ElectrobikeGiantHephaFillari
Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5 6 7 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 121 - 150 / 200

Aihe: Pyörähuolto (siis kauppa Lauttasaaressa)

Eipä ole ollut tuollakaan ongelmia kun joskus olen käynyt osia fillareihin ostamassa. Eikä kyllä ole Velosportissakaan. En vittuile myyjille tai osta Shimanoa Velosta tai Campyä Okkalta.
    Viikolla kävin sihteerille ostamassa uuden auton niin hommaan meni alle tunti. Tiesin mitä olen ostamassa ja en ottanut häntä mukaan. Kun kaupat oli tehty niin lähetin iPhonella kuvan siitä.
    Ei edes liike vaivautunut lähettämään laskua vaan merkasi kauppakirjaan keltakynällä tiedot että maksakaa noilla infoilla.
    Kun on AAA+ niin se antaa joitakin etuja.
    Arvatkaapas että tuliko se äkkiä maksettua kun vein hänelle kauppakirjan ja sanoin että huomenna sen voi hakea.
    Kuluttajakin voi olla oikeassa-ainakin paikassa.

Huomautan vielä että mun sihteerille edellinen ostama meni vaihdossa eli tehtiin koko homma rekisteröinteen, vakuutuksineen ja paperisotineen alla tunnissa. Tinkiminen kesti viis minsaa ja sitten pantiin riita puoliksi.

mutanaama Guest
    Viimeisin auton ostos kesti 5min, onhan sekin alle tunnin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Viimeisin auton ostos kesti 5min, onhan sekin alle tunnin.
    Kerran olen mennyt Hesasta dösällä julkisilla Espooseen.
    25v vuoden aikana. Se riitti.

Pyöräpummi Guest
    Ko. kaupassa kävi pari vuotta sitten aika huvittava episodi, jonka jälkeen en ole siellä käynyt.
    Tosin luulen että he eivät kovin paljoa menettäneet minussa.
    Jälkeenpäin tämän voi kuitata huumorilla.

Hain tilaamani osaa ja yht'äkkiä myyjällä ns. palo käämit. Olin aivan huuli pyöreänä. Hän alkoi vaatia anteeksipyyntöä. Hän todennäköisesti oli tulkinnut tilanteen täysin väärin. Jotain ihmeellistä myyjä kehitti mielikuvituksessaan.
    Ei ollut mitään tarvetta taikka tarkoitusta kopeilla vaan päin vastoin tehdä toimitus helpoksi. Saattoi kuitenkin olla että hyvästä kunnostani johtuen säteilin itseluottamusta, joka ärsytti syystä tai toisesta.

Oma tulkintani oli että tämä keski-ikäinen kaveri oli hyvin väsynyt. Synkässä mielessä kehittyy synkkiä ajatuksia.
    Johtuen ihmisen rajallisuudesta väsyminen on aika tavallista.

Oli sitten missä ammatissa tahansa niin kannattaa pitää yllä fyysistä kuntoaan ettei kävisi tällä tavalla. Kaikista eniten siitä on hyötyä juuri itselleen.

Ei ole tarkoitus hyökätä ketään eikä liikettä kohtaan vaan tämä tarina on opettavainen sille ketä pystyy näkemään sen myönteisenä. Se on herätyshuuto alkaa liikunnan harrastaminen. Tässä tapauksessa ei pitäisi ainakaan olla välineistä kiinni.
    Varmasti tässä liikkeessä on hyvää palvelua ja toivon kuitenkin että he pystyvät vielä parantamaan sitä.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 30.05.2011 at 09.21 Syy: poistettu yksi loukkaava lause, jolla ei merkitystä kokonaisuuteen

Ettei vaan olisi keskustelu lähdössä sivuraiteelle?!?
    Olisin kovasti utelias näkemään Pyörähuollon vastineen aiemmin kuvailtuun avautumiseen. Huonoa mainetta sataa firman saaviin ja kyse oli kuitenkin niinkin merkityksellisestä asiasta kuin kolmenkympin (tai 50) euron lokasuojista

Itse olen kahteen otteeseen asioinut kyseisessä kaupassa. Ekalla kerralla kelvollista palvelua, tokalla kerralla loistavaa --> Ostin fillarin
    www.pyörätarvike.com

vaimokkeen fillarissa huollon jälkeen ei vaihteet toiminut ja ketjut tippuilevat oudosti.
    oman fillarin korjaus pari vuotta sitten joshti siihen että takavaihtaja kaikkineen kiertyi jonnekkin pinnojen väliin.
    mitään en ole sieltä ostanut kun kertaakaan ei kysyttyä roipetta ole löytynyt.

mainettaan surkeampi.
    Fucked up and ready to die.

Pari kertaa on tuolta tullut jotain ostettua. Palvelu ei ole ollut huomiota herättävää suuntaan taikka toiseen. Kotimaisesta kivijalkakaupasta odottamaani lisäarvoa en kuitenkaan ole saanut ulkomaan nettikaupasta tilaamiseen nähden. Eli säädöt ja viimeistely ovat olleet vähän miten sattuu ja itse ne on saanut tehdä jälkikäteen kuitenkin.

Pyöräpummi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    Ettei vaan olisi keskustelu lähdössä sivuraiteelle?!?
    Olisin kovasti utelias näkemään Pyörähuollon vastineen aiemmin kuvailtuun avautumiseen. Huonoa mainetta sataa firman saaviin ja kyse oli kuitenkin niinkin merkityksellisestä asiasta kuin kolmenkympin (tai 50) euron lokasuojista

Itse olen kahteen otteeseen asioinut kyseisessä kaupassa. Ekalla kerralla kelvollista palvelua, tokalla kerralla loistavaa --> Ostin fillarin
    Niinkuin sanottua täällä on paljon hyviä kokemuksia kyseistä liikkeestä.
    Se ei kuitenkaan merkitse sitä että siellä oltaisiin täydellisiä.
    Ehkä aivan turhaan "avauduin" ko. tapauksesta.

Niinkuin aiemmin totesin ko. tilanne johtui todennäköisesti myyjän totaalisesta väärinymmärtämisestä. Tilanne tosissaan oli surrealistinen. Elämäni aikana en edes muista että kukaan olisi aiemmin tullut vaatimaan anteksipyyntöä, vaikka siitä huolimatta että olen varmasti loukannut ihmisiä enemmän tai vähemmän tietoisesti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fiks-ed Katso viesti
    Pari kertaa on tuolta tullut jotain ostettua. Palvelu ei ole ollut huomiota herättävää suuntaan taikka toiseen. Kotimaisesta kivijalkakaupasta odottamaani lisäarvoa en kuitenkaan ole saanut ulkomaan nettikaupasta tilaamiseen nähden. Eli säädöt ja viimeistely ovat olleet vähän miten sattuu ja itse ne on saanut tehdä jälkikäteen kuitenkin.
    Sama. Yhtenä päivänä voit saada ihan ok palvelua, toisena taas välinpitämätöntä. En ihan ymmärrä tämän kaupan nauttimaa kulttistatusta tällä foorumilla. En ole varmaan kantanut riittävästi euroja Okkan kellariin päästäkseni A-listalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyöräpummi Katso viesti
    ...tämä tarina on opettavainen sille ketä pystyy näkemään...
    Eijei. Ei.

Schöne Scheisse Guest
    Kulttipyöräkaupat ovat kuin kulttibändejä, joille voidaan antaa anteeksi satunnainen paska keikka tai levy. Kulttipyöräkaupan aseman saa yleensä sillä, että asiakas saa ainakin kerran parempaa ja henkilökohtaisempaa palvelua kuin osasi odottaa tai kun liike pystyy ratkaisemaan jonkin ongelman silloin kun muut liikkeet ovat myyneet ei-onnistua tai ei-oota.

Minulla on kaksi luottopaikkaa, joista toisessa (eli siinä jonka nimessä ei ole sanaa "Itä-Helsingin") tehtiin täyshuolto ja pientä voimansiirtopuolen uusimista, jossa asennettu pakka ei ollut ihan se mikä piti ja jossa takavaihtajan korvaketta kiinnitettäessä oli speksien mukainen ruuvilukite päässyt unohtumaan (eli ensimmäinen lenkki huolletulla pyörällä katkesi onneksi ennen satulaan nousua). Mutta jostain kumman syystä olen käynyt siellä edelleen. Pakkaa en viitsinyt vaihdattaa ja takavaihtajankin kiinnitin itse, sillä minulle riitti että kun annoin asiasta palautetta (ilman falsettiin nousevaa ääntä tai muuta tehostusta), virheet myönnettiin nikottelematta ja olisi korjattu heti. Kultti mikä kultti.

Sitten on niitä liikkeitä, joissa palvelu on aina ensiluokkaista riipumatta siitä oletko ostamassa tuhansilla euroilla vai vaan katselemassa. Näissä liikkeissä asiakkaan ongelmat yritetään ratkaista vaikka kysyttyä osaa ei olisikaan hyllyssä, nähdään vaivaa kahden euron pikkunippelin etsimiseksi sulkemisajan jälkeen ja jos itse ei kyetä toteuttamaan asiakkaan toivetta, ohjataan toiseen liikkeeseen, josta apu voisi mahdollisesti löytyä. Lisäksi kiireettömänä hetkenä asioitaessa voidaan jauhaa asiakkaan kanssa puolituntinen hyväntuulista paskaa.

Mulle on aika vaikea muutaman kuvailemanikaltaisen hyvän kokemuksen jälkeen perustella sitä, ettei kysymykseen "Mä haluun tollasen, mitä se maksaa?" vaivauduta vastaamaan. Vai onko nyt kyseessä se idioottimainen liiketoimintamalli, jossa harrastajien ostokset ei hetkauta kaupan tulosta suuntaan tai toiseen vaan tili tehdään viidenkympin perushuolloilla?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vapari Katso viesti
    Lyön 1000e vetoa ettei homma ole mennyt kuten täällä taas kerrotaan. Kuulin tästä ensimmäistä kertaa täältä lukiessani, ei ole sisäpiiritietoa tai muutakaan mutta silti väitän ettei ihan varmasti ole tapahtunut kuten jopo84 asian kirjoitti. Joten ennen kuin aletaan kertomaan niitä juttuja niin voitaisko miettiä ja rauhottua sen verran että vedetään vähän happea ja mietitään mitä kirjotetaan.
    Onko oma lehmä ojassa, vai jopa työpaikka.. Mikäs sinä olet sitä sanomaan, miten joku ihminen kokee palvelun. Vaikka tuossa olisi värikynää käytettykin tai vain osatotuus, niin siitä ei pääse mihinkään, että ei ole asiakaspalvelua hirveästi näkynyt. Tällä kertaa sattui vain käymään niin, että ostaja osasi vaatia omansa, osa ostajista olisi vain tyytyneet niihin lokareihin ja jupissut täällä paskaa tuuriaan..

Fakta vain on yksi huono asiakaspalaute vaatii aika monta hyvää asiakaspalautetta vastineeksi. Ja se on varmaa, että ensimmäiset päätyvät useammin muidenkin luettavaksi..
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Surkein asiakaspalaute on se palaute, joka jätetään antamatta.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Surkein asiakaspalaute on se palaute, joka jätetään antamatta.
    Niinkö? Mietin juuri pitkään näitä lukiessa viitsinkö sentään vanhoista puhella, mutta ei ole kiinnostanut tuo liike muutamaan vuoteen. Ei kannattaisi huutaa asiakkaille ilman syytä. Ei ehkä syynkään kanssa.
    what can be said at all
    can
    be said clearly

A.A Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikrometri Katso viesti
    Kerran olen mennyt Hesasta dösällä julkisilla Espooseen.
    25v vuoden aikana. Se riitti.
    Miksi tulit takaisin?

Ei voi muuta kun ihmetellä liikkeen huonontunutta palvelutasoa ja asennetta.
    Nähtävästi on varaa valita asiakkaansa....
    Ei jaksa avautua.....

Lauttasaarentien 11:n myymälässä on Specializedin kypärät aika hyvällä alennuksella, oli pakko ostaa eilen ovh. yli 200 euron hattu!

Canuuna Guest
    Viime kesänä tämä liike onnistui huoltamaan takakiekon niin, että kiekko leipoi kiinni Tahkolla. Itse olin onnekkaampi kuin kaverini jolla kävi sama homma ja kiekko leipoi kiinni lopullisesti samaisen huollon jäljiltä.
    Samassa huollossa onnistuttiin myös vaihtamaan yhteensopimaton etulehti ja pilattua lehtien kiinnityspultit sekä vaihdettiin deoren pakka, josta laskutettiin XT:n hinta.
    Iskarin öljyn vaihdossa sitten unohtui toiseen putkeen laittaa takaisin sinne kuuluvia osia sillä seurauksella öljyt tuli ulos ja yli 120€ extrahuolto teettää siellä virallisessa fox-huollossa.
    Vuosien varrella tuli koettua monenlaista mutta tyhmänä tuli uskottua kulttimaineessa olevaan liikkeeseen. Nämä olivat ne viimeiset temput joista usko loppui tätä putiikkia kohtaan.
    Jos kauppias sanoo, että vaihdettiin vaan ohuemmat öljyt/vaseliinit niin silloin kannatta hälytyskellot soida, koska silloin heillä ei oo ollut mitään hajua todellisesta viasta ja sen korjaamisesta.

Jappe Guest

Surullinen pyorahuolto.com

Huonoja kokemuksia tuosta Larun pienestä kivijalkakaupasta.
    Taustaksi kerrottakoon, että olen asioinut useasti kyseisessä liikkeessä, ja palvelu on ollut melko vaihtelevaa. Koska kauppa on lähellä niin olen "sietänyt" välinpitämätöntäkin otetta, mutta tänään tuli pohjakosketus.

Kävin kysymässä perjantaina "lokasuojaratkaisua" kapearenkaiseen sinkulaani. Myyjä (toinen omistajista) nappasi hyllystä Crudin Road Racerit ja vakuutti niiden sopivan, jos mikään sopisi. OK. Kaupat tuli, vaikka hinta oli aika suolainen 59€. Kotiin päästyäni rupesin tutkailemaan ostamaani tuotetta. Paketti oli nippusiteellä yhteen vedetty paketti, jossa minigrip pussissa oli pikkuosat mukana. Melko pian selvisi, että tuote oli käytetty, jäljistä päätelleen ainakin kertaalleen asennettu. Lisäksi pikkuosista puuttui useampia. Tämän selvitin, kun kävin netistä googlettamassa ko. valmistajan sivut ja sitä kautta kokoamisohjeet.

Tänään maanantaina sitten marssin takaisin liikeeseen. Olin jo päättänyt että en viitsi pilata omaa päivääni asialla sen enempää ja kerron vain asiallisesti mikä on tilanne ja katson miten liike haluaa asian ratkaista. ...ehkä odotin jonkinlaista anteeksipyyntöä ja ihan aiheellisesti pientä hyvistystäkin. No nyt seurasi varsin erikoinen tapa käsitellä reklamaatioita, joka meni seuraavasti:

Minä: (kerroin siis tilanteen ja kysyin) "mitä tehdään"
    Omistaja: "haluat siis rahat takaisin"
    marssi siltä seisomalta hakemaan rahat ennen kuin ehdin sanoa mitään...
    ojensi rahat ja sanoi

Myyjä: Tällaista tää nyt on
    Sitten myyjä vain kääntyi ja meni takahuoneeseen, ja minä jäin vähän huvittuneen oloisena rahoineni siihen ihmettelemään ja sanomaan "kiitosnäkemiin...".

Olivat ensin myyneet ylihintaan käytetyn ja puutteellisen tuotteen, ja sitten asiaa ei edes pahoiteltu.
    Ei tällaisen jälkeen enää edes periaatteesta voi mennä asioimaan tuohon liikeeseen. Harmi sinänsä, muuten ihan OK tuotteet niillä on myynnissä, mutta palvelua ei ole.

Jälkiepisodina tilasin samat lokarin Chainreactioncycles.com´sta. Hinta 29€ halvemmat. Homma on toiminut tuolla ennenkin hyvin, ja voin suositella ko. nettikauppaa kaikille. Asialliset sivut, hyvät tuotteet ja valikoima, luotettavaa ja nopeaa palvelua.

Että tällaista tällä kertaa.

J

Ei sit käyny mielessä kuukkeloida ennen ostopäätöksen tekoa? Kaukaa vantaalta sais noudettua nuita lokareita ja avaamattomissa paketeissa.

^ Muistiinmerkitsee.
    A Gentleman will walk but never run

Pitää omalta osaltani antaa positiivinen palaute Pyörähuollosta. Oman Tricrossini ostotapahtuma on jo itsessään kertomuksen arvoinen. Testaamiseen suorastaan yllytettiin eikä mitään kiirettä pidetty - turistiin niitä näitä ja vertailtiin eri pyöriä.

Tarkoitus oli ostaa juuri tietty yksilö edulliseen hintaan. Hintaan vaikutti se, että kahvojen päällä oli pienet tuskin näkyvät skraadut kun joku oli kääntänyt pyörän ylösalaisin betonille/asfaltille. Kun sitten päivää myöhemmin ilmoitin tekeväni kaupat, kasasi kasaaja pyörän vahingossa uusista kaluista. Tämä tietty huomattiin maksu- ja hakuvaiheessa, mutta koska pakasta vedetty pyörä oli jo kasattu ja 'käsissäni' ei kauppaa alettu muuttamaan. Taidettiin siinä hieman keskustelua käydä kasaajan ja myyjän välillä, mutta minusta se oli vain kahden omalle tyylilleen uskollisen kaverin huuliheittoja puoleen ja toiseen.

Tänään sitten vein pyörän aamulla ensihuoltoon. Alunperin puhe oli, että aamulla paikalle ja seuraavana päivänä illalla saa noutaa. Huolto kuitenkin sujui päivässä eikä tarvinnut tuhlata kuivaa ja mukavaa säätä yleisillä tympääntymiseen. 20 kilometrin matkalla ei ainakaan mikään korkannut, vaihtaminen sujui niin kuin säädetyllä sujuu ja jarrut pitivät hyvin.

Summa summarum, tiedän paikan johon ensin menen tarpeineni ja jos sieltä ei ratkaisua löydy jatkan kierrosta jonnekin muualle.

Vähän on jäänyt huonomaku itsellenikin tästä samaisesta "kultti"liikkeestä. Hyvää tavaraa heillä näyttää olevan, mutta eivät oikein tunnu osaavan sitä myydä.
    Olin nimittäin tässä loppu kesällä vihdoinkin hankkimassa ensimmäistä maantiefillariani. Reilun vuoden olin fillarista haaveillut ja sen myötä myös googlaillut lukemattomia käyttäjäkokemuksia/ arvosteluja erilaisista fillarivaihtoehdoista. Olin päättänyt, että kunhan löytyy minulle sopiva ja hyvältä tuntuva runko, niin haluan siihen myös aikaa kestävän osasarjan. Päädyin lopputulokseen, että osasarjaksi haluan vähintään 105 tasoisen. Oli se sitten Shimano tai Campa. Liikkeen nettisivuille ilmestyi elokuun puolivälissä alehinnat tämän vuoden malleista, joista iskin silmäni Spessun Allez comp C2:een. Hinta alennettuna oli muistaakseni 1250€ ja jäljellä olevat koot sivujen mukaan 54 ja 56. No, eipä muuta kuin liikkeessä käymään. Hain myyjän korjaamon puolelta myymälän puolelle, jossa esitin asiani. Myyjä oli kyllä oikein ystävällinen. Kerroin hänelle, että etsin itselleni ensimmäistä maantiefillaria ja minua kiinnostaa tämä jo manittu Spessu, tai sitten jokin muu vastaavan tasoinen. Ehkä ei olisi pitänyt paljastaa olevansa täysin ummikko. Myyjällä ei nimittäin näyttänyt olevan aikomustakaan tarjota/ esitellä minulle tuota kyseistä pyörää. Koottuna ei näyttänyt olevankaan kuin koko 56 ja minähän olisin tarvinnut sen pykälää pienemmän. Kun kuitenkin kerroin mitä, tai minkätasoista pyörää etsin, mukaan luettuna polkimet + kengät ja että budjettini on 1400-1500€, alkoi hän myydä minulle jotain aivan muuta. Hänen mukaansa minulle riittää vallan hyvin Tiagra-osasarja ja koska minulla näyttääkin olevan jo maastokengät, niin polkimiksi maastonapit. Hänellä löytyy niitä nimittäin käytettyinä. Eipä siinä mitään, edukkaaksihan tuo olisi tullut, noin 900€, mutta kun ei vain ollut lähellekään sitä, mitä olin tullut hakemaan. Ehkä hän ajatteli niinkin pitkälle, että olisin ottanut tuon paketin, ajellut sillä loppu kesän ja syksyn ja tullut sitten liikkeeseen keväällä sijoittamaan parempaan. Rahani vein kilpailevaan liikkeeseen, josta sain 1400€:lla Ultegran osasarjalla varustetun saksalaisen kilpurin, enkä päivääkään ole kauppoja katunut. Koeajoin kyllä kaikki tässä mainitut fillarit, paitsi tuota kyseistä Spessua, mutta myymälässä oli minulle oikean kokoinen Spessun hiilikuitu, joka tuntui myös hyvältä. Oli vain reilusti budjettini ulkopuolella.
    Omituista tässä on se, että aletaan kauppaamaan huonompaa tuotetta, kuin mitä asiakas haluaisi. Olisi vaikka pistänyt astetta paremman tuotteen kehiin, niin olisin vakavasti harkinnut ja vaikka olisi mennyt hieman budjetinkin yli, niin kaupat olisi voinut syntyäkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maudicel Katso viesti
    Vähän on jäänyt huono maku itsellenikin tästä samaisesta "kultti"liikkeestä. Hyvää tavaraa heillä näyttää olevan, mutta eivät oikein tunnu osaavan sitä myydä.

Olin nimittäin tässä loppu kesällä vihdoinkin hankkimassa ensimmäistä maantiefillariani. Reilun vuoden olin fillarista haaveillut ja sen myötä myös googlaillut lukemattomia käyttäjäkokemuksia/ arvosteluja erilaisista fillarivaihtoehdoista. Olin päättänyt, että kunhan löytyy minulle sopiva ja hyvältä tuntuva runko, niin haluan siihen myös aikaa kestävän osasarjan. Päädyin lopputulokseen, että osasarjaksi haluan vähintään 105 tasoisen. Oli se sitten Shimano tai Campa.

Liikkeen nettisivuille ilmestyi elokuun puolivälissä alehinnat tämän vuoden malleista, joista iskin silmäni Spessun Allez comp C2:een. Hinta alennettuna oli muistaakseni 1250€ ja jäljellä olevat koot sivujen mukaan 54 ja 56. No, eipä muuta kuin liikkeessä käymään. Hain myyjän korjaamon puolelta myymälän puolelle, jossa esitin asiani. Myyjä oli kyllä oikein ystävällinen. Kerroin hänelle, että etsin itselleni ensimmäistä maantiefillaria ja minua kiinnostaa tämä jo manittu Spessu, tai sitten jokin muu vastaavan tasoinen.

Ehkä ei olisi pitänyt paljastaa olevansa täysin ummikko. Myyjällä ei nimittäin näyttänyt olevan aikomustakaan tarjota/ esitellä minulle tuota kyseistä pyörää. Koottuna ei näyttänyt olevankaan kuin koko 56 ja minähän olisin tarvinnut sen pykälää pienemmän. Kun kuitenkin kerroin mitä, tai minkätasoista pyörää etsin, mukaan luettuna polkimet + kengät ja että budjettini on 1400-1500€, alkoi hän myydä minulle jotain aivan muuta. Hänen mukaansa minulle riittää vallan hyvin Tiagra-osasarja ja koska minulla näyttääkin olevan jo maastokengät, niin polkimiksi maastonapit. Hänellä löytyy niitä nimittäin käytettyinä.

Eipä siinä mitään, edukkaaksihan tuo olisi tullut, noin 900€, mutta kun ei vain ollut lähellekään sitä, mitä olin tullut hakemaan. Ehkä hän ajatteli niinkin pitkälle, että olisin ottanut tuon paketin, ajellut sillä loppu kesän ja syksyn ja tullut sitten liikkeeseen keväällä sijoittamaan parempaan.

Rahani vein kilpailevaan liikkeeseen, josta sain 1400€:lla Ultegran osasarjalla varustetun saksalaisen kilpurin, enkä päivääkään ole kauppoja katunut. Koeajoin kyllä kaikki tässä mainitut fillarit, paitsi tuota kyseistä Spessua, mutta myymälässä oli minulle oikean kokoinen Spessun hiilikuitu, joka tuntui myös hyvältä. Oli vain reilusti budjettini ulkopuolella.

Omituista tässä on se, että aletaan kauppaamaan huonompaa tuotetta, kuin mitä asiakas haluaisi. Olisi vaikka pistänyt astetta paremman tuotteen kehiin, niin olisin vakavasti harkinnut ja vaikka olisi mennyt hieman budjetinkin yli, niin kaupat olisi voinut syntyäkin.
    Ei mulla tähän ole muuta sanottavaa kuin että harmillinen juttu, mutta onneksi loppu oli onnellinen. Kunhan jäsentelin tuota tekstiäsi hieman luettavammaksi.

Mä en tiedä onko mulla menny nyt jotain ohi, vai mikä siellä on meno?
    Pyörähuollolla on siis kaksi liiketilaa Larussa. Tossa muutama päivä sitten ajattelin ihan pikaiseen käydä siinä Lauttasarentiellä asioilla, kun töihin mennessä meen siitä ohi kuitenkin.
    Nettisivut ja ulko-ovi kertoo, että ollaan auki 11-18 ja siihen yhteentoista ajotinkin menoni.

No kymmentä yli 11 kauppa oli pimeenä ja ovet lukossa. Ovessa oli puhelinumerot Mikolle ja Jimmylle (jotka kuulemma ovat varsin asiallisia kavereita).
    Soitin ja kysyin, että "ootteko te auki tänään?"
    "Joo, ollaan me auki"
    "Ööö, täällä on ovet kiinni ja kauppa pimeenä"
    "Me ollaan täällä meidän toisessa liikkessä"

Jotenkin tuli sellainen huvittuneen, hölmistyneen, harmittava olo. Mikä järki tossa nyt on, että ei ilmoiteta missä saa asioida milloinki. Miten tohon kauppaan viittii enää mennä, kun ei oo mitään takuita, onko ne auki vai ei? No, onhan ne liikkeet aika vierekkäin, mutta vähän outoa kun ei voi tietää mihin pitäisi suunnata, jos ostoksille mielii...

Ihanaa, tänään pääsi kaupoille! Ja sen verran hyvä tuuri kävi, että löytyi "salaa haaveilemani" POCci. Taisi olla kaupan ainoa isokokoinen kypärä, mutta onpahan nyt numeroa isompi talvikypärä jonne saa lämmikettä alle Jihuuu!

Olisiko nyt niin, että kun liike kasvaa, niin palvelu huononee.
    Eiköhän kesällä ole ainakin 4 kpl miehiä töissä. Mitenkähän nämä nuorimmat osaavat hommansa ?
    Muija nalkuttaa ja appi heristelee!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ari_kroolaa Katso viesti
    Mitenkähän nämä nuorimmat osaavat hommansa ?
    Liikkeen kulttimaineen tuhoamista tuskin voi laittaa nuorten työntekijöiden piikkiin. Omien (ja näköjään muidenkin) kokemusten perusteella ne vanhat jarrut ovat itse aiheuttaneet ongelmansa. Harmi sinänsä, kun tehty työ valuu hukkaan.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •