FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 86 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 76 84 85 86 87 88 96 136 186 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.551 - 2.580 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lundbergilla ei ollu s eikä m kokoisia paitoja ollenkaan ko paidasta. Oliks niin että Timbellä olis M kokoinen mallikappale hyppysissä? Onks se sulle hyvän kokoinen? Otaks sen joskus mukaan jollekin lenkille?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Jos koko systeemi pitää uusia niin mikä laitetaan : X.9, X.0 vai peräti X.X
    Joku joka on sen tehnyt voisi perustella että saako euroille vastinetta
    Kannattaa pitää mielessä että on kulutuskamaa ja sen kepin hinta siellä pinnojen välissä kannattaa pitää alhaisena... X.0:n hinta taitaa olla tuplat X.9:n hintaan nähden. Ihan näin nuukan pojan mielipide .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Kannattaa pitää mielessä että on kulutuskamaa ja sen kepin hinta siellä pinnojen välissä kannattaa pitää alhaisena... X.0:n hinta taitaa olla tuplat X.9:n hintaan nähden. Ihan näin nuukan pojan mielipide .
    Joo samaa mieltä. X.9 osia kyselin lundbergiltä. Selvittävät saako
    irto-osia tai sitten tulee koko vaihtaja. Ei ollut osia hyllyssä. Olin
    kuulemma ensimmäinen joka oli saanu 10speedin rikki. Nyt alko
    juoksureenit

mulle L-koon paita oli aikalailla pieni. XL oli just passeli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Joo samaa mieltä. X.9 osia kyselin lundbergiltä. Selvittävät saako
    irto-osia tai sitten tulee koko vaihtaja. Ei ollut osia hyllyssä. Olin
    kuulemma ensimmäinen joka oli saanu 10speedin rikki. Nyt alko
    juoksureenit

mulle L-koon paita oli aikalailla pieni. XL oli just passeli.
    Jos joudut hankkimaan koko vaihtajan, niin otappa selvää, josko toi häkkiosa kävis halvimmasta mallista, vaikka Simanosta. Se halvin on varmaan vahvin, eikä niin kauhiasti painavampi, että mitään haittais. Ja halvin vaihtaja on varmaan halvempi kuin toi x9:n häkki, jos sitä edes on saatavana. Tää on tämmönen "budget-harrastajan" vinkki ja mielipide.
    onks pakko, jos ei haluu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Lundbergilla ei ollu s eikä m kokoisia paitoja ollenkaan ko paidasta. Oliks niin että Timbellä olis M kokoinen mallikappale hyppysissä? Onks se sulle hyvän kokoinen? Otaks sen joskus mukaan jollekin lenkille?
    Mulle se Jani liikkeestä sanoi, että sovituskokoja jäi ja lisäksi lupasi tilata lyhythihaisestakin muutaman sovitusta varten. Mä en nyt ehdi hoitaa tätä asiaa ennen kuin ensi viikolla, mutta mulla tosiaan on yksi m-kokoinen lainassa suunnittelun avuksi. En viitsi raahata sitä lenkille mukaan rähjääntymään, mutta saatan hyvinkin tulla sunnuntaina lenkille, niin voi sopia jotakin. Voit vaikka käydä mun luona kokeilemassa.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Mulle se Jani liikkeestä sanoi, että sovituskokoja jäi ja lisäksi lupasi tilata lyhythihaisestakin muutaman sovitusta varten. Mä en nyt ehdi hoitaa tätä asiaa ennen kuin ensi viikolla, mutta mulla tosiaan on yksi m-kokoinen lainassa suunnittelun avuksi. En viitsi raahata sitä lenkille mukaan rähjääntymään, mutta saatan hyvinkin tulla sunnuntaina lenkille, niin voi sopia jotakin. Voit vaikka käydä mun luona kokeilemassa.

Jeps, kuulostellaan tilannetta. Ja voisinhan soittaakin ja varata sovitusajan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    K-raudan nousukin selvitetty.
    Hieno reitti Jukka. Mutta miten sinä sen nousun selvitit? Työntämistä ei lasketa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ARJ Katso viesti
    Hieno reitti Jukka. Mutta miten sinä sen nousun selvitit? Työntämistä ei lasketa
    Eka yritys ei onnannu, ni piti yrittää uusiks. Toka sit menikii ja kolmas ku piti viel koklaa. Suoristin linjaa ni matkakin lyhenee..

No niin tänään se oli kauden ensimmäinen rypistys maratoonilla Rajamäellä. Pahoittelen jos tämä viesti sisältää asiattomuuksia tai virheitä sillä nautin samaan aikaan konjakkia, nam.

Keli oli loistava + 13 raatia, tuuli reippaasti mutta hiekkainen maa pöllysi vallan vietävästi. Järvenpääläisiä oli viivalla retsi, petterii ja minä. Retsi ja petterii lähti paukusta kuin arojänikset ja hävisivät pölypilveen. Seuraava havainto oli vasta maalissa. Kaikilla oli tavoitteena kolomosen puhkaisu, mutta tiettävästi kukaan ei onnistunut. Oma aika painui jonnekkin 3,06:n tienoille. Pieni pettymys, mutta parannusta edellisvuoteen öbaut 11 min joten olen ihan semityytyväinen. Ongelmana oli tietty se että ruutiluiva hiekkarata upotti aikalailla ajoittain eli oli niin kuin akuankassa "juoksuhiekkaa". Kyllä otti pattiin. Viimeisellä kierroksella kuin pääsin ylös siitä dämin hiekkamontusta päässä naksahti ja sain kymppilehtisestä takapakasta taiottua 12 lehtisen ja kyllä loppukiri onnistui yli odotusten.

Muuten säikahdin kun näin Ramin huutelemassa katsojana herjoja radan varrella ja ajoin puuhun, no en vaineskaan. Kiitos Rami kannustuksesta.

Lohjan kakkosnelosessa haen junttaamalla petterin hokemaa lajivoimaa ja korsossa ihmetellään miten se sitten kulkee.

No niin tänään se oli kauden ensimmäinen rypistys maratoonilla Rajamäellä. Pahoittelen jos tämä viesti sisältää asiattomuuksia tai virheitä sillä nautin samaan aikaan konjakkia, nam.

Keli oli loistava + 13 raatia, tuuli reippaasti mutta hiekkainen maa pöllysi vallan vietävästi. Järvenpääläisiä oli viivalla retsi, petterii ja minä. Retsi ja petterii lähti paukusta kuin arojänikset ja hävisivät pölypilveen. Seuraava havainto oli vasta maalissa. Kaikilla oli tavoitteena kolomosen puhkaisu, mutta tiettävästi kukaan ei onnistunut. Oma aika painui jonnekkin 3,06:n tienoille. Pieni pettymys, mutta parannusta edellisvuoteen öbaut 11 min joten olen ihan semityytyväinen. Ongelmana oli tietty se että ruutiluiva hiekkarata upotti aikalailla ajoittain eli oli niin kuin akuankassa "juoksuhiekkaa". Kyllä otti pattiin. Viimeisellä kierroksella kuin pääsin ylös siitä dämin hiekkamontusta päässä naksahti ja sain kymppilehtisestä takapakasta taiottua 12 lehtisen ja kyllä loppukiri onnistui yli odotusten.

Muuten säikahdin kun näin Ramin huutelemassa katsojana herjoja radan varrella ja ajoin puuhun, no en vaineskaan. Kiitos Rami kannustuksesta.

Lohjan kakkosnelosessa haen junttaamalla petterin hokemaa lajivoimaa ja korsossa ihmetellään miten se sitten kulkee.
    Mulla oli vauhti ihan kateissa. Alussa tuntu pahalta, ja ukkoa meni molemmilta puolilta, luulin jo hetken että pyörässä vikaa... Rata oli kun mulle suunniteltu, paitsi ne hiekat, jonne tällänen pystyyn nostettu säilykepäärynä uppos renkaita myöden. Parempia aikoja odotellessa...

terv. vanha Tahkonkävijä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti viskaali Katso viesti
    Mulla oli vauhti ihan kateissa. Alussa tuntu pahalta, ja ukkoa meni molemmilta puolilta, luulin jo hetken että pyörässä vikaa... Rata oli kun mulle suunniteltu, paitsi ne hiekat, jonne tällänen pystyyn nostettu säilykepäärynä uppos renkaita myöden. Parempia aikoja odotellessa...

terv. vanha Tahkonkävijä.
    Niimpä niin. Lissee treeniä. Tsemppiä tahkolle.
    Ja onhan tässä vielä hyviä kisoja ennen tahkoa kuten jyväskylä. Siellä ei ole pehmeää hiekkaa mutta vastaavasti mutaa siitäkin edestä.

Joo ei mennyt kolmonen puhki. Mulla meni 22 sekunttia pitäksi ja Retzillä jopa ärsyttävät kolme sek. Juoksuhiekka oli ihan arsesta ja alkuvauhti oli hieman liian kova. Ekan 20 km aikana kävi sykkeet kolme kertaaa yli 195 bpm ja max olikin tasaraha parisataa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Käväsin tuossa vähän pohjia ajamassa tuonne Lemmenlaaksoon
    - EK Lemmenlaakso kylteiltä kanjoniin:
    3.53 min Ekalla kerralla vastaan tuli koiran omistaja ja tukilta tippuminen.
    3.37 min Tokalla kerralla meni ihan nappiin tuo kanjoni vaan vähän harmittaa ku ei vielä päässyt polkemalla ylös saakka.
    Mut tuossa nyt jotain aikoja pääsee vähän vertailemaan Ajolinjat oli aika polun keskellä ja vauhti ei nyt niin päätä huimaama. Ajanoton suoritin kännykän sekkarilla joten ajat ei oo niin sekunnin tarkkoja. Ku piti sitä aina taskusta kaivella kanjonin jälkeen.
    2:56 . Keskisyke pätkälle 170, eli yhtään kovempaa tai pidempään ei olisi irronnut. Toinen rykäisy meni plörinäksi vastaantulijoiden takia, mutta kolmannella, ensimmäistä rauhallisemmalla (keskisyke 150) rykäisyllä aikaa tuhnaantui 3:01. Varsinkin ekalla rykäisyllä kännykän kanssa säätämiseen meni useampi sekunti... Dataa: http://www.sports-tracker.com/#/work...06jsa6o693br7r

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petterii Katso viesti
    Joo ei mennyt kolmonen puhki. Mulla meni 22 sekunttia pitäksi ja Retzillä jopa ärsyttävät kolme sek. Juoksuhiekka oli ihan arsesta ja alkuvauhti oli hieman liian kova. Ekan 20 km aikana kävi sykkeet kolme kertaaa yli 195 bpm ja max olikin tasaraha parisataa.
    Pikkasen jäi harmittamaan toi ylimääräinen kolme sekunttia... No ens kerralla sitten alle. Eka kierros meni ihan suunnitelman mukaan, mutta toisella kierroksella joutu ajeleen ihan yksin eikä enää pystynyt pitään samanlaista vauhtia.

Huomatkaa muuten myös meidän "Lady-jaos"
    Salli ja Anu ajeli hienosti kokorundin hyvään aikaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Retzi Katso viesti
    Pikkasen jäi harmittamaan toi ylimääräinen kolme sekunttia... No ens kerralla sitten alle. Eka kierros meni ihan suunnitelman mukaan, mutta toisella kierroksella joutu ajeleen ihan yksin eikä enää pystynyt pitään samanlaista vauhtia.

Huomatkaa muuten myös meidän "Lady-jaos"
    Salli ja Anu ajeli hienosti kokorundin hyvään aikaan.
    Ajasta en niin tiedä, että oliko hyvä vai ei... Paljon kovempaakaan ei olisi päässyt No ehkä viimeiset 10 kilsaa meni vähän leppoisammin Anun kanssa jutellessa Kiitti Anulle seurasta! Kiva, että muitakin naisia oli Järvenpäästä mukana! Jukan ottamia kuvia löytyy foorumilta kisahöpinän seasta. Anu ainakin oli päässyt kuviin

Aamusta aikaisin läksin opettelemaan kartanluvun ja ajamisen symbioosia. http://www.sports-tracker.com/#/work...d1uhek2im3j3c6 Haaris-ahjo-keinis-palunut talo ja takas. Kuusiksella oli ajatus käydä, mut aika ei riittäny, joten toiseen kertaan.
    Oon nähny läheltä sujuvampaakin karttatyöskentelyä, "pistojen" määrä puhukoon puolestaan. Osa kyllä uteliaisuuden piikkiin, mut harjoittelemassa tässä vasta ollaankin.
    K-raudan nousu ekalla ylös, alkaa olla jo ihan perushuttua, "kalateiden" kiven ylityskin tällä kertaa puhtaasti
    Aikas pitkät pätkät kallionpäällisiä ptalo-Ahjo välille saa mahdutettua.

Torstaina päiväretki Heinola-Vierumäki juustopolku + muuta. Lähtö aamusta, paluu iltasella, ajoa n. 50-60km. Alustavasti suunniteltu näin.
    Lähtijöitä: Mä, Heccu, Jari(ehkä). Onko muita halukkaita?

Tahko 2011.

Majoitus varmistettu tänään. Lasku tullenee ensviikolla minulle majoituksesta.

Eli seuraavat ajajat lähdössä:

Ertsi, ARJ, Kode, Petterii, Rami, Kasari, Tom1, ZeiZei, Markku, JukkaH, Javal ja Timbermanni. Kaikki mahtuu samaan mökkiin joten huoli pois.

Eli 12 kaveria.

Ehdotan että pidetään palaveri kaikista kuvioista Perjantaina 3.6.2011 illalla. Palaverin aiheet:

Logistiikka ja ruokailut. Muita päivänpolttavia asioita tuskin edes on, vai onko? Rengas spekulaatiot ja kunto tiätty

Mikä olisi palaveripaikka? Teranssi, ABC vai joku muu.

Tahko 2011.

Ertsi, ARJ, Kode, Petterii, Rami, Kasari, Tom1, ZeiZei, Markku, JukkaH, Javal ja Timbermanni. Kaikki mahtuu samaan mökkiin joten huoli pois.

Eli 12 kaveria.

Ehdotan että pidetään palaveri kaikista kuvioista Perjantaina 3.6.2011 illalla. Palaverin aiheet:

Logistiikka ja ruokailut. Muita päivänpolttavia asioita tuskin edes on, vai onko? Rengas spekulaatiot ja kunto tiätty

ABC olis ok..

Tahko 2011.

3.6. pukkaa väijyvuoroa, joten sopii tai sitten ei . Eipä siinä: kuljen jonkun kyydissä tai omin neuvoin, syön mitä syön, renkaat on small block 8:t (just eilen litkutin vanteille) ja kunto on p*ska, mutta tarpeellinen.

Rigiä laittelin tosiaan ajokelpoiseen kuntoon. Keula pitäisi vielä huol(lat)taa. Tiedä vaikka sitä ensi sunnuntaina lähtisikin sillä suhailemaan .

Tahko

Tahko 2011.

Eli 12 kaveria.

Arto hoi, laittelin jo tossa aikasemmin peruutusta mökistä, ollaan varmaan kesäloma reissulla silloin ja koirat mukana, saatiin vähän pienempi mökki mihin saa otukset sisälle, (niin ei tartte bertan siirrellä pihan koriste auraa kun joku kävelee lian läheltä autoa)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    3.6. pukkaa väijyvuoroa, joten sopii tai sitten ei . Eipä siinä: kuljen jonkun kyydissä tai omin neuvoin, syön mitä syön, renkaat on small block 8:t (just eilen litkutin vanteille) ja kunto on p*ska, mutta tarpeellinen.

Rigiä laittelin tosiaan ajokelpoiseen kuntoon. Keula pitäisi vielä huol(lat)taa. Tiedä vaikka sitä ensi sunnuntaina lähtisikin sillä suhailemaan .
    Ertsi keulan voi huoltaa ite. Tarviit vaan öljyn, muutaman minuutin aikaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KODE Katso viesti
    Ertsi keulan voi huoltaa ite. Tarviit vaan öljyn, muutaman minuutin aikaa..
    No niinhän ne sanoo... Onkos kellään tallessa mitään simppeliä step-by-step -ohjetta toimenpiteestä? Nimim. "vaihteet brakas -> sinkuloin siis, keula hajos -> täysjäykkä on cool"

No niinhän ne sanoo... Onkos kellään tallessa mitään simppeliä step-by-step -ohjetta toimenpiteestä? Nimim. "vaihteet brakas -> sinkuloin siis, keula hajos -> täysjäykkä on cool"
    Onkohan siinä Rigissä joku FoxF100 RL keula.Eikös JukkaH ja Kasari venytelly niitä 80 millisiä100:an. Tässä olis yks huolto-ohje: http://www.youtube.com/watch?v=DZXJwUEQZpc. Ja tiivisteidenvaihto tässä: http://www.youtube.com/watch?v=t24xf...eature=related . Tuon joustonhan saa sitten kasvatettua samalla, kun huoltaa. Siis jos tahtoo.Kato kun ei oo pakko jos ei haluu.
    onks pakko, jos ei haluu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    Onkohan siinä Rigissä joku FoxF100 RL keula.Eikös JukkaH ja Kasari venytelly niitä 80 millisiä100:an. Tässä olis yks huolto-ohje: http://www.youtube.com/watch?v=DZXJwUEQZpc. Ja tiivisteidenvaihto tässä: http://www.youtube.com/watch?v=t24xf...eature=related . Tuon joustonhan saa sitten kasvatettua samalla, kun huoltaa. Siis jos tahtoo.Kato kun ei oo pakko jos ei haluu.
    Joku videolla esiintyvän näköinenhän tuossa. Eipä tuo nyt niin mahottomalta näyttänyt. Kiitoksia vain Rami, kai tässä pitäisi ruveta raivaamaan kalenteriin huoltoaikaa. Täytyy toivoa armottoman p*skaa keliä jollekin viikonlopulle, että malttaa... Mites muuten öljyt, eikös noihin voi laittaa jotain ihan huoltsikalta löytyvää tavaraa? Suosituksia?

Joku videolla esiintyvän näköinenhän tuossa. Eipä tuo nyt niin mahottomalta näyttänyt. Kiitoksia vain Rami, kai tässä pitäisi ruveta raivaamaan kalenteriin huoltoaikaa. Täytyy toivoa armottoman p*skaa keliä jollekin viikonlopulle, että malttaa... Mites muuten öljyt, eikös noihin voi laittaa jotain ihan huoltsikalta löytyvää tavaraa? Suosituksia?
    Oikeeta keulaöljyähän noihin kai tarttis laittaa. Joku tavallinen varmaan saattaa vaahtoamaan ruveta.
    Motskarikaupasta,vaikka Ykkös-Mp:stä crossiprätkän keulaöljyä. Oli vissiin tossa videossa mainittu, että SAE 7. Toimii takuuvarmasti myös vitosella. Ehkä karvan verran joutuu laittamaan vaimennusta lisää,tai sitten ei.
    onks pakko, jos ei haluu

Just tollee videoharjoittelun avulla onnistuin ekaa kertaa purkaan ja kasaan oman foxini. http://www.foxracingshox.com/fox_tec...as_service.htm tuossa yksi video lisää vaikkei talasta ookaan,mut alajalkojen pölysuojat otetaan siinä näppärästi pois. Mittasin keulan ennen ja jälkeen pidennyksen(=20mm spacerin napsautus varresta irti,jousen yläpuolelta) jotta se kasvoi kans sen 20mm ettei jääny vaimentimesta kii, jos siis aiot moisen suorittaa. En vielä oo purkanu vaimenninta atomeiks niinku FR:n 1. videossa. fox rl strip ja rebuild on kans hyviä videoita.
    Öljymäärät 7w(5w): Vaimennin(oik jalka) 160ml, Vas jalka 30ml, ilmamännän päälle(vas ylä) 5ml Fox float fluid/5w .Pölysuojat, foamit, mutskujen tiivisteet (samassa paketissa) vaihtaisin samalla.
    26mm hylsy, 6kolo 1,5?vai 2mm,10 mm avain/hylsy, kuminuija tms, lääkeruiskuja 20ml(Koden vinkki, kuten 5w öljykin,Eppukin 5w:tä suos.), puhtaita liinoja. Noilla pääsee jo pitkälle.Lisätkää muut mitä uupuu. Rohkeasti ja maltilla vaan ni kyl se menee.

Epulta motorex 5w öljyä n.15e/l, sieltä varmaan saa pölysuoja sarjankin n.30e
    Jukka H muokkasi tätä : 16.05.2011 at 22.09 Syy: Öljyvinkki

Kiitoksia Rami ja Jukka, eiköhän noilla pärjää. Enää ei puutu kuin reissu Tikkurilaan ja aikaa puuhasteluun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ZeiZei66 Katso viesti
    Arto hoi, laittelin jo tossa aikasemmin peruutusta mökistä, ollaan varmaan kesäloma reissulla silloin ja koirat mukana, saatiin vähän pienempi mökki mihin saa otukset sisälle, (niin ei tartte bertan siirrellä pihan koriste auraa kun joku kävelee lian läheltä autoa)
    OK. Aikaisempi viestisi mennyt minulta ohi.

Lohjan porukalle tiedoksi. Viikonloppuna paistaa AURINKO

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •