No niin, muokkasin kuvia ja siirsin uudelleen, jos nyt saisi jotain selvää... Projekti tosiaankin alkoi siitä, kun sprayöljypullomerkin nettikauppa pisti 2010 raw carboneihin poistotarjouksen 558euroa. 2 vuotta hiilarirunkoa kuolanneena ei voinut muuta kuin ostaa ja laittaa ajokuntoon minimiosilla. Ostin vain pakolliset ja loput vanhasta. Silmin eikä ajossa vaikuta mikään olevan vialla ja kaupan pojakin vakuuttivat ettei kyse ole mistään 2.luokan puhalluksesta vaan että; "meillä oli iso myynti rungoista"





Garminin mittari pysyy kivasti tuossa dedan quattrossa kun se on neliskulmainen, ei pyöri mittari nappeja painellessa.... Dedalla on tosiaan 31,7 tuo standardi ja lupaavat 8nm momenttia. 5nm tuntuu riittävän kovastikin hyvin tuossa tangon kiinnityksessä varsinkin kun tanko on 31,8. Etulevy ja stemmin kolo vastasivat tankoon niin hyvin, etten viitsinyt toteuttaa suunnitelmaani pienestä filssauksesta.

ps. No nyt kuvien laatu sitten meni hieman huonoksi pienennellessä ja muokatessa...

pss. Rahallisesti, tarjouksesta huolimatta, ei projektissa varmaankaan ollut järkeä, mutta pääsipähän taas toteuttamaan sitä fiksaamisen ja rakentelun armotonta vimmaa. Tällaista tällä kertaa.