Sitä voisi melkein puolitosissaan harkita mutta ei, on se niin pitkä tuo viisikinkymmentä. Taian pysyä tonnikuussasyteemissä. Riittää miulle.
http://www.pellossalo.fi/
Mäkin jo melkein alan harkitsemaan tuota puolipakkoa, mutta on se kyllä vähän hurja vauhti näin aloittajalle pyöräillä joka ikinen päivä vähintään 50 km.. Jos mä muutan omat sääntöni niin, että vähintään 50 kilsaa, mutta jos tulee enemmän, ni sen saa vähentää jonkun toisen päivän ajosta, kunhan kokonaismäärä täytyy. Ja raportoin vasta kun kuukausi on täynnä, kun jos sit ei onnistukaan ni en sitten vaan raportoi lainkaan.![]()
Tässäkin ois vaan kannattanu kysyä ajoissa palstan pyöräjumalattarelta Oikeat säännöt tuossa viime kuun puolella. Tällöin reittejä olisi voinut lähetellä Endomondon challengeen ja voinut osallistua Trekin maantiepyörän arvontaan. Mitä enemmän kisassa sai tour de francen aikaan kilometrejä, sitä useamman arpalipun sai.
Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet
Samoilla linjoilla kuin pari muutakin. Periaatteessa ihan hauska idea, mutta kehittyminen (mikä?) ja fiilis ei vaan ole tuollaisella kovin korkealla. Ehkä voisi yrittää jonkun tonnin ensi kuulle laittaa tavoitteeksi ja pitää niitä kivoja välipäiviäkin joskus.
Eihän pakkosatasen ole tarkoituskaan olla mukavaa, ei se sitten enää ole pakkosatanen![]()
Ei 3t km kuukaudessa ole yhtään kamalaa, tulee nyt vaan mukaan Kisun kuukausiajoon. Saa nääs pitää välipäiviäkin! Sehän se on suurin kannustin, jos tänään jaksan ajaa tän niin huomena ei välttämäti tarvii...
Täytyy olla rehellinen ja itteensä kai siinä vaan huijaa... tietenkin mittari voi olla "kalibroitu" antaan liikaa matkaa
96.2 km päivämatkasta tulee 0.8 miinuspistettä ja se vähennetään kuun lopussa kolmestatonnista...
Ylimääräisestä huilipäivästa tulee myös 100 miinusta
heh, ota huamioon tämä on Kisun säännöillä-pakkosatanen.minä muitten sääntöjen mukaan rupee ajeleen, niissä on aina koira haudattuna.
Mulla sääntö ei muutu koko aikaa, tämä on aina sama, kolme tonnia kuussa.
Ja otapa huamioon Izmo ystäväiseni, mistä tai kenestä Sinä sen idean alunperin sait. Ilman Kisua ei olis koko pakkosatanen- termiä.aattelepa sitä, kiittäisit etkä aina haraa vaan vastaan. Onko täällä yhtään mun postausta, mihin et olisi hätäseen heti jotain kinannu
![]()
Mites pakkosatasessa huomioidaan pyörä? Eli jos jurruttelen esim mun XC maastopyörällä ? Enhän mä sillä mitään satasia vetele, mutta viiskybäsiä vois mennä![]()
Voisiko pyörän vaihtaa pakkosatasen ideologiaan paremmin sopivaan? Ei se ole pakkosatanen, jos tasoitusta haetaan!
Tietenkin voisi olla myös paikka maastopyöräilyn pakkoviiskybänen-nimiselle ketjulle? Suhteessa pitäisi siis maasturilla ajaa 48.5 km joka päivä...Ja sitten tietysti kova kisa maastokuskien ja maantiekuskien välillä siitä, kummat saa suhteessa enemmän pakkomatkaa (ja hankkii itselleen mielipahaa sekä ahdistusta)! Ja huomioi, että maastopyörällä ajetaan se 48.5 km ihan oikeassa maastossa eikä mitään vasta valettua baanaa tai pientä polunpätkää eestaas.
Voisin myös kysyä, miten cyclocrossarit huomioidaan? Riippuuko rengasvalinnasta, maastosta vai mitä häh? Pakkoseiskaneljäpilkkukaksviis?
Totuuden nimissä ei munkaan henkinen kantti kestä ajaa kolmee päivää enenpää maantienlaitaa yhteen kyytiin maantiepyörällä kun on se sen verran tylsää mutta maasturilla menee yhtä helposti satanen metsäpoluilla ja mielekkäämmin kuin maantiepyörällä
viisikymppinen on puolipakko....
Luulen että kun lähdetään tälle tielle niin ajosta tulee 60 % maastopyörällä poluilla , työ ja kauppa ajoo 20 % maantienlaitaa maantiepyörällä 10 % ja rossarilla maaseutua 10 %
Tämä on tosin alustava arvio eikä oo lyöty lukkoon....
te vasta mietitte helpotuksia ja sääntömuutoksia, niin sillä välin mä oon jo "pakkosatas-kuukauteni" ajanu.
![]()
Tää topicci pitäisi ennemmin nimetä pakko 3t/kk. Tai sitten vaan ihan oikeasti ajaa se vähintää 100km/päivä.
Edit. Näytti muuten itselläkin paukkuvan satanen viesteissä.
97 km 31 päivää = 3007 km
100 km 30 päivää = 3000 km
Tämmönen on täydellinen suoritus eikä ylipitkää lenkkiä voi ajaa "varastoon"
kun sitä ei hyvitetä seuraavana päivänä![]()
Lupasinpa olla viikon pari mukana, mutta täytyypä syödä sanat, vaimo on keksinyt kaikenlaista "kivaa" kesälomaksi.Ehkä puolipakkoa viikko jos voi ajaa etukäteen parin kolmen päivän ajot?...?....
Kirjanmerkit