GarminHephaGiantElectrobike
Sivu 62 / 85 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 52 60 61 62 63 64 72 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.831 - 1.860 / 2535

Aihe: Kuopion maantielenkit

jannek Guest
    Mä saatan hyvinkin tietää, mihin Seppo yllä yrittää viitata. Tunnistan tapahtumaan liittyvät henkilöt ja osan tunnen verrattain hyvin. Tuokin tarina on pidempi kuin vain sen yhden nyt huomiota saaneen lauseen mittainen, mutta ei senkään vatvominen kehitä yhteislenkkiämme yhtään.

Edelleenkään ei ole mitään järkeä alkaa luomaan omaa yhteislenkkiä jokaiselle keskinopeusryhmälle kilometrin välein. Jokainen normaalikuntoinen edes muutaman tonnin vuoteen ajava harrastaja kykenee kyllä ryhmän mukana siihen 28-31 km/h keskinopeuteen. Yhteislenkkiä kehitämme ja kannamme siitä vastuuta varmasti parhaiten tulemalle kaikki samaan aikaan samaan paikkaan ja ajamalla yhdessä.

Henkilökohtaisesti tässä ja nyt kutsun Sepon huomenna klo 10 yhteislenkille Rastaantien Teboililta. Varaan sulle paikan parijonosta mun vierestä niin voidaan muutama tunti suunnitella, mitenkä saadaan homma pyörimään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jannek Katso viesti
    Mä saatan hyvinkin tietää, mihin Seppo yllä yrittää viitata. Tunnistan tapahtumaan liittyvät henkilöt ja osan tunnen verrattain hyvin. Tuokin tarina on pidempi kuin vain sen yhden nyt huomiota saaneen lauseen mittainen, mutta ei senkään vatvominen kehitä yhteislenkkiämme yhtään.

Edelleenkään ei ole mitään järkeä alkaa luomaan omaa yhteislenkkiä jokaiselle keskinopeusryhmälle kilometrin välein. Jokainen normaalikuntoinen edes muutaman tonnin vuoteen ajava harrastaja kykenee kyllä ryhmän mukana siihen 28-31 km/h keskinopeuteen. Yhteislenkkiä kehitämme ja kannamme siitä vastuuta varmasti parhaiten tulemalle kaikki samaan aikaan samaan paikkaan ja ajamalla yhdessä.

Henkilökohtaisesti tässä ja nyt kutsun Sepon huomenna klo 10 yhteislenkille Rastaantien Teboililta. Varaan sulle paikan parijonosta mun vierestä niin voidaan muutama tunti suunnitella, mitenkä saadaan homma pyörimään.
    Tuo em. tuli vain mieleeni, kun Stan kertoi kokemuksistaan yhteislenkeiltä.
    Samaa mieltä, ei vatvominen mitään kehitä!
    Kiitos Janne kutsusta ja luottamuksesta, mutta huomenna minä menen ysiltä Teboilille!
    Katsotaan sitten jatkossa, mitä tapahtuu...
    The Race is not always to the swift!

*Ändi* Guest
    Eilinen klo 10:n lenkki sujui hyvin. Ajettiin noin 90km (28km/h) Vehmasmäen kautta lossille. Matkalla tuli hetken aikaa kunnolla vettä ja yksi tuubirengasrikko korkeaprofiilisia hiilikuitukiekkoja käyttävälle pröystäilijälle, josta lenkin vähäosaisemmat osallistujat olivat avoimen vahingoniloisia. Koko lössi ajoi yhdessä ja uusi tulokas enemmän-kuin-tuplasi koko kesän maantiepyöräilykilometrit ja pysyi hyvästi mukana.

Su Klo 9:n lenkki kolmestaan Savulahden kierros, lisänä Ryteikön tien päässä kääntymässä. Hiukan yli satanen. Sopivasti ennen sadetta takaisin. Jermukahvit Vartialassa!
    The Race is not always to the swift!

Su klo 8 -lenkki kaljoitteli mökillä. 0 km.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Su klo 8 -lenkki kaljoitteli mökillä. 0 km.
    Minä jaksoin ajaa yhtä pitkän lenkin kuin StanTheMan!!!!
    Parempi kulua kuin ruostua.

*Ändi* Guest

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TKT Katso viesti
    Minä jaksoin ajaa yhtä pitkän lenkin kuin StanTheMan!!!!
    Stan on MIES, eikä mikään marjanpoimija.

Juhannuslenkkiä? Kahden viikon ajotauon jälkeen yritän päästä lenkille viikonlopun aikana. Lähden liikkeelle 40 km päästä Kuopiosta etelän suunnasta. Jos jotakuta kiinnostaa, niin "verenmakuista" yhteislenkkiä voisi harrastaa joku aamu.

Saparmurat Zutroy Guest
    Tulen kesäksi Kuopioon ja kiinnostaisi nuo yhteislenkit. Onko sunnuntaisin Rastaantien Teboil kello 10. vakiolähtö? Yleensä ajan 28-keskaria.

Joo on. Vauhtisi riittää kyllä ja kunhan vielä saat kypärän mahtumaan päähän, niin tervemenoa yhteislenkille!

*Ändi* Guest
    Sunnuntaina ajettiin joku 119km (osa kääntyi aiemmin pois). Lenkki oli vauhdikkaampi; joku 30,5-31km/h kun porukassa oli Rami, Juho ja välikelin ajoon hyvin pystyviä pullakuskeja. Välillä mentiin telaketjua. Haljonnut takavaihtaja pakotti yhden kääntymään kotiin jo ennen Kolmisoppea. Lisäksi vaihdettiin yksi renhas. Hyvä lenkki.

Terveisiä Italiasta. Tulin baarielämää Pantanin kanssa treenaamaan. Vähän vaisuna tuo Marco, mutta on se meikäläisen nenä turvoksissa myös. Tsau!

Olisiko kiinnostusta ensi viikon alussa 200-300 km reissun tekemiseen? Ja sitten viikon päästä 400 km. Suuntana alkuviikosta voisi olla Rautavaara, Juuka, Koli ym. Minun pitää löytää ensin hukattu nuoruus (ja keväällä hankittu kunto) raskaan, kahden viikon "lomareissun" jälkeen. Mutta sitten voidaan palata asiaan.

Huomenna heti aamusta 7.30 yliopiston pyörätien kohdilta lähtö Vehmerin kiertoon ja lauantaina ajattelin lähteä pyörällä aikaisin aamusta Joroisiin katsomaan Kuopion bi-urheilijoiden suorituksia.

Kiinnostaisiko ketään Vehmerin lenkin kierto ensi viikolla, ajatuksella eka kerta eli vauhti ei olisi kovinkaan vauhdikas?

lomaileva Rookie.

Saparmurat Zutroy Guest
    Täällä olis yks kiinnostunut. Itsekin lomalla alueella, ei kovin tuttuja reittejä.

Mulle sopii ensi viikolla tuo Vehmerin lenkki, vapaa-aikaa kun on. Reitti on tuttu, niin voin lähtä näyttämään tietä tarvittaessa. En itsekään ole mikään kovakuntoisin kuski, joten vauhti voidaan pitää sopivana.

Täältä ilmoittautuisi yksi tulija lisää, tuolle ensi viikkoiselle Vehmerin lenkille.

Vehmeri ajettiin kahteen mieheen aamulla. Köyhien ystävä tarjosi kahvit Millibaarissa. Hyvä keli ja sopiva vauhti, 26 km/h, 3 viikon paussin jälkeen. Taukoa riitti, kun jouduttiin lossin paussi odottelemaan.

Alkuviikko näyttää säiden puolesta mainiolta. Laitetaan lähtö tiistaille kello 9:00. Itse lähden pirttiniemen perukoilta, minulle kokoontumispaikaksi käy vaikka ABC( Jos Rastaantien Teboil on parempi, niin vaihdetaan siihen). Lenkki lienee paree ajaa myötäpäivään? Lähde Väre oppaaksi, kun itsellä on vain autoilukokemusta ko. reitiltä, niin saatan eksyä pyöräteitä etsiskellessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bianchirookie Katso viesti
    Alkuviikko näyttää säiden puolesta mainiolta. Laitetaan lähtö tiistaille kello 9:00. Itse lähden pirttiniemen perukoilta, minulle kokoontumispaikaksi käy vaikka ABC( Jos Rastaantien Teboil on parempi, niin vaihdetaan siihen). Lenkki lienee paree ajaa myötäpäivään? Lähde Väre oppaaksi, kun itsellä on vain autoilukokemusta ko. reitiltä, niin saatan eksyä pyöräteitä etsiskellessä.
    Itselle sopisi paremmin tuo Rastaantien Teboil, mutta ABC:kin käy. Itse oon tykännyt kiertää tuon reitin pohjoisen kautta, ennen lossia saa ajella sen reilu pari tuntia yhtäsoittoa ja tauko lossilla tekee sen jälkeen hyvää. Taukoja toki voidaan pitää aikaisemminkin, jos haluja on. Pidetään säävaraus mukana, mutta alustavasti tuo tiistai klo 9 kuulostaa hyvältä.

Laitetaan lähtöpaikaksi Rastaantien Teboil ja Vehmerinkierros pohjoisen kautta. Lähtö Ti 19.7. klo 9:00. Vauhti hiljainen.

Tiältä tullee vielä yksi lähtijä huomiselle Vehmerin lenkille, kelikin vaikkuttaisi olevan ihan ok.

Tämä on myös huomenna tulossa.

Sääennuste tosiaan vaihtui vähän parempaan suuntaan, tosin iltapäivästä saattaa vettä sadella. Koitetaan ehtiä alta pois . Eli tulossa ollaan ja mukavasti on porukkaa näköjään tulossa tällekin lenkille.

Kiitokset herroille hyvästä lenkistä! Kerrankin ei tarvinnut repiä mäkiä kieli vyön alla.

Kiitokset minunkin puolesta, oli oikein mukava lenkki ja ehdottomasti lisää näitä viikkolenkkejäkin ohjelmaan. Viisi polkijaa oli mukana ja meno oli mukavan leppoisaa. Uusia oikoreittejä ja pieniä hyviä mutkiakin tuli tutun reitin varrelle, aina nämä yhteislenkit avartavat tuttujakin reittejä.

Kiitoksia minunkin puolesta, näin ensikertalainenkaan pullakusikaan ei sipannut pahemmin. Pirtin Petanchille tuli keskariksi 26. Mukavaa oli ja yksi kesän tavoitteista täyttyi. Uudestaan ilman muuta. Nyt sitten töllöttämään ammattilaisten menoa.

Nyt kun jalka taas vähän pyörii, niin laitan muutaman "yhteislenkin" tyrkylle:

Sunnuntaina klo 8.00 "ryhmä hitaat" 100 - 130 km Rastaantieltä.

Tiistaina 200 km Rautavaara.

To-Pe (lähtö to-ilta ehkä) legendaarinen / surullisen kuuluisa Kuopio-Satakunta-ajo (pelkkä meno) min. 400 km.

Ja sitten kuun alussa 500 - 600 km (ehkä).

ja sitten elokuussa muutama kevyt 200 - 400 km.

Sunnuntaina ajattelin käydä n. 100km polkemassa niin saatanpa lyöttäytyä matkaan mikäli vain herään tarpeeksi ajoissa .

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •