izmo muokkasi tätä : 25.07.2011 at 09.11
ei saa huilata yhtään päivää vaan seuraava viikko ajetaan sitten 80 80 80 80 80![]()
Vanha mutta lihava.
Mitä jos ajaa 600km ja 200km...mitä sit tehdää loppuviikkoajetaanko takaperin tai jotain miinuskilometrejä?
Pakkosatasessa ajetaan satanen joka päivä. Niille joilta tuo ei onnistu mutta jotka haluavat olla hengessä mukana, löytyy sitten rentosarja ("Fun Run"). Rentosarjassa riittää, että ajaa kuukaudessa yhteensä 3000km. Varmaan näin?
Mukavan hullu idea, itse vaan ei taida moiseen taipua jo aikataulujenkaan vuoksi. Viikon "pikamatka" voisi varmaan kyllä onnistua.
Muistui mieleen tyyppi, joka juoksi aikanaan tuhat mailia tuhannessa tunnissa, yksi maili aina jokaisen peräkkäisen tunnin aikana.
Pakkosatasen idea on tietenkin joka päivä satanen(97km -600km) mutta jos ajaa kuusisataa kerralla ja huilaa viikon niin se ei oo virallinen pakkosatanen vaan ajaja luokitellaan retkisarjaan![]()
izmo muokkasi tätä : 25.07.2011 at 09.10
Mutta Yyterin reissu on vielä pikamatka ja voi huilata pari päivää...?
Maastossa tulee yhtä helposti kilometrejä kuin maantiellä mun mielestä...
Elokuussa jatkuu loma mutta osa satasesta joudutaan ajaan työpäivinä
nyt täytyy kohta tehdä ylipäätuomarin eri sarjoja kun ehdotetaan Yyterin pikamatkoja
Säännöt joustaa viikon molempiin suuntiin jos jollekin passaa paremmin...
Joo ei satanen tai pari ole paha tikki jos on keliä, (tämähän se haaste lie), jos tehot pitää todella maltillisina, eikä työt häiritse. Samaa mieltä Pirkan kanssa. Yksi 4000 km kuukausi vuonna -91 riitti mulle (sisälsi PBP:n). Olin siis tosin rentosarjalaisia.Ei viitsi samaistua palstan hulluihin....mutta tsemit silti....
Izmokin kun vetää lenkkejä marras/joulu/helmikuun alijäätyneessä vesisateessa niin eikös elokuinen kaatosade tunnu kuin olisi jossain paratiisissa ja ihoon nättejä keijukaisia vain kopsahtelee?
Mun pakkosatanen elokuussa voisi tarkoittaa sitä että saisi ajettua yhden satasen lenkin per viikko! Se olisi juhlaa se ja voi jäädä toteutumattakin jos nyt mitään ihmeellistä ei tapahdu ennen sitä... Tämän hetken "kipuraja" on noin 50km, maasturilla maantiellä.
Komppaan Vesaa. Ei elokuun sade mitään luonnetta kysy, korkeintaan sadetakkia ja kurakaaria.![]()
Hyvä E.T. ( luin lainauksen) samaa mieltä, kyllä yksi 4400km/kuukausi ja se 40000km vuodessa riitti erinomaisen hyvin.
Nyt on muunlaisten juttujen aika!![]()
Ai anteeksi äskönen, siis 4766km kuukausiaja 1440km viikkoa...
Izmo, lue nyt tarkkaan, oon sanonu tän aikasemminkin mutta ei jaksa joka kerta.. vaikka toisaaltahan kertaus on opintojen äiti eikä oppi ojaan kaada..
Elikkäs, juoksussa aikoinaan oli todellista "PAKKO"miellettä. Uskoin vakaasti, että jos on 2 päivää juoksematta, paino nousee ja kunto laskee. Isommista tauoista puhumattakaan. Ja jos joku kerta kun oli sadetta ja kylmää, vakiolenkki ( noin kymppi) meni huonommin kuin eilen! kunto oli selkeesti laskussa. Seuraavana päivänä piti a. hölkätä kovempaa b. pidempi matka
Jotta ne pakot jäi sinne. Kun pitkän ja vaikeen sairastelun jälkeen pääsin taas ULKOLIIKKUMAAN niin kyllä se on saan ja voin käydä lenkillä.
Se vaan tuntuu omalle kropalle niin pieneltä se 50km lenkki, ja on vaan kätevää ajaa Valkeakoskelle ja takas, kun varikko-asiaakin on. Ja kun on tätä aikaa. Ja onhan se kiva ajaa saturainen?
Voi kyllä olla, että oon hiukka sentyylinen persoona että tulee vaikutelma "pakko" tehdä. Nimittäin toisen harrastukesni puitteissa oon huomannu, että "pakko" saaha ...joku hieno juttu.![]()
Kuukausi aikaa harjoitella nyt....![]()
Nyt on kokeiltu ajaa viikko vähän enemmän. 583 km sain kasaan, kun pidin yhden hölkkäpäivän. Muuten kilsat haarukassa 79-146. Jos tätä pitäisi pitempään jatkaa, tulisi hommasta kyllä saada palkkaa.
Ei missään tapauksessa ihan helppo oo jos täytyy normaali työstä saada palkkaa ja ajaa sitten satanen ilman palkkaa![]()
Kirjanmerkit