Pyöräilyn kuuluisi olla herrasmieslaji; Keltapaidan epäonnea odotetaan (Armstrong / Ulle molemmat toisiaan yms). Clentador ei ole tuontyyppinen, vaan hakee häikäilemättömästi omaa etuaan. Nyt kun on jääty kiinni Clentan ja hänen tiiminsä (Riis, mr. 60%) pitäisi vähän miettiä onko oikein lajille ajattaa Clentaa joka kisassa (herrasmiespäätös). Itse en ajattas vaan laittasin bannilistalle niinkun useita ajajia, mm Ballan jossain vaiheessa, vaikka vapautettiinkin epäilyistä myöhemmin.

Toi kaksikko, Riis ja Clenta on kyllä sellanen duuo että mun puolesta ansaitsee mahdollisimman suurta epäonnea tourilla. Toivottavasti Clenta keskeyttää kaatumisen tai muun seurauksesta. Toivottavasti saa kilpailukiellon aikanaan niinkun asiaan kuuluu.

Harmi että Riisin talli jatkaa. Mr. 60% ei mun mielestä saisi olla pyöräilyssä kilpatasolla mukana missään tehtävässä. Näitä miehiä on toki muitakin, mutta hän on listalla aika kärkipäässä.

Ylläolevat ovat omia mielipiteitäni.

P.S. Tottakai useet kuskit satsittaa, mutta jos jää kiinni, pitäs kärsiä kilpailikielto.