FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 6 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6 7 8 16 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 151 - 180 / 558

Aihe: Pakkosatanen projekti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Herman Katso viesti
    Tämä saattaa aiheuttaa osanottajaryntäyksen
    Puolipakko on paljon HELPOMPI kuin pakkosatanen

Sitä voisi melkein puolitosissaan harkita mutta ei, on se niin pitkä tuo viisikinkymmentä. Taian pysyä tonnikuussasyteemissä. Riittää miulle.
    http://www.pellossalo.fi/

Mäkin jo melkein alan harkitsemaan tuota puolipakkoa, mutta on se kyllä vähän hurja vauhti näin aloittajalle pyöräillä joka ikinen päivä vähintään 50 km.. Jos mä muutan omat sääntöni niin, että vähintään 50 kilsaa, mutta jos tulee enemmän, ni sen saa vähentää jonkun toisen päivän ajosta, kunhan kokonaismäärä täytyy. Ja raportoin vasta kun kuukausi on täynnä, kun jos sit ei onnistukaan ni en sitten vaan raportoi lainkaan.

Tässäkin ois vaan kannattanu kysyä ajoissa palstan pyöräjumalattarelta Oikeat säännöt tuossa viime kuun puolella. Tällöin reittejä olisi voinut lähetellä Endomondon challengeen ja voinut osallistua Trekin maantiepyörän arvontaan. Mitä enemmän kisassa sai tour de francen aikaan kilometrejä, sitä useamman arpalipun sai.
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

Samoilla linjoilla kuin pari muutakin. Periaatteessa ihan hauska idea, mutta kehittyminen (mikä?) ja fiilis ei vaan ole tuollaisella kovin korkealla. Ehkä voisi yrittää jonkun tonnin ensi kuulle laittaa tavoitteeksi ja pitää niitä kivoja välipäiviäkin joskus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sanna04 Katso viesti
    Mäkin jo melkein alan harkitsemaan tuota puolipakkoa, mutta on se kyllä vähän hurja vauhti näin aloittajalle pyöräillä joka ikinen päivä vähintään 50 km.. Jos mä muutan omat sääntöni niin, että vähintään 50 kilsaa, mutta jos tulee enemmän, ni sen saa vähentää jonkun toisen päivän ajosta, kunhan kokonaismäärä täytyy. Ja raportoin vasta kun kuukausi on täynnä, kun jos sit ei onnistukaan ni en sitten vaan raportoi lainkaan.
    ei kun raportti joka päivä ei 50 km oo paljoo....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ristopee Katso viesti
    Samoilla linjoilla kuin pari muutakin. Periaatteessa ihan hauska idea, mutta kehittyminen (mikä?) ja fiilis ei vaan ole tuollaisella kovin korkealla. Ehkä voisi yrittää jonkun tonnin ensi kuulle laittaa tavoitteeksi ja pitää niitä kivoja välipäiviäkin joskus.
    Voihan vaikka viikon kokeilla ja lopettaa jos tuntuu pahalta....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Voihan vaikka viikon kokeilla ja lopettaa jos tuntuu pahalta....
    Niin no kokeilla aina voi, mut ei sitä vielä voi raportoida, kun sit jos alottaa ja jättää kesken ni mutuna voisin sanoa, että siitä saa kuulla jälkeenpäin.. ehkä, ollaanko täällä palstalla semmosia, ei kai?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sanna04 Katso viesti
    Niin no kokeilla aina voi, mut ei sitä vielä voi raportoida, kun sit jos alottaa ja jättää kesken ni mutuna voisin sanoa, että siitä saa kuulla jälkeenpäin.. ehkä, ollaanko täällä palstalla semmosia, ei kai?
    Muhun voi luottaa kuin Virolaiseen pyörävarkaaseen. jälkipuhetta ei puhuta eikä suttupuhetta... ehkä joku muu palstalla voi....

No voi toi ittellä myös jäädä kesken pakkosatanen syystä tai toisesta mutta ei se maata merelle vie...

Eihän pakkosatasen ole tarkoituskaan olla mukavaa, ei se sitten enää ole pakkosatanen

tempokisu Guest

Hymy kuukausiajot

Ei 3t km kuukaudessa ole yhtään kamalaa, tulee nyt vaan mukaan Kisun kuukausiajoon. Saa nääs pitää välipäiviäkin! Sehän se on suurin kannustin, jos tänään jaksan ajaa tän niin huomena ei välttämäti tarvii...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Ei 3t km kuukaudessa ole yhtään kamalaa, tulee nyt vaan mukaan Kisun kuukausiajoon. Saa nääs pitää välipäiviäkin! Sehän se on suurin kannustin, jos tänään jaksan ajaa tän niin huomena ei välttämäti tarvii...
    Ei se oo pakkosatanen sitten

Pakkosatasen idea ajaa joka päivä vähintään 97 km

Tai joka päivä vähintään 100 km ja pitää yksi "huilipäivä"

(tuntuu olevan vaikeeta ymmärtää muutaman pakkosatasen idea)

Ei se oo pakkosatanen sitten
    Pakkosatasen idea ajaa joka päivä vähintään 97 km
    Vaadimme reaaliaikaista gps-paikannusta ettei teikäläinen huijaa. Auta armias sitä päivää kun matkaa tulee vaan 96.2km.
    Vanha mutta lihava.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti znood Katso viesti
    Vaadimme reaaliaikaista gps-paikannusta ettei teikäläinen huijaa. Auta armias sitä päivää kun matkaa tulee vaan 96.2km.

Täytyy olla rehellinen ja itteensä kai siinä vaan huijaa... tietenkin mittari voi olla "kalibroitu" antaan liikaa matkaa

96.2 km päivämatkasta tulee 0.8 miinuspistettä ja se vähennetään kuun lopussa kolmestatonnista...

Ylimääräisestä huilipäivästa tulee myös 100 miinusta

tempokisu Guest

Nauraa Kisun pakkosatanen

heh, ota huamioon tämä on Kisun säännöillä-pakkosatanen. minä muitten sääntöjen mukaan rupee ajeleen, niissä on aina koira haudattuna.
    Mulla sääntö ei muutu koko aikaa, tämä on aina sama, kolme tonnia kuussa.
    Ja otapa huamioon Izmo ystäväiseni, mistä tai kenestä Sinä sen idean alunperin sait. Ilman Kisua ei olis koko pakkosatanen- termiä. aattelepa sitä, kiittäisit etkä aina haraa vaan vastaan. Onko täällä yhtään mun postausta, mihin et olisi hätäseen heti jotain kinannu

Mites pakkosatasessa huomioidaan pyörä? Eli jos jurruttelen esim mun XC maastopyörällä ? Enhän mä sillä mitään satasia vetele, mutta viiskybäsiä vois mennä

Voisiko pyörän vaihtaa pakkosatasen ideologiaan paremmin sopivaan? Ei se ole pakkosatanen, jos tasoitusta haetaan!

Tietenkin voisi olla myös paikka maastopyöräilyn pakkoviiskybänen-nimiselle ketjulle? Suhteessa pitäisi siis maasturilla ajaa 48.5 km joka päivä...Ja sitten tietysti kova kisa maastokuskien ja maantiekuskien välillä siitä, kummat saa suhteessa enemmän pakkomatkaa (ja hankkii itselleen mielipahaa sekä ahdistusta)! Ja huomioi, että maastopyörällä ajetaan se 48.5 km ihan oikeassa maastossa eikä mitään vasta valettua baanaa tai pientä polunpätkää eestaas.

Voisin myös kysyä, miten cyclocrossarit huomioidaan? Riippuuko rengasvalinnasta, maastosta vai mitä häh? Pakkoseiskaneljäpilkkukaksviis?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pregasina Katso viesti
    Mites pakkosatasessa huomioidaan pyörä? Eli jos jurruttelen esim mun XC maastopyörällä ? Enhän mä sillä mitään satasia vetele, mutta viiskybäsiä vois mennä
    Totuuden nimissä ei munkaan henkinen kantti kestä ajaa kolmee päivää enenpää maantienlaitaa yhteen kyytiin maantiepyörällä kun on se sen verran tylsää mutta maasturilla menee yhtä helposti satanen metsäpoluilla ja mielekkäämmin kuin maantiepyörällä

viisikymppinen on puolipakko....

Luulen että kun lähdetään tälle tielle niin ajosta tulee 60 % maastopyörällä poluilla , työ ja kauppa ajoo 20 % maantienlaitaa maantiepyörällä 10 % ja rossarilla maaseutua 10 %

Tämä on tosin alustava arvio eikä oo lyöty lukkoon....

tempokisu Guest

Nauraa toiset miettii ja toiset on tehny jo

te vasta mietitte helpotuksia ja sääntömuutoksia, niin sillä välin mä oon jo "pakkosatas-kuukauteni" ajanu.

Tää topicci pitäisi ennemmin nimetä pakko 3t/kk. Tai sitten vaan ihan oikeasti ajaa se vähintää 100km/päivä.

Edit. Näytti muuten itselläkin paukkuvan satanen viesteissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mihail Katso viesti
    Tää topicci pitäisi ennemmin nimetä pakko 3t/kk. Tai sitten vaan ihan oikeasti ajaa se vähintää 100km/päivä.

Edit. Näytti muuten itselläkin paukkuvan satanen viesteissä.

Kolme tonnia voi ajaa vaikka kahdessa viikossa?

te vasta mietitte helpotuksia ja sääntömuutoksia, niin sillä välin mä oon jo "pakkosatas-kuukauteni" ajanu.
    Säännöt on ihan selvät... on pakkosatanen(97km 3000km) ja puolipakko(50km 1500km)

Säännöt on ihan selvät... on pakkosatanen(97km 3000km) ja puolipakko(50km 1500km)
    Säännöt on ollu ihan selvät jo pitkään, mutta ei niitä jokainen tuu tajuamaan. Se pitää vaan hyväksyä.
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

tempokisu Guest

Nauraa pakot ja sataset

Kyllä se jossain vaiheessa oli 80-120km päivässäkin.... ja sitten 90-600km. Yhtäkkiä se on 97km päivässä. Ei se oo satanen.
    Satanen on 100 merkinnät siinä mittarin osiossa jossa on ajettu matka. Kyllä sen luvun pitäisi olla kolminumeroinen joka vasta kelpuutetaan.

97 km 31 päivää = 3007 km

100 km 30 päivää = 3000 km

Tämmönen on täydellinen suoritus eikä ylipitkää lenkkiä voi ajaa "varastoon"
    kun sitä ei hyvitetä seuraavana päivänä

Satanen on 100 merkinnät siinä mittarin osiossa jossa on ajettu matka. Kyllä sen luvun pitäisi olla kolminumeroinen joka vasta kelpuutetaan.
    Pahus vieköön, mää en voikaan osallistua kun mulla Garmiini osaa näyttää vaan lukualueen 00.00-99.99 km Satasta pitää jahdata loputtomiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aatos Katso viesti
    Pahus vieköön, mää en voikaan osallistua kun mulla Garmiini osaa näyttää vaan lukualueen 00.00-99.99 km Satasta pitää jahdata loputtomiin
    Aja sitten 97 km vaan 31 päivää?

Lupasinpa olla viikon pari mukana, mutta täytyypä syödä sanat, vaimo on keksinyt kaikenlaista "kivaa" kesälomaksi. Ehkä puolipakkoa viikko jos voi ajaa etukäteen parin kolmen päivän ajot?...?....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti E.T. Katso viesti
    Lupasinpa olla viikon pari mukana, mutta täytyypä syödä sanat, vaimo on keksinyt kaikenlaista "kivaa" kesälomaksi. Ehkä puolipakkoa viikko jos voi ajaa etukäteen parin kolmen päivän ajot?...?....
    Tää ärsyttää varmaan monia kun ei voi ajaa kilometrejä varastoon...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •