MPMessutGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 2040

Aihe: Pori #6

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    TunkkiPuolikas Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
    Sain lauantaina Garminin ja käytin sitä heti kisoissa. Tänään virittelin kadessi/nopeus-sydeemin pyörään ja kävin pikku testilenkillä.

Laitteena paljon parempi kuin FRWD, mutta ohjelmistoltaan SURKEA. Connect on nettipalveluksi sopiva. Mutta FRWD RePlayer voittaa selkeästi Garmin Training Center:n.

Jykä: Miten luotat tuohon max poljinnopeuteen? Ilmoittaa maksimiksi 223, mutta käyrän korkein piikki 146 ja tuo 223 tuntuu aika korkealta.
    Ja miksi sinulla näkyy Connect:ssa vain yksi toiminto, minulla näkyy kaikki julkiset?
    Mitä tarkoitat tuolla vain yksi toiminto? Siis yksi harjoitus vai? Laitan linkin aina vain tuohon yhteen reeniin.

Poljinnopeus tulee suoraan PowerTapista. En osaa sanoa, kuinka pitkään tuota pitää polkea, että se käyrässä näkyy. Kyseessä on todennäköisesti todella lyhyt aika jota on sitä yli 200 kierrosta pidetty. Spinnissä se on tehty joka kerta, mutta maantiellä en kovinkaan usein noin kovilla aja. Ehkä jossain Mikkihiirikirissä korkeintaan.(eli kiri 39/25 välityksellä). Oleellista tietoa on kuitenkin tuo keskikadenssi. Mulla on pyrkimys yli 80 lukuun. Tahtoo vanhalla äijällä mennä junttaaniseksi ja ,kun tuohon pyrkii, niin tuumat ovat kohdillaan. Maksilla ei niinkään ole merkitystä. Jou 30 sekunnin kadenssilla sen sijaan on isokin. Kun alkaa olla jumissa, sitä ei ylös saa ja on levon paikka. Mutta siihe ei tarvita muuta mittaria kuin tämä http://www.youtube.com/watch?v=SPIK9wUXogo aikavälin 4.10-4.57 kun pysyy palikkapojan mukana, on homma kohdillaan

Samoin on Wattikäyrän laita. Olen ohjelmoinut mittariin, että se ilmoittaa 3 sekunnin keskiwatit. Muuten se käyrä sahaa koko ajan, eikä sen avulla voi vetoja tehdä. Huippu on sitten aivan jotain muuta ja ilmeisesti Garmin nappaa tämän myös ylös vaikka se kestäisi vain sekunnin tms.. Mutta käyrässä se ei näy.
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 06.04.2011 at 11.19

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •