ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 48 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 46 47 48 49 50 58 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.411 - 1.440 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Hymy jos vaikka .....

...kuitenkin jo !!! Kävin tänään tutkimusreissulla ja ylätävän paljon ajettavia polkuja löytyy Akaassa Salinkulman kautta Junkkariin ei päässe vielä mutta junaraiteen vieressä on ajettava Pätsiniementien asti ja sitten Hietastentien asti. Hietastentietä lähtevä latu ei o enää eli siellä pääse ajamaan sinne Kirkonkankaan asti ajamaan Xizorin polut. Siellä oli niiiiiiiiin hauska oli pakko saha polut ainakin 10kerta edes takaisin. Sitten siirryn tuonne Mäyräntien suunalle http://kansalaisen.karttapaikka.fi siellä laavun ympäri löytyy myös polkuja ja ajettavia sellaisia (kuvia) kova pohjaiset ja hyvin tampattu kiitos koiran omistajille.
    http://media.share.ovi.com/m1/s/2869/a
    http://media.share.ovi.com/m1/s/2869/fb
    http://media.share.ovi.com/m1/s/2869/a

Näille näkymin olen lauantaina uudestaan lähdössä, toivottavasti ei tu kauheasti vettä taivalta http://www.foreca.fi/Finland/Tampere
    katsotaan lähempänä, toinen vaihtoehto on perjantai aamupäivälle tai molempia
    " Wer später bremst bleibt länger schnell " "

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    ...kuitenkin jo !!! Kävin tänään tutkimusreissulla ja ylätävän paljon ajettavia polkuja löytyy Akaassa Salinkulman kautta Junkkariin ei päässe vielä mutta junaraiteen vieressä on ajettava Pätsiniementien asti ja sitten Hietastentien asti. Hietastentietä lähtevä latu ei o enää eli siellä pääse ajamaan sinne Kirkonkankaan asti ajamaan Xizorin polut. Siellä oli niiiiiiiiin hauska oli pakko saha polut ainakin 10kerta edes takaisin.
    ...
    Näille näkymin olen lauantaina uudestaan lähdössä, toivottavasti ei tu kauheasti vettä taivalta http://www.foreca.fi/Finland/Tampere
    katsotaan lähempänä, toinen vaihtoehto on perjantai aamupäivälle tai molempia
    Jaa-a, pitäiskö sitä nyt aloittaa jo pyöräilykausi vaikka on lunta vielä maassa?

Periaatteessa lauantai- aamu voisi olla jees, mutta täytyy vielä ottaa pieni säävaraus.

Lauantai aamuna voisin minäkin liittyä seuraan, pienellä säävarauksella toki.

Sellaista Atzen kanssa suunniteltiin että lähtö lauantai aamuna klo 9:00 viialan sahurin pihasta. Sään pitäisi näillä näkymin olla ok.. Xizor ja wannabe reippaasti mukaan, todennäköisesti ajetaan toijalan suuntaan niin voidaan toki treffata sielläpäinkin.

Tulen itse koskista fillarilla joten laittakaa mulle joku koordinaatti missä tavataan että osaan paikalle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Tulen itse koskista fillarilla joten laittakaa mulle joku koordinaatti missä tavataan että osaan paikalle
    Jos olet 9.45 siellä risteyksessä http://kansalaisen.karttapaikka.fi/
    ja Xizorkin ..... ennuste muutu kokoajan, mutta lauantai näytä kuitenkin vielä ihan jes .....

Käyn tänään kuitenkin vasta iltapäivälle joskus 1600-1700 välille, jos joku halua roikua mukana pistäkää viesti.....

Jos olet 9.45 siellä risteyksessä http://kansalaisen.karttapaikka.fi/
    ja Xizorkin ..... ennuste muutu kokoajan, mutta lauantai näytä kuitenkin vielä ihan jes .....
    En nyt tosta karttalinkistä ihan tajunnut mikä risteys kyseessä

En nyt tosta karttalinkistä ihan tajunnut mikä risteys kyseessä
    Juu aika huono oli linkki ..... koitetaanpas uudestaan http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=klo+9.45+t%C3%A4ss%C3%A4+&s rs=EPSG%3A3067&y=6786727&mode=rasta&x=329836〈=fi

Mä taidan skipata nyt huomisen aamun kun unohdin täysin, että pitäis huomenna pistää pesuhuoneen silikonit uusiksi. Joten ei ole suihkua käytössä kotona...

Ehkä muutenkin vielä liian paljon lunta mun makuun...

Hymy

Käyn tänään kuitenkin vasta iltapäivälle joskus 1600-1700 välille, jos joku halua roikua mukana pistäkää viesti.....
    Kirjaimellisesti roikkua Elämäni ensimmäinen maastolenkki talvella oli kuin nuorallakävelyä,kun pyörä upposi akselia myöden aina kun meni pehmeään kohtaan.
    En laskenut montako kertaa vedin lipat,mutta olihan niitä jokunen.
    Taitaa olla maantie sopivan levyinen baana mulle,niin pysyy paremmin tiellä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti time Katso viesti
    Kirjaimellisesti roikkua Elämäni ensimmäinen maastolenkki talvella oli kuin nuorallakävelyä,kun pyörä upposi akselia myöden aina kun meni pehmeään kohtaan.
    Ei kertakokeilulla saa antaa periks, mää oon kaatuillu jo monta vuotta enkä ole älynnyt vieläkään lopettaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti time Katso viesti
    Kiitos seurasta myös minun puolesta, ens kerran leveämpi rengas eteen ja homma suju varmasti parempi
    Kävin vielä Nahkialanvuoren suunalle katsomaan polkuja ja pääse siellä myös ihan reuna pitkin, motarin yli ja luontopolkua pitkin sinne Isosuolle Isosuo oli pientä talutusta, no polku oli mutta epätasainen ja vaan osittain ajettava. Toi tie mikä vie takaisin Savikkon suuntaan ei olut kauhean mukava ajettava. http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=16000&srs=EPSG%3A3067&y=6787271&mode= rasta&x=332594〈=fi

Vesisade ei tänään vielä haitannut menoa ja yö on tulossa toivottavasti kylmä joten kova baana aamulla, pyörätiellä voi olla liukasta ei metsässä......

Oli ihan hyvä nähdä miten helppoa ajo voi olla kun sen osaa ja samalla huomasi miten tumpula on itse.
    Oli kyllä pirun hankalaa pysyä polulla näillä taidoilla,samoin kuin kesällä kun kävin pari kertaa poluilla,missä oli juurakkoa vähän enemmän ja aina etupää tökkäsi niihin.
    Kiitos seurasta ja uusista reitti mahdollisuuksista mistä en tiennyt.Täytyy tulla taas kaatuilemaan joku kerta

Aika liukasta siellä pihassa, pitäiskö siirtää lähtö vaikka klo 1000 tai ...... alkaisi vielä tiet vähän sulamaan

Aika liukasta siellä pihassa, pitäiskö siirtää lähtö vaikka klo 1000 tai ...... alkaisi vielä tiet vähän sulamaan
    Lähtisin mielellään klo 9:00 Mennään varovasti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hidasmuttakankee Katso viesti
    lähtisin mielellään klo 9:00 mennään varovasti
    ok,

Olikos tätä 9:45 lähtöä? Myöhästyin vartin verran eikä näkynyt enää ketään, joten tuli sitten pyöriteltyä pelkkää pyörätietä akselilla Vlk-Toijala-Viiala-Vlk. Ensikerralla pitää yrittää ajoissa paikalle

Olikos tätä 9:45 lähtöä? Myöhästyin vartin verran eikä näkynyt enää ketään, joten tuli sitten pyöriteltyä pelkkää pyörätietä akselilla Vlk-Toijala-Viiala-Vlk. Ensikerralla pitää yrittää ajoissa paikalle
    Voi pirskatti, 9:50 saakka vartoiltiin mutta sit jatkettiin matkaa, täytynee vaihtaa noita puhelinnumeroita niin vältytään näiltä ongelmilta.

Reilut 3h kurvailtiin ristiin rastiin, kivaa oli. http://www.sports-tracker.com/#/work...eokdnb675suimm

Kyllä lähtö oli siellä, odotettiin Kankeen kanssa siellä noin 9.52 asti kurvailtiin vielä silta ylös mutta ei ketä oli näkyvissä ja lähdettiin Junkkariin suuntaan ensi kerran kun olet tulossa vaihdetaan vielä ennen puhelinnumerot ..... !!!!!
    Kankeen kanssa käytiin junkkarissa->Nahkialanvuorella--> Kirkkokankaalle--->Mäyräntien suunalle ja sitten Sontulantietä pitkin kotiin päin. Polut oli muuten ihan ok vähän pehmeä jo ja kaunisti koristeltu, joku tykäs Lumienkeleistä Harmi että polkujen hyvä kunto huomattiin liian myöhän, ensi talvi vois käydä vähän aikaisempi välille tarkastuslenkille ja ota vaikka lapio mukaan
    no niin kankee ehti ensin :-)

no niin kankee ehti ensin :-)
    Juu, enkeleitä tekemään

Juu, pitää sitten vaihdella numeroita.

http://www.a-trip.com/tracks/view/71981

Tollanen jälki tuli, oon ilmeisesti sitten kuitenkin ollut oikeassa paikassa, ainakin jäljen perusteella.

Juu, pitää sitten vaihdella numeroita.

http://www.a-trip.com/tracks/view/71981

Tollanen jälki tuli, oon ilmeisesti sitten kuitenkin ollut oikeassa paikassa, ainakin jäljen perusteella.
    Paikka on ollut ihan oikea, mukavat kilsat sait

Pyöräteitä pitkin nyt ei kannata kauheesti meikäläisen huudella

Hiljaa joutui ajamaan, kun jos nosti vauhtia niin tuli heti kurat naamalle

Koitin eilen käydä hieman katsomassa, että olisko jo Kirkkokankaan polunpätkät sen verran sulaneet, että pääsis ajamaan...mutta ei mitään toivoa tällä hetkellä ainakaan mun taidoilla.

Mutta jos näin lämpöset kelit jatkuu niin viikon päästä voi olla jo aika vähissä lumet....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Koitin eilen käydä hieman katsomassa, että olisko jo Kirkkokankaan polunpätkät sen verran sulaneet, että pääsis ajamaan...mutta ei mitään toivoa tällä hetkellä ainakaan mun taidoilla.

Mutta jos näin lämpöset kelit jatkuu niin viikon päästä voi olla jo aika vähissä lumet....
    .... metsäautotielenkille pääse viikkonloppuna jo ....

Sunnuntaina lenkille klo 9.30 suunta Arajärven ympäri. Metsätiet on hyvin sulanut ehkä vähän sohjo löytyy jossain nurkassa vielä, ajetaan siellä varovasti

Sunnuntaina lenkille klo 9.30 suunta Arajärven ympäri. Metsätiet on hyvin sulanut ehkä vähän sohjo löytyy jossain nurkassa vielä, ajetaan siellä varovasti
    Mä taidan vielä odotella parempia ilmoja, että pääsee metsään....tällä talven jälkeisellä huonolla kunnolla nuo Arajärven pehmeät hiekkatiet pitkine ylämäkineen ei oikein houkuttele.

Viiala- Pyhällöntie- Saarikunta- Riuttonkulma- Onkemäki- urjala- Toijala- Viiala oli ohjelma. Mukava oli ja kesti vaan 3,5h.....

Noniin, täällähän on herätty talviunilta. Täytyykin alkaa taas seuraamaan etten missaa näitä reissuja.

Talven aikana tuli reilut 400km ajettua, pääosin noita huikean hienoja tampattuja metsäpolkuja. Lumienkeleitä tuli varmaan kymmeniä Hieno talvi takana, toivottavasti vielä hienompi kesä ja pari tuhatta km hienoja maastoja?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •