ElectrobikeGarminHephaGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Hybrid View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Kiitoksia kaikille eilisestä lenkistä! Mukavaa menoa hienossa säässä!

Olen lähdössä itse lauantaina pk-lenkille noin klo 09.00 - 09.30 välillä. Tarvittaessa voin koukata tuvan kautta. Tarkoituksena olisi ajaa noin 3-4h noin 28-30 km/h vauhdilla. Aikataulut on iltapäivällä sen verran tiukat kaverin häiden takia, että en ehdi klo 11 (?) lähtevän ryhmän mukaan.

Jos jollain on kiinnostusta lähteä lauantaina aikaisemmin treenaamaan, niin laittakaa viestiä. Oon avoin kaikille reittiehdotuksille (ja vauhdeille)...
    Jaakko

Tupalenkki la 11.6

Lainaus Alkujaan tämän lähetti happo Katso viesti
    Onko tulijoita sekä reittiehdotuksia ensi lauantain tupalenkille, keskari 31-32 km/h.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaakkoRa Katso viesti
    Kiitoksia kaikille eilisestä lenkistä! Mukavaa menoa hienossa säässä!

Olen lähdössä itse lauantaina pk-lenkille noin klo 09.00 - 09.30 välillä. Tarvittaessa voin koukata tuvan kautta. Tarkoituksena olisi ajaa noin 3-4h noin 28-30 km/h vauhdilla. Aikataulut on iltapäivällä sen verran tiukat kaverin häiden takia, että en ehdi klo 11 (?) lähtevän ryhmän mukaan.

Jos jollain on kiinnostusta lähteä lauantaina aikaisemmin treenaamaan, niin laittakaa viestiä. Oon avoin kaikille reittiehdotuksille (ja vauhdeille)...
    Voisin liittyä joukkoon Veikkolan liepeillä, jos reitti kulkee siellä tai tulla muualle. Tuo 9-10 aika sopii hyvin, myöhempikin käy.
    Keskari (KOKO LENKILTÄ) 27-30 ( tuuli, porukka, keli). 31-32 on liian kova minulle

Reittiehdotus: Bemböle - Veikkola - Yövilän risteys (Karprintin jälkeen) - Yövilä - Kahvimaa - Turuntie - Nummela - Ojakkala. Sitten on ainakin kaksi vaihtaria a) Pohjoiseen pätkä Hanko-Hyvinkäätä, josta Katinhännän liittymästä Vihdintien yli Otalammelle, josta jotain reittiä Bemböleen.
    b) Vakiolenkki: Ojakkala - Veikkola - Vols - Masala - . . .

Näistä a) olisi ehkä vaihtelun vuoksi mukavampi ?

En ole vielä käyttänyt noita sähköisiä karttapiirtureita eli joku voisi piirrellä niitä.

t. Steely Dan (Hyvää musiikkia Kaliforniasta)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steely Katso viesti
    Voisin liittyä joukkoon Veikkolan liepeillä, jos reitti kulkee siellä tai tulla muualle. Tuo 9-10 aika sopii hyvin, myöhempikin käy.
    Keskari (KOKO LENKILTÄ) 27-30 ( tuuli, porukka, keli). 31-32 on liian kova minulle

Reittiehdotus: Bemböle - Veikkola - Yövilän risteys (Karprintin jälkeen) - Yövilä - Kahvimaa - Turuntie - Nummela - Ojakkala. Sitten on ainakin kaksi vaihtaria a) Pohjoiseen pätkä Hanko-Hyvinkäätä, josta Katinhännän liittymästä Vihdintien yli Otalammelle, josta jotain reittiä Bemböleen.
    b) Vakiolenkki: Ojakkala - Veikkola - Vols - Masala - . . .

Näistä a) olisi ehkä vaihtelun vuoksi mukavampi ?

En ole vielä käyttänyt noita sähköisiä karttapiirtureita eli joku voisi piirrellä niitä.

t. Steely Dan (Hyvää musiikkia Kaliforniasta)

Tuohon 30 kmh voisi tiputtaa...onko tuo 9:15 jo lyöty lukkoon? 10:00 tulisi varmasti enemmän kuskeja ja vetovuoroja..

Tupalenkki la 11.6

Lainaus Alkujaan tämän lähetti happo Katso viesti
    Tuohon 30 kmh voisi tiputtaa...onko tuo 9:15 jo lyöty lukkoon? 10:00 tulisi varmasti enemmän kuskeja ja vetovuoroja..
    Tällä hetkellä sovittu aika on 09:15 koska JaakkoRa'lla on kiire
    päivä.
    Mahd. voimme tehdä siten, että Jaakko ja muut 09:15 aikaan ehtivät lähtevät 09:15
    "hitaampaa" vauhtia (28) ja 30+ porukka lähtee 10:00 ja ottaa meidät kiinni jossakin matkalla ?

PS. Toivottavasti ylämäissä ei ole nopeusalarajaa, josta voi seurata että
    keskarit tippuu

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •