Uudella Provoontiellä tosiaan tuli paljon fillareita vastaan, takuuvarmasti ainakin muutama foorumilainen. Tällähän se selivää: Olin häikäisevän kirkkaassa oranssissa Euskaltelin paidassa liikkeellä, moi vaan.![]()
Heh! kiitos, kerkisin etsiä netistä jo itsekin. Noloa sinänsä, mutta ongelma eskaloitui voiman ja rohkeuden puutteeseen...ostin siis olmon käytettynä, ks tuore olmo säie...ja mukana tuli mittari. Yrittelin tavalliseen tapaan kiskoa mittaria irti etukautta, mutta kun se ei lähtenyt luulin että tämä on jotenkin erilainen, kun on vähän vanhempi, 90-l lopulta...
Manuaalista selvisi että kyseessä oli ihan normi kisko konstruktio, kunnolla nykäisemällä se sitten lähti irti ja tarvittavat nappulat löytyivät alapinnalta. On muuten varsin surkea käytettävyys tuossa Cateye stradan lankaversiossa.
PS Sä taisit olla liikkeellä sillä älyn hienolla Pinarello FP3-lla? Kysyin myös erittäin tyylikkäältä naiskuskilta neuvoa vähän aiemmin, hänellä oli kirjaimellisesti pilkettä silmäkulmassa (peili varren päässä kypärässä)
PSPS Tää toimi niin hyvin, että jatkossa taidan ajaa mittari set moodissa koko ajan ja kysyä neuvoa aina tarpeen tullen :->
Huonoilla teillä tarvitaan paksut kumit.
Oli pyörä sitten kuitua, titaania tai terästä,
niin kuntoni on perästä.
Last man out of the water.
Mikäs porukka ajeli Turuntiellä ja taisi kääntyä Kuninkaantien suuntaan tuossa puolenpäivän pintaan? Itse olin siinä valoja odottelemassa punaisen Cannondalen krossarin selässä.
Se oli siis meitsi, joka ajeli iltapäivällä Espoossa maisemareittiä pitkin Helsingin suuntaan.
Ite ajoin 1300-1400 aikoihin Espoon keskustasta Velksolan kautta Lapinkylän läpi Kauklahteen. Vastaan tuli monta maantiepyöräilijää ja yksi ohitti Kaukalahdessa. Nuuksio reunoilla peesailin yhtä kaveria, joka sitten kääntyi vanhalta turuntieltä kohti Nuuksiota. Moikkasin ja mua moikkailtiin liki 100%:sti.
Tänään puolen päivän paikkeilla eteni valtatiellä 27 viiden pyöräilijän porukka Kiuruvedeltä Iisalmen suuntaan.
Ihan niinkuin olisi ollut foorumilaisten näköisiä viikonloppuna Lohjalla poljeskelemassa![]()
Kaupin Kanuunat, Team Garmin MTB
"Olet ehjä vasta silloin, kun olet sekä henkisesti, että fyysisesti täysin palasina": mtbSeikkailu 2012
Eilen puolilta päivin hieno puinen maantiemallinen Renovo Tikkurilassa. Piti autolla ihan hidastaa, että sai ihailla.
Kukakohan se oli? Renovojen hinnasta päätellen omistautunut harrastaja varmasti![]()
Taisin ihastella samaa yksilöä Tikkurilan Ajomiehessä, jossa pyörä oli taannoin asennettavana. Kerrassaan mainion näköinen kulkine! Näki myös, että kokonaisuus oli loppuun asti mietitty, puumonokokkirungon väriin stemmaavia kullanvärisiä Campagnolo Shamal -kiekkoja myöten.
Nuo kulta-Shamalithan taisivat muuten olla myynnissä vain yhden vuoden, joten niiden hankkimiseen on täytynyt nähdä vähän vaivaakin.
Mulle ne sano kiitos, kun tein tilaa.
Sydänhymiömies vartioi vierelläsi
Kukahan oli se Forssaan matkalla ollut Cervelo Soloist -kuski, joka moikkaili Vantaalla? Ei muuta kun myötätuulta sinne!
Tänään klo 16.55 Espoon Mankkaalla kaksi hienoa, mustaa Canyon-maasturia peräkkäin, kaiketi poika edellä ja isä perässä. Olikohan isän pyörässä kuiturunko?
Kuka ajoi eilen valkoisella 29" jäykkäperällä Vaasassa Vaskiluodon siltaa joskus klo 19 aikoihin? Foxin keula taisi olla kauempaa katsottuna![]()
AK-87 muokkasi tätä : 26.05.2011 at 21.05
Mud, sweat and beers.
Kiitos niille, jotka olivat somistaneet Espoon keskuspuiston polkuja pyöräystävällisemmiksi!
Voisi koittaa itsekin ottaa mallia ko. toiminnasta.
Tänään klo 1200 Merituulentiellä tuli bongattua Anttilan edessä FDJ:n sinisillä pitkillä housuilla ja Suomen mestaruus 2010-paidassa polkenut kaveri.
Tänään tuli joskus 18 tienoilla Vihdintien varrella Lassilan ja Kånalan välillä vastaan elämästä vasta lyhyen aikaa nauttinut kaveri. Ihmettelin itseasiassa että ajoi yksin mutta ehkä arvioin iän alakanttiin? Tuntomerkkeinä maantiefillari ja valkoinen väriteema. Ei varmaan itse ole foorumilla mutta epäsuoria terveisiä vaan tulevaisuuden toivolle jos joku tunnistaa, hyvin näytti kulkevan.
…
Merihaassa joku hurjasteli autolla joskus seiskan jälkeen, Pivot-merkkinen maastotraktori katolle kiinnitettynä, hieno pyörä oli.
Tänään tuli Riipilän- ja Katriinantiellä vastaan enempikin pyöräilijöitä iltapäivällä yhden ja kahden välillä. Yksi iso remmi ajeli Riipiläntietä Vantaan suuntaan ja Katriinantiellä tuli muistaakseni Kiilan kohdilla vastaan kolme pyöräilijää. Sori, että moikkasin vähän myöhässä, oli 20km aika-ajokokeilu menossa. Ja mä olin se valkoiseen ajopaitaan sonnustautunut punaisella Cännärillä.
HePon sunnuntailenkki (ks. Fillarikalenteri) ajeli 25:n (sis. 2 ajoryhmää 15+15 kuskia) ja 28:n (samoin 2 ajoryhmää 14+14 kuskia) keskinopeusryhmillä klo 11-15 välillä Vantaankoskelta Palojoen ja Nurmijärven kautta Nukariin "kaffeelle ja munkille" (...paluu iltapäivällä V-koskelle)-- Saattoi olla liikenteessä muita(kin) porukoita, esim. Vantaan Pyöräilijöiden kuskeja tuli V-koskella vastaan. Olivat VP:n pojat ajaneet pidemmän reissuin (ja startanneet jo klo 10). -- Ks. Hepon yhteislenkit -keskustelu.
* PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
* Elämyksiä | Kavereita | Kuntoa | Osaamista
Menee hieman off topic, mutta tänään hepon lenkillä Katriinantiellä sattunut rengasrikko 28-ryhmässä aiheutti sen, että perästä startannut 25 meni 28:n ohi. Tietty me kohta heidät saavutimme ja painelimme ohi, mutta ennen tuota ohitusta oli omasta mielestä melko veikeä tilanne, koska Katriinantiellä yhdellä pitkällä suoralla oli yhtä aika 4 hepon ryhmää (2x25 ja 2x28) samaan aikaan liikenteessä. Tuo olisi pitänyt saada ikuistettua kuvaan.
Kirjanmerkit