Ja täältä ilmoittautuu yksi tuvalle huomenna klo 11. Keskaritoiveena 28-30. Eli eiköhän sitä joku porukka tule kasaan.
Vetäjäksi ei uskaltaudu kun kunto on täääyyysin arvoitus.
Ja täältä ilmoittautuu yksi tuvalle huomenna klo 11. Keskaritoiveena 28-30. Eli eiköhän sitä joku porukka tule kasaan.
Vetäjäksi ei uskaltaudu kun kunto on täääyyysin arvoitus.
Mä ilmestyn joka tapauksessa Bemböleen 28 ryhmään. Tai jos ei saada kahta ryhmää niin 30 ryhmään laahusankkuriksi.
"Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen
Jumansviidu olihan lenkki. Olisin tullu Tammisaaresta suoraan 51:stä pitkin Espooseen mutta kaikki pikkutiet piti kiertää..
Noeivaan, hieno reitti oli ja kiitokset taas KP:lle, on se kone. 272 km, personal longest ever.
Tuvalle totta kai kaikki Espoolaiset. Tuollanen sunnuntain "EPo"-lenkki kun on perustettu, niin pakkohan sellasta on kannattaa.
Tulossa tuvalle huomenna. Mä ajelen ainaski hiljaa, eiköhä me porukka saada.
Oikein, tehdään siitä yhdessä vakiokamaa ja tietenkin parempi kuin Hepon lenkit.
Oma revanteri on eilisen jälkeen pakkotauolla, mutta huomenna aattelin ajella rauhallisesti jonkin lenkin. Jos kiinnostaa semmonen ulkoilulenkki noin 3h mielellään tauolla ja 28-30 vauhdilla (voin kyllä vetää kokoajan jos tarvis eli soveltuu aika monelle), niin laita viestiä. Lähtöaika 10-12. Jos kiinnostaa, niin viritän jonkin lenksun näkyville.![]()
Huomenta!
Yksi aloittelija on tulossa tänään Bembölen 28-ryhmään hakemaan oppia ryhmäajosta (Hepon ohjeet ryhmäajosta kyllä luettu).
Yhdeksitoista saatan ehkä jopa minä pystyä herääämään paikalle.
Olisin lähdössä huomenna. Kannatan lähtöajaksi tosin kymppiä, mutta olen joustava ja voin lähteä vielä klo 11Mielellään ei sitten enää sitä myöhemmin.
Tehdään niinkuin naiset käskee. Lähdetään tuvalta klo 11 ja ajellaan pääsiäisen ristiretki HEPO:n pyhille seuduille. Ajellaan noin 3h 28-30km/h ja ylämäet hissukseen ja lähtökohtaisesti olen keulilla koko matkan. Soveltuu siis kokeiluksi niille, jotka empii siirtyiskö 25:sta jo 28:n. Vantaankoskelta pääsee mukaan 11.35 kunhan sitten ajaa Tuvalta itsekseen. Tauko ilman kiireitä Nurmijärvellä. Kuuluu sarjaan HEPO/EPO takuulenkit eli ei räyhätä.
http://maps.google.fi/maps/ms?oe=utf...b612036d4&z=11
Tänään virallinen EPo:n sunnutailenkki ajoi Lohja-Virkkala-Siuntio-Vols lenkin. Hjuva reissu, mutta tuli tehtyä.
Ainoa rengasrikko sattui minulle kun olin juuri maininnut, että yhtään rikkoa ei viime kaudella tullut. Renkaasta löytyi kotona puolen sentin nätti viilto. Ei muuta kun uutta rengasta alle ja taakse sisuriksi nyt alkukevääksi perus-kortonkia latexin tilalle. Sen verran vähän on noita renkaita joutunut vaihtelemaan, että tuhosin vielä pari sisuria kotosalla kun paikalleen uusia renkaita väänsin. Over and out.
Kiitos kaikille paikkausta odottaneille ja porukan määrästä päätellen EPo:n sunnuntailenkit ovat suosiossa.
[QUOTE=Iletys;1597138
Ainoa rengasrikko sattui minulle kun olin juuri maininnut, että yhtään rikkoa ei viime kaudella tullut.. ja porukan määrästä päätellen EPo:n sunnuntailenkit ovat suosiossa.[/QUOTE]
Mulla kahdella viime lenkillä pakasta vedetyt Ultremot ja molempiin ekalla lenkillä ns snake-bite eli sivuun osuma esim railosta tai vastaavasta. ko rengas kestää kohtuullisen hyvin alhaalta tulleet kivet, muttei noita, ku on vähän ns kisarengas, jossa painoa säästetty nimenomaan sivusta. Kiva kuulla, et porukka alkaa löytää tuvalle. Lenkkimaastot ja vaihtoehdothan ovat paljon parempia kuin Vantaankoskelta. PS huomennakin ajetaan klo 11.
Mulla sosiotekninen huomenna (sukulaisia tulossa kylään), joutuu ajamaan yksin klo 8-11.30.
Joo, jotain löytyy kaupoista ulkokumillekin. Sain tomilta (kiitos siitä) Tammisaaressa Pääsiäislauantain kunniaksi pätkän Jeesus-teippiä (tästedes mullakin on sitä pumpun ympärille laitettuna muutama kierros, MTB-kikka, kuulemma) ja sen avuin vika satku. Koska kaksi gummia samassa jamassa, niin pakko keksiä joku viritys, raportoin myöh onnistuiko.
Pyöräilyhistoriani eka ryhmäajo/EPO-ajo takana. Matka taittui ketterästi ilman ongelmia, ja koukussa ollaan heti ekasta laakista.
Tulossa messiin huomiselle ristiretkelle.
Kiitoksia lenkkiseurasta. Kiva kun reitti oli etukäteen esillä niin pääsi sopivasti nurmijärveltä pyöritellen itekseen reittiä pitkin bemböleen, ja sitten ryhmään.
ajeltiin speksilenki noin 10 kuskin porukalla. Tauko Nurmijärven tebiksellä, joka olikin suht suuri eli sopii isommillekin porukoille ainakin kun ilmoittaa etukäteen. Tauolla sovittiin että ajellaan loppu vähän vauhdikkaammin. Velskolassa ajettiin perinteisesti yksilöinä ja täysiä. Jälleen kerran pakko todeta, että kun ryhmäkoko on sopiva, niin ajo siistiä ja ryhmä pysyy nätissä muodostelmassa. Kiitos kaikille.
Thanks myös mun puolesta porukalle ja erityiskiitos KP:lle taas kerran lenkin speksaamisesta! On se luksusta, kun pääsee ajamaan valmiin reitin sopivaa vauhtia ja hyvässä seurassa![]()
Jees, tänks. Upea lenkki.
Jos jotain negatiivista pitäisi hakemalla hakea, niin kädet ehkä "vähän" kärähti. Joku kevät vielä opin käyttämään aurinkorasvaa...
Kirjanmerkit