GarminHephaGiantElectrobike
Sivu 32 / 241 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 30 31 32 33 34 42 82 132 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 931 - 960 / 7218

Aihe: Pikakysymykset.

Napoleon Guest
    Olisi tarvetta ostaa varalle takavaihtaja korvake 2011 mallin Canyon Nerve XC malliin. Onkos noita muualla myynnissä kuin Canyonilla itsellään? Turkasen kaliiksi tulee postikulujen kanssa.

Derailleur harger No. 19
    http://www.canyon.com/_en/accessorie...html?ac=Z08_02

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Napoleon Katso viesti
    Olisi tarvetta ostaa varalle takavaihtaja korvake 2011 mallin Canyon Nerve XC malliin. Onkos noita muualla myynnissä kuin Canyonilla itsellään? Turkasen kaliiksi tulee postikulujen kanssa.

Derailleur harger No. 19
    http://www.canyon.com/_en/accessorie...html?ac=Z08_02

http://www.derailleurhanger.com/canyon.htm
    Vauhti korjaa ajovirheet.. Useimmiten.

Olen muotipoliisiketjun läpi lukenut mutta en ole löytänyt (tai tajunnut) vastausta siihen miksi maantiepyöräilijänä pitää sheivata sääret. Tiedän että pro-kaverit tekee sen jotta jalkojen hieronta on vähemmän tuskallista, mutta miksi minun kuntopyöräilijänä pitäisi se tehdä? Siis muusta syystä kun että miellyttäisin muotipoliiseja?
    /Pete

No että hieronta olisi vähemmän tuskallista

ei sitä pro tarvii olla, että hieronta tekee hyvää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nufan Katso viesti
    No että hieronta olisi vähemmän tuskallista

ei sitä pro tarvii olla, että hieronta tekee hyvää.
    Mutta tarviiko olla edes semi-pro että käy hierojalla? Eikös se nyt ole ihan hapatusta. Vähän venyttelyä, kerran vuodessa, ja se on siinä!
    /Pete

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeteF Katso viesti
    Olen muotipoliisiketjun läpi lukenut mutta en ole löytänyt (tai tajunnut) vastausta siihen miksi maantiepyöräilijänä pitää sheivata sääret. Tiedän että pro-kaverit tekee sen jotta jalkojen hieronta on vähemmän tuskallista, mutta miksi minun kuntopyöräilijänä pitäisi se tehdä? Siis muusta syystä kun että miellyttäisin muotipoliiseja?
    Liittyy jotenkin siihen että kun naiset ajavat sääret etteivät olisi juhlissa se ainoa karvajalka, niin miehet ajavat sääret kun mennään yhteislenkille ettei olisi se ainoa porukan karvajalka. Kun olet kerran käynyt sairaalassa kauniin hoitsu-opiskelijan paikattavana polvessa olevan asvaltti-ihottuman takia ja jättänyt sääret ajamatta, kun niissähän on jatkolahkeet päällä, niin seuraavalla kerralla muistat kyllä ajaa (oma kokemus muutaman viikon takaa).

Onneksi karvankasvu on niin vähäistä ettei kukaan huomaisi vaikka joskus unohtuisi ajaa.

Tuolla lisää:
    http://fillarifoorumi.fi/forum/showt...34#post1209734
    Jani R. muokkasi tätä : 25.05.2011 at 16.56

Osaako joku muuten suositella jotakin tiettyä ohjaustangon eteen tulevaa telinettä mittarille (Garmin Edge 500), siis tuollaista:

http://www.cheapbikeparts360.com/images/b/12450.jpg

Saksalinkkejä tai vastaavia jos saisi, paikallinen varmaan myy ei-oota?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PeteF Katso viesti
    Ei sheivaus ole muotiasia: Se on kuuluu vain yksiselitteisesti, perustelematta, PYÖRÄILYKULTTUURIIN; siihen maantipyöräilykulttuuriin. Muodit tulevat ja menevät, mutta kulttuurisidonnaisuudet pysyvät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani R. Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti derosa Katso viesti
    Ei sheivaus ole muotiasia: Se on kuuluu vain yksiselitteisesti, perustelematta, PYÖRÄILYKULTTUURIIN; siihen maantipyöräilykulttuuriin. Muodit tulevat ja menevät, mutta kulttuurisidonnaisuudet pysyvät.
    No tämähän on tällä selvä. Vielä pitää vain omassa päässä yrittää ratkaista mahdottomalta tuntuva yhtälö että maantiellä sheivattuna ja maastossa karvaisena. Saako irtolahkeita karvapäällysteisenä?
    /Pete

Onko kmc ketju shimano yhteensopiva?
    Ville Ilves

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lynxlynx Katso viesti
    Onko kmc ketju shimano yhteensopiva?
    Tarkemmat mallinumerot please, ainakaan se ei ole xtr dynasys yhteensopiva.

Tiagra, 53-39/ 12-23. Maantie siis.
    Ville Ilves

Mulla toimii maantiepöörässä (Ultegra) ja maasturissa(SLX/Saint) noi KMC:n ketjut ilman ongelmia.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Ostettu, asennettu ja säädetty vaihteet, toimii. Kiitos

Jumbon prismasta 18€.
    Ville Ilves

Onko kellään tietoa löytyykö stadista mistäkään liikkestä polarin (cs600x) pidikettä ja nopeusanturia? En omista luottokorttia joten saksasta tilaaminen ei onnaa.
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

www.pauliinapohtii.blogspot.com

Debit-Masterilla tai -Visalla muuten voi tilata myös jos sellainen sattuu olemaan (tai pankista pyytämään), ihan siltä varalta että tuo luottokortti-termi on hämännyt.

Tai ihan tilisiirrolla, esimerkiksi http://www.bike24.com/1.php?content=...;mid=108;pgc=0 tulee DHL:llä Suomeen 60 eurolla.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Aika moneen paikkaan Saksassa voi myös maksaa tilisiirrolla. Tänä päivänä eu-maksu ei eroa mitenkään normaalista tilisiirrosta nettipankissa, muuten kuin päivän-pari pidemmästä perillemenosta.

Koskaan ei ole jäänyt tavarat noin maksaen tulematta.

Kaiken lisäksi moni firma tarjoaa halvemmat postikulut säästyneiden luottokorttikulujen hyvityksenä.

E: myöhästyin...
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polla Katso viesti
    Onko kellään tietoa löytyykö stadista mistäkään liikkestä polarin (cs600x) pidikettä ja nopeusanturia? En omista luottokorttia joten saksasta tilaaminen ei onnaa.
    Kannattaa kysäistä Intersport Megastore Puhoksesta. Heillä hyvin tavaraa hyllyssä.

http://www.intersport.fi/megastorepu...mittarit1.html

nii, mulla on vaan visa electron kortti. Pitää kiertää noi keskustan isot tavaratalot läpi, luulis että joko interistä, stockalta tai sokoksesta löytyy, jos ei niin pitää soittaa tonne puhokseen sitten ja kysästä Tilisiirto means what? mä oon ollut luulossa että voit maksaa joko a) luottokortilla b) paypal yms johon myös tarvitsee luottokortin..

edit. jaa, kas vain

Advance payment: If you pay in advance, you have to transfer the amount directly to the bank account of Bike24. Please keep in mind that bank fees to be borne by you might be charged with advance payments (especially from abroad). Bike24 has to receive the total invoice amount. The bank account number for the transfer will be sent by e-mail. Please note that it is really necesarry to add the order number to the reason of transfer.

noh, mä nyt katson keskustan ensin.
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

www.pauliinapohtii.blogspot.com

b) paypal yms johon myös tarvitsee luottokortin..
    PayPal-tilin käyttöön Suomesta ei tarvita myöskään mitään luotto- yms. korttia, vaan rahaa voi siirtää omalta pankkitililtä PayPal-tilille ihan perinteisenä pankkisiirrolla (PayPallilla on tätä varten ihan oma pankkitili Suomessa). Tosin tuossa rahojen siirtymisessä menee useampi päivä.

Todettakoon kuitenkin, että tiettävästi PayPal tarjoaa kauppiaille mahdollisen konfiguroida omat PayPal-asetuksensa niin, että heille voi maksaa vain PayPal-tililtä, johon on liitetty luottokortti. Tällainen on tietenkin Hyvin Suuresti Ärsyttävää, mutta harvemmin on osunut omalle kohdalle vastaan.
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Monesta paikasta pystyy myös tilaamaan Visa Electronilla, vaikka electron logoa ei sivuilla näkyisikään.

Ainakin Bike Componetsilla ja Bike Discountilla menee Visa Electron ilman mitään nikotteluja. Sen kuin antaa vain kortin tiedot niihin kenttiin, joissa luottokortin tietoja kysytään. Kokemukset ovat noin kahden viikon takaa.

Mistä mä saan ostettua kuusiokolopultteja/-ruuveja kokoluokkaa M5x20mm tai M5x25mm? Motonet ja Clasu tarkistettu.
    Still rides with 26er

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Mistä mä saan ostettua kuusiokolopultteja/-ruuveja kokoluokkaa M5x20mm tai M5x25mm? Motonet ja Clasu tarkistettu.
    Mites Kiloruuvi tai Ruuvihankinta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Tuolta ainakin http://www.ruuvilinja.fi/ruuvinet/index.php

Varmasti mistä tahansa isommasta ruuviliikkeestä löytyy myös.

nii, mulla on vaan visa electron kortti.
    Se käy lähes kaikissa nettikaupoissa, varmennus menee usein verkkopankkitunnusten kautta. Ainakin PBK, Wiggle, CRC, Bike-Discount, Rose - noin äkkiseltään tulee mieleen. Siis ihan vain tulevaisuuden varalle. Tuo kyselemäsi kiinnike löytyy tai on tilattavissa varmasti mihin tahansa Polaria myyvään liikekeeseen, esim. Velosportiin.
    "nothing is sacred,
    when everyone's talking
    and no one is listening"

(Lagwagon - Messengers)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    Mites Kiloruuvi tai Ruuvihankinta?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jani86 Katso viesti
    Tuolta ainakin http://www.ruuvilinja.fi/ruuvinet/index.php

Varmasti mistä tahansa isommasta ruuviliikkeestä löytyy myös.
    Kiitos vinkeistä..

Täytyy kohta lähteä käymään K-Raudassa, Bauhausissa ja tarvittaessa Biltemassa. Pääsis vaan jo huomenna rymistelemään tuonne keskuspuistoon.
    Still rides with 26er

Käykö Sramin valitsin Shimanon etuvaihtajaan? Esim. X7 - XT. Hä?
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tank Driver Katso viesti
    Käykö Sramin valitsin Shimanon etuvaihtajaan? Esim. X7 - XT. Hä?
    Käy ne. Ainakin mun pyörässä on juuri noin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •