GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 89 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39 79 87 88 89 90 91 99 139 189 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.641 - 2.670 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Thulet ostetaan Jpään Varaosakeskuksesta Sähkötalon takaa. Juuri hain prorideen eturenkaan kiinnekkeet, kun vanhat hajosi muutossa.
    Kiitti, täytyy mennä käymään siellä.

Minulle varmaan mahtuu tuo M koko. Sellaisia lyhythihaisena ja t-paitana.
    Ja kiitokset minultakin Timbelle!

Siistii oli

Huomenna kaikki ajokuntoiset Korsoon, eikö niin.

Kuka tuntee Sipoonkorven edes jotenkuten?

Torstai 2.6 on joutopäivä ja Perjantai 3.6 muutenvaan ihan turha päivä, mutta maastopyöräilyyn sopiva.

Suunnitelmissa on lähteä sinne "retkeilemään" ja laajentamaan reviiriä. Tunteeko Heccu Kuusijärvi- Landbo- Keinis välistä aluetta? Minä olen ollut siellä ajelemassa muutaman kerran 2007-2009 mutta porukanmukana "nollana" niin joka polku ei ole ihan muistissa.

Onkohan joku lähdössä normilenkille huomenna aamulla?
    i'm gonna take a quick shower now, so see the two of you guys later - ridge forrester

Meidän perhe pyöräilee nyt. kävin ostamassa Chariot kärryn, nyt saa aikaa harrastaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hans kompis Katso viesti
    Onkohan joku lähdössä normilenkille huomenna aamulla?
    Juu kympiltä maalikaupalla.

Hmm, sittenkin arvon josko menis tuonne maratooniin. No huomenna säätila saa päättää...

Niijjoo ja mä olen se sinkulamies, joka käy joskus harvoin teidän lenkeillä!
    i'm gonna take a quick shower now, so see the two of you guys later - ridge forrester

Mukaan vaan huomenna Korsoon!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti

Kuka tuntee Sipoonkorven edes jotenkuten?

Torstai 2.6 on joutopäivä ja Perjantai 3.6 muutenvaan ihan turha päivä, mutta maastopyöräilyyn sopiva.

Suunnitelmissa on lähteä sinne "retkeilemään" ja laajentamaan reviiriä. Tunteeko Heccu Kuusijärvi- Landbo- Keinis välistä aluetta? Minä olen ollut siellä ajelemassa muutaman kerran 2007-2009 mutta porukanmukana "nollana" niin joka polku ei ole ihan muistissa.
    Keinis - Kuusijärvi - Bisajärvi välillä on tullut eräitä kertoja harhailtua.
    Bisajärvi - Landbo välillä on musta aukko, jossa ei oo tullut käytyä.
    Kartalla ihan mielenkiintoisen näköistä maastoa:

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/a...siirra&lang=fi

polkuja näyttää kulkevan. toi Högberget esim on varmaan käymisen arvoinen paikka. eipä olis pitkä matka vaikka Vuosaareen asti ajella polkuja
    (esim Kuusijärveltä).

torstai sopis mulle. perjantaina on sovittu retki JukkaHn kanssa Poronpolulle Lopelle
    (jos kiinnostaa niin mukaan vaan) ja sunnuntaina on 7Vn retki.
    minkähän retken keksis lauantaiksi .

No ei, ku Messiläänpä. Tänään käytiin ihmettelemässä menoa. Hauskaa oli . "Hän, joka kyntää naamallaan" (fooruminimeltään Rautapelto) väitti olevansa samaa mieltä. Ja ihmekös tuo, sälli kuitenkin poistui paikalta yhtä poljinta ja upouusia gumeksia rikkaampana . Vastavuoroisesti "hän..." luovutti toki tilkan verta - naamastaan tietenkin - Messilän rinteille. Minä selvisin parin sisurin paikkaamisella ja vain lievin henkisin vammoin.

Rip ei kyllä ole ehkä ihan paras mahdollinen peli noissa maastoissa. Halkaisijaltaan pienempi kiekko, enempi joustoa ja loivempi ohjauskulma olisivat varmaan poikaa.

Huomenna, tai siis tänään, vaan peruslenkille klo 10! Muuhun ei nyt aikaa
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Eipä muuta kunnon kisakooste foorumiin kun messilän kisat ootte ajanut, olis kiva tietää millasesta hommasta oikein on kyse Nyt vois kahvia käydä hakee ja alkaa suunnistelee maalikaupalle kohti jos sinne vaikka joku eksyisi

Tänään ajeltiin mukava sunnuntailenkki:
    http://www.sports-tracker.com/#/work...c26u3a454496da

Eilen illalla valmiiksi saatu sinkula toimi hienosti - kiitos vielä Kodelle avusta!

Ja Javal:lle yksi vaihtajan osia myyvä kauppa:
    http://www.speedwareshop.de/

kuvia Korson marasta

Tässä kuvassa Retzi vielä hymyilee (kisan loppupuolella tyhjentynyt
    takarengas hyydytti vähän hymyä maalissa)

Petterii polkee 29llä

jälkipeliä maalissa: Petterii, Retzi ja ARJ

JukkaH, ARJ, Petterii ja Kasari

Messilän enska

Dodii, nyt on ajettu enskaa. Tunnelmat (melko) tuoreeltaan: . Eilisten pannutteluiden ja muun ihmettelyn jälkeen tänään kulki todella makoisasti. Hieman menoa hankaloitti ajolasien häviäminen heti alkuleikistä, mutta ilmankin pärjäsi kyllä. Enemmän iloa olisi irronnut ketjuohjurista ja parikymmentä milliä enemmän joustavasta takapuolesta. Jaa, niin mitäpä sillä ketjuohjurilla, voihan ne ketjut asetella paikoilleen sitten laskun jälkeen . Juu ei. Polkea sai niin p*rkeleesti ja viimeisellä ek:lla jalat alkoivat hapottelemaan ihan mukavasti. Sydän hakkasi kahtasataa ja puuskuttaa sai jokaisen ek:n jälkeen.

Niner ei kyllä ole tuohon touhuun varsinaisesti omiaan. Tiukassa puunkierrossa isoista pyöristä ei ollut ainakaan hyötyä... Mutta oli sillä varmasti hauskempi ajaa kuin jäykkäperäisellä 29:llä, jollaisia myös näkyi .

Jonkun muun kypäräkamerakuvaa eilisestä menosta: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...4&postcount=92

Statistiikkaa: Yhdeksän ek:ta yhteisaikaan 22:20 riitti sijaan 39. Eroa kovimpaan kuskiin jäi 2:49.
    Opittua: en osaa ajaa ja kroppa on heikko. Tästä on hyvä ponnistaa eteenpäin .

Kirjanpitoni mukaan seuraavat henkilöt ovat aiemmin ilmaiseet kiinnostuksensa paitaan, mutta eivät ole ilmoittaneet kaikkia tietoja, eli vaihtoehtoja lyhythihainen/pitkähihainen/t-paita + koko:

Rautapelto
    ZeiZei66
    Topolino

Aikaa tiistaiaamuun.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    Keinis - Kuusijärvi - Bisajärvi välillä on tullut eräitä kertoja harhailtua.
    Bisajärvi - Landbo välillä on musta aukko, jossa ei oo tullut käytyä.

torstai sopis mulle. perjantaina on sovittu retki JukkaHn kanssa Poronpolulle Lopelle
    (jos kiinnostaa niin mukaan vaan) ja sunnuntaina on 7Vn retki.
    minkähän retken keksis lauantaiksi .
    Kiitos Heccu. Landbosta puhkaistas reitti Keiniksen suuntaan. Yritän vielä "kalastella" porukoita nippuun sinne sipoonkorpeen.

Sovitaan kuviot viimeistään Ke iltana. Kyydeistä sen verran että saan sovitettua 3 filoa ja kuljettajaa tuohon T- mallin voortiin.

Sen verran kommentoin tuota Korson XCM kahinoita että kyllä vauhti oli kovaa. Näin kiivaasti en ole itsekkään ajanut koskaan, ainakaan korsossa. Mutta kyllä, kyllä se on taas kerran tunnustettava petterii ja retsi nopeammiksi, mutta oma aika parani viimevuodesta 17 min mihin olen ihan tyytyväinen.

Tässä dataa:

Matka Garmiinin mukaan 55,8 km
    Aika: 2,49
    Keskari 19,7 km/h (mulle kova veto)

Tästä kisatouhut jatkuu Jyväskylän kautta Tahkolle. Tahko on se päätavoite.

Korson maraton meni ihan mukavasti, eka 20km sykkeet ei alle 180 ensinkään, vika 20km pientä taistelua kramppien kanssa. Kun Kasari pyyhkäisi ohi 15km ennen maalia ni ei ollu siihen millä vastata.No vielä pääsi kantaan kivikkonousussa mihin jäi jonoon, mut sit meni menojaan.

tilasto: matka mittarin mukaan 58km, aika 3:06.13, 18,3km/h, Keskisyke 172. Viime vuoteen parannusta 41 min. Kelikin kyllä nyt parempi.
    Tällä harrastuksella vissiin jokin kuntoa kohottava vaikutus, huomaan

Eka ei-Tahko -maratooni oli mulle. 3.06 meni aikaa ja endomondo mittas 58km. Sykkeitä en mittaile. Aika helppo reitti, 90% cyklolla ajettavissa, mielestäni -> sopi siis mun kalustolle ja taidoille. Näitä tasamaan maratoneja voisi alkaa oikein ajamaan. Mukava ajaa silloin tällöin lasittunein silmin ns. täysii.

Edit: Ketutti, kun mun seurasta oli sensuroitu Haarajoki-SS -> Haarajoki. Sehän ei tietenkään tarkoita Shutzstaffel van SingleSpeed

Pannaan nyt ihan jälkikin: http://connect.garmin.com/activity/88701512

Ihan kiva reitti Korsossa oli. Jos toisen mäkikipuamisen per kierros olisi saanut niin olis ollut vielä mukavempaa.

Kiitos Heccu. Landbosta puhkaistas reitti Keiniksen suuntaan. Yritän vielä "kalastella" porukoita nippuun sinne sipoonkorpeen.

Sovitaan kuviot viimeistään Ke iltana. Kyydeistä sen verran että saan sovitettua 3 filoa ja kuljettajaa tuohon T- mallin voortiin.

oon tiistain ja keskiviikon reissussa, joten
    näin sadeillan kunniaksi olen tässä muutaman tunnin tutkiskellut karttoja.
    ehdotelma olis sellainen, että jos Keinis - Sipoonkorpi väli tutkittas vaikka jollain palaneentalon retkellä. (olen viime kesänä välin ajellut lähinnä pellonreunoja ja soista kaasulinjaa pitkin Nikkilän tieltä etelään)

järkevin lähtöpaikka olis tosta: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...397445&lang=fi

päästäis suoraan poluille. siitä ajeltais Landbon suuntaan ja vaikka etelämmäks jos rahkeet riittää.

maasto on aika raskasta ja seur. pvnä olis se Lopen reissu.

toiveena on esitetty että lähtö Jpäästä klo 08.30, jolloin päästäis pyörän selkään n klo 9. arvioitu kesto 4 - 6 t.

ehdotuksia kehiin, ylläoleva on vain alustava suunnitelma.

Sipoonkorpi kiinnostais kovasti minuakin. Fiskträskillä olen käynyt patikkaretkellä. Sotungin Högbergetillä on käyty, mutta paikallisoppaiden perässä, joten muistijäljet heikkoja. Paha kyllä lauantaina on kotona yo-juhlat ja torstai pitänee uhrata leipomiseen, luuttuumiseen ja sen sellaiseen. No katotaan.

Hyvin meni korson mara mullakin. Sieltä takaa kun lähti niin eka 15 kilsaa ruuhkaa ja ihmepaikoissa käkkimistä. Niistä kun pääsi niin alko löytyyn sopivavauhtisia porukoita.
    Aika n 3.02 syke avg149 (kuin vanha imukammiodiesel,ei kierrä).
    Ajattelin Haarajoen-SS miehen ajavan edelläni koko ajan, horisonttiin hävisi alkupuolella.
    Vatsaan alkoi särky tuikkimaan ekan kierroksen jälkeen, otin huollosta pelkkää vettä(re-
    pussa laimea Gatorade) auttoi, eikä vaikuttanut paljoa suoritukseen, lähinnä ajatuksen ta-
    solla jos pahenee. Muuten ongelmitta....

Juu siitä enskasta

Mahtava tapahtuma! Hyvä meininki vois olla se oikea sana kuvaamaan. Lauantai meni itsellä pannutellessa ja pyörää rikkoessa, polkimia, renkaita, tanakoita pannutuksia. Sunnuntain mantra "aja hiljaa" toimikin kivasti ja yhdeksän EK:ta pystyssä ajon parantuess loppua kohden. Nyt on kyllä olo kun ois saanu pesapallomailasta . Juu, ja suosittelen kyllä muillekin!

Paitatilaus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Kirjanpitoni mukaan seuraavat henkilöt ovat aiemmin ilmaiseet kiinnostuksensa paitaan, mutta eivät ole ilmoittaneet kaikkia tietoja, eli vaihtoehtoja lyhythihainen/pitkähihainen/t-paita + koko:

Rautapelto
    ZeiZei66
    Topolino

Aikaa tiistaiaamuun.
    Vähemmän tässä on tullut ajeltua, mutta laitetaan tilausta minunkin puolesta sisään.
    M lyhythihainen
    L Pitkähihainen

Kiitosta Timbelle.

Kasari meni ohi, kun nautin välipalaa viimeisellä huoltopaikalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    oon tiistain ja keskiviikon reissussa, joten
    näin sadeillan kunniaksi olen tässä muutaman tunnin tutkiskellut karttoja.
    ehdotelma olis sellainen, että jos Keinis - Sipoonkorpi väli tutkittas vaikka jollain palaneentalon retkellä. (olen viime kesänä välin ajellut lähinnä pellonreunoja ja soista kaasulinjaa pitkin Nikkilän tieltä etelään)

järkevin lähtöpaikka olis tosta: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...397445&lang=fi

päästäis suoraan poluille. siitä ajeltais Landbon suuntaan ja vaikka etelämmäks jos rahkeet riittää.

maasto on aika raskasta ja seur. pvnä olis se Lopen reissu.

toiveena on esitetty että lähtö Jpäästä klo 08.30, jolloin päästäis pyörän selkään n klo 9. arvioitu kesto 4 - 6 t.

ehdotuksia kehiin, ylläoleva on vain alustava suunnitelma.
    Niin olisiko torstai hyvä päivä tälle rykäsylle?

Pannaan nyt ihan jälkikin: http://connect.garmin.com/activity/88701512

Ihan kiva reitti Korsossa oli. Jos toisen mäkikipuamisen per kierros olisi saanut niin olis ollut vielä mukavempaa.
    Kyllä nämä karmiinit on ihmevekottimia. Minulla matka oli 55,8 km ja petterillä 57,5. Kysymys kuuluu missä kisassa Petteri oikein oli mukana

Tälleen kyselen ihmeissäni kun tuo sykekäyrä laskee voimakkaasti kohti kisan loppua. Onneksi ei ollut tuon pitempi kisa että on enään ylipäätään hengissä. Mitenkähän nuo kierrokset saisi pysymään päällä pidempään. Nopeuseroa oli melkein 2 km/h ja maantieosuuksilla ero oli vielä suurempi?

Tässä toinen käppyrä:

http://connect.garmin.com/activity/89235643

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •