GiantHephaGarminElectrobike
Sivu 23 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 21 22 23 24 25 33 73 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 661 - 690 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Prinsessa Guest
    Pieni porukka iltalenkillä seiskan pintaan Kalliomäentiellä Espoon landella (siirtymä jostain?), ehdin nähdä vain 3 ajajaa, havahduin terassilla ääneen "töyssy!"

Ja oliko foorumilaisia setä HUOM! CELESTEN värisellä Bianchilla tänään puol neljän jälkeen Turuntien klv:llä? Muutama sana vaihdettiin ajossa ja kysyin luvan jopa peesaamiseen. Toivottavasti loppumatka Bembölestä Pakilaan sujui ongelmitta. Mun Tour de Bodom oli taas yhtä juhlaa. LandeEspoo on kiva paikka!

Taisi tulla sama bianchikuski minua vastaan hieman aiemmin Nihtisillan läheisyydessä. Minun kohtaamallani oli bianchi-väriä jonkun verran myös vaatetuksessa. Iloisesti herra kyllä moikkasi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MUSTA mies Katso viesti
    Oon itse koittanut morjestella Nla-Espoo välillä, lähes kaikki takas morjestaa, mutta kyllä muutamia on ketkä eivät näin tee. Mutta eihän se haittaa
    Käsi pystyssä uusia pettymyksiä..
    Jos ne pelkää "MUSTAA miestä" ehehe vitsivitsi

konkeli Guest
    Joku jamppa otti eilen melkoisia etuoikeuksia keltamustalla scottilla mechelinin- ja nordenskiöldinkadulla. Se jalkakäytävä on kyl jalankulkijoita varten, ajoradalle mahtuu maantiepyörällä ihan hyvin - kuten aina välillä punaisia päin menikin.

Nauratti vaan, kun sit seisoi jalankulkijoiden punaisissa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ristopee Katso viesti
    Kuka mahtoi ajaa Bemböleltä pohjoiseen Kehä3:n klv:tä pitkin tänään kolmen hujakoilla mustapunaisella varustuksella ilman laseja? Sieltä tuli niin iloinen moikkaus että on pakko olla foorumilaisia. Itse ajelin yllättäen etelään päin ja menopelinä valkoinen Focus.
    Minä näin eilen todennäköisesti saman kuskin samoilla seuduilla. Komea tervehdys

Schöne Scheisse Guest
    Isä ja arvatenkin poika maantiepyörillä Kurkimäessä puoli kuuden hurakoilla tiistaina. Vasta toinen tällainen parivaljakko, jonka olen nähnyt reiluun kolmeen vuoteen.

(Nyt oli nuoremmalla kuskilla menohaluinen ilme naamalla, edellisellä kerralla junioria ei olisi huvittanut enää yhtään Kuninkaanmäen nousun jälkeen...)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prinsessa Katso viesti
    LandeEspoo...
    onko semmonenkin?
    mahtaa olla melkoinen erämaa
    Fucked up and ready to die.

Joku tuuppas vahvasti keltamustalla tempokoneella Lohtajan kohdalla kasitiellä aamulla etelään päin ja äsken pohjoiseen. Oliko Avanti?
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Kuka peesasi pakettiauton takana? Vihdintiellä Konalan kohdalla oli aika näky?

Prinsessa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kukavaa Katso viesti
    onko semmonenkin?
    mahtaa olla melkoinen erämaa
    Tunnetaan myös susirajan vääränä puolena (kehä III erottaa susirajana), perä-Espoo, landeEspoo tms. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Pohjois-Espoo on liian tylsä

Sori ot.

Se punamustiin pukeutunut joukkue, joka yritti reenata salaa 19-tiellä JeppoJepua-kyltin kohdalla: teidät on nähty!
    - Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -

Oliko se LynxLynx kun tuli tänään vastaan Ylästöntiellä n. 17.50 länteen päin, itse ajoin hidastempoista parisuhdepyöräilyä.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Tänään joku nuori mies TWD-Länkenin ajoasussa ajoi tumman vihreällä maantiepyörällä pariin kertaan Männistönrinteen ylös Lahdessa.

Isot pahoittelut Tammistossa kuuden jälkeen ajaneelle pariskunnalle (ilmeisesti?), joilla miehellä alla punainen Cannondale ja naisella, johon meinasin törmätä, harmaa Giant. Oli pasmat pahan kerran sekaisin ja verensokeri pohjalukemissa, kun menin sitten eksymään Malmin lentokentän ympäristöön ja matka venähti 50% suunniteltua pidemmäksi, enkä sitten moikkaamaan ruvetessani tajunnut katsoa tarpeeksi ympärilleni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Oliko se LynxLynx kun tuli tänään vastaan Ylästöntiellä n. 17.50 länteen päin, itse ajoin hidastempoista parisuhdepyöräilyä.
    Moikkasin Ylästöntiellä noihin aikoihin parisuhdepyöräilijä-paria. Mulla oli alla musta Cervélo ja yllä samanvärinen é-asustus. Ville liikkui kohti Vantaankoskea samaan aikaan - hänellä oli IK:n mustaoranssi paita.
    10k-kerhon jäsen

Kuka käveli silloin siellä?

Eli Valimotiellä Hesassa vähän ennen Valimon pysäkkiä just äsken joku jannu käveli vastaan takki auki lepattaen. Bongasin vihreen ison fillarin logon (kilpapyöräsilhuetti, normirunko, ei sloping) t-paidasta ja tekstin siinä päällä "We love cycling!". Kuka tunnustaa käyttävänsä tuommoista propagandapaitaa?!?

Mulla oli "Disneyland Paris" t-paita vain päällä. Joo, oli vitun kylmä ja aivosolutkin lensi pois (ne vähäiset mitä oli jäljellä) jääkylmän tuulen mukana.

Oliko S.T.T joka tuli sinisellä Kleinin jäykkiksellä mua vastaan Kirkonkyläntiellä klo 13 aikaan? Itse ajelin valkoisella Focuksen crossarilla sininen takki päällä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Tänään noin kello 8 Espoossa Olarin ja Mankkaan suunnalla tuli pari kertaa vastaan hieno, valkoinen Heckler. Sininen keula, v-jarrut.

S.T.T Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Oliko S.T.T joka tuli sinisellä Kleinin jäykkiksellä mua vastaan Kirkonkyläntiellä klo 13 aikaan? Itse ajelin valkoisella Focuksen crossarilla sininen takki päällä.
    Juu kyllä siihen aikoihin olin töistä kotiin menossa. Hyvä havannointi kyky sulla kyllä on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Moikkasin Ylästöntiellä noihin aikoihin parisuhdepyöräilijä-paria. Mulla oli alla musta Cervélo ja yllä samanvärinen é-asustus. Ville liikkui kohti Vantaankoskea samaan aikaan - hänellä oli IK:n mustaoranssi paita.
    Oli se ainakin Majiksen näköinen, vähän komeampi totta kai. Saattoi olla että mekin tervehdittiin, mä olin liikkeellä mustalla pyörällä ja tummissa vaatteissa. Vaimolla oli alla helmiäis kelta/oranssi/punainen trekki keltaisilla kumeilla, päällään bikeplanet paita ja jotku housut.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Tuliko mantis vastaan tänään n. klo 16.45 Niittykummun Lidl:n tienoilla? Oranssi Pyörä ainakin näytti oranssilta salsalta. Ite ajoin sinkulaa valkonauhabulliksella.

mitähän porukkaa oli tänää oulunkylän kulmilla liikkeellä 20 aikoihin nrolaput rinnassa ja ilmankin??
    juuri on märkänä liukas

Lainaus Alkujaan tämän lähetti S.T.T Katso viesti
    Juu kyllä siihen aikoihin olin töistä kotiin menossa. Hyvä havannointi kyky sulla kyllä on.
    Heh, eipä noita fillareita ihan kauheasti ole näkynyt liikenteessä, joten olin aika 100% varma, että olit sinä. Muutenkin se on niin jännän värinen sininen, että pistää kyllä heti silmään.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Mikäs parivaljakko ajeli tänään Pugsleyillä Hietsun hautuumaan takana vastaan varttia vaille yksi? Harvemmin näkyy puksuja liikenteessä ja vieläpä kaksi samalla. Juoksin vastaan, tosin Milram takki päällä. Jäljistä päätellen oli koukattu uimarannankin kautta. Toisella oli hienot hämähäkkijäljet. Mikäs rengas se sellainen on? Jälki näytti märällä hiekalla todella coolilta, hämähäkkejä peräkkäin. Tuollainen on pakko saada!
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Mikäs parivaljakko ajeli tänään Pugsleyillä Hietsun hautuumaan takana vastaan varttia vaille yksi? Harvemmin näkyy puksuja liikenteessä ja vieläpä kaksi samalla. Juoksin vastaan, tosin Milram takki päällä. Jäljistä päätellen oli koukattu uimarannankin kautta. Toisella oli hienot hämähäkkijäljet. Mikäs rengas se sellainen on? Jälki näytti märällä hiekalla todella coolilta, hämähäkkejä peräkkäin. Tuollainen on pakko saada!
    Taisin bongata stadibikessä samat pyörät vierekkäin lukossa.
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

www.pauliinapohtii.blogspot.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti frööbeli Katso viesti
    mitähän porukkaa oli tänää oulunkylän kulmilla liikkeellä 20 aikoihin nrolaput rinnassa ja ilmankin??
    Ky City challenge siel meni. Yks rasti oli urheilukentän takana mastolla...
    Loput sitten muualla ympäri Helsinkiä ja Vantaata

Lainaus Alkujaan tämän lähetti frööbeli Katso viesti
    Oliskohan ollu KY city challenge seikkailukisa..

S.T.T Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Heh, eipä noita fillareita ihan kauheasti ole näkynyt liikenteessä, joten olin aika 100% varma, että olit sinä. Muutenkin se on niin jännän värinen sininen, että pistää kyllä heti silmään.
    Puhtaana on vielä makeempi auringon paisteessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee @ Puksut
    ... Toisella oli hienot hämähäkkijäljet. Mikäs rengas se sellainen on? Jälki näytti märällä hiekalla todella coolilta, hämähäkkejä peräkkäin.
    Se on Innova Spider ja kuski tais olla Lauri.

On tilauksessa jo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Siellä on ollut Foxcompin Lauri jolla Salsa Muglug ja Gene Kurkijärvi jolla Pugsley ja tuossa Salsassa oli kiinni ne spiderit =)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •