FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 37 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 87 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 3078

Aihe: Lidl-sälä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nufan Katso viesti
    Viime vuonna erehdyin ostaa TEAM-lidl paidan ja oli kyllä viimenen sieltä ostettu paita.
    Hauiksen kohdalta kireä ja vatsan kohdalta löysä.
    Onneksi mun hoviompelija auttaa näissä tapauksissa Jos nyt myyntiin tulevissa paidoissa kangas on edes jollakin tavalla hengittävä, sisko tuunaa siitä hihattoman ja kiristää löysät pois. Oon koko kesän ja edellisenkin haaveillut hihattomasta ajopaidasta.

Viime vuonna erehdyin ostaa TEAM-lidl paidan ja oli kyllä viimenen sieltä ostettu paita.
    Hauiksen kohdalta kireä ja vatsan kohdalta löysä.
    Olet käynyt liikaa salilla ja syönyt liian vähän. Ei se ole paidan syy.
    Jos et aja et voi ottaa!

Jopo Juoppo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Onko liiterillä joskus ollut TV-mainos???

Kannattaa muistaa, että nuo pyöräilykamat (ja muut sesonkituotteet) eivät ole sitä liiterin ydinliiketoimintaa, vaan enemmänkin sisäänvetotuotteita joiden tavoitteena on saada ihmisiä käymään ko. ketjun kaupassa - ja toivottavasti ostamaan myös niitä perustuotteita (esim. pari koppaa saksalaista "palautusjuomaa" palautuspulloissa).
    On on!
    http://www.youtube.com/watch?v=GfEO3...eature=related

Laita YouTube hakuun Lidl commercial, niin johan rupee löytymään vaikka mitä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti apatceh Katso viesti
    Onneksi mun hoviompelija auttaa näissä tapauksissa Jos nyt myyntiin tulevissa paidoissa kangas on edes jollakin tavalla hengittävä, sisko tuunaa siitä hihattoman ja kiristää löysät pois. Oon koko kesän ja edellisenkin haaveillut hihattomasta ajopaidasta.
    Itse käytin saksia. Melko helppoa ja nopeaa!

Eikös tuolla ollut tulossa myyntiin ihan valmiiksi hihatonkin paita?
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

di luca Guest
    Se hihaton on hyvä aluspaita ajopaidan alle... eikä tarvii hävetä L-paitaa

Jaa noita on ollut ennenkin? Mites mitoitus? Ei tarvii sitten ravata eestaas Lidlissä Näin 180/88 spekseillä lähden varmaan M-linjalle ajopaidoissa.
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

Mä voin lahjoittaa M kokoisen TEAM-Lidl paidan. Valitettavasti viimevuotista mallia ja kerran sovitettu. 181/75 kokoisena oli tosiaan käsivarsista kireä ja vatsasta löysä.

Jos on oikein ronkeli niin voin ottaa vielä kuvankin paidasta :P

Noutajalle voin keittää kahvitkin

Tänään maanantaina saapui Lidleihin erä pyöräilykamaa. Pika-analyysi 179 cm pituiselta ja 72 kiloiselta (inseam 81 cm muistaakseni):

• Pyöräilytakki: L-koko oli teltta, mutta hihat lyhyet --> miksi tämän nimi on pyöräilytakki, kun leikkaus ei ole tehty pyöräilykäyttöön? (en ostanut)
    • Pyöräilyhousut: L-koko oli liian väljä - sopinee ruumiinrakenteeltaan alkaen 120 kg ja kirispesialistin / pikaluistelijan vartalolle. Kokeilin vasta ostamisen jälkeen, menevät palautukseen... Tällä leikkauksella minulle pitäisi olla kokoa XS, kun häävimpien valmistajien housut useimmin ovat juurikin L-kokoa.
    • MTB-pyöräilypaita (musta, hihaton trikoo): M-koko juuri sopiva, istuu hyvin. Materiaali hyvä. Kävin ostamassa toisenkin. Sopiva aluspaidaksi, minulla ehkä ennemmin maantie- kuin maastokäyttöön.
    • Pyöräilypaita: sormituntumalla kohtalainen materiaali, leikkaus näytti jo kokeilematta teltalta, en ostanut.
    • Hanskat: saumat kiertävät, istuvuus kohtalainen. Ostin talvea ajatellen "alushanskoiksi" tumppujen alle.

Kävin fillaritelineen noutamassa ja ihan lupaavalta tuo hintaisekseen näyttää. Vielä en ole kokenut venyvätkö leuat Orangen runkoon kiinni ilman kikkailua, veikkaan että eivät.

Laittakaa sinne palautetta (linkistä mene Yhteystiedot-osioon) noista vaatteiden kokomerkinnöistä. Vaatikaa rinnanympärysmittaa paketin kylkeen ja saataville myös pienempiä kokoja.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petentic Katso viesti
    Tänään maanantaina saapui Lidleihin erä pyöräilykamaa. Pika-analyysi 179 cm pituiselta ja 72 kiloiselta (inseam 81 cm muistaakseni):

• Pyöräilypaita: sormituntumalla kohtalainen materiaali, leikkaus näytti jo kokeilematta teltalta, en ostanut.
    Tämän perusteella uskalsin haetuttaa tuollaisen (sen 9,99€ maksavan), kokeillaan onko riittävän "teltta" mätisäkille

Edit: XL istuu täydellisesti, 173cm/103kg. Pelkäsin jo että jotain naistenkokoja, mutta ei, sopii mun miehiseenkin vartaloon
    Dieselman muokkasi tätä : 18.07.2011 at 13.04

Jos tuo aluspaita on sama kuin viime vuonna, niin se on todella hyvä ja hintalaatusuhde superhyvä!
    "Cycling is not rocket science" (Uncle Jens)

Ostin M-kokoisen ajopaidan vaikka olen 180/86, saa nähdä menikö perseelleen. Sitten lähti mukaan se seinäteline kahdelle pyörälle. Huoltotelinettä mietin mutta jätin vielä ostamatta.

Huoltoteline, hanskat ja sininen ajotakki, kokoa L.

Sovittelin tuota mustaa L-koon takkia myös, mutta hihat liian lyhyet (sinisessä olivat pidemmät/sopivat). XL-koon mustan takin alla voi vaikka yöpyä teltan puutteessa.
    No, mustaa takkia en olisi ottanut muutenkaan.
    My brain is stuck from shooting glue
    I'm not sorry for the things I do

Carbona not glue

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rahi Katso viesti
    Ostin M-kokoisen ajopaidan vaikka olen 180/86, saa nähdä menikö perseelleen. Sitten lähti mukaan se seinäteline kahdelle pyörälle. Huoltotelinettä mietin mutta jätin vielä ostamatta.
    Itse itseäni lainaten, M-koon paita oli ihan sopiva pois lukien paskamahan kevyt pullotus.

Ihan hyvän oloinen hintaisekseen tuo lidlin korjausteline.
    Mitä nyt se työkalutelineen kiinnike rusahti halki ruuveja kiristettäessä ja kaiken lisäksi ne ruuvit ovat liian pitkät mitkä sinä tulevat mukana ja tulevat sieltä telineestä läpi. Ei tuolla työkalutelineellä ole mitään merkitystä kylläkään itselleni.

Teline tuli haettua ja kyllähän se melko tukevalta vaikuttaa. Kolmen vuoden takuukin jopa luvattiin.

Tukeva se teline ei kyllä missään nimessä ole...

Tukeva se teline ei kyllä missään nimessä ole...
    Missä mielessä ei ole? Pettävätkö ruuvit tai jotain? Laitoin pyörän telineeseen viideksi minuutiksi, mutta en varsinaisesti tehnyt sille mitään. Pystyssä pysyi ilman huojumista ja kiinnityksetkin pitivät, kun väänsi suht tiukalle. Ei tosin ole mikään kovin raskas pyörä. Täytyy testata vielä crossarilla.

Jos saa pyörän tasapainopisteestä kiinnitettyä niin on ihan ok. Mutta satulatolpasta kiinnittäessä maastopyörän, niin se puristin vääntylee aika pahasti ja pyörii, vaikka kuinka kiristää ruuvit.

Maantiepyörän kanssa ei suurempia ongelmia ole ollut.

Pari paitaa tuli haettua + aluspaita. Harmi kun aluspaitoja oli vain yksi, olisi voinut toisenkin ottaa. 180/88 ja L oli kaikissa sopiva. Vähän kyllä jää lepattamaan rinnan kohdalta tuo paita ajoasennossa, mutta M olisi jo muuten liian pieni. Hintaisekseen ihan hyviä taas.
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

Pari ajopaitaa, aluspaita ja hanskat. Ajopaidat M-koossa ihan sopivia
    180cm pitkälle ruholle, mutta rinta jää tosiaan hiukan pullottamaan. Aluspaidasta taas otin mukaan L-koon, kun muita ei ollut jäljellä ja ei kyllä yhtään pienempi sais olla.

Hintaisekseen taas ihan ok ostoksia.

Kävin noutamassa myös tuon telineen ja yhden ajopaidan. Teline ihan ok. Kantaa hyvin tonnin painavan Trekin täpärin.
    Paita taas on sellainen, että pitäis keksiä joku keino miten sais olkapäitä ja käsivarsia laihtumaan. Yllättäen keskivartalosta sopivan istuva, mutta ylänurkista jotenkin ihmeellinen leikkaus. Toiminee kuitenkin eikä ainakaan tuule hihaan.
    PoriMTB
    MKVOLII contributor #26

Itsekin mietin tänään pitäisikö käydä työpaikan viereisessä Lidlissä. Nyt kun luen tätä ketjua, päätin jättää väliin. Vähän mua kummeksuttaa miksi ostaa paitoja/takkeja, jotka eivät istu, tai sellaisia telineitä, jotka eivät kannattele fillaria tukevasti esimerkiksi tolpasta.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Itsekin mietin tänään pitäisikö käydä työpaikan viereisessä Lidlissä. Nyt kun luen tätä ketjua, päätin jättää väliin. Vähän mua kummeksuttaa miksi ostaa paitoja/takkeja, jotka eivät istu, tai sellaisia telineitä, jotka eivät kannattele fillaria tukevasti esimerkiksi tolpasta.
    Vaikkapa sen takia, että ohjeissakin käsketään kiinnittämään se runkoon? Ja mitä merkitystä sillä on kiinnittyykö se runkoon vai satulatolppaan? Ihan yhtä laillahan se toimii kummassakin tapauksessa ja vastaavat ovat jossain 80-90e paikkeilla eivätkä ole yhtään sen parempia. Varmasti ajaa asiansa ihan hyvin pentti peruskäyttäjälle. Jos tulee enemmän käyttöä niin jokainen varmasti osaa suunnata katseensa vaikkapa park toolin kalliimpiin malleihin.

Mulla on molemamat pyörät sellassia, ettei saa kun satulatolpasta kiinni.
    Ja 30€ hintaiseksi telineeksi se on soiva peli. Mulla on viimevuotinen malli. ehkä näissä uudemmissa osat ei pyöri niin herkästi kun vanhemmassa.

Ja tosiaan ohjekin neuvoo kiinnittämään pyörän tasapainopisteestä, että ei tosta satulatolppahommasta sen enempää.

Ja on toi teline aina parempi, kun se, että pyörä nojaa johonkin, kun sitä rassaa ja pesee. Kun tuppaa aina kaatumaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Ne paidat istuu tosi hyvin normaaliin suomimies(kaljamahaa) vartaloon.
    Telineesssä ei ilman modauksia pysy kyllä mikään pyörä. Olkoon vaikka rungosta kiinni. Teline on kyllä aika susi ja pyörän asentoo saa korjata jatkuvasti. Siihen pitää porata parit reijät joista sit pultit läpi niin se menettelee. Täällä oli jossain topicissa oikein kuvatkin kyseisestä modauksesta.

Edit.Viimevuoden telineestä siis kyse. Epäilempä ,ettei tämänvuotinen paljon parannusta tuo.
    - Fear is a mindkiller -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ejex Katso viesti
    Jos tuo aluspaita on sama kuin viime vuonna, niin se on todella hyvä ja hintalaatusuhde superhyvä!
    Vein viimeisen m-koon tänään lähi-Lidlistä. Samaa mallia kuin viime vuonnakin, vaikka pakkaus olikin muuttunut. M-koko istuu hyvin kaltaiselleni ruipelolle (pituus 180 cm ja rinnanympärys 94 cm, vatsasta mallia "kapoinen"). Paras aluspaita ever?
    Onpa kevyt - taitaa olla sellainen hiilidioksidirunko?

@KostiOlavi (twitter)

Meikäläisen pyörät ovat kyllä ihan kiltisti pysyneet paikoillaan tuossa pari kuukautta sitten hankitussa Liiterin telineessä. Tosin olen tähän mennessä kiinnitellyt vain vaakaputkesta painopisteen kohdalta.

Ehkä ne pyörät eivät ole vielä tajunneet, että kyseessä on ollut Lidlin teline? Tai sitten en ole vielä suorittanut mitään riittävän vaativia huoltotoimenpiteitä?

Tietysti muutaman lisäreiän porailu ja mutterin laittaminen voisi lisätä vakautta, nyt tuppaa hieman pyörä heilahtamaan jos painopiste siirtyy esimerkiksi kiekon irroittamisen takia.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •