Ihan liian jäätävä keli tällaiselle kesäpersoonalle. Nauttikaa te muut kuitenkin täysillä.
Ihan liian jäätävä keli tällaiselle kesäpersoonalle. Nauttikaa te muut kuitenkin täysillä.
Meinaattekos ajella suunnilleen saman lenksun kuin mitä sunnuntaisin? Voisin liittyä seuraan kysin mäessä, kun sinnehän ajelee keskusta n. 30-45 min huuhaan kautta...
Sää ja polut oli kyllä kerrassaan loistavat tälle päivää ja kiitokset vain kaikille minun puolesta! Tässä olisi vielä minun näkemys tämän päiväisestä.
http://www.sports-tracker.com/#/work...2tsof6s2g3deoo
Hyvältä maistui PakastettuKukko! Kiitokset ajoseurasta kaikille! Ja koirankusettajille betonisista poluista. Tässäpä kuvia tältä päevee: https://picasaweb.google.com/1011035...Kfojffdnf7oag#
I don't want to break these chains
Kiitos kaikille Kukkoilijoille, myös kaukomatkalaisille (Mexico ja Jyväskylä) sekä Vespalle hyvistä kuvista.
Päivä oli hieno, keli, polut, seura...mitä muuta aasipyöräilijä kaipaa, no ehkä uuden pyörän.
Rantapolkuryhmälle tuli tauluun n. 44 kilsaa joten ihan hyvä lenkki kaikin puolin.
Kiitos ja palataan Kukkoilemaan taas syksyllä![]()
Cycling El Burro, aasikin voi ajaa pyörällä
Pakkaskukon kuvien innostamana kaivoin fillarin varastosta. Neulamäen polut olivat ainakin sunnuntaina loistavassa ajokunnossa. Ajouran leveys vaihteli 15-30 senttiin, paikoin enemmänkin.
![]()
Neulamäen mastolta, se metallinen julmetun korkea kapistus.
Tässä linkki
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...530161&lang=fi
Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin
Toinen lähtöpaikka Nepalin poluille Neulastien mutkasta.
Ja latupohjilla ei sitten ajella! Hiihtokausi on vielä täysillä menossa. Parin - kolmen viikon päästä tilanne on toinen.
Tutunnäköinen kohta...tuossa jokunen vuosi sitten otettiin parit kuvat vähän järeemmillä vehkeillä, kun taustakin on ihan nätin näköistä maisemaa![]()
Huuhaan, Pölkkypuron ja Nepalin polut hyvässä ajokunnossa, Huuhalla jopa erinomaisessa. Etelärinteellä iltapäivällä on hieman sohjoista.
On tullut aika Cycling El Burron legendaariseksi muodostuneen, järjestyksessään ensimmäisen KEVK:n (Kevään Ensimmäinen Vehmerin Kierros). Matkaan meinattiin lähteä sunnuntaina aamuna johonkin aikaan, mahdollisesti ysin nurkilla Kuopiosta (laitan tarkemman ajan jahka saadaan sovittua). Osa porukasta (ainkakin minä) meinaa lähteä matkaan maastopyörällä, eli vauhti on sen mukainen. Kalusto vapaa. Mukaan vaan kaikki innokkaat pyöräilyn ystävät!
I don't want to break these chains
Ilman nastoja. Minäkin ehkä vaihdan lauantain omalle reissulleni edestä nastarenkaan pois. Takanahan ei nastarengasta ollut koko talvena. Varovainen kannattaa paikoin olla. Vesijäällä lähtee liuhakkaasti pyörä alta.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Mietiskelin ,että uskaltaskohan tuonne lähtee ihan puhtaasti maantiepyörällä??
Jos selkä antaa periks ja mukaan kelpaa.
- Fear is a mindkiller -
Kyllä. Sekin on minulla lauantaille suunnitteilla. Alikulut saapi, jos ne vielä jäässä ovat, hipsiä ihan jalkapelillä. Mutta muuten - kypärä tiukalle päähän ja menoksi. Kestävät renkaat pitää kyllä olla. Nopeusero voi matkalla yllättää, varsinkin alamäissä, raskaasti kulkeviin maastopyöriin verrattuna. Joten kiirettä ei kannata maantiepyörällä pitää.
No mulla pitää "kunto" huolen siitä ettei tarvii löysäillä. Renkaat on swhalben 25mm ultremo Douple defense, eli vähän ekstra suojausta pitäs löytyä. Toivun tässä noidannuolesta joten saa nähdä kerkeekö se parantua tarpeeks. Ois kyllä kiva tutustua kuopiolaisiin harrastajiin.
- Fear is a mindkiller -
Itse en pääse sunnuntain reissulle, mutta lauantaina ajan vastaavanmittaisen. Jalat ja kädet kannattaa "pukea" lämpimästi . Ajoviima lumen reunustamalla maantiellä tekee olon yllättävän kylmäksi verrattuna esim. metsäpolulla tapahtuvaan talviajoon.
Siis vehmerin kierrosko käsittää noin 100 kilsaa? Mä oon niin mukana, sillä on niin monesti pitäny käydä kiertämässä tuo lenkki mutta aina jääny tekemättä
Joo, vajaa sata. 90 ja jotakin. Lossilla pääsee ajamaan, jos ei pysty enää Puutossalmen jäätietä ajamaan. Aika mäkinen reissu äkkinäiselle, mutta jos kiirettä ei ole, niin ihan mukava ajaa.
Mukana myös. Kävin eilen fixillä pyörähtämässä lossilla ja hyvin pärjäsi 23mm pistosuojatuilla nakeilla. Kaupungissa on pirusti hiekoitussepeliä, joten voi heppoisemmat renkaat olla kovilla. Taajaman ulkopuolella olikin sitten puhdasta ja kuivaa asfalttia. Varmaankin on maasturi slickseillä valintana sunnuntaille. Ei taida jalat vielä kestää koko kierrosta kiinteällä.
Satanen arveluttaa tässä vaiheessa vuotta. Voip noutaja iskee, Mutta osan matkaa saattaisi roikkua mukana, joten pannaan harkintaan.
Oli pyöräteitä putsattu hiekasta, ainakin prismalta pohjoiseen päin. Voip olla, että kesägummit pyörään ja sunnuntaina vehmerin kierrokselle. Mikähän on aikataulu? lähtöpaikka?
Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin
puolessa tunnissa Toivalaan. Sehän tarkoittaa täysillä ajamista ja sääennusteen mukaan reippaassa vastatuulessa. Mä jänistän ja lähden lyhyemmälle fiilistelylenkille jolta pääsen hengissä kotiin. Kovat jätkät ja mä ei kuuluta samalle kierrokselle. Nauttikaa kuitenkin ajosta auringon paistaessa.
Kirjanmerkit