GarminElectrobikeGiant
Sivu 27 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27 28 29 37 77 127 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 781 - 810 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #781
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Toi oli joku Triple Nano -seos. Painetta 1,7bar.

    Märällä kelillä ajellessa verrokkina on ollut Kenda Blue Groove StickE 2,5". Pitää kuin tauti. Rullaus vaan on todella surkeaa... tarttis löytää vähän rullaavampi ja edes lähes niin pitävä rengas kuin tuo Kenda.
    Kaar ittelles vaa

  2. #782
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    2.092
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Toi oli joku Triple Nano -seos. Painetta 1,7bar.
    Sehän se näköjään on toi munkin dh eikä se fr (joka on siis kokeilematta) mikään evo ole, vaan triple compound (nanoa ei lukenu). Painetta mulla on ollut dh:ssa ehkä vähän enempi. Hyvä tietää, että paljon parempiakin on kun tonkin kanssa on pärjännyt.

  3. #783
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Noi Big Bettyt Trailstar seoksella on kyllä pitävimpien kumien joukossa joita olen testannut märällä kelillä, ehkä vanha Gooey Gluey seos pääsee edelle.

    En nyt erityisen hyvin tunne noita vanhempia Schwalben seoksia, mutta olen kyllä ymmärtänyt että osa niistä on ollut paskoja märässä. En nyt tiedä onko tuo niitä, mutta ei mulla yli vuoteen ole ollut yhtäkään schwalbea jota voisi kauheasti haukkua, ja tämänvuotiset ovat kyllä parhaita mun kokeilemia kumeja.

  4. #784
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Märällä kelillä ajellessa verrokkina on ollut Kenda Blue Groove StickE 2,5". Pitää kuin tauti. Rullaus vaan on todella surkeaa... tarttis löytää vähän rullaavampi ja edes lähes niin pitävä rengas kuin tuo Kenda.
    Kendan El Moco:a saa StickE-kumisena ja rullaa paremmin. Saatavuus vaan heikohko, niinkun K:lla yleensäkin tällä puolen vettä.
    Jos saksalaiselle kumille haluaa antaa vielä tilaisuuden, niin Schwalben TrailStar-kuminen Fat Albert tai Muddy Mary.
    Samastakin kumista leivottu Big Betty häviää pidossa noille aina kun alla on sileetä ja märkää pintaa, paitsi jos kuskin paino
    on lähempänä 100 kg:tä.

    edit: ↓ - toi 2,5" olemattomuus taittuvana oli tiedossa , mut kaikkea ei voi saada ... toi kummiskin pitää ja rullaileekin kohtuullisesti.
    Luulen et 2,5" + taittuva + pito märällä + rullaavuus + kestettävä paino on yhtä kun mahdoton yhtälö. Contin Baron vois olla lähellä,
    kuulemma aika iso 2,3"-tuumaiseks.
    PaH muokkasi tätä : 30.05.2011 at 15.58

  5. #785
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Hei kiitos vinkistä! Pitääpä kaivaa jostain nettipuljusta moinen Kenda testiin.

    Taitaa olla niin että mulla lipsahti se Evo siihen mallimerkintään jostain oletuksesta, voi olla että tuo on jotain vanhempaa seosta. Mutta paska se on märällä, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

    Edit: ääh, eihän tota oo taiteltavana kuin 2,35" - - - 2,5" StickE on vain DH-versiona. ~1,4kg kumi ei houkuta.
    Kaar ittelles vaa

  6. #786
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Jos sää Pekka haluut kokeilla mitä on todella hyvin pitävä kumi niin eilen pyörästä poistunut WTB Prowler MX Team DH lojuu vapaana (joo, on se alle 1400g, mut ei paljoa..)... ja tuskin enää ikinä alle menee Porissa tapahtuvaan ajoon. Sappeella se oli ihan jees, samoin Rauman kallioilla, mutta näillä porilaisilla pehmokarikepoluilla.. rajansa kaikella. Ei lipsu edes jäykässä twinkulassa (= twinglespeed).

    Hienoa, että vanha kunnon rengas(seos)keskustelu on herätetty eloon. Ehkä tulee tälläkin palstalla käytyä jatkossa edes kerran kuukaudessa!


    Mahdollista hampaiden kiristelyä aiheuttavaa tekstiä, lukeminen omalla vastuulla:

    Taannoin ja aikanaan ennen oletetun Kristuksen syntymää täällä keskusteltiin kivistä ja kivikossa ajamisesta. Nyt kännikamera-aikaan meikäläisellä on sitten kuvamatskuakin siitä, mikä kuulemma menee lentämällä ja vähintäänkin vauhti korjaa virheet menetelmällä helposti ajaen. Etukiekko tarkoituksella pikkukiveä vasten, jotta noiden pienempien kivien kokoluokka käy edes jotenkin ilmi, isommat on isoja joo. Kuvassa noin 1/3 mäestä näkyvissä. Punainen täplä kivessä ja seuraava takana vaivoin näkyvässä kelotolpassa, jotta polku paremmin hahmottuu. Kyseessä Satakunnan Reitin Poikeljärven osuus siis ja tuolta metsäpätkältä se toiseksi hankalin kohta jos yksittäisiä - tai useampia - polkua tukkivia kuvatun kanssa saman henkisiä kiviä ei lasketa vaan ainoastaan nämä vaativat osuudet.

    Kännikamera luonnollisesti kusaisee tuonkin ylämäen tasamaaksi. Ylös joutuu jossain määrin kiipeämään. Alas olen kolmea total fail henkistä tökkäisyä lukuunottamatta päässyt jo ajaen ja sekin oli lähes tuulettamisen arvoinen suoritus, josta sai uutta intoa. Eli vielä pitää ajolinjoja hioa, että ajamalla alas pääsy onnistuu edes jotenkin koko mäen matkalla. Pitkäjoustoisella dh-koneella tuon ihan varmasti pääsee alas, mutta noin niin kuin muuten, suht hankalaa muka. Trial taidotkin olisivat kova sana. Kateellinen joutuu olemaan niille, jotka heittämällä pyöritellen yli menee. Meil dääl vaa vaikket o gon domssi kivei om boluil laitet!
    ..makes Jack a dull boy...

  7. #787
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Koita WTB:n 2,5" Weirwolfia.

  8. #788
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Weirwolf piipahti myös mielessä. Mutta onko tuo 2,5" jotain katoavaa kansanperinnettä, kun valmistajan sivu ei moista tunne?
    CRC:n sivulta löytyy, mutta kun kumiseos on 62A, saa jäädä kaupan hyllyyn.
    Varsin oivalliseksi todettu Dissent on 50A.

    Noista kumiseoksista, tuli käpälöityä tallissa tänään muutamaa rengasta, että miltä ne tuntuu kun lämpö lähentelee kahtakymmentä. StickE Kenda tuntui kuin olisi jäänyt sormeen kiinni. Jos joku muistaa sellaisia lelu-jellyhämähäkkejä, jotka jäi heittämällä seinään kiinni, niin "hiukan" kärjistäen tuo kumi tuntui samanlaiselta.
    Schwalbea käpälöisessä tuntui kuin olisi sormeillut jotain ladan kesärengasta.

    Tuo WTB:n 50A oli siltä väliltä, ehkä kumminkin hiukan sinne tahmaiseen päin kallellaan.
    Eli "Super Track DNA" seos.
    Kaar ittelles vaa

  9. #789
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Ww 2.5" on männävuoden kumeja. 2011 toi muhkuin jäi pois. Itte en juuri oo löytäny eroa WTB:n 60A:n ja
    62A:n välillä, molemmat toimii ihan jees - kuvio vaan menee tahmassa umpeen. Saisivat sen Bronsonin ulos
    niin ehkä korjais ton puutteen. Toi SuperTrack DNA kuuluu olevan nykyään 53A:ta, mut siitä ei oo
    kokemusta elävässä elämässä.

    Maxxiksella nyt kumminkin löytyy SuperTackyä, eiks se kelepais. 42A ja kaikkee. Helteellä ei arvaa aurinkoon
    jättää, muuttuu juoksevaks

    Stick-E ja SuperTacky on käsissä yhtä tahmaisia, Maxxiksen vanha 40A Slow Reezay on sit oma lukunsa -
    siihen jää sormenjälki ku kovemmin painaa.

    HighRoller DH:ta ja Minion DHF:ää löytyy 2.5" leveenä, saa tahmakumina ja painookaan ei oo ku ~1,1 kg?
    Noi kyllä pitää märässä.

    Edit: miepäs tulisin wallan iloseks jos joku kummi-manufaktuuri keksis tehdä taittuvakylkisen Stick-E-kumisen
    Larsen TT:n approks 2,35" levyisenä USTina painoltaan 750g. Olis moiselle takakumille kysyntää.

    Edit_2: taitaa olla ameriikassa erilainen Super Track koostumus kun täällä; US-sivut puhuu 53A:sta
    PaH muokkasi tätä : 30.05.2011 at 20.54

  10. #790
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    WTB:n 2011 katalogissa Super Track on kyllä edelleen 50A.

    Maxxis on tietty yks mahdollisuus, ehkä ajatuksissa ei vaan nyt ollut se kaikkein räkäisin kumi kun tuo Blue Groove tosiaan ei oo mikään rullauksen huippu. Jos tosta 50A:sta löytyis jotain vanhaa varastoa 2,5-tuumaista... pitää vähän penkoa intternettiä
    Kaar ittelles vaa

  11. #791
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Nostetaampa vähän kun on ollut niin märkä kesä. Litkuttelin takarenkaaks
    s-works purgatory 2.2 ja oli kyllä positiivinen yllätys.
    Vetopito oli hyvä ja myös sivuittaispito isojen reunanappuloiden vuoksi vähintäänkin kiitettävä.Rullaskin hyvin ,eikä tukkeutunut mudassa.
    Kylkien kestävyys vähän arveluttaa ,mut kyllä ne reunanappulat jonkinverran suojaa. Vasta yks 2.5h lenkki märällä takana ,mut hyvältä vaikuttaa.
    Tommonen http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=57267
    - Fear is a mindkiller -


  12. #792
    Liittynyt
    11/2010
    Viestit
    2.204
    Ja jos joku väittää että märille kallioille löytyy kumi joka varmasti pitää niin saa tulla märällä kelillä hanikan kallioille näyttämään miten se pitää

  13. #793
    jarit Guest
    Kyllähän märkä kallio on liukas paikka eikä ihmerenkaita ole olemassa.
    "Takapihan testien" (=Haritun kalliot Turussa) mukaan Weirwolf 2.3 on aika kova sana. Litkutetut tcs:t vaikuttavat lupaavile mutta en väitä niistä vielä mitään koska ei ole tarpeeksi kilometrejä takana. Märällä juurakolla Ww toimii myös nätisti, mutta yleensä missä sellaista on, on myös mutaa ja sitten meneekin hieman vaikeammaksi sillä kuvio tukkeentuu helposti.
    Nämä ovat vähän kompromisseja. Pitäisi noidet ww:den jälkeen laittaa jotkut iso kuvioiset, ihan vain vertailukohdan vuoksi syksyn märille juurakoille.

  14. #794
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarit Katso viesti
    Kyllähän märkä kallio on liukas paikka eikä ihmerenkaita ole olemassa.
    "Takapihan testien" (=Haritun kalliot Turussa) mukaan Weirwolf 2.3 on aika kova sana. Litkutetut tcs:t vaikuttavat lupaavile mutta en väitä niistä vielä mitään koska ei ole tarpeeksi kilometrejä takana. Märällä juurakolla Ww toimii myös nätisti, mutta yleensä missä sellaista on, on myös mutaa ja sitten meneekin hieman vaikeammaksi sillä kuvio tukkeentuu helposti.
    Nämä ovat vähän kompromisseja. Pitäisi noidet ww:den jälkeen laittaa jotkut iso kuvioiset, ihan vain vertailukohdan vuoksi syksyn märille juurakoille.
    Minua ei ole kyllä weirwolf 2,3 ust vakuuttanut märissä juurakoissa. Kuvio on liian tiheä ja lähtee alta aika arvaamattomasti. Kuivalla ja semikosteella huippurenkaat ,mut todella märässä ei niinkään.
    Sadekelillä combo s-works purgatory takana ja muddy mary 2,35 trailstar edessä pieksee kyllä nuo wtb:t mennen tullen.
    - Fear is a mindkiller -


  15. #795
    jarit Guest
    Kiitos syklopaatti, nyt on suunnitelma millä mennään syksyn sateisiin

  16. #796
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarit Katso viesti
    Kiitos syklopaatti, nyt on suunnitelma millä mennään syksyn sateisiin
    .
    Mulla on 2 kiekkoparia joita voi vaihdella kelin mukaan. Toisissa just nuo wtb:t ja toisissa sit tuo märänkelin combo. Suosittelen. Mukavaa kun voi vaihtaa rengastusta muutamassa minuutissa sään mukaan.
    - Fear is a mindkiller -


  17. #797
    JTG Guest
    tänään tuli todetttua (seuraavaksi oman kehuntaa ilman kokemusta monista )
    että kulunutkin kendan nevegal pitää hyvin stick-e seoksella märässä kivessä. Ulkoneva nappula matalalla paineella levityyy ilmeisen hyvin alustaan ja löytää vastineensa jostain. toki, samaan aikaan esiintyvä muta (sateella yllätys!) tukkii melko matalan keskikuvion nopeasti.

    ...no en tiedä mitä selitän, mutta kohtuullisen ulkoneva reunanappula nousee kohtuullisen hyvin niljakkaale pinnallle sivumyötäisestä saavuttaessa ja pito märkään kiveen on kohtuullinen.

    kaveri totesi kerran, että nevegal on itseluottamusrengas: niihin nuskoen nousee monikin märkä mäki, ja se viimeinen polkasu pitää. Itse sanon, että ne on ainakin kohtu hyvät.

  18. #798
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    ^Paras märkäpito tähän mennessä ajetuista kumeista ollut tosiaan Kendan StickE:llä, Blue Groove tosin malli. Joissain paikoissa se piti jopa paremmin märällä kelillä, tiedä sitten kerääkö se tahmea kumi jotain pölyä tms. pintaansa kuivalla, joka sitten voi lipsahtaa.
    Niljakas märkä kallionousu jonka juuri ja juuri jaksaa polkea ylös, ei lipsu, ei edes yritä.
    Kaar ittelles vaa

  19. #799
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Jos tosta 50A:sta löytyis jotain vanhaa varastoa 2,5-tuumaista... pitää vähän penkoa intternettiä
    HIIHAA!!! CRC:hen pätkähti ykskaks yllättäen wanhaa 2,5" Prowleria naurettavaan rapiat 12€ hintaan
    Olin tossa jo jonkun aikaa selaillut nettiä, niin aika nihkeetä oli jo saatavuus 2,5" WTB:llä. Rapakon takaa olis löytynyt, mutta $30-40 postikulut ei kiinnosta parin renkaan takia... Nyt noita on tulossa 3kpl, jos osoittautuu hyväksi niin ei tartte heti etsiä korvaavaa. Jos ne taasen tuntuu paskoilta, niin ainahan ne voi tuupata Fillaritorille

    Jos joku muu haluaa kokeilla moisia, niin niitä on siellä edelleen. Halpaa rengastestiä.
    Kaar ittelles vaa

  20. #800
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.142
    Tämän päivän lenkin pohjalta annan ISOA peukkua Spessun Purgatory/Captain -setille Olin tuossa viikolla jo tilaamassa Minion/High Roller 2.35 60A -settiä, mutta hyvä etten tilannut Viime syksynä tuo Spessun setti oli pirun liukas, eikä niihin juurikaan voinut luottaa, mutta nyt kun sisäänajo on tehty, niin tilanne on täysin toinen. Pitää nyt kuitenkin sanoa, että idootti varma setti tuo ei ole, saa nämäkin liukumaan, mutta ajovirheistä oppii aina.

    Purgatory tarjosi hyvän pidon edessä ja Captain piti perän sopivasti elossa, mutta hyvin kontrolloitavissa. Todella hauska setti ajaa, vaikka kuskilla menikin pupu pöksyyn välillä kun vauhti kasvoi liiaksi taitotasoon nähden.
    Still rides with 26er

  21. #801
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Heitin tossa Konaan kevennyskiekot alle (2575g/pari), takana Big Betty Evo Freeride. Kolme lenkkiä ko. kumilla nyt takana. Eka lenkki meni rutikuivalla kelillä ja ihan ok se siellä pelasi. Niinkuin nyt melkein mikä tahansa kumi sillä kelillä. Eilen ja tänään kosteaa/märkää ja täytyy sanoa että kyllä on onneton esitys tuo nakki. Kyllä sillä jo sen verrran ajotunteja takana on että alkuliukkaus pitäisi olla tiessään, mutta eihän tuo perkele pidä paskaakaan edes kostealla kivellä, märästä puhumattakaan. Juurissa lipsuu ihan hulluna.

    Mulla samat fiilikset ja 2.1 RR UST triple nanot renkaina. Aivan ***ka pito märällä kivikossa ja juurakossa. Siis ei pitoa ollenkaan..

    pitänee ruveta miettimään jotain muita kohtis keveitä xc-renkuloita. Niin ja tietenkin USTina.

  22. #802
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    1.780
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti

    Purgatory tarjosi hyvän pidon edessä ja Captain piti perän sopivasti elossa, mutta hyvin kontrolloitavissa. Todella hauska setti ajaa, vaikka kuskilla menikin pupu pöksyyn välillä kun vauhti kasvoi liiaksi taitotasoon nähden.
    Mulla s-works purgatory märän kelin kiekoissa takarenkaana. Takana minusta ihan ässä. ei mee tukkoon ja pitoa riittää ja myös rullaa. Edessä luotan sit muddy mary 2,35 Freerideen trail-seoksellä. Se onkin sit jo kunnon grip-monster. Ei ehkä kevein eikä rullaavin ,mut se pito....
    Captain controllin pistin kiertoon. Liian pienet nappulat ja ilmatila mun makuun.
    - Fear is a mindkiller -


  23. #803
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Takaa Big Betty trailstar seoksella on n. 10h maastoajon jälkeen finaalissa, ehdotuksia mitä tilalle? Onkohan kaikki trailstar seoksesta tehdyt kumit noin haperoita että keskinappulat kuluu silmissä ja reunanappulat katkeilee? Edessä tuntuu kyllä kestävän.

  24. #804
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Big Bettyn tilalle Vredesteinin KillerBee - ei irtoo nappulat eikä kuluminen juuri näy.

    Eroja noiden TrailStar-kumien kestossa on, pienempi nappula tuntuu kestävän paremmin kulutusta / paikallaan kun isot.
    Mulla takakumina HansDampf kestäny ekat 20h ilman mitään näkyvää vauriota - samassa ajassa FA rear oli jo selvästi kärsinyt.

  25. #805
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Big Bettyn tilalle Vredesteinin KillerBee - ei irtoo nappulat eikä kuluminen juuri näy.

    Eroja noiden TrailStar-kumien kestossa on, pienempi nappula tuntuu kestävän paremmin kulutusta / paikallaan kun isot.
    Mulla takakumina HansDampf kestäny ekat 20h ilman mitään näkyvää vauriota - samassa ajassa FA rear oli jo selvästi kärsinyt.
    PaceStaristakin tuntuu nappulat repeilevän melkolailla. Muutoin kyllä kestää kulutusta kohtuullisen hyvin. Kyseessä siis 2,4" NN takana. Onkohan Schwalben insinöörit tehny laskelmissaan virheitä uusien seoksien suunnitelussa..? Postissa on BB TrailStarilla tulossa. Pitääkö tässä alkaa vaihtamaan rengasmerkkiä??
    Mud, sweat and beers.

  26. #806
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Takaa Big Betty trailstar seoksella on n. 10h maastoajon jälkeen finaalissa, ehdotuksia mitä tilalle? Onkohan kaikki trailstar seoksesta tehdyt kumit noin haperoita että keskinappulat kuluu silmissä ja reunanappulat katkeilee? Edessä tuntuu kyllä kestävän.
    Minulta löytyy FA trailstar edestä ja pacestar takana ja onhan niissä ihan sormin kosketeltaessa tuntuva ero, mutta taitaa tuo jämäkämpi pacestar olla fiksumpi vaihtoehto takarenkaaksi kestävyytensä puolesta? Schwalben mukaanhan tuossa pacestarissa on medium/medium soft seokset kun taasen trailissa medium soft/soft (keskellä/reunoilla).

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti AK-87 Katso viesti
    PaceStaristakin tuntuu nappulat repeilevän melkolailla. Muutoin kyllä kestää kulutusta kohtuullisen hyvin. Kyseessä siis 2,4" NN takana. Onkohan Schwalben insinöörit tehny laskelmissaan virheitä uusien seoksien suunnitelussa..? Postissa on BB TrailStarilla tulossa. Pitääkö tässä alkaa vaihtamaan rengasmerkkiä??
    Minulla ei ole pacestarissa vielä ainakaan repeämiä havaittavissa, mutta edessä on kyllä jokusia jo ilmestynyt. Reilu 50h noilla on jo tälle kesää ajeltu ajotyylinä epämääräinen AM .

  27. #807
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862


    Siinä takarengas 10h jälkeen. Noi sisemmät ulkonappulat ovat valtaosin murtuneet puoleen väliin, ilmeisesti en kanttaa tarpeeksi syvälle kun ulommat ovat vielä paremmassa kunnossa...

  28. #808
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    422
    Huhhuh. Eikö tuo nyt menis jo takuuseen?

  29. #809
    Aika väsyneeltä näyttää tuo Dropin Big Betty. Itse katsoin omaa Trailstar seoksellista Wicked Will -takarengasta eilisen lenkin jälkeen: Ajoaikaa reilu 10 tuntia ja sekä keski että reunanappulat repeilevät Dropin kuvassa näkyvällä tavalla. Rengas on myös kuluneemman oloinen kuin mitä odotin, joskin ei läheskään yhtä finaalissa kuin yllä oleva Big Betty. Reilu 25h ajettu Muddy Mary (Trailstar) eturenkaana on vielä ok kunnossa, joskin myös sen reunanappulat ovat alkaneet repeillä juuresta. Korkea kuvio yhdistettynä pehmeään Trailstar -seokseen ei näytä kestävän siis muillakaan.

    Edellisenä renkaana ollut Black Chili -seoksellinen Rubber Queen kesti huomattavasti enemmän ajoa ennen kuin rengas alkoi näyttämään mitään isompaa kulumisen merkkiä.

    Kovempi Pacestar ei ole seos omaan makuun; takarenkaana ollut Muddy Mary lipsui ikävästi märällä ja kostealla. Kulutuskestävyys tosin näytti olevan astetta parempaa Trailstariin verrattuna, joskin kaikki kivikko- ja kalliopätkät tuntuvat syövän molempia seoksia todella nopeaan.

  30. #810
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    1.243
    Rähmä vieköön, jos tuo BB TrailStar osoittautuu käytännössä kelvottomaksi. Olis nimittäin speksien puolesta melko optimaalinen rengas mun ajoon. FA on muuten jees, mutta reunanappulat on turhan matalat (mäkitouhuihin).
    Mud, sweat and beers.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •