GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 75 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 65 73 74 75 76 77 85 125 175 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.221 - 2.250 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Kuin myös. Kyllä huomas että kavereilla on pari kilometriä enempi vyön alla. Mutta oli kyllä järkyttävä ero tuossa rullaavuudessa. Älkää ikinä ostako tufon tuubeja - niih.

Mistäköhän mä saisin lauantaiksi campan jarrujen kengät (siis ne metalliset johon itse palat tulee kiinni) noille tavallisille paloille? Onkos jollain ylimääräisiä nurkissa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Kuin myös. Kyllä huomas että kavereilla on pari kilometriä enempi vyön alla. Mutta oli kyllä järkyttävä ero tuossa rullaavuudessa. Älkää ikinä ostako tufon tuubeja - niih.
    Eikös se virallinen totuus ollut sellainen, että avot rullaa paremmin?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mantis Katso viesti
    Mistäköhän mä saisin lauantaiksi campan jarrujen kengät (siis ne metalliset johon itse palat tulee kiinni) noille tavallisille paloille? Onkos jollain ylimääräisiä nurkissa?
    Minulta voisi löytyä (ainakin lainaksi pahimpaan hätään).

Lauantain pitkä lenkki jää taas väliin, kun on suunnitelmissa vielä vähän pidempi kierros.

Apuajaja myös kiittää lenkkiseurasta ja KP:ta ideoimisesta. Ajettiin erilaisilla sykkeillä ja vauhdeilla. Taatusti kehittävä harjoitus. Lauantaina jatketaan eri teemalla.

Mikäs nyt olikaan perjantain tupasuunnitelma? Starttaako lenkkiä kymmeneltä?

Hymy launtaina vilkasta

Hyvä Espoo, la löytyy varmaan kaikille jotain. yritin tehdä koosteen:

KP63/Apuajaja/AriT: 253km 28-32km/h klo 9.00
    Mantis: 147km ja alku kuten yllä.
    ElluT/Pirtti/Tipsu: 3-4h rauhallista 25km/h? tuvalta 9.00.
    Juhone: Idän pikajuna, no return tuvalta 9.00

Jos 25-ryhmää kiinnostaa, voidaan ajaa yhdessä Lohjalle, pidätte taon Mäntynummen Shellillä ja ajatte esim Immulantien ja Lapinkylän kautta takaisin (noin 85km). Ajatte alun peesissä vähän reippaammin ja me vedämme vähän hitaammin + mäet hiljaa, niin kyllä hyvä peesi tasoittaa. Eilisen tehotreenin reittikin olisi yhteensopiva.

Viinerin " iltapäivälenkki" 120-130km Lohjalle yhdellä tauolla 27.1km/h ja tuvalta siis klo 10.00. Erityisvaativa lenkki tarkan keskarin kautta, tullee varmaan palautetta.

Olisi suotavaa, että lenkeille tulijat laittaisivat tietoa osallistumisesta, jotta vetäjät osaavat varautua.

Hyviä lenkkejä kaikille

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    ainakin yksi kaunis nuori neito ElluT kaipasi seuralaista lenkille

abruzziamo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti abruzziamo Katso viesti
    Moi!

Perjantain hidas pk kuulostaa hyvältä! Lauantaina huilataan ja sunnuntaina taas tuvalle.
    Itselleni tuli menoja perjantai iltapäiväksi, joten en pääsekkään paikalle. Tähtään siis sunnuntaille.

Minä taidan joutua tukkoisuuden ja kurkkukivun takia passaamaan lauantain Tavoite olla sairastumatta yhtään enempää, jos edes jossain vaiheessa näitä pääsiäisvapaita pääsisi ajelemaan...

ElluT Guest
    Mä meinasin koukata kymmeneltä tuvan kautta, jos joku haluaa sieltä mukaan. Tarkoitus ajella 5h rauhallisesti. Jengi näyttäis nyt panostavan enemmän lauantain ja sunnuntain parempiin keleihin

ElluT Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Hyvä Espoo, la löytyy varmaan kaikille jotain. yritin tehdä koosteen:

Mantis: 147km ja alku kuten yllä.
    ElluT/Pirtti/Tipsu: 3-4h rauhallista 25km/h? tuvalta 9.00.
    Juhone: Idän pikajuna, no return tuvalta 9.00

Jos 25-ryhmää kiinnostaa, voidaan ajaa yhdessä Lohjalle, pidätte taon Mäntynummen Shellillä ja ajatte esim Immulantien ja Lapinkylän kautta takaisin (noin 85km). Ajatte alun peesissä vähän reippaammin ja me vedämme vähän hitaammin + mäet hiljaa, niin kyllä hyvä peesi tasoittaa. Eilisen tehotreenin reittikin olisi yhteensopiva.
    Kiinnostaa toki, varsinkin peesissä Muutenkin tekis mieli ajella reippaasti, mutta mulla on joka tapauksessa tiedossa sunnuntaina rankka lenkki, joten vähän pitää säästellä vielä huomenna.

Mikäs tää Ellun sunnuntain rankka on, liittyykö FL-touhuiluhin vai miten?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Sain jonkinlaisen flunssan tapaisen köhän päälle keskiviikkoiltana eikä se ole hellittänyt vieläkään. En uskalla lähteä vielä huomenna lenkkeilemään tässä kunnossa, joten joudun valitettavasti jättämään väliin tällä kertaa. Toivottavasti löydätte vähän lisää porukkaa tuolle pitkälle lenkille. Täytyy katsoa, jos olisin edes sunnuntaina taas lenkkikunnossa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ElluT Katso viesti
    Mä meinasin koukata kymmeneltä tuvan kautta, jos joku haluaa sieltä mukaan. Tarkoitus ajella 5h rauhallisesti. Jengi näyttäis nyt panostavan enemmän lauantain ja sunnuntain parempiin keleihin
    Toivottavasti löytyi edes joku lenkkikaveriksi, mulla taas venyi "pienet aamutorkut" klo 10 paremmalle puolelle...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ari_T Katso viesti
    Sain jonkinlaisen flunssan tapaisen köhän päälle keskiviikkoiltana eikä se ole hellittänyt vieläkään. En uskalla lähteä vielä huomenna lenkkeilemään tässä kunnossa, joten joudun valitettavasti jättämään väliin tällä kertaa. Toivottavasti löydätte vähän lisää porukkaa tuolle pitkälle lenkille. Täytyy katsoa, jos olisin edes sunnuntaina taas lenkkikunnossa...
    ok, Terveys ensin. Porukan määrä vaikuttaa tuulenhalkojien kautta vain keskariin, siksi tuo iso haarukka. Näillä näkymin itellä seuraava mahdollisuus ylipitkään lenkkiin olis viikoilla 21-23, eli jos oot maisemissa yritetään uudestaan. Hoivatkaa toisianne.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ElluT Katso viesti
    Kiinnostaa toki, varsinkin peesissä Muutenkin tekis mieli ajella reippaasti, mutta mulla on joka tapauksessa tiedossa sunnuntaina rankka lenkki, joten vähän pitää säästellä vielä huomenna.
    Mä joudun tekeen kuitenkin oharit, en oo tarpeeksi aikaisin takaisin edes tolla 09 lähdöllä. Käyn sitten iltasella ajelemassa jotain itsekseni.

ElluT Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti apuajaja Katso viesti
    Mikäs tää Ellun sunnuntain rankka on, liittyykö FL-touhuiluhin vai miten?
    FL-touhut on aina kovia hommia Niihinhän se.

Toivottavasti löytyi edes joku lenkkikaveriksi, mulla taas venyi "pienet aamutorkut" klo 10 paremmalle puolelle...
    Mä kävin ajelemassa itsekseni 2,5h. Sopivasti alkoi sataa vettä just tuvalla, mut päätin kuitenkin lähteä ajamaan, jos se sade lakkais... Parin tunnin jälkeen alkoi tältäkin tytöltä into loppua, kun kengätkin muistutti täysiä kaljatuoppeja.

Huomenna voi sitten ajella niitä tunteja enemmän ja toivottavasti paremmassa kelissä kuin tänään

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viineri Katso viesti
    Voisin lähteä oppaaksi ihan perinteiselle Tupalenkille, vaikka ihan perinteisesti Lohjan suuntaan takaisin Nummelan ja Lepsämän kautta tai suorempaa Tervalampi- Veikkola akselilla.
    Matkaa n.120-130km, keskari porukan mukaan, mutta yleensä tähän aikaan kaudesta (2 pidempää lenkkiä takana) n.27,1km/h Kaffet Lohja As.
    Perinteisen Tupalenkin perinteinen reitti Pikkala-Tähtelä-Vappula-Vesikansa-Otalampi, mahdollisimman paljon vältellen suuria pääteitä, 154km, keskari perinteisen häilyvä. Lähtöaika perinteinen klo 10:00 (about). Kaffet sopimuksen mukaan. Mukana ainakin Viineri ja mä. Tervetuloa muutkin!

http://maps.google.com/maps?f=d&sour...,0.347786&z=12

En osaa yhtään sanoa jaksaako sataaviittäkymppiä ja 9 lähdöt ovat aivan liian aikaisin joten taidan lähteä omalle mukaillulle lenkille puolen päivän aikaan…

Vastapäivään samoilla seuduilla kuin tupalenkkeilijät: http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=233140

Mukana tupalenkillä, perinteisellä tupalenkillä!

Peukalo ylös Tupalenkki La 23.4 10:00

Perinteisellä Tupalenkillä ainakin 4hlö, toivottavasti ainakin pari saatais vielä lisää

Huomenna nähdään!

T:Hannu

Kirkkonummen keskustassa vaanii tappajasepeli, rengas meni kahdesti keskustan alueella.

No, nyt opin kerralla, miksi pitää olla mukana kaksi varakummia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Heikki Katso viesti
    Perinteisen Tupalenkin perinteinen reitti Pikkala-Tähtelä-Vappula-Vesikansa-Otalampi, mahdollisimman paljon vältellen suuria pääteitä, 154km, keskari perinteisen häilyvä. Lähtöaika perinteinen klo 10:00 (about). Kaffet sopimuksen mukaan. Mukana ainakin Viineri ja mä. Tervetuloa muutkin!

http://maps.google.com/maps?f=d&sour...,0.347786&z=12
    Vaikuttaa hyvältä, mä yritän kanssa ehtiä lähtöpaikalle!

Sepänkylä-Gesterby-väli ennen Kirkkonummea on muuten tosi huonossa kunnossa. Sieltä löytyy yksi erityisen inhottava alamäki täynnä routatöyssyjä ja -railoja. Nuo kilometrit voisi olla fiksu ajaa joko väljässä muodostelmassa tai vaihtoehtoisesti kiertää koko hasardipätkä Volsin kautta.

Viesti Perinteinen Tupalenkki

Saatiin hienosti kasaan 6hlö, matka taittui mukavasti hieman speksiä(27,1)nopeammin,
    matkaa tuli Tupa-Tupa 155km, ka 29,6.

Milläköhän sitä jaksaa huomenna ajaa taas

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viineri Katso viesti
    Saatiin hienosti kasaan 6hlö, matka taittui mukavasti hieman speksiä(27,1)nopeammin,
    matkaa tuli Tupa-Tupa 155km, ka 29,6.
    Ei, ei! Kyllä keskari oli 29,67. Tiedon pitää olla tarkkaa, hepo saattaa lukea näitäkin !

Oli kyllä kevään paras lenkki, kiitos vaan koko klo 10 porukalle! Mä pääsin keskinopeusmittauksessa peräti 30:een, kun painelin aika hövelisti stoppia taukopaikoille kääntyessä

Tuossa vielä klo 10 tupalenkkiläisten GPS-jälki: http://connect.garmin.com/activity/80971139

ElluT Guest
    Tackar ysiltä lähteneelle ryhmälle, oli taas loistolenkki loistavassa kelissä ja seurassa! Tätä lisää - onneksi kausi on vasta alussa.

Lyhyemmän lenkin ajaneessa ryhmässä matkaa taisi kertyä n. 150km suunnilleen 29 keskarilla - Mantiksella vois olla tarkempaa dataa, jos sitä tarvitaan Mäkin onnistuin melkein pysymään sillä yrittämälläni pk:lla, vaikka toisella puoliskolla taidettiin vähän innostua vauhdin kanssa... Tää ei ollut kritiikkiä Oli kiva päästä ajamaan myös reippaasti peesissä.

Fillarikalenterin mukaan huomenna sunnuntaina olisi lenkkiä kahdella keskarilla tarjolla Bembölestä klo 11. Onkos sinne lähtijöitä? Vantaankoski on tietty sunnuntaisin se perinteinen ja suositumpi. Keli saattaa olla huomennakin yyber-hieno.
    "Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen

Meitä olisi ainakin kaksi kuskia tulossa Bemböleen klo 11. Toivottavasti löytyy iso porukka kun on luvattu hyvät kelit. Meille sopii 30-ryhmä.

klo 9.00 pitempi ryhmä

Ajeltiin Harryn ja Tomi kanssa speksattu pitempi lenkki ja loppusaldoksi tuli 255km noin 30 keskarilla ja yksi kpl rengasrikko. Kokonaisuudessaan itelle uusi enkka eli 281km. Toinen paussi pidettiin Tammisaaressa, jonka eteläkärjestä löytyy tosi kiva merenrantakahvila, voi suositella. Kiitoksia muille, upea lenkki, muttei ton pitusia ehkä ihan joka viikko viitsi tehdä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •