HephaGiantElectrobikeGarmin
Sivu 24 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 74 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Olikohan joku foorumin naisista Sellon ylätasanteella (Viaporintori) tänään klo 16, liikenteeseen lähdössä. Menopelinä Focus. Tumma vaatetus ja tummat hiukset ponnarilla.

tänää Lohjalla ~18.30 Lempolan liikenneympyrän lähellä odotit että menen ohi ja painoit Saukkolan tien yli kohti harjun polkuja. Olitko se sinä? pyörääsi en valitettavasti bongannut mutta mustaa ja valkoista siinä oli
    juuri on märkänä liukas

Prinsessa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VeeVee Katso viesti
    Olikohan joku foorumin naisista Sellon ylätasanteella (Viaporintori) tänään klo 16, liikenteeseen lähdössä. Menopelinä Focus. Tumma vaatetus ja tummat hiukset ponnarilla.
    Prinsessa kuittaa

Töistä lähdin, oon töissä siinä Viaporinaukiolla

Ajoin tänään Espoon Friisinmäessä(?) ja vastaan tuli prokuskilta vaikuttanut Caisse d'Epargnen asuun sonnustautunut sotkija. Kuka mahtoi olla kyseessä? Kello oli jotain 21.00 hujakoilla.
    https://twitter.com/ammattipyoraily

Ketäs oli tuo tyyppi aivan mahtavan hienon 29er täpärin kanssa Tuusulan varuskunta alueella. Siinä moikkaamisen yhteydessä jubailtiin mestoista ja pyöristä. Olin siin ton kybällä tsygäiliän kanssa lopetus huilia vetämässä bisset kädessä

Eli olikohan fillarifoorumilainen?

Oliko foorumilaisia eilen noin seiskan aikaan Tiirismaan tv-mastolle vievällä polulla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti St0neyNut1 Katso viesti
    Ketäs oli tuo tyyppi aivan mahtavan hienon 29er täpärin kanssa Tuusulan varuskunta alueella. Siinä moikkaamisen yhteydessä jubailtiin mestoista ja pyöristä. Olin siin ton kybällä tsygäiliän kanssa lopetus huilia vetämässä bisset kädessä

Zippo ajelee monesti tuolla.?? olisko ollu sellanen parrakas hemmo.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Zippo ajelee monesti tuolla.?? olisko ollu sellanen parrakas hemmo.
    Juu kyllä parta oli. Pyörän ulkonäöstä katottiin, että "no johan on jätkällä halvat palikat pyörässä".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prinsessa Katso viesti
    Prinsessa kuittaa

Töistä lähdin, oon töissä siinä Viaporinaukiolla
    Aikasempien kirjotusten (Focus + Sello) perusteella vähän arvelinkin, että saatoit olla sinä. Kävelin just rappuset ylös tummissa "salihousuissa" ja punasessa Löfflerin takissa. Jo toinen foorumilainen jonka ehkä tunnistan.

Kouvolassa Tornionmäen harjulla tänään n. klo 18.30 tuli vastaan maasturikuski Cervelon ajovaatteissa. Pyörää en ehtinyt tunnistamaan. Oliko kukaan foorumilainen?
    Huomenna lenkille...

Juu kyllä parta oli. Pyörän ulkonäöstä katottiin, että "no johan on jätkällä halvat palikat pyörässä".
    Ai jotain bling,bling napoja ynm...
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Kuka mahtaa ajella vaaleansinisellä 29" Harolla Lepuskissa, tarkemmin Vermon lähettyvillä? Itse olen nähnyt arkisin aamulla ja päivällä ns työmatkaliikennettä
    Still rides with 26er

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Se on Innova Spider ja kuski tais olla Lauri.

On tilauksessa jo
    Joo, löysin jo surffailemalla renkaat. Joutunee hommaamaan samalla Puksun, mutta eihän siinä mitään..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Ai jotain bling,bling napoja ynm...
    No joo ne oli kyl aivan bling bling Mut et olihan se stongakin samaan sävyyn Voi voi kun olisi massia tollasiin rocky mountain ite kyhättyihin bling bling vempeleisiin..... noo joku päivä

Nii ja olihan se antamassa koe ajaa mut ite käytän flättejä, joten kybällä tsygäiliä pääs kuittaamaan ku mul ei ollu SPD kenkiä
    St0neyNut1 muokkasi tätä : 18.05.2011 at 20.47 Syy: Niin joo

No joo ne oli kyl aivan bling bling Mut et olihan se stongakin samaan sävyyn Voi voi kun olisi massia tollasiin rocky mountain ite kyhättyihin bling bling vempeleisiin..... noo joku päivä

Nii ja olihan se antamassa koe ajaa mut ite käytän flättejä, joten kybällä tsygäiliä pääs kuittaamaan ku mul ei ollu SPD kenkiä
    Ajomiehethän ne fläteillä ajaa mutta kyllä ne klossikengät helpottaa ajamista,no se sitää,samoilla poluilla ehkä tavataan viikonpäästä.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Ajomiehethän ne fläteillä ajaa mutta kyllä ne klossikengät helpottaa ajamista,no se sitää,samoilla poluilla ehkä tavataan viikonpäästä.
    Noo kukin ajaa millä ajaa mun puolesta. Ihmettelen et ei ole tullu vastaan noil huudeil ku joku Lapierre kuski(seki oli törkeen hienon näkönen vempele) viime kesänä,etku kumminkin pyöritään siel suunnal melkeen joka viikko.

zippo Guest
    Jep,meitsi ulkoilemassa.Pohjoisen skutseissa bongaa renkaiden jälkiä mutta kuskeja harvakseltaan. 2010 saldo taisi olla yhteensä 6 kpl fillareina:
    Commencal,Lapierre,Spessu,GF,Kona ja Scott
    Ai joo, Kippistä vaan.

Mä olen törmänny varmaan 50 %:sti tiettyyn herra Z:n, kun olen
    Keravalla käynyt kääntymässä .
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zippo Katso viesti
    Jep,meitsi ulkoilemassa.Pohjoisen skutseissa bongaa renkaiden jälkiä mutta kuskeja harvakseltaan. 2010 saldo taisi olla yhteensä 6 kpl fillareina:
    Commencal,Lapierre,Spessu,GF,Kona ja Scott
    Ai joo, Kippistä vaan.
    Joo tosihan se, eipä paljoa tule vastaan muitakun renkaan jälkiä. Kippistä sinnekin We shall meet again

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vetooo Katso viesti
    Ajoin tänään Espoon Friisinmäessä(?) ja vastaan tuli prokuskilta vaikuttanut Caisse d'Epargnen asuun sonnustautunut sotkija. Kuka mahtoi olla kyseessä? Kello oli jotain 21.00 hujakoilla.
    Varmaan Valverde
    Ville Ilves

Eilen illalla n klo 20:30 maissa bongattu pari maastokuskia Lepuskin ja Linnaisten välisellä metsäpolulla.

Tänä aamuna ennen klo 7:00 yksi stealth maastokuski koko mustissa pääsi yllättään Kolapuuntien päässä.

Molemmilla kerroilla olin se harmaa-/vihreetakkinen pienen pyöristä innostuneen valkoisen koiran (russeli) ulkoiluttaja.

Eiköhän kaikki kolme olleet foorumilaisia, sen verran vakuuttavaa etenemistä kaikilla

Pure Blood bongattu Tammistossa aamulla. Kyseisestä pyörästä on ehkä ollut kuviakin foorumilla?

Mikke HH Guest
    Ajeleekos foorumilaisia Kainuussa päin, ja tarkennettuna vielä Ylä-Kainuun seudulla? Pari kertaa kesässä näkyy muutamia maantiepyöräilijöitä joko yksin tai pienissä porukoissa, mutta aika rauhassa saa yksikseen täällä maantietä painaa menemään.

Tässä sille Olmo-kuskille Cateyen manuaali

Joku ilmeisesti forumisti paukutteli mustahopealla(?) Cuben jäykkäperällä lenkkivarusteissa Leppävaarassa eilen vastaan kun olin itse tulossa Lintuvaaran poluilta. Yritin morjestaakin, mutta Cube-kuskin katse oli kiinnittynyt mutkaan johon olit ajamassa.

Terveisin täpäri-Radonilla ajelija.

Stypid Guest
    Perjantaina törmäsin Paloheinän ulkoilumajan luona kaveriin, joka oli Sinivalkoisella (puhtaalla) Cuben jäykkäperällä liikenteessä. Oli aloitteleva kaveri polkuja etsimässä. Näytin kaverille isoimpia, helpohkoja polkuja, jotta pääsee vauhtiin, mutta ainakaan eilen samoja maastoja ajaessa en kaveriin törmännyt.

Jos tunnistat itsesi, niin ilmoittelehan lähtikö lajin harrastus käyntiin ja saiko pyörä jo vähän väriä pintaansa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikke HH Katso viesti
    Ajeleekos foorumilaisia Kainuussa päin, ja tarkennettuna vielä Ylä-Kainuun seudulla? Pari kertaa kesässä näkyy muutamia maantiepyöräilijöitä joko yksin tai pienissä porukoissa, mutta aika rauhassa saa yksikseen täällä maantietä painaa menemään.
    Ajelevia löytyy, ja vieläpä tätä fillarifoorumia seuraavia henkilöitä, mutta jostain syystä ei vaan kehdata järjestäytyä.

Huhujen mukaan eräs porukka ajelee yhteislenkkejä viikottain. Ehkä joku heistä lukee tätä foorumia ja ilmoittautuu?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti turot Katso viesti
    Joku ilmeisesti forumisti paukutteli mustahopealla(?) Cuben jäykkäperällä lenkkivarusteissa Leppävaarassa eilen vastaan kun olin itse tulossa Lintuvaaran poluilta. Yritin morjestaakin, mutta Cube-kuskin katse oli kiinnittynyt mutkaan johon olit ajamassa.

Terveisin täpäri-Radonilla ajelija.
    Hmm... Itse olin kahden muun kaverin kanssa tuolloin tuolla ajelemassa ja minulla alla musta cube. En kyllä huomannut yhtään radon kuskia. Jos kuskilla oli päällä shortsit ja räikeä paita sekä juomareppu selässä niin kyseessä olin luultavasti minä parin kaverin kanssa.
    Respect is not given, it is taken.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Kuka mahtaa ajella vaaleansinisellä 29" Harolla Lepuskissa, tarkemmin Vermon lähettyvillä? Itse olen nähnyt arkisin aamulla ja päivällä ns työmatkaliikennettä
    Minä ajelen Harolla aina välillä töihin joten saattaisin olla minä. Aamuisin Espoon suuntaan ja illalla Helsinkiin päin.

Noh, tänään kun pudottelin aamusta heti Porvoosta Helsinkiin niin koko ajan sai olla lapa pystyssä. Paljon pyöräilijöitä joista suurin osa maantiesuhareita!
    Köyhä polseviikki

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •