Alkujaan tämän lähetti
JeTi-
Heh, eli joudut hoitamaan pihaa ja tekemään kaiken maailman lumitöitä ja haravointeja. Asumaan jossain peräkorvessa ja silti naapurin kanssa on ongelmia.

Mä asuin täällä peräkorvessa myös siinä asunto-osakeyhtiössä. Olin siinä myös hallituksessa ja isännöitsijänä joten ihan tutuksi tuli erilaiset ongelmat, mitä tuollaisessa yhteisössä tulee vastaan. Minun aikanani poistettiin esimerkiksi järjestyssäännöistä aika monta "kiusantekopykälää", joissa kiellettiin mm. pyykkinarut, lasten leikkiminen muualla kuin yhtiön leikkipaikalla (jossa oli vain rikkinäinen keinu), autojen peseminen ja jotain muutakin vielä. Ei niitä kaikkia muista.
Aiheeseen palatakseni: mitään laillista mahdollisuutta kieltää pyörän kantaminen rappukäytävässä tai säilytys parvekkeella ei ole. Vaikeaksi asian tekee, että päätöksen pätemättömyys pitää hakea käräjäoikeuden kautta. Jos yhtiökokouksessa on paikalla ammatti-isännöitsijä, niin moisen ajatuksen ehdottaminenkin teilataan saman tien. Jos ei, niin isännöitsijää on syytä vaihtaa pikimmiten.
In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
Kirjanmerkit