GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 11 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 61 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 2040

Aihe: Pori #6

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
    Syksyllä ajoit aika paljon pidempiä lenkkejä kuin minä iltaisin. Sulle kun tuli ne siirtymät ja 3-4 h illassa. Mistäs noin vähän tunteja?? Vai merkkaatko vain jonkun tietyn kynnyssykkeen ylittävät reeniksi
    Kyllä merkaan ihan kaikki treenit. Mielestäni, kyllä yritin tarkastaa loppu vuodesta, että sisätreenitkin on laskettu kun niistä ei ole tietokoneella lokeja niin jää välillä merkkaamatta.
    Nyt tänä vuonna olen ahkeroinut ja merkennut jo kaikki treenini, niin ei ole loppu vuodesta/alku of 2012 isoa urakkaa.
    (2009 on vieläkin kesken )

Syksynyt oli aikas ahkeraa aikaa. Sillon tuli oltua monella yhteislenkilläkin.

Meinaan vaan kun suunnistuspiireissäkin sua pidetää kovana harjoittelijana ja kyllä ne reenaa??
    Missä s.piireissä ? En ite ole asiasta tietoinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr. Kape Katso viesti
    Kyllä merkaan ihan kaikki treenit. Mielestäni, kyllä yritin tarkastaa loppu vuodesta, että sisätreenitkin on laskettu kun niistä ei ole tietokoneella lokeja niin jää välillä merkkaamatta.
    Nyt tänä vuonna olen ahkeroinut ja merkennut jo kaikki treenini, niin ei ole loppu vuodesta/alku of 2012 isoa urakkaa.
    (2009 on vieläkin kesken )

Syksynyt oli aikas ahkeraa aikaa. Sillon tuli oltua monella yhteislenkilläkin.

Missä s.piireissä ? En ite ole asiasta tietoinen.
    Hiihtelin tuossa joku ilta Mäkipään kanssa. Tuli vaan juttua suunistajien määristä yleensäkin ja siinä sitten sanoin ,että ollaan lenkillä käyty jne... Mutta totta kai urheilija itse paremmin tietää.
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Hiihtelin tuossa joku ilta Mäkipään kanssa. Tuli vaan juttua suunistajien määristä yleensäkin ja siinä sitten sanoin ,että ollaan lenkillä käyty jne... Mutta totta kai urheilija itse paremmin tietää.
    Juuri Mäkipään vetämissä seuran juoksuharkoissa tulee juu juostua ihan kunnolla.
    En vain ainakaan pidä itseäni minään hirmuna.

Juuri Mäkipään vetämissä seuran juoksuharkoissa tulee juu juostua ihan kunnolla.
    En vain ainakaan pidä itseäni minään hirmuna.
    Kalevikaan ei hiitä ihan vähän reenaavia ole. No se siitä. Tuo alamäkien poistaminenkin reeneistä on sitten jokaisen oma asia. Tässä tapauksessa otin kaverin kanssa asian puheeksi siitä syystä, että hänelle tuli ohjelmat kotimaasta ja hän laittoi aina toteutuksen sinne s-postilla.
    Sanoin vaan, että kai te nyt sitten puhutte samasta asiasta valmentajan kanssa. Meinaan, jos se laittaa 6 h reenin ,niin sulta loppuu päivä, jos pitää 8 h olla pyörän päällä ja pitää pari taukoa juomahuollon vuoksi.
    Asia kysyttiin ja valmentaja laittoi, että kaikki kuuluu reeniaikaan, mikä pyörän päällä ollaan.

Eli äkkiä oli tullut paljon rasitusta lisää siihen, mitä oli tarkoitettu.

Scotti Piikki Guest

Peukalo ylös Alamäki meininkii Kukkiksella

Keskiviikkona klo 11.00 Ruosniemen hiihtokeskuksessa on mahdollisuus kokeilla ajelua Kukkulakalliolla. Fillaristeille on varattu yksi rinne, jossa on eri kokoisia hyppyreitä Ylös on mahdollisuus nousta ankkurihissillä (ei olenkaan hankalaa) Tänään rinteessä oli hyvä lumi ja siellä pärjäsi hyvin normi renkaalla. Kovan vauhdin ystäville suosittelen ajolaseja
    Tämä on tutustumis sessio, jossa hiihtokeskus tarjoaa ilmaiset hissinousut. Normaali aukioloaikoina rinteessä ajelu on kielletty ilman erillistä lupaa.
    Nyt kaikki kynnelle kykenevät mukaan!!!

Kalevikaan ei hiitä ihan vähän reenaavia ole. No se siitä. Tuo alamäkien poistaminenkin reeneistä on sitten jokaisen oma asia. Tässä tapauksessa otin kaverin kanssa asian puheeksi siitä syystä, että hänelle tuli ohjelmat kotimaasta ja hän laittoi aina toteutuksen sinne s-postilla.
    Sanoin vaan, että kai te nyt sitten puhutte samasta asiasta valmentajan kanssa. Meinaan, jos se laittaa 6 h reenin ,niin sulta loppuu päivä, jos pitää 8 h olla pyörän päällä ja pitää pari taukoa juomahuollon vuoksi.
    Asia kysyttiin ja valmentaja laittoi, että kaikki kuuluu reeniaikaan, mikä pyörän päällä ollaan.

Eli äkkiä oli tullut paljon rasitusta lisää siihen, mitä oli tarkoitettu.

Itse en pysäyttele kelloa kesken treenin esim. juomatauoiksi.
    FRWD:tä ei edes saa pistettyä PAUSE:lle vaan täytyy sammuttaa ja käynnistää kokonaan uudelleen, jolloin myös se etsii signaalin uudeellen.

Toureillakin olen sammuttanut vain ruokatauoilla.

Mitä nyt FRWD sammuu joskus itsestään . Sitten arvelen ajan/matkan tai katson Suunnon kellosta.

Itse en pysäyttele kelloa kesken treenin esim. juomatauoiksi.
    FRWD:tä ei edes saa pistettyä PAUSE:lle vaan täytyy sammuttaa ja käynnistää kokonaan uudelleen, jolloin myös se etsii signaalin uudeellen.

Toureillakin olen sammuttanut vain ruokatauoilla.

Mitä nyt FRWD sammuu joskus itsestään . Sitten arvelen ajan/matkan tai katson Suunnon kellosta.
    Garmisn katkaisee, kun pyörä pysää. Se on hyvä homma ,koska muuten unohdan aivan varmasti startata uudelleen jossain vaiheessa.
    Ylipäätään tuo mittari on ollut erittäin hyvä laite. Saatan jopa sen avulla oppia nuo polutkin sitten ensi syksynä.
    Nyt taitaa xc hommat jäädä, jos ei mitään ihme keliä tule.
    On the road nyt pääasiassa. Katsotaan sitten myöhemmin jos Wallun kanssa jotain ajais metsässä, sitten kun on lumi pois kokonaan. Yksinajoa ei todnäk metsässä tule tehtyä.

cubeqtio Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Scotti Piikki Katso viesti
    Keskiviikkona klo 11.00 Ruosniemen hiihtokeskuksessa on mahdollisuus kokeilla ajelua Kukkulakalliolla. Fillaristeille on varattu yksi rinne, jossa on eri kokoisia hyppyreitä Ylös on mahdollisuus nousta ankkurihissillä (ei olenkaan hankalaa) Tänään rinteessä oli hyvä lumi ja siellä pärjäsi hyvin normi renkaalla. Kovan vauhdin ystäville suosittelen ajolaseja
    Tämä on tutustumis sessio, jossa hiihtokeskus tarjoaa ilmaiset hissinousut. Normaali aukioloaikoina rinteessä ajelu on kielletty ilman erillistä lupaa.
    Nyt kaikki kynnelle kykenevät mukaan!!!

Oho! Tosin oon töissä silloin.. :P Noh. Ei varmaan ois taidotkaan vielä riittäneet.

Tänään taas 17km lenksua välillä Isomäki - Musa. Viper81 kanssa pistettiin menemään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti cubeqtio Katso viesti
    Oho! Tosin oon töissä silloin.. :P Noh. Ei varmaan ois taidotkaan vielä riittäneet.

Tänään taas 17km lenksua välillä Isomäki - Musa. Viper81 kanssa pistettiin menemään.

Ei sieltä taidolla tullakkaan vaan vauhdilla.

Jos vaan itse ehdin, niin menen katkomaan raajojani mäkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aris Katso viesti

Eikä se vauhti tapa vaan se äkkipysäys

Garmisn katkaisee, kun pyörä pysää. Se on hyvä homma ,koska muuten unohdan aivan varmasti startata uudelleen jossain vaiheessa.
    Ylipäätään tuo mittari on ollut erittäin hyvä laite. Saatan jopa sen avulla oppia nuo polutkin sitten ensi syksynä.
    Nyt taitaa xc hommat jäädä, jos ei mitään ihme keliä tule.
    On the road nyt pääasiassa. Katsotaan sitten myöhemmin jos Wallun kanssa jotain ajais metsässä, sitten kun on lumi pois kokonaan. Yksinajoa ei todnäk metsässä tule tehtyä.
    Ittellä saatta GPS kohta vaihtua juuri Garminiin. Liitto saanut tarjouksen valmennusryhmäläisilleen. Kysyin tarkempia tietoja hinnoista ja malleista, mutta en ole vielä saanut tietoja.

Saattaa kyllä olla, että päädyn juoksumalliin, koska en vain pyöräile. Joten GPS tarvitsisi saada ranteeseen.

FRWD on tässä nyt välillä näyttänyt keskisykkeenkin olevan huimat: 201bmp. On ollut tehot korkeella .

Ittellä saatta GPS kohta vaihtua juuri Garminiin. Liitto saanut tarjouksen valmennusryhmäläisilleen. Kysyin tarkempia tietoja hinnoista ja malleista, mutta en ole vielä saanut tietoja.

Saattaa kyllä olla, että päädyn juoksumalliin, koska en vain pyöräile. Joten GPS tarvitsisi saada ranteeseen.

FRWD on tässä nyt välillä näyttänyt keskisykkeenkin olevan huimat: 201bmp. On ollut tehot korkeella .
    Tuon viissatasen saa ranteeseen myös!!

http://www.noormarkunkuntoutus.fi/index.php?pinc=3

Keskimäärin luunmurtuman paraneminen kestää 6vko, jonka jälkeen voi olla tarpeen yllämainittu

Kävin tänään polkemassa ennen seuran kuntopiiriä. Ei se hienoa kyllä ollut. Pääsyy, että tien pientareella on kiva ajaa . Kerran joudun paskaan tilanteeseen kun ajoin renkaan uran pientareen puolella. Tie kaarsi oikealle ja autot oikonut ajolinjaa. Piennar kutiustui turhan kapeaksi ja renkaan uraan oli yli 5cm tiputus ja takaa tuli auto . Sain sentään JOTENKIN vauhdin pois.

Matkaa tuli vaan 25km ja aikaa 1h7min, koska tartti ehtiä sinne kuntopiiriin ja valokin hiipui taivaan rantaan. H.pää-Suosmeri välisen pellon ja mäen vedin kovempaan, ja alkoihan se loppua kohti piiputtaa. 2km/5min, avg. 25,7km/h ja 174bmp.

Miten viime keväänä olen vetänyt 40km 29,2km/h keskarilla, jos toi tän päivänen veto meni noin raskaasti.

(No, rengastus ja tienpinta nyt vähän vaikuttaa.)

Tuon viissatasen saa ranteeseen myös!!
    Jaa, että myös ranteeseen.

Mahtaako olla turhan iso ranteessa!?

Viis satkussa ei taida olla muuta parempaa, kuin yhteen sopivuus voimaanturin kanssa. Ja mitään PowerTappiä tai SRM:ää tuskin tulee juuri hommattua.
    Verrattuna to 410 vaikka.

Scotti Piikki Guest

Tuntuu ettei itelläkää taidot oo vuoden aikana kehittyny juur lainkaa. Tuuria sais tietty olla enemmän, niin välttys niiltä läheltäpiti tilanteilta
    Olishan se komiaa, jos Tomppa kerkeis vähän opastaa keltanokkia

cubeqtio Guest

Juuri näin ja sitten ollaan paketissa 6 viikkoa. Tosin houkuttais kyllä tulla, vaikka kuinka silloin pyörän ostaessani sanoin että "en mää alamäkee". Renkaina mul on Smart Samit, joten ei kauheen hyvät siihen menoon. Big Bettyjä kokeillut ja niissä on aika mainio pito.. Noh Ice Peakit tulossa. Toivottavasti tänään/huomenna mulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Scotti Piikki Katso viesti
    Tuntuu ettei itelläkää taidot oo vuoden aikana kehittyny juur lainkaa. Tuuria sais tietty olla enemmän, niin välttys niiltä läheltäpiti tilanteilta
    Olishan se komiaa, jos Tomppa kerkeis vähän opastaa keltanokkia
    Jooh, Tomppa kyllä osaa hommansa. Jotain vinkkejä antanutkin jo ja helpottanut omaa ajoa. En varmaan ois vieläkään mennyt Isomäkeen koirapolkuja ajelee siel hangessa, mutta ku vähän motivaatiota Tompalta (ja pientä uhkailua.. ) niin siellä nyt oon alkanut käymään. Ja eilenkin oli niin hauskaa vedellä lujaa (niin lujaa kun mun kunto kestää.. :P) ja pommittaa sitä loivaa alamäkeä alas.. Ihan tulessa taas..

Tulis nyt ne renkaat.. Sammyt ei pidä ja tulee liikaa tilanteita. Tosin Sammyt on tosi hyvät jos rullailee muuten kuntolenkkiä!

Viper81 Guest
    En varmaan ois vieläkään mennyt Isomäkeen koirapolkuja ajelee siel hangessa, mutta ku vähän motivaatiota Tompalta (ja pientä uhkailua.. ) niin siellä nyt oon alkanut käymään.
    Kyllä joku muukin sut olis sinne houkutellu/pakottanut!

Tulis nyt ne renkaat.. Sammyt ei pidä ja tulee liikaa tilanteita. Tosin Sammyt on tosi hyvät jos rullailee muuten kuntolenkkiä!
    Eilenkään montaa tilannetta ollu! Ja juu kuntolenkkiä, mettässä!!

Jaa, että myös ranteeseen.

Mahtaako olla turhan iso ranteessa!?

Viis satkussa ei taida olla muuta parempaa, kuin yhteen sopivuus voimaanturin kanssa. Ja mitään PowerTappiä tai SRM:ää tuskin tulee juuri hommattua.
    Verrattuna to 410 vaikka.
    ANT+ toiminto on yhteensopiva myös polijinnopeus ja nopeusanturin kanssa. Esim sisälle käytettäväksi ja taitaa noitaa samoja systeemejä käyttäviä härpäkkeitä olla muitakin. Esimerkiksi Suunnon uuden mallin sykevyö jonka taas saa sitten suoraan läppärin näyttöön.

Olem pitänyt sitä ranteessa mm hiihtäessä. Siihen saa ihan erillisen rannekkeen sitä varten.. Ei ongelmaa, mutta kelloksi on toki ison kokoinen.

En kyllä tällä järjellä mihinkään vaihtais

Voehan Veikkanen. Tommaattipaita päälle Paris-Nizzassa.

ANT+ toiminto on yhteensopiva myös polijinnopeus ja nopeusanturin kanssa. Esim sisälle käytettäväksi ja taitaa noitaa samoja systeemejä käyttäviä härpäkkeitä olla muitakin. Esimerkiksi Suunnon uuden mallin sykevyö jonka taas saa sitten suoraan läppärin näyttöön.

Olem pitänyt sitä ranteessa mm hiihtäessä. Siihen saa ihan erillisen rannekkeen sitä varten.. Ei ongelmaa, mutta kelloksi on toki ison kokoinen.

En kyllä tällä järjellä mihinkään vaihtais
    Tuosta kadessi sydeemistä olin tietoinen, mutta sehän sopii myös tuohon 410.
    Välillä on tehnyt mieli tietää kadessi ajellessa, esim. eilen H.pää-Suosmeri välillä.

Kohta kuulemma voisi saada lisätietoa, kun yhteyshenkilö saa jotain asioita vielä selville. Tuo kadessi anturi tulee varmaan ostoslistalle.

cubeqtio Guest
    Tänään yksin lenkille. Isomäellä about 17:40-17:45. Eli sieltä Lidlin suunnalta tulen -> alikulun kautta ja heti alikulun jälkeen jyrkästi oikeelle ja mäki ylös.

Jos joku tulossa HITAALLE lenkille niin saa tulla seuraan.

Toivottavasti ei oo kauheen liukasta..

Kävin tuossa CC lenkin yhteydessä Röösneesissä katsastamassa poikien touhuja.

Mulla oli etukäteen mielikuva jäisestä rinteestä, jossa ei pitoa yhtään. Vielä mitä. Juha oli ajattanut sen. Pinta päältä pehmeä ja pito hyvä. Ansiksen pyörällä kerran kokeilin laskeakin, mutta pakko mennä hommiin.

Hienoa hommaa se on. Jos nyt joku vielä arpoo, niin sinne vaan!!

Oli muuten pikku ylläri nuo Ansiksen Feltin levyjarrut , kun noilla CC,n tosi lukkiutumattomilla ajoin sinne. Meinasin mennä sarvien yli saman tien

Oli muuten pikku ylläri nuo Ansiksen Feltin levyjarrut , kun noilla CC,n tosi lukkiutumattomilla ajoin sinne. Meinasin mennä sarvien yli saman tien
    Aika hyvin ne pitää mutta näillä keleillä ne ulvoo kuin susilauma...jaa, että kuka käskee jarruttaa.

Tomppa on kyllä aika heppu noissa alamäkijutuissa tai kesällä se vasta oikein nähdään kun Sappeeseen pääsee katselee sen höntin touhuja. Komiasta vetää, mutta kaveri ei omista minkään asteen itsesuojeluvaistoa ja korvien välissä on vain raitista ilmaa

Tänään yksin lenkille. Isomäellä about 17:40-17:45. Eli sieltä Lidlin suunnalta tulen -> alikulun kautta ja heti alikulun jälkeen jyrkästi oikeelle ja mäki ylös.

Perskule, muuten tulisin mut tuli oltuu jo klo 10.00 -> 16.00 pyörän kanssa liikenteessä . Kevyesti väsyttää.

Perskule, muuten tulisin mut tuli oltuu jo klo 10.00 -> 16.00 pyörän kanssa liikenteessä . Kevyesti väsyttää.
    Kotoa kotiin noin 6h30min. Aika väsy olo

Toni syönyt eilen päivällä viimeksi ja nukkunut vain 4h ja siellä se vaan meni. Lopuksi pikku polkuajelut meni Tonilta ihan haukotteluksi

cubeqtio Guest
    Heh. On siinäkin jo pyöräilyä.

Itse meni Tompan kanssa sitten ajelemaan Isomäkeen. Lupas olla kiltisti, mutta kohta sitten oltiinkin jo veteraanilenkillä. No pistipä mut ainakin haasteeseen kun aloittelija oon. Hyvin meni mielestäni. Kertaakaan Isomäessä en kaatunut tai tippunut polulta. Tosin menomatkalla Isomäkeen vedin kivasti lipat. Polvi auki.. Heh..

Kilsoja tänään 19.9km.

Kiitos nyt vielä Tompalle motivaation nostamisesta vaikka olikin peilijää keli ja tuuli hitosti!

Ehkä sit joskus Ruosniemeen.. EHKÄ..

Ehkä sit joskus Ruosniemeen.. EHKÄ..
    Sit ku mä saan joskus puolentoista kuukauden päästä pyörän kuntoon niin mä tuun väkisin repimään sut mukaan tosta naapurista Ruosniemeen "Mä tiedän missä sä asut"

6 aikoihin tuli samalla suunnalla pyörittyä mut ei sit kumminkaan törmätty...

cubeqtio Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti loco Katso viesti
    6 aikoihin tuli samalla suunnalla pyörittyä mut ei sit kumminkaan törmätty...
    Tomppa veti edellä ja mä vikisin perässä.

Se pisti mulle uusia haasteita. Yhtäkkiä vaan Tomppa huus "OIKEALLE! JA SIT POLJETAAN KOKO AJAN!".. Ja muutaman sekunnin jälkeen tajusin olevani todella kapealla veteraanilenkillä. Samalla reissulla tuli myös tutuksi lausahdus "Anna rullata vaa. Ei tää nyt NIIIN jyrkkä oo.."

Hauskaa oli!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •