Ei helevetti, taijatte olla tosissaan
Milläpä todistan, kun olin yksin liikkeellä, sitäkin kun tulee tehtyä. Ja pyörää ei kuvissa näy kun kuvien kohteet nyt olivat itse maisemaa.
No, aivan sama uskotteko vai ette, itsepä asian tiedän. Täytyy vissiin hyväksyttää teillä kuvat jatkossa, joita tänne saa laittaa niin pysyy palstaharmonia kohdillaan!
e: sanokaa nyt, että tämäkin sarja on otettu auton sivulasista, kun ei TAASKAAN satu näkymään pyörää missään
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Sit ollaan tosissaan, ku ei oo viestissä hymiöitä!
Team yöhöpinät™
Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Melkoista sissitoimintaa! Kuinka helv#tisti tuota lunta oikein onkaan siellä Turkkus..![]()
Ja kuvat on kyllä parasta fotomaraton-ainesta!!
Laitetaanpa tännekin kuvaraportaasi viime kesän pyöräretkeltä.
Eli kyseessä on kaksi viikkoa ja n.1600km ajelua Kööpenhaminasta Zurichiin.
reif muokkasi tätä : 14.01.2011 at 21.41
thnx @reif hienoista kuvista.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Tämä oli hyvä juttu, kiitos.
Mukavaa kerrontaa, oli viihdyttävää lukea, ja noi panoramat esityksessä piristivät. Muutkin kuvat oikein hyviä. Etenkin oluen ja rasvaisen ruoan ystävänä, tarkat lähiotokset nautituista eväistä tekivät vaikutuksen! Hieno reissu, propsit "halkaisusta"!!
-Usot sie jot myö uitiin?
Komppaan JiiPee:tä! Noissa reiffin reissuissa on tyyliä-by James Bond..Väkisin tulee mieleen "nuoruuden savotat" keski-euroopan mäkiviikolta, kun jossain gyntterin kaupan portailla leivän kyrsää jyrsittiin, tai se kun northuukin mailla sinolia hörpittiin..
) Tikulla silmään sitä joka wanhoja muistelee..
![]()
Kiitos kiitos kommenteista.Linkki menikin äsken rikki, kun menin vaihtamaan esityksen nimeä. Nyt korjattu.
Reissu oli tosi mukava ja tuntui ihka oikealta seikkailulta. Toimistotyötä kun tekee niin sellainen on tosi tervetullutta. Into pyörällä matkustamiseen jäi ja ensi kesänä olisi tarkoitus lähteä taas jonnekin päin, näillä näkymin Norjaan. Ainakin ne usko juntusen Norjan kuvat, jotka olen itse nähnyt olivat sen verta vaikuttavia että sinne on päästävä.
Melkoinen määrä "soppaa" meni matkan aikana.
Eikö se yhtään haitannut menoa? Minulla ainakin menee ajaminen vaikeaksi jo yhdenkin annoksen jälkeen. En viime kesänä matkan aikana harkinnut alkoholia edes iltaisin.
Ei niin, että matka ei onnistuisi, mutta kunto katoaa.
Hienoja kuvia reiffillä, matkakuume eikun kasvaa taas![]()
Ei ole tällä kertaa omia kuvia, mutta tuollaiseen törmäsin.
http://englishrussia.com/index.php/2...rip-on-baikal/
Eiliselta lenkilta tammonen kuvatus, itsekaan en meinannut uskoa etta tammikuussa voi ajella 2/3-lahkeilla.Tarkkasilmanen saattaa bongata Frankfurtin skylinen taustalta.
http://www.students.tut.fi/~hiltunei/lyhyet_lahkeet.jpg
Jaa Keimola, olin siellä viimeksi 1969, faija ajoi jonkinlaisessa harjoitustapahtumassa ja mä pääsin katsomoon ihmettelemään.
Pieni retkiraportti blogissa.
![]()
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Viikissä ihastelemassa raikasta talvisäätä tuossa taannoin. Nyt saakin ihastella sitä hetken lasin läpi polvea kuntoutellessa. Nimim. kesää odotellessa..
![]()
Viikko sitten Pernajalla. Lyhyt teksti ja muutama kännykamera kuva.
Jäällä -sillä "uudella" parin viime viikon aikana jäätyneellä- on messevät olosuhteet. Sileää, muttei kuitenkaan liukasta kun jääkukkaset karhentavat pintaa. Itse olin täpärillä liikkeellä, mutta olisi pärjännyt loistavasti vaikka cyclolla
Voisi ajella tai luistella vaikka kuinka pitkälle vissiin...
Jääkukkasten valtakuntaa
Maihinnousu kielletty
Väylällä ei eksy
Tungosta ei ole
Kivet syntyvät meressä![]()
Upean näköistä... Kelpaa tuolla ajella. Hieman kateeksi käy...![]()
Ananasakäämä!
Jos kenelle riittä linjoja ja malttia voipi käydä kahtomassa jotain kuvantuhruksia viime päivien lenkeiltä Savonlinnan Pihlajaveden saaristosta. Emmie vanhoina päivinä ennee ruppee kuvia liittämmään kuse ei nyt vaan onnistu. Enemmän ois voinut ottaa, mutta akku oli taas jiässä. Onpa muuten tullut mieleen miksi se suomen lippu on sen värinen minkä on
joop.kuvat.fi
http://www.pellossalo.fi/
Huikean hieno kuva!![]()
Pyöräilyä jo vuodesta 2007
Kirjanmerkit