GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 35 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 33 34 35 36 37 45 85 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.021 - 1.050 / 3354

Aihe: Maantielenkit itä-hellsingistä

Itä-Helsinkiä täytyy vissiin tulla kokeilemaan kun Bembölessä suuniteltu ajettavaksi vain n. 3h.

Kuusirvellä siitten ehkä hieman reipas keskari.. Lauantaina taisi olla reilu 32, veikkaan kovempaa maanantaille.

Itä-helsingin pääsiäislenkki ajettu! Vauhdin piti pysyä alle 28 km/h (ei onnistunut) ja matkan piti olla n. 140 km (ei onnistunut). Mutta siltikin hyvä lenkki! Keli kohdallaan, seura kohdallaan ja muutenkin nastaa... Niin ja tavoite onnistui: porukka vietiin tuntemattomille teille... Näitä löytyy vielä lisää.

Alla dataa niin reitistä kuin muistakin: http://connect.garmin.com/activity/81491216 (vasemmalta ylhäältä view in metric napista saa metriseen muotoon...)
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Itä-helsingin pääsiäislenkki ajettu! Vauhdin piti pysyä alle 28 km/h (ei onnistunut) ja matkan piti olla n. 140 km (ei onnistunut). Mutta siltikin hyvä lenkki! Keli kohdallaan, seura kohdallaan ja muutenkin nastaa... Niin ja tavoite onnistui: porukka vietiin tuntemattomille teille... Näitä löytyy vielä lisää.

Alla dataa niin reitistä kuin muistakin: http://connect.garmin.com/activity/81491216 (vasemmalta ylhäältä view in metric napista saa metriseen muotoon...)
    Vaikka spekseistä livettiin (ei haitannut), niin silti oli superkivaa ajaa herrasmiesseurassa (ei haitannut ). Vauhtia oli sopivasti ja matka riittävän pitkä. Kiitos!
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

Joo, kiitos minunkin puolestani! Oli virkistävää polkea uusia reittejä ja seura oli kerrassaan erinomaista!
    Mä polkaisin vielä 32 kilometriä tohon päälle, kun piti päästä edestakaisin kotiin. Kyllä nyt ruoka maistuu

joo kiitos hyvästä reitistä...piti lopussa vähän yrittää saada jalkaa väsymään että olis hyvä syy ajaa huomenna hiljaa lisää näitä pidempiä lenkkejä näistä pyörät tykkää.
    kebabbikin maistuu paremmalta tälläisen kiemuran jälkeeen

Aijai, sääli etten päässyt mukaan. Ootte ajellu meikäläisen vanhoilla kotikulmilla ja toi Vanha Soukkiontie joka on erintyisen nautinnollinen ajaa - siellä on tosin kahdesti lähteny koira peesiin. Huomenna täytyy yrittää Mustavuoreen onko 18.00 vai 17.30?

Kiitos hienosta reittisuunnittelusta täältäkin! En taida tarvita tekosyitä olla huomenna ajamatta? Niin no, ehkä töihin kuitenkin?
    "Cycling is not rocket science" (Uncle Jens)

Eipä taida olla juuri parempaa tapaa pyhäpäivää viettää . Hieno reitti, upeaa seuraa. Kiitos.

Täytyy se papankin tulla varmaan toi pyöräilykausi aloittamaan huomenna. Mihin aikaan olis tuo lähtö?
    "Mäet on edelleen pahoja"
    http://sportstracker.nokia.com/nts/user/profile.do?u=ikonta

jos tappari tuleee niin Ejex et voi olla tulematta...toi 150km ei ole mikään syy jäädä sohvalle... olisko klo 18 vai onks se turhan myöhään?

Yep

Mukava lenkki, kiitos lenkkiseurasta!
    Noin pitkää 154km siivua en ikinä aikaisemmin ole veivannut,
    lopussa meinas noutaja tulla, onneksi oli vetoapua......
    Ja rengas puhki, kiitos avusta sen kanssa!
    http://connect.garmin.com/activity/81519067

Tapani

Ps. mielenkiintoinen huomio japoon ja mun kalorinkulutus:
    Japoo lähes 6200 ja mulla reilu 2200! Aika iso marginaali,
    onkohan mun säädöt pahastikin pielessä.....
    Steni muokkasi tätä : 25.04.2011 at 21.46 Syy: väsyneen ikämiehen typo ja info

18.00 on ok, kunhan ei ajeta liian isoa ympyrää, et ehtii ennen pimeetä takas kotia.

18 käy.
    "Mäet on edelleen pahoja"
    http://sportstracker.nokia.com/nts/user/profile.do?u=ikonta

Kiitos!!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steni Katso viesti
    Tuon garminin kalorikulutukseen ei hirveän tarkasti kannata tuijottaa. Se arpoo suunnilleen satunnaisgeneraattorilla lukemia... Tuossa 500 on käsittääkseni hivenen kehityneenpi järjestelmä kuin tuossa 705....

Niin ja huomisesta en uskalla luvata mitään... Jos ylintä päätäntävaltaa meidän perheessä käyttävä antaa luvan, niin sitten ilmestys klo 18 viivalle. Löytynee myös n. 70km reitti....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steni Katso viesti
    Yep

Mukava lenkki, kiitos lenkkiseurasta!
    Noin pitkää 154km siivua en ikinä aikaisemmin ole veivannut,
    lopussa meinas noutaja tulla, onneksi oli vetoapua......
    Ja rengas puhki, kiitos avusta sen kanssa!
    http://connect.garmin.com/activity/81519067

Tapani

No arvatkaapa mitä mun Garmin-kulutus oli? 10453 kcal! Saan herkutella aika lailla lähipäivinä. Niin no, sykevyö kyllä taisi unohtua kotiin.....

Kommenttina noihin kcal eroihin, johon itsekin kiinnitin huomiota, mutta lähinnä verratessani omaa kulutustani toisten arvoihin.

Mulla oli 3300 kcal koko päivän saldo. Tässähän on kyse paljolti siitä, että kuinka paljon polki tuulta vastaan, kuinka paljon peesasi, ja minkä kokoista ja miten kroppaa kuljettaa mukaanaan. Mä peesasin pitkät matkat ja melko lyhyenä pinta-alani on pienehkö, näin ollen arvoni ovat pakosti matalammat kuin monilla

Edes jossain määrin oikeaan suuntaan osoittavaan kalorinkulutukseen tarvitaan pyörätestillä mitatut Vo2Max ja maxsyke, sekä suorituksen keskisyke.
    Kalorinkulutus = Vo2Max * keskisyke/maxsyke * kerroin X
    Näistä kerroin X muuttaa ml/min arvot kcal:ksi.

Tarkempaa arviota varten tarvitaan huomattavasti enemmän muuttujia, jopa niin paljon, että niistä voisi pitää luennon tai kaksi.

Jos ette ole antaneet Vo2Max arvoanne Garmineihin, niin en tiedä millä perusteella tulosta voisi pitää luotettavana.

luonto Guest
    Lähdöt on vielä Mustavuoren parkkikselta? :-)

Jääpä tämän illan lenkit väliin... Kuulema tyttären skootteri pitää korjata ja kaupassa käydä jnejne... Mutta ajelkaa klo 18 Mustavuoresta. Torstaina voitais ajella kanssa joku lenkin tapainen.

Jätän lenkin tänään väliin. Torstaina olen lähdössä, ihan hyvä keli pitäisi olla silloinkin.

Kiitos viimeisestä lenkistä! Jalat olivat tukossa maanantai retkestä. Mitä tänään? 17:30 tai 18:00?
    tervesiin:alex

18.00 Hyvin ehtii ennen pimeää!

Juu eiköhän me klo 18 lähdetä. Ajellaan hissukseen (osataanko me????).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Juu eiköhän me klo 18 lähdetä. Ajellaan hissukseen (osataanko me????).
    Ei osata! Eilenkin Hepon Prisma-lenkillä vedettiin matka-osuus +30iä. No siirtymien kanssa meni kyllä just ja just spekseihin! Pitäisikö meidän mennä johonkin luostariin rauhoittumaan muutamaksi viikoksi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ejex Katso viesti
    Ei osata! Eilenkin Hepon Prisma-lenkillä vedettiin matka-osuus +30iä. No siirtymien kanssa meni kyllä just ja just spekseihin! Pitäisikö meidän mennä johonkin luostariin rauhoittumaan muutamaksi viikoksi?
    Munkiksi vai nunnaksi? Tietysti jos pääsee nunnaluostariin munkkina, niin sitten lähdetään....

Meidän on vaihdettava painavampiin pyöriin, niin menis hiljempaa... CC-lenkit takas! Mutta yritetaan taas....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ejex Katso viesti
    Joo, nautiskelemaan luostariolutta, eiköhän se rauhoita . Eilen olin itsekin lenkillä ja Hepon porukkaa tuli vastaan Nikkilän kulmilla.

Yep

Torstai lenkki veivattu, olikohan meitä 7........
    Kiitos seurasta, keskari oli mukava 26+, ei liikaa
    tarvinnut irvistää...matka mulla 76km
    http://connect.garmin.com/activity/82143762

Tapani
    Steni muokkasi tätä : 28.04.2011 at 22.10 Syy: info

Oho, tehän hiljaa ootte ajellu. Hyvä, viittii joskus ehkä mukaan tulla. Edelliset lenkit menny reilusti yli aiotun nääs.

Btw Boxintie aika heikossa kunnossa. Ajoin ite tänään ekaa kertaa tänä keväänä. Tosin Lännestä Itään päin. Niin oli ainakin tosi kehno.

Kävittekö pikavisiitin Luostarissa, nauttimassa kenties Luostariolutta ? Harmittaaaaa, olis pitänyt lyöttäytyä mukaan, vauhti olis ollut mulle passeli...?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rituli Katso viesti
    Kävittekö pikavisiitin Luostarissa, nauttimassa kenties Luostariolutta ? Harmittaaaaa, olis pitänyt lyöttäytyä mukaan, vauhti olis ollut mulle passeli...?
    Ei ehditty olutta nauttimaan kun meinas kylmä tulla... Tuo keskari hivenen hämää lenkistä. Siellä oli vauhdikkaita pätkiä ja hiljaisia pätkiä. Mutta välillä odotelttiin porukat kasaan ja sovittiin minne mennään... Edelleenkin, ketään ei jätetä yksin... Tielle yksin jättäminen ei kuulu meidän tapoihin.....

Vappu vietetään nestetankkausta suorittaen ja asiaan palataan ensi tiistaina (jos kelit sen suo...)

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •