GarminGiantElectrobike
Sivu 3 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 5 13 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 421

Aihe: Hyväksi todettu jalkapumppu

  1. #61
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Lezyne korvasi Blackburnin klassikon joka jäi mökille. Molemmat palvelleet hyvin, mutta kyllä tuo Lezyne kuitenkin vie selkeästi voiton (tosin tuohon hintaan saa viedäkin).

  2. #62
    Liittynyt
    09/2005
    Viestit
    44
    Viime vuonna Biltemasta ostettu jalkapumppu (Tuotenro 27503) tosi hyvä. Menee halutessa 8.5 bar kevyesti. Ei hinnalla pilattu.

  3. #63
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Lago di Lahti
    Viestit
    1.108
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JPironi Katso viesti
    Viime vuonna Biltemasta ostettu jalkapumppu (Tuotenro 27503) tosi hyvä. Menee halutessa 8.5 bar kevyesti. Ei hinnalla pilattu.
    Biltemassa olen pari kertaa käynyt katsomassa ja pumppuja ei ole silloin ollut. Lisäksi pumpulle tulee kymppi tai kaksi hakukuluja, joten sen voinee jättää laskuista pois. Samalla rahalla tilaa yli 40 euron pumpun saksasta.

  4. #64
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    1.611
    Bilteman jalkapumppu palveli täälläkin uskollisesti neljä, vai olisiko peräti viisi vuotta ja keskimäärin ihan kelvollisesti siirsi ilmaa renkaaseen. Nyt kun se sanoi sopimuksen irti, niin tilasin SKS Rennkompressorin. Laskeskelin, että vaikka SKS on 3x kalliimpi, niin kestää ainakin sen verran pidempään. Ja SKS:aa muutamankin kerran pumpanneena voi nyt hieman noita laatupisteitäkin sille antaa vs. Biltsu

  5. #65
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Lago di Lahti
    Viestit
    1.108
    Lezyne Alloy Floor Drive tuli tänään ja ensituntumaltaan varsin mainio pumppu ja juuri sellainen mitä olen etsinytkin.

  6. #66
    Liittynyt
    09/2006
    Viestit
    257
    Nyt meni Rennkompressorin laatu uusharkintaan.

    Ihme vehje tuon E.V.A nokan kanssa. Prestaan ei paine mene millään. Saa puristaa hulluna mutta ei ime, ei. Onko E.V.A susi vai mikä ihme tässä oikein on vaivana?

    Ilmaa myös vuotaa mittarin alta koko ajan. Kuuluuko sen muka vuotaa ja tuhista?

    On ollut pakko käyttää Biltemaa edelleen.
    Pyöräily tuntuu tärkeältä.

  7. #67
    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    223
    Itsellä on ollut myös Bilteman jalkapumppu kolmatta vuotta ja hyvin pelittää paitsi painemittarin kohdalla. Olen laittanut maastopyörään 2,0 baria painetta, mutta todellisuudessa sinne onkin mennyt n. 2,4-2,6 baria. Olen vertaillut huoltoasemien pumppuja ja appiukon kompuraa tuohon ja ero on aika huomattava.

    Maastopyörässä tuo ei haittaa kun hehtaariluokka on about kohdallaan, mutta maantiepyörään olisi hyvä saada tarkemmin n. 8,0 baria, joten vähän arpomalla menee. Maantiefillarissa on prestat, joten on vaikeampi verrata muihin.

  8. #68
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkireisi Katso viesti
    Nyt meni Rennkompressorin laatu uusharkintaan.

    Ihme vehje tuon E.V.A nokan kanssa. Prestaan ei paine mene millään. Saa puristaa hulluna mutta ei ime, ei. Onko E.V.A susi vai mikä ihme tässä oikein on vaivana?

    Ilmaa myös vuotaa mittarin alta koko ajan. Kuuluuko sen muka vuotaa ja tuhista?
    Ei kuulu vuotaa, eikä EVA-suuttimen kuuluisi vaatia mitään ylimääräistä puristamista pumppaamisen aikana.

    Onko sulla varmasti kaikki kiinnitykset kireällä? EVA-suuttimessa/letkussa on ainakin kolme irtiruuvattavaa osaa. Jos yksikin niistä on päässyt löystymään, niin ilma varmasti karkailee.

    Lisäksi kannattaa tarkistaa, että EVA-suuttimen kyljessä oleva pieni metallitappi on paikoillaan. Ainakin omassa Rennkompressorissa tuo tappi menee silloin tällöin sijoiltaan, jolloin suutinta ei enää saa tiiviisti prestaan kiinni. Tapin saa kevyesti koputtelemalla takaisin paikoilleen, jolloin ongelma poistuu.

  9. #69
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    1.611
    Tässä on nyt toista kuukautta pumppailtu SKS:llä ja onhan se aivan luksusta Biltsun pumppuun verrattuna. Siis ihan helvetikseen hyvä laite tuo Rennkompressor. Juurikin tuo EVA toimii minun mielestäni todella hyvin, joten joko a) suutin ei ole kunnolla painettuna venttiilin päälle tai b) joku kierteillä oleva liitos fuskaa.

    Tämä voi olla hieman kaukaa haettua, mutta yksi mikä tuli mieleen on se, että oletko varmasti painanut suuttimen salpalukituksen kunnolla kiinni, sillä se on aluksi toooosi jäykkä?

  10. #70
    Liittynyt
    03/2009
    Paikkakunta
    Hellsinki, Latokartano
    Viestit
    333
    Specialized airtool oon varsin pätevästi toiminut. helposti menee 8 baria, eikä 30e hintakaan paha ole.
    Vauhti korjaa ajovirheet.. Useimmiten.

  11. #71
    Liittynyt
    09/2006
    Viestit
    257
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Ei kuulu vuotaa, eikä EVA-suuttimen kuuluisi vaatia mitään ylimääräistä puristamista pumppaamisen aikana.

    Onko sulla varmasti kaikki kiinnitykset kireällä? EVA-suuttimessa/letkussa on ainakin kolme irtiruuvattavaa osaa. Jos yksikin niistä on päässyt löystymään, niin ilma varmasti karkailee.

    Lisäksi kannattaa tarkistaa, että EVA-suuttimen kyljessä oleva pieni metallitappi on paikoillaan. Ainakin omassa Rennkompressorissa tuo tappi menee silloin tällöin sijoiltaan, jolloin suutinta ei enää saa tiiviisti prestaan kiinni. Tapin saa kevyesti koputtelemalla takaisin paikoilleen, jolloin ongelma poistuu.
    Ilma vuotaa mittarin pohjasta.

    Prestan kanssa ongelma on, että vaikka E.V.A:n saa paikoilleen ja tiukalle, paine nousee vain letkussa, mitä tarkoitin sillä puristamisella. Renkaaseen ei mene yhtään mitään. Tuhisee vaan mittarin alapuolella olevasta ruuvista.

    Suutin ei siis vapauta ollenkaan prestan sulkutappia. Pitääkö näin ollakin?

    Ehkä mä en vaan osaa. Bilteman pumpulla ilma kulkee ihan hyvin. Eikö suuttimien käyttölogiikan pitäisi olla sama?
    Pyöräily tuntuu tärkeältä.

  12. #72
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    1.611
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkireisi Katso viesti
    Ilma vuotaa mittarin pohjasta.

    Prestan kanssa ongelma on, että vaikka E.V.A:n saa paikoilleen ja tiukalle, paine nousee vain letkussa, mitä tarkoitin sillä puristamisella. Renkaaseen ei mene yhtään mitään. Tuhisee vaan mittarin alapuolella olevasta ruuvista.

    Suutin ei siis vapauta ollenkaan prestan sulkutappia. Pitääkö näin ollakin?

    Ehkä mä en vaan osaa. Bilteman pumpulla ilma kulkee ihan hyvin. Eikö suuttimien käyttölogiikan pitäisi olla sama?
    Hämmästyttävää, jos kerran suutin on kunnolla paikallaan ja prestan aukiruuvattava hattu on kokonaan auki. Tuleekos sieltä suuttimesta laisinkaan ilmaa, jos pumppaat siten, että se ei ole kiinnitettynä mihinkään? Tai toimiiko minkään venttiilin kanssa, Dunlop, Schrader?

  13. #73
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    142
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkireisi Katso viesti
    Ilma vuotaa mittarin pohjasta.

    Prestan kanssa ongelma on, että vaikka E.V.A:n saa paikoilleen ja tiukalle, paine nousee vain letkussa, mitä tarkoitin sillä puristamisella. Renkaaseen ei mene yhtään mitään. Tuhisee vaan mittarin alapuolella olevasta ruuvista.

    Suutin ei siis vapauta ollenkaan prestan sulkutappia. Pitääkö näin ollakin?
    Omassa Renkompressorissani oli alunperin jo ostettassa(verkkokauppa) tuo pumpun alaosaan tuleva letkun kiristys mutteri hiukkasen löysällä, jolloin ilmat pihisi ulos. En muista laitoinko kierteiden väliin putkimiehen teippiä vai korjaantuiko pelkällä mutterin kiristyksellä, mutta ainakin on toiminut nyt kaksi vuotta täysin moitteetta. Mutterin kiristys kevyesti pihdeillä kun mutteri on melko pieni ja hiukan ahtaassa kolossa, sormin ei onnistunut.

    Hyvä pumppu. EVA suulake toimii. Autoventtiilin kanssa piti pari kertaa hiukan opetella jotta suuttimen nasta aukaisee venttiilin keskitapin.
    Presta venttiileissähän ei mitään autoventtilin(Schrader) kaltaista keskitappia ole, kunhan venttiilin pään "hattu" on kierretty auki niin ilmaa pitäisi renkaaseen mennä kuten jäsen "BONK" jo totesi.
    Onni on polkupyörä

  14. #74
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.397
    Ja jos se Rennkompressorin letku/suutin olisi jostain syystä ihan auttamattomasti paskana, niin Saksasta saa halvalla varaosia:

    SKS E.V.A. Head
    http://www.bike24.com/1.php?content=...;product=13920

    SKS Hose Connection with E.V.A. Valve Head
    http://www.bike24.com/1.php?content=...;product=13916

    SKS Valve Rubber Puro
    http://www.bike24.com/1.php?content=...;product=18294

  15. #75
    Liittynyt
    09/2006
    Viestit
    257
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nojohannyt Katso viesti
    Omassa Renkompressorissani oli alunperin jo ostettassa(verkkokauppa) tuo pumpun alaosaan tuleva letkun kiristys mutteri hiukkasen löysällä, jolloin ilmat pihisi ulos. En muista laitoinko kierteiden väliin putkimiehen teippiä vai korjaantuiko pelkällä mutterin kiristyksellä, mutta ainakin on toiminut nyt kaksi vuotta täysin moitteetta. Mutterin kiristys kevyesti pihdeillä kun mutteri on melko pieni ja hiukan ahtaassa kolossa, sormin ei onnistunut.

    Hyvä pumppu. EVA suulake toimii. Autoventtiilin kanssa piti pari kertaa hiukan opetella jotta suuttimen nasta aukaisee venttiilin keskitapin.
    Presta venttiileissähän ei mitään autoventtilin(Schrader) kaltaista keskitappia ole, kunhan venttiilin pään "hattu" on kierretty auki niin ilmaa pitäisi renkaaseen mennä kuten jäsen "BONK" jo totesi.
    Saanko hieman käyttökoulutusta malliin E.V.A For Dummies? Eikö sitä muka paineta vain pohjaan ja väännetä vivusta?

    Pumpun painemittarissa on selkeä asennusvirhe tai vika mutta E.V.A on siis vielä vähän auki.
    Pyöräily tuntuu tärkeältä.

  16. #76
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Lempäälä
    Viestit
    2.187
    Ääni biltemalle. Menee 11 baaria helposti ja kestää ja kestää ja kestää. Hyvänkin, esim silcan pumpun saa rikki siinä missä biltemankin.
    Vanha mutta lihava.

  17. #77
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    142
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkireisi Katso viesti
    Saanko hieman käyttökoulutusta malliin E.V.A For Dummies? Eikö sitä muka paineta vain pohjaan ja väännetä vivusta?

    Pumpun painemittarissa on selkeä asennusvirhe tai vika mutta E.V.A on siis vielä vähän auki.
    Pitipä oikein testata autoventtiilillä E.V.A.n toiminta, kun ei ole tullut pyörissä autoventtiileitä viime aikoina käytettyä. Presta on vaan niin paljon parempi.

    Kyllähän suuttimen käyttö juurikin on noin suoraviivaista, eli suutin (auto)venttiiliin pohjaan kiinni ja pumppausta. Kääntäessä suutimen lukitussalpa kiinni, kuuluu siitä selvä "naks", jolloin venttiili aukeaa ja ilma liikkuu. Älä kysy miten tuo toimii, koska E.V.A. suuttimessahan ei näy minkäälaista keskitappia mikä sitä lukitessa työntyisi ulos. Jokatapauksessa naksauksen kuuluessa autoventtiili aukeaa.

    Dunlop/presta venttiilillä mitään naksauksia ei suutinta lukitessa kuulu.

    Tuleekos siitä Tunkkireiden Rennkompressorista ollenkaan ilmaa ulos jos vaikka sormea suuttimen edessä pitäen kokeilee? On tuo E.V.A. kyllä suoraviivainen käyttää, joten olisiko sitten viallinen suutinkappale jos ei vaan lähde toimimaan?
    Onni on polkupyörä

  18. #78
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Karjaa
    Viestit
    922
    Muutama vuosi sitten ostin Bilteman silloisen halvimman mittarillisen jalkapumpun. Se poistui valikoimista samoihin aikoihin. Hinta oli käsittämätön 4,49€.

    Nyt piti uusia siihen mittarin painesäiliön tyven tiiviste, kuminen rengas, joka oli kovettunut katkonaiseksi ja vuosi jo pitemmän aikaa. Kun ei enää saanut leveämpiinkään renkaisiin vaivatta ajopainetta, tuli käytyä kumiliikkeessä ostamassa uusi tiiviste.

    Pumpusta katkesi aivan uutena kahva, mutta sitä ei ole tullut uusittua, koska toispuoleisellakin kahvalla saa pumpattua kun painaa keskeltä. Akselissa on kuitenkin kierre päässä, joten sekin onnistuisi.

    No, saas nähdä kauanko taas mennään tällä korjauksella.

    Tässä samasta mallista oikein käyttötesti: http://www.mattikaki.fi/laitetestit/fillaripumput.htm

    Kuvassa näkyy uusi O-rengas: http://img90.imageshack.us/img90/891...mpunhuolto.jpg Pienempi kumiosa on venttiili minkä paikka on alaosan pohjalla.

    Mittarin neula osoittaa nykyään 1 bar ilman painetta. No, eipä sillä väliä, kun aina on mittarit vertailtava johonkin, jos lukema on tärkeä. Tavallisesti tietenkin riittää että tietää kokemuksesta, mihin oman mittarin lukemaan on hyvä pumpata mihinkin renkaaseen.
    what can be said at all
    can
    be said clearly

  19. #79
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.073
    Maastopyörän renkaat pumpataan Topeak JoeBlow Mountain -pumpulla. Siinä erityisen loistavaa on tarkka 0-5bar mittari, sekä kivana ominaisuutena myös tyhjennysnappi jolla voi vähentää painetta jos meni liikaa. Myös mäntä on reiskan kokoinen, jotain 2,5" nakkia ei tartte kauaa sutkuttaa.

    Maantielle sitten Blackburn Airtower 3. On noissa kahdessa ~satanen kiinni, mutta kaks parinkympin pumppua hajottaneena, voin kyllä nähdä noissa jotain perustettakin sille hinnalle. Laadukkaita ovat.
    Kaar ittelles vaa

  20. #80
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Rajamäki
    Viestit
    4.090
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Moby Katso viesti
    Itsellä on ollut myös Bilteman jalkapumppu kolmatta vuotta ja hyvin pelittää paitsi painemittarin kohdalla. Olen laittanut maastopyörään 2,0 baria painetta, mutta todellisuudessa sinne onkin mennyt n. 2,4-2,6 baria. Olen vertaillut huoltoasemien pumppuja ja appiukon kompuraa tuohon ja ero on aika huomattava.
    Jos vielä kokeilet oikealla painemittarilla, niin näet paljonko huoltsikan ja appiukon kompuroiden mittarit heittää. Minulla käytössä olevat kaksi Bilteman pumppua näyttävät riittävän oikein, 0,1 barin tarkkuudella, parillakin eri mittarilla tarkistettuna. Kunhan noista aika jättää, niin tilalle tulee kyllä jotakin muuta. Mutta toistaiseksi vanha sanonta pitää paikkansa: "Nillä mennään mitä on".
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

  21. #81
    Liittynyt
    09/2006
    Viestit
    257
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nojohannyt Katso viesti
    Pitipä oikein testata autoventtiilillä E.V.A.n toiminta, kun ei ole tullut pyörissä autoventtiileitä viime aikoina käytettyä. Presta on vaan niin paljon parempi.

    Kyllähän suuttimen käyttö juurikin on noin suoraviivaista, eli suutin (auto)venttiiliin pohjaan kiinni ja pumppausta. Kääntäessä suutimen lukitussalpa kiinni, kuuluu siitä selvä "naks", jolloin venttiili aukeaa ja ilma liikkuu. Älä kysy miten tuo toimii, koska E.V.A. suuttimessahan ei näy minkäälaista keskitappia mikä sitä lukitessa työntyisi ulos. Jokatapauksessa naksauksen kuuluessa autoventtiili aukeaa.

    Dunlop/presta venttiilillä mitään naksauksia ei suutinta lukitessa kuulu.

    Tuleekos siitä Tunkkireiden Rennkompressorista ollenkaan ilmaa ulos jos vaikka sormea suuttimen edessä pitäen kokeilee? On tuo E.V.A. kyllä suoraviivainen käyttää, joten olisiko sitten viallinen suutinkappale jos ei vaan lähde toimimaan?
    Työmenetelmän tarkistuksen jälkeen Prestaan menee ilmaa ja painemittari näyttää suht oikein. Autonventtiiilinkin kanssa toimii. Suhina jatkuu vielä mutta muuten bueno tilanne.

    Ongelma oli kai sitten se, että käyttäjän aistimukset Prestan kanssa poikkesivat Bilteman pumpusta. E.V.A toimii kuin salvaton pumppu Prestalla ilman venttiilin avausta ja se taisi häiritä. Ei syntynyt luottamusta. Aluksi myös tiiviste oli asennettu epäkeskeisesti ja suulake vuosi eikä pysynyt kunnolla. Säätäessä sekoilin sitten.

    Sitä en ymmärrä siis vieläkään että miksi ilmaa pitää vuotaa painemittarin alta.
    Pyöräily tuntuu tärkeältä.

  22. #82
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Karjaa
    Viestit
    922
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkireisi Katso viesti
    Sitä en ymmärrä siis vieläkään että miksi ilmaa pitää vuotaa painemittarin alta.
    Piti oikein katsoa mistä on kyse ja ketjusta edellä päättelin että SKS.

    Näyttää samanlaiselta perustekniikalta kuin Biltema edellisessä postissani. Tuskin pitää vuotaa, vaan tiiviste valskaa. Avaa, jos ehjä tiiviste, vaseliinia ja kiinni? (Vaseliinia jo siksikin, että tiiviste kiristyy asiallisesti.)

    Pumppu voi hyvinkin olla nykyversio siitä, mikä minulla oli 80-luvulla. En vain muista merkkiä. Mutta oli kunnollinen ja painava. Harmi kun en saanut pidettyä sitä matkassani.
    what can be said at all
    can
    be said clearly

  23. #83
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    63
    Miten tarkkoja nuo pumppujen ilmanpainemittarit ovat?

    Mulla mietinnässä jalkapumpun ostaminen ja vaihtoehtoina ainakin:

    1. Clas Ohlsonin Asaklitt-pumppu.
    2. Bilteman pumppu.
    3. Park Toolsin PFP-6 tai PFP-4
    4. SKS Rennkompressor

    Jälkimmäiset lähinnä Saksasta tilaamalla. Haluaisin erityisesti, että mittari näyttää suunnilleen oikein. Sanotaan vaikka muutaman 1/10 barin sisään todellisesta.

  24. #84
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Lago di Lahti
    Viestit
    1.108
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Paapaa Katso viesti
    Miten tarkkoja nuo pumppujen ilmanpainemittarit ovat?
    SKS Airworkx 10.0 näytti 0,5 Bar liikaa 8 Bar kohdalla. Lezyne näyttää ehkä n. 0,2 Bar liikaa.

  25. #85
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    63
    Innostuin "liikaa" ja tilasin Saksasta SKS Rennkompressorin. No, tyyris oli, mutta ehkä myös keskimääräistä laadukkaampi. Toivottavasti tarkkuus on muutaman kymmenyksen päässä oikeasta.

  26. #86
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.217


    Lezyne+Hirame.

    Se on hyvä.



  27. #87
    A.A Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PHI Katso viesti

    Lezyne+Hirame.

    Se on hyvä.
    Turhan vaatimaton vastaus. Mutta tästä näkee, että muista on Lezynen ja Hiramen jälkeen turha puhua samana päivänäkään...

    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/group.php?groupid=66

  28. #88
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Kokkola
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Paapaa Katso viesti
    Miten tarkkoja nuo pumppujen ilmanpainemittarit ovat?

    Mulla mietinnässä jalkapumpun ostaminen ja vaihtoehtoina ainakin:

    1. Clas Ohlsonin Asaklitt-pumppu.
    2. Bilteman pumppu.
    3. Park Toolsin PFP-6 tai PFP-4
    4. SKS Rennkompressor

    Jälkimmäiset lähinnä Saksasta tilaamalla. Haluaisin erityisesti, että mittari näyttää suunnilleen oikein. Sanotaan vaikka muutaman 1/10 barin sisään todellisesta.
    Itse hommasin tuon Clasun Asaklitt-pumpun. Tarjouksessa nyt 14,95. Hyvin singahti paineet, mittarin tarkkuudesta en kyllä pysty sanomaan.

  29. #89
    anakonda Guest
    SKS Rennkompressor, toimii ja kestää isältä pojalle.

  30. #90
    Liittynyt
    02/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkireisi Katso viesti
    Nyt meni Rennkompressorin laatu uusharkintaan.

    Ihme vehje tuon E.V.A nokan kanssa. Prestaan ei paine mene millään. Saa puristaa hulluna mutta ei ime, ei. Onko E.V.A susi vai mikä ihme tässä oikein on vaivana?
    Minulla myös EVA-ongelmia! Presta taisi minullakin olla ongelmana. Presta pitää muistaa avata tarpeeksi ensin!
    Tilasin Saksasta Bike-componetista mm. tuon oranssin Rennkompressorin ja sen EVA:n kanssa oli jotain ongelmia.
    Olisikohan tästä jo pari vuotta. En kauaa harjoitellut, vaan vaihdoin suosiolla koko letkun suukappaleineen
    jonkun kilpailijan valmisteeseen. En muista kilpailevan letku+pään merkkiä, mutta ostin sen osan
    20 eurolla Bike Company:sta Helsingin Töölöstä. Alkuperäinen EVA on jossain.
    Olisikohan pumppu maksanut Saksassa n. 40-45 euroa (tarjous).
    Muija nalkuttaa ja appi heristelee!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •