Izmolla on kevyt pakka. Mun DA 12-25 on 176 g lukkorenkaan kera. XX-maastopakka olis toki se paras vaihtoehto, mutta kun DA-pakkoja tuli taannoin ostettua alennusmyynnistä hyllyyn, niin käytetään ne nyt ensin loppuun. Niksahdus on joka tapauksessa Tahkolla tiedossa, joten liian kevyitä välityksiä pitää välttää.Tarkoitan sitä, että tuskan koittaessa tulee pienessäkin ylämäessä otettua heikkomielisenä pienin mahdollinen välitys käyttöön. Aiemmin se oli 22/25, nyt se on 26/25.
Kiitokset ohjainlaakerivinkeistä. Bubu lienee erinomainen vaihtoehto. Tosin myös tuo Pekka L:n ehdottama Cane Creek pitää tarkistaa, sillä mies näyttää kantavan Suurtietäjän titteliä. Kun izmo oli taannoin Suurtietäjä, sen näkemyksiä ei kyseenalaistanut kukaan.
Ja mitä tulee litkutuksiin, niin voisihan sitä Rocket Roneilla kokeilla. Jos litkut tulee Tahkolla pihalle, niin ainahan sinne voi sitten tunkea sisärenkaan. Jotenkin mulla on vaan sellainen olo, että Raceking 2.2" rullaa _havaittavasti_ paremmin kuin Rocket Ron 2.25". Mulla on työmatkapyörässä Ronit ja kisapyörässä Racekingit, ja mieluummin lähden kyllä Racekingeillä kisaan. Korostettakoon kuitenkin, että tää on pelkkää mutua eikä siis perustuu mihinkään muuhun kuin fiilikseen. Onko kukaan muu havainnut vastaavaa? Mutta siis litkutuksen kannalta nuo Contin renkaat taitaa olla melko hankalia tapauksia ainakin Schwalben renkuloihin verrattuina.

Tarkoitan sitä, että tuskan koittaessa tulee pienessäkin ylämäessä otettua heikkomielisenä pienin mahdollinen välitys käyttöön. Aiemmin se oli 22/25, nyt se on 26/25.
Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit