GarminElectrobikeEfatGiant
Sivu 25 / 85 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15 23 24 25 26 27 35 75 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 721 - 750 / 2521

Aihe: Painonhallinta, tuo ikuinen ystävämme

Mari1970 Guest

Hymy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    Ehdottomasti. Lähipiirissä on kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä henkilö; muiden ongelmien lisäksi aineenvaihdunta on hidasta ja rasva palaa huonosti. Painoa kertyy helposti. Onneksi kohtuusimppelisti lääkittävissä.
    Itselläni ollut aivan lapsesta saakka kilpirauhasen vajatoiminta..olin normaalipainoinen tyttönen lasteni raskauksiin saakka,raskaudet toi sit hirveet määrät ylipainoia,joista olen kuitenkin sitkeellä työllä pääsyt eroon...lääkärit mua pelotteli just että tulee olemaan vaikeaa lähes mahdotonta päästä normimittoihin näiden hormooni juttujen takia,voisinpa käydä nyt niillekin lekureille vähän näyttäytymässä....mulla viel aika voimakas vajatoiminta,lääkitys kyl hyvin hanskassa...paino 59kg ja pituus 171cm..poppakonstit ei auttanut..terveeliset elämäntavat eli runbsas ja monipuolinen liikunta ja kunnon terveellinen lautasmallin ruokavalio auttoi...ja se oma asenne ja elämänmyönteisyys...

Mulla nousi paino siinä vaiheessa kun pituuskasvu lakkasi. Vasta parikymppisenä tiputin siitä sellaiset 7-10 kiloa, ja sen jälkeen paino on vaihdellut siinä neljän kilon ympärillä. Tällä hetkellä oon viime kesästä nelisen kiloa kevyempi (mut reiden leveys on isompi!! ).

Huomaan kyllä, että paino on helppo saada nousemaan. Syön kasvispainotteisesti ja mielestäni terveellisesti (mitkään pika- ja valmisruoat ei maistu ollenkaan), mutta herkkuja kyllä menis. Nyt oon oppinut myöhäistämisen taktiikan: "en ota tätä NYT".

Oon varmaan aiemmin kuulunut siihen porukkaan, joka välillä ajatteli, että "pitäis varmaan laihduttaa", mut käytännössä huolehtinut lähinnä siitä, ettei paino nouse ja muista yleisistä terveellisyysaspekteista. Hyvähän toki sekin. (Paitsi että kyllä se paino on mulla noussutkin...) Vasta nyt enemmän urheiltua on huomannut, että voisihan sitä vielä toisetkin 7 kiloa tiputtaa.

Mulle laihduttaminen ei kylläkään ole ollut helppoa kuin hengittäminen Ekalla kerrallakin kilot lähti lähinnä ruokavalion uudistumisen (gluteenittomaksi) vuoksi. Nyt parin vuoden sisällä urheilun alkamisen jälkeen ruokavalio on muuttunut jatkuvasti laadullisesti paremmaksi ja monipuolisemmaksi ja urheilua tukevaksi. Ja ehkä tässä on jotain luonteen hitauttakin mukana, mutta oikeastaan tänä keväänä on tullut aitoja oivalluksia siitä miten se _laihduttaminenkin_ tapahtuu. Tietoa toki on ollut vaikka kuinka, mutta ehkä laihduttaminenkin on jossain mielessä taito, ei vain tietoa. On osattava sanoa "ei" oikeissa kohtaa ja oikeissa kohtaa osattava syödä. Paljon näkee tuttavia, joiden syömistottumukset on aivan pölvästejä: samalla yritetään koko ajan laihduttaa tai kontrolloida syömistä, mutta sitten vedetään viikon kalorit viikonloppuna tai parin päivän kalorit vetämällä suklaaöverit, kun on yritetty ensin kärvistellä jollain typerillä ruokavalinnoilla.

Tällä hetkellä oma suunta on erittäin mukavasti alaspäin! Saa nähdä, kuinka etenee.

Naamapalmuilua töissä, mimmeiltä "hyviä" ja "helppoja" laihdutuskikkoja joilla paino putoaa se 600 grammaa, kahdeksi päiväksi ennen mässyövereitä:
    -syö vain joka toinen kerta, eli jos syöt aamupalan, jätä lounas väliin jne.
    -syö vain näkkäriä ja vettä viikko
    -lounaan ja muiden perussafkailuiden skippailu, sitten kahvitauolla voikin vetää pullaa niin maan perhanasti

Ei voi sanoa muuta kuin ei näin, koitetaan väkisin sitä oikotiellä onneen-metodia mikä ei toimi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ohiampuja Katso viesti
    heh, 26 vee puhuu iän & painon kertymisestä. Arvaa mitä se on kun ikä alkaa nelosella.
    +1

tempokisu Guest

Punapää nelikymppisen tuumailuja

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Heh, 26 vee puhuu iän & painon kertymisestä. Arvaa mitä se on kun ikä alkaa nelosella.
    niinpä. Naisella vielä se perusaineenvaihdunta eli kulutus laskee aika minimalistisiin lukemiin. Pitää liikkua ihan pirusti että voi jotain syödä.

Mitä oon lukenu "tipsun" mitoista, niin saa ja PITÄÄ syödä enemmän.

Mä oon Stanin ( idolini) linjoilla, painovartija.
    Tuossa joulu-tammikuussa sainkin vähä massunympärystä pienemmäs ja farkkuja melkein mahtumaan, mutta - pitäisi ajaa joka päivä 150km että laihtuisi. Kiitos ei. Ei pysty.

Itseen suhtautuu kyllä PALJON kriittisemmin kuin muihin. Näkee paljon samankokoisia ( pituus ja paino), ja silloin tulee heti mieleen jotta " hoikkahan te ootte"

Mutta kun kukaan ei katsele, ja jos katselee niin omapa on ongelmansa. MÄ yritän ite vältellä kokovartalopeiliä. Tai yleensä peilejä.

Mari1970 Guest

Hymy

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    niinpä. Naisella vielä se perusaineenvaihdunta eli kulutus laskee aika minimalistisiin lukemiin. Pitää liikkua ihan pirusti että voi jotain syödä.

Mitä oon lukenu "tipsun" mitoista, niin saa ja PITÄÄ syödä enemmän.

Mä oon Stanin ( idolini) linjoilla, painovartija.
    Tuossa joulu-tammikuussa sainkin vähä massunympärystä pienemmäs ja farkkuja melkein mahtumaan, mutta - pitäisi ajaa joka päivä 150km että laihtuisi. Kiitos ei. Ei pysty.

Itseen suhtautuu kyllä PALJON kriittisemmin kuin muihin. Näkee paljon samankokoisia ( pituus ja paino), ja silloin tulee heti mieleen jotta " hoikkahan te ootte"

Mutta kun kukaan ei katsele, ja jos katselee niin omapa on ongelmansa. MÄ yritän ite vältellä kokovartalopeiliä. Tai yleensä peilejä.
    Nelosella alkaa munkin ikä,ja toi kilpirauhanen viel antaa oman lisäkertoimensa,mut vaikka mäkään en polje 130kilsaa päivässä,vaan kuntoilen yl.5krt/vko, niin onpa toi paino pysynyt koko ajan tossa 58-60kg välil joulukin mukaanluettuna...ja ihan normi lautasmallilla menen,välil sallin herkuttelujakin, ja kivasti pysynyt homma hanskassa....pituus on 171cm, joten ihan ihannepainossa olen..lihas% pitäis kasvattaa,ja rasvaa viel pienentää,mut pikkuhiljaa...ihan tyytyväinen olen itseeni...eli kyl ilkeen peilistä kattoa ja hyväksyn itseni tämmösenään..jos ei muille kelpaa,niin se on heidän häpee ja tappio

Pientä väliraporttia omasta painoprojektista, vaikka ei sellaista varsinaisesti olekaan. "Aina" olin vakaasti sitä mieltä että oma paino 86 kg on se "omapaino", monesta yrityksistä huolimatta ei lähtenyt laskuun. Nyt kuitenkin on paino ruvennut lähtemään. Se alkoi noin puoli vuosi sitten, talvella siis. Nyt se on jo jokin aikaa ollut 81,5-82 eli aika mukava. Pari kilo jos vielä lähtisi niin joo. Pari ruokavaliomuutosta tässä varmaan takana on. Ensinnäkin olen jättänyt hedelmäjugurtit pois, niitähän meni parhaillaan pari litraa päivässä. Iltapalaksi nyt yleensä joku reilu salaatti reippaasti oliiviöljyllä. Toinen pointti ehkä se että lihansyönti on vähentynyt entisestään, pääosin siis kala ja soija/tofu. Lepiää ei mene paljon enempää kuin se kolme reissumiestä/työpäivä. Ehkä asia on myös auttanut että olen talvesta asti kerran pari viikossa ajannut pitkähköä lenkki pelkällä vedellä ja tai vihreellä teellä. Ehkä se on näiden kaikkien yhteistulos.
    Jotain hyötyä tästä on ollut. Verenpaine on laskenut, ja sivutuotteena on harjoitussyke esim anakynnys tullut alas, voisko sekin liittyä siihen. Lihan ja sokerin vähentäminen ei ole johtanut pyörän nopeuden laskuun. Sama sitkuttelu jatkuu kesät talvet.
    http://www.pellossalo.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Johan Moraal Katso viesti
    ...Pari ruokavaliomuutosta tässä varmaan takana on. Ensinnäkin olen jättänyt hedelmäjugurtit pois...Iltapalaksi nyt yleensä joku reilu salaatti reippaasti oliiviöljyllä. Toinen pointti ehkä se että lihansyönti on vähentynyt entisestään, pääosin siis kala ja soija/tofu. Lepiää ei ...
    Noissa maustetuisss jugurteissa on uskomattoman paljon sokeria. Samoin liika leivän syönti ei ole hyväksi. Sen sijaan lihan vähentäminen ei välttämättä ole pitkän päälle hyvä juttu. Ruuan tulee olla monipuolista!
    OLMO Dynamic 2005
    Specialized Tricros single 2008
    FUJI Classic Track 2011
    Colnago Master 2014

-Teepannu- Guest
    Sit kun tajuaa sen, että ei tarvitse tehdä muuta kuin syödä normaalia ruokaa säännöllisin väliajoin ja herkkuja kohtuullisesti niin se jo riittää laihduttamaan. Senhän nyt jokainen tietää. Outoa vaan, että kun ihminen alkaa laihduttamaan niin yhtäkkiä kaikki on kiellettyä ja ravinto jää niukaksi. Siinähän sitten kärvistelet pari kuukautta ja sen jälkeen tiputetut kilot tulevatkin äkkiä takaisin korkoineen kun sortuu taas niihin ylimääräisiin kaloreihin.

Itselleni kävi juuri noin kunnes tajusin, että ylipainoisena mun ei oikeasti tarvitse tehdä muuta kuin muistaa ruokarytmi ja pitää itseni kylläisenä, ettei sorru ahmimaan kerralla ruokaa nälkäänsä ja päälle vielä ylimääräistä extraruokaa jne, jne. Vaikeinta oli muistaa syödä säännöllisin väliajoin. Helposti alkoi tekemään mieli jotain rasvaista tai makeaa, enkä tunnistanut tuota näläksi.
    Syyskuussa aloitin laihiksen ja sain kuin sainkin pudotettua 20kg ylimääräistä pois! Pelkästään sillä, että muistin syödä säänöllisesti kohtuullisia annoksia 3-4h välein. En kieltänyt itseltäni mitään. Tein samoja ruokia kuin ennenkin mutta opettelin syömään aluksi leipälautasella pienempiä annoksia ja ennen kuin santsasin kuulostelin itseäni, että onko minulla oikeasti nälkä enää vai santsaanko ruokaa koska haluan vain syödä maun vuoksi. Koska olin totaallisen koukussa sokeriin, pidin sokerilakon kuukauden verran. En syönyt hedelmiä, karkkia, vaaleita leipiä yms. Sen kun sain tehtyä niin omenakin tuntui liian makealta ja tyydytti makeanhimon. Verensokeri pysyi aina tasaisena eikä sortumisia tullut, ja tunnistin nälän! Light-tuotteita välttelin kuin ruttoa, koska ne aiheuttavat pahimmat sokeripiikit.

Nyt pitäisi saada vielä vähintään 8kg pois mutta olen pikku hiljaa palaamassa entiseen ruokavalioon ja sorrun heikkoina heikkinä syömään mitä sattuu. Raivostuttaa ja tunnen itseni luuseriksi, että olen kerran jo oivaltanut miten päästään helposti kiloista eroon ja olokin oli niin mahtava ja energinen, enkä halunnut enää koskaa palata entiseen. Niinpäniin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kpyora Katso viesti
    Sen sijaan lihan vähentäminen ei välttämättä ole pitkän päälle hyvä juttu. Ruuan tulee olla monipuolista!
    Monipuolisempi syön nyt kuin ennen, kun menyyn on tullut myös soijatuotteet.
    Kai se ihminen voi syödä riittävän monipuolisesti ilman lihaa? No ei sillä, kyllä lihaa tule syötyä aina joskus, usein vaan ei tee mieli. Pohdin vaan näitä erilaisia asioita mitkä omassa ruokavaliossa ovat muuttuneet kun vähän yllätyin kun paino oikeasti lähti niin nätisti ja tasaisesti laskuun, vielä samassa ajassa kun työpaikka vaihtui huomattavan kevyempään sortiin. Ajomäärätkin on samoissa sfääreissä kuin ennen, pikkuisen enemmän ehkä. No, jatkan tässä tätä ihmettelyä ja ilmoittelen sitten kun painoo hipovaa 75

Monipuolisempi syön nyt kuin ennen, kun menyyn on tullut myös soijatuotteet...
    Minäkin kannatan geenimanipoloitujen elintarvikkeiden hyväksymistä.
    OLMO Dynamic 2005
    Specialized Tricros single 2008
    FUJI Classic Track 2011
    Colnago Master 2014

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kpyora Katso viesti
    Minäkin kannatan geenimanipoloitujen elintarvikkeiden hyväksymistä.
    Entäs geenimanipuloituja rehuja millä ne monipuoliset piffit kasvatetaan?

mutanaama Guest
    Kevään kiireet ja jatkuva väsymys huonoine unineen alkoi nostattamaan painoa salakavalasti maksimien käydessä lähellä 87 kiloa noin kuukausi sitten. Hirmu määrä pippaloita ja hyvää ruokaa sekä paljon olutta.
    No nyt on tullu vedettyä muutama viikko hiukka kevyemmin, niin aamupunnitus oli tänään taas 83,4 kg. Eli pyöreesti 8kg joulukuusta 2008 on pudonnut, eikä kertaakaan käynyt edes lähellä.
    Nyt on muutama päivä vedetty todella niukoilla kaloreilla (alle 1000) ja tänään lenkillä sen konkreettisesti huomas miten energian vähyys vaikuttaa. Normaalisti keskisyke huitelee 140 paremmalla puolella, mutta tänään keskari oli 122 ja tuntu niin saatanan raskaalta. Osasyynä varmaan kolmas peräkkäinen treenipäivä mutta kuitenkin.
    Se etten tullu syödyksi enempää oli pitkälti siitä kiinni, etten ehtinyt tehdä kunnon ruokaa, niinpä kuittasin pääateriankin 300g rasvattomalla raejuustolla. Kai noin nyt voi päivän kaksi tehdäkin, mutta kyllä se pilaa hyvän harrastuksen ihan totaalisesti.

Joulun jälkeen 72 kg ja nyt 69 kg. hetkeäkään en ole laihduttanut, mutta pienensin lounaan annoskokoa hitusen. syön 2 lämmintä ateriaa päivässä, ja se on hintelän olemukseni salaisuus- siis säännöllinen ruokailu, mitään en pelkää niin paljon, kuin että pääsisi tulemaan nälkä. nappailen tässä california hedelmä-pähkinäsekoitusta ja saku originaalia, ettei tulisi nälkä.
    Huonoilla teillä tarvitaan paksut kumit.

Oli pyörä sitten kuitua, titaania tai terästä,
    niin kuntoni on perästä.

Last man out of the water.

Mä kävin tänään ensimmäisen kerran sitten vuoden 1996 ostamassa L-kokoisen vaatteen eli uudet bibsit. Paino on kesän kunniaksi alkanut putoamaan ja elän toivossa, että se putoaisi kaksinumeroiseksi ennen syksyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Nyt on muutama päivä vedetty todella niukoilla kaloreilla (alle 1000) ja tänään lenkillä sen konkreettisesti huomas miten energian vähyys vaikuttaa. Normaalisti keskisyke huitelee 140 paremmalla puolella, mutta tänään keskari oli 122 ja tuntu niin saatanan raskaalta. Osasyynä varmaan kolmas peräkkäinen treenipäivä mutta kuitenkin.
    Se etten tullu syödyksi enempää oli pitkälti siitä kiinni, etten ehtinyt tehdä kunnon ruokaa, niinpä kuittasin pääateriankin 300g rasvattomalla raejuustolla. Kai noin nyt voi päivän kaksi tehdäkin, mutta kyllä se pilaa hyvän harrastuksen ihan totaalisesti.
    Kyllä se vissiin ihan hyvä voi olla ajaa yksi tai kaksi kertaa viikossa ns niukka-energia lenkin. Kun muistaa vaan, että silloin ei pysty ajamaan kovaa, tarkoitus on opettaa kroppaa pärjäämään niukalla energialla, jotta se lentää kun energia oikein riittää. Itsekin näitä kevättalvella harrastanut, ja joskus kun hyvin käy, on jo kahden tunnin jälkeen sellainen *itutus päällä mikä yleensä tulee vasta neljän tunnin jälkeen Marathon juoksupuolella näillä leikitään aika paljon. Jos kiinnostaa kannattaa googlata sanoilla glycogen depletion, ei tuo vissiin ihan hullu homma ole. Tärkeä on kyllä sitten että kotiin tultua pitää SYÖDÄ!!!

PS ja kannattaa aina pitää kuitenkin se patukka tai glukoosipastillipötkö mukana koska oikea syvä sippi kaukana kotoa ei ole hauskaa
    Johan Moraal muokkasi tätä : 19.06.2011 at 20.51 Syy: lisäys

JTG Guest
    Nimenomaan leikitään maraton puolella. Kilpaurheilijat harvemmin leikkivät nykyään ja kovista tyhjennysharjoituksista on kai pääosin luovuttu. Kovakuntoisemmat maratoonarit vetävät kisan lävitse hiilarit riittäen jopa ilman lisäenergiaa kisassa. Se että harrastelija kuvittelee lähtevänsä ilman energiaa sunnuntain pitkikselle hiipimään pelkän kahvikupin voimin tarkoittaa useimmiten sitä, että elimistön hiilarivarastot on luokkaa 400g:ssa, ja jätetään sen mehulasillisen ja parin voileivän 50g nauttimatta. Käytännön erona on vain alhainen verensokeri, ja sen aiheuttama "psyykkinen" energian tunnottomuus. Tämä lenkki juostaan usein pääosin lipolyysi-tehoilla, jolloin rasvaa palaa suhteessa enemmän. Sitten kisassa ollaankin ihmeissään kun geelejä nauttien vedetään verensokerit koholla ja vauhdilla hiilarivarastot oikeasti nolliin kun kulkukin oli hyvä. Törmättiin siihen seinään, vaikka luultiin tätä juuri harjoitelleen niillä sunnuntain kahvikuppilenkeillä.

ja raejuustolla tuskin fillari liikkuu

Pikkuisen alkaa varmaan jo mennä ot:ksi mutta heitän vielä tämän.

http://runningtimes.com/Article.aspx...9425&PageNum=1

Urheilijat saavat sitten jatkaa vakavaa touhunsa kun leiki ei maistu

Pitkät lenkit, joilla glykogeenivarastot tyhjenevät ovat olennainen osa harjoittelua. Tuo tyhjänä liikkeelle lähteminen menee vähän kikkailun puolelle, sillä saman saavuttaa yleensä harjoituksen pituuden ylittäessä 90 minuuttia. Ja näitä harjoituksia ei pääsääntöisesti tarvita kuin yksi viikossa. Ja tuo, mitä varoitettiin "seinästä" on ihan totta, eli hiilareita erityisesti kisoissa käytettäessä on oltava varovainen, ettei elimistö ryhdy käyttämään niitä liian nopeasti.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JTG Katso viesti
    ...Se että harrastelija kuvittelee lähtevänsä ilman energiaa sunnuntain pitkikselle hiipimään pelkän kahvikupin voimin tarkoittaa useimmiten sitä, että elimistön hiilarivarastot on luokkaa 400g:ssa, ja jätetään sen mehulasillisen ja parin voileivän 50g nauttimatta. Käytännön erona on vain alhainen verensokeri, ja sen aiheuttama "psyykkinen" energian tunnottomuus. Tämä lenkki juostaan usein pääosin lipolyysi-tehoilla, jolloin rasvaa palaa suhteessa enemmän. Sitten kisassa ollaankin ihmeissään kun geelejä nauttien vedetään verensokerit koholla ja vauhdilla hiilarivarastot oikeasti nolliin kun kulkukin oli hyvä. Törmättiin siihen seinään, vaikka luultiin tätä juuri harjoitelleen niillä sunnuntain kahvikuppilenkeillä.

ja raejuustolla tuskin fillari liikkuu
    Me ollaan painonhallintathreadissa, ja mulla on tuota rasvaa poltettavaksi sen verran, että keskikokoinen omakotitalo lämpiäisi sillä pakkasellakin muutaman päivän.

Nythän tämä meidän ylipainoisten laihdutus-motivointi ketju on muuttunut kisamiesten valmistautumis/tankkausaiheeksi.

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=42209&page=3
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Sorri sorri
    No mutta kuitenkin, ehkä se auttaa painonhallinnassa jos osaa ajaa lenkit myös näin ettei aina yksi käsi selkätaskussa hamuamassa patukoita

...ehkä se auttaa painonhallinnassa jos osaa ajaa lenkit myös näin ettei aina yksi käsi selkätaskussa hamuamassa patukoita
    Tämä osui...
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

mutanaama Guest
    Eilinen normiruoka ja tämänpäiväiset pari sapuskaa autto jo ihan toisella tavalla liikkumaan. Nyt maltillisesti pöperöä pötsiin ja ruiskuun.

Söin kiukkuuni megapussin juustonaksuja, fazun sinisen ja kittasin päälle puoltoistalitraa jaffaa. Tänään juoksin ihan vähän, lenkki jäi lyhyeksi kun ei tuo nilkka kestä vielä päkiäjuoksua. Tulipahan yhdellä jalalla pomppittua ja se kuulkaa oli kiehtovaa kahden tärrin kanssa.
    Nyt mietin, että kun punteista loppui painot ja käsi ei kestä leuanvetoa, niin millä sitä sais tuon energian pois ruumiista.
    skeptinen realisti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samooja Katso viesti
    Söin kiukkuuni megapussin juustonaksuja, fazun sinisen ja kittasin päälle puoltoistalitraa jaffaa. Tänään juoksin ihan vähän, lenkki jäi lyhyeksi kun ei tuo nilkka kestä vielä päkiäjuoksua. Tulipahan yhdellä jalalla pomppittua ja se kuulkaa oli kiehtovaa kahden tärrin kanssa.
    Nyt mietin, että kun punteista loppui painot ja käsi ei kestä leuanvetoa, niin millä sitä sais tuon energian pois ruumiista.
    Ootko koittanu pyöräilyä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JeTi- Katso viesti
    Ootko koittanu pyöräilyä?
    Oletteks Te lukenut millasia vaahtopäitä siellä on sarvissa kiinni. Ei uskalla tyylikkäällä autolla ajaa, hyvin pukeutuneena. Että uskalla kulkea ilman peltikoteloa ruumiin ympärillä.

ja aina sataa jos ei lunta niin vettä.
    skeptinen realisti

Olenpa sitä mieltä, että lenkeillä ei laihduteta vaan ruokavalion rukkaamisella.
    Tietenkin tunnin parin lenkit menee pelkällä vedellä, mutta sitä pidemmillä kannattaa olla geeliä, patukkaa tai voileipää mukana. Kroppa on siitä hauska kaveri, että se voi mennä säästöliekille ja sitten kun lenkin jälkeen syöt niin käy niin, että insuliini ryöpsähtää peliin ja sehän on varastohormoni. Kaikki mitä syöt menee varastoon.
    Siksi kuten JGP todisti, veren sokeritaso ja insuliinitaso kannattaa pitää myös lenkin aikana tasaisena. Aikansa sitä voi kikkailla, mutta näin menetetyt läskit tulevat takaisin enemmin tai myöhemmin. Painonhallinta on elämänpituinen projekti ja vaatii elämäntapamuutosta. Edelleenkin mainostan kiloklubia, se auttaa jos vain toimii sen mukaisesti. Nyt taas toimin ja paino tippuu tasaisesti puoli kiloa viikossa ilman että kärsin lenkillä nälästä, vilusta ja pelkään kuolemaa,
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Olenpa sitä mieltä, että lenkeillä ei laihduteta vaan ruokavalion rukkaamisella.
    Tietenkin tunnin parin lenkit menee pelkällä vedellä, mutta sitä pidemmillä kannattaa olla geeliä, patukkaa tai voileipää mukana. Kroppa on siitä hauska kaveri, että se voi mennä säästöliekille ja sitten kun lenkin jälkeen syöt niin käy niin, että insuliini ryöpsähtää peliin ja sehän on varastohormoni. Kaikki mitä syöt menee varastoon.
    Siksi kuten JGP todisti, veren sokeritaso ja insuliinitaso kannattaa pitää myös lenkin aikana tasaisena. Aikansa sitä voi kikkailla, mutta näin menetetyt läskit tulevat takaisin enemmin tai myöhemmin. Painonhallinta on elämänpituinen projekti ja vaatii elämäntapamuutosta. Edelleenkin mainostan kiloklubia, se auttaa jos vain toimii sen mukaisesti. Nyt taas toimin ja paino tippuu tasaisesti puoli kiloa viikossa ilman että kärsin lenkillä nälästä, vilusta ja pelkään kuolemaa,
    Nyt oli taas semmosta tuubaa et hiiohoi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JeTi- Katso viesti
    Nyt oli taas semmosta tuubaa et hiiohoi.
    Olisitko hyvä ja yksilöisit tuuban ja perustelisit.
    Tuollainen tuubanheitto on pelkkää tuubaa. Ja miten niin taas?
    Jos et aja et voi ottaa!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •