua, jos onnistuvat tässä projektissa.
Jos jollain iso traktori niin senkin peräkärryä saa käyttää peesiapuna...
Nyt kaksi tuntii aikaa aloittaa... vielä ei tiedä aloitetaanko ajo yötä vasten..![]()
Ei sitten muuta kuin hyvää matkaa - pakkomatkaa!Seuraamme projektin edistymistä täältä kuvapinnan vapaaehtoisemmalta puolelta.
Tsemppiä vain kaikille. Onhan ne säännöt nyt sitten selvillä kaikille, ettei tarvitse protesteja esittää kesken kuukauden?![]()
http://www.pellossalo.fi/
Havainto izmosta Hämeenkadulla n. 8:45
11.03 Nekalan suurjako, tankkaus käynnissä.
Hyvin on havaintoja tehtyaamulenkki titaanirosarilla Ylöjärvi Lamminpää Tesoma kertyi mittariin vain 34 km ja tankkaus Suurjanoon ja asiointiajoo pikkasen cibli been mittariin 6 km lisää ja nyt mietitään päivän jatkoo
Pakkopaita kuun lopussa ja Pitkäniemeen huilaan..?
Paa vaan pakkopaita heti tilaukseen, niin se motivoi projektissa
![]()
In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.
Tsemppiä projektiin!![]()
Tsemppiä!! Projekti kuulostaa aika rankalta (itse en pystyisi), mutta veikkaan että Izmolle tämä on pala kakkua.![]()
Ananasakäämä!
No tää päivä näyttää vielä tosi helpolta, nyt jotain 95 km yhteensä mittarissa ja jos vielä kävis kaupassa...
Yhteenveto sitten yöllä päivän retkistä....
Kirjanmerkit