Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
-30 voi olla tietty enemmänkin psykologinen juttu(kuten tietty -40:kin), mutta kyllähän tuolla -26 vs. -33 on jo eroa... 7 astetta!Kyllä sen jo tässä "konkurssissakin" huomaa.
Täällä etelässä nyt ei Oikeita Pakkasia (TM) juuri ole, mutta kyllä näin perjantaina koko viikon aamuisin vähintään -20 lukemaa mittarista tuijoteltua vähän kirpaisi, ja taisin ainakin sivuta entistä ennätystäni, kun -27 odotteli keittiön ikkunassa. Huhu kertoi, että auto näytti tuolla kehä 3:n peltoaukeilla -33 lukemia, että taisi sekin maaginen raja omalla kohdalla ekan kerran rikkoutua. Aika kankeaa oli kyllä meno, kun vielä ilmeisesti joku pirun flunssakin yrittänyt koko viikon puskea päälle väsymyksestä päätellen(muu perhe kipeänä jo...).
Harmi kun ei nyt oikein jaksa, mutta olis ihan mahtava pimeäajokeli. Kirkas taivas vielä ja täysi kuu. Huomiseksi taitaa jo pilvistyä...
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
Vielä ei ole tullut aiheelliseksi hommata tuollaista hengityksenlämmitintä, mutta voisihan tuo olla hyvä peli. Ei jaksa selata koko topikkia, joten: mitä maksaa, mistä saa,toimivin malli?
Vinkkei dänks.
Joskus vanhoissa kuvissa nähnyt moottoripyörän kypärässä semmosen kartion jota käytettiin kylmällä, toimisko polkupyörässä? yritin googlettaa kuvaa mutta en löytänyt kartiosta kuvaa mutta jos joku muu osaa hakee?
http://jonas.fi , pelkkä verkko-osa reilu 20 euroa, verkko+kauluri/huppu 50+ euroa.
Toinen on se Psolar, varmaan nettikaupasta pitää tilaa, en löytäny jälleenmyyjää jolla olis ollu - Intersportissa sanottu et "joo, mut loppu, lisää tulee joskus"..
http://www.psolar.com/psolar_order.html 39-47 euroa mallista riippuen
Anyone can do any amount of work provided it isn't the work she is supposed to be doing at the moment.
Se taitaa olla oikealta nimeltään naamatötterö.Tapio Liinojalla on sellainen päässään MC Hurjien sketseissä.
http://www.youtube.com/watch?v=lJiLszrc6s4
Täällä niitä on ihan oikeasti kaupankin. Ei muuta kuin tilaamaan.
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedS...itemcode=kop25
Länsi-Vantaalla Hämeenkylässä (kehä III:n ns. oikealla puolella) oli ainakin mitattu -31 astetta eilen aamulla, joten ei toi -33 varmaan ihan kaukana totuudesta ole
Me asutaan mäellä, joten se aamun -26,5 astetta (mittari vielä toisessa kerrokessa) kyllä kylmeni monta astetta matkalla. Ikinä ei oo ollu niin kommandon piponreuna jäässä kun eilen. Ja liikennevaloissa höyrysin aika miehekkäästi
Ja mielellään itsekin otan tollasen ajomaskin käyttökokemusta vastaan, koska mulle tulee sama ahdistusreaktio tuosta silkkihupusta. Nenä on pakko jättää ulkopuolelle jo.
Vähän samoilla linjoilla täällä. Ja varsinkin kun vihaan kaikkea rättejä suun ympäryksessä. Epämielyttvät jotenkin. Tulos on kyllä että naama on välillä kuin leprapotilaan, aina samat paikat jäätyy. Sitten kun muistan tai jaksan teippaan herkät paikat micropore teipilla (ihosystävällistä ja ihonväristä) mutta yleensä sekin jää tekemättä. Kyllä nyt jos menee yli -20 laitan jonkin naamasuojuksen jonka tein vanhasta piposta. Päälakki pois ja pieni viilto suuaukoksi. Ehkä ensi talvaks pitäisi kokeilla ihan luomupartaa.
http://www.pellossalo.fi/
Samat aatokset.
Just eilen illalla totesin, että mikäs patti tohon poskipäähän on tullu. Kait se otti itteensä eilen illalla, kun käytin sitä jo mainitsemaani Chaos Thermal Regulation myssyä. Pakkasta noin 20. Testing testing.Täytyypä kokeilla tuota micropore-teippiä, kun sitä kotoa löytyy.
VPR:n postauksessa on Focus AX2 fillari. (profiilitietojen mukaan) Niin siinä ei pitäisi olla lokarille ruuvipaikkoja ollenkaan. Millä noi kannatinraudat saa kinnii runkoon? Mulla on Focus maresh expert, siinä on kunnon paikat etulokarille mutta ei taakse minkäänlaisia ruuvipaikkoja. Pysyykö se ihan nippusiteillä paikoillaan? Vai miten olette muut kinnitäneet lokarit jos ei ole ruuvipaikkoja. Toi takakiinnitys kiinostaisi. Ja ihan täyspitkille lokareille.
Laitoin sulle viestiä. Tosiaan mulla on tommoset metallinpalat pikalinkus mis on reiät ja sit rungossa nippusiteillä. http://smg.photobucket.com/albums/v7...cus%20lokarit/
Toi naamari häiritsee välillä hengittämistä mutta siihen tottuu kyllä.
Itse olen käyttänyt tämmöistä ilmanlämmitintä astamani kanssa. Toimii hyvin vaikka onkin typerän näköinen.
http://www.lungplus.se/ Tuolta lungplus sport.
Järkevintä hankitapaikkaa en tiedä, koska itselle tuo on aikanaan tarttunut mukaan erään vanhan tutun kautta.
Täälläpäin oli sitten eilispäivänä sorasirottimet kierrelleet niin ajoratoja kuin pyörä/jalkakäytäviäkin parina viime päivänä, vaikka ilmojen lämpenemisestä ei ole välitöntä uhkaa. Ilmeisesti huolto-osastolle ei oltu keksitty mitään muuta tekemistä, kun viikkoon ei ole tullut uutta lunta.
Oli vaan aika turhan näköistä se ajoradalle sirottelu, kun ovat viikossa kuluneet nuo lumi/jääpeitteet useissa paikoissa niin koviksi, ettei siihen pure edes teräväksi hiottu tappajasepeli. Tänään sitten saattoi ihmetellä, kun eilisaamuna kylvetyt sepelit olivat jo ajautuneet ajoradan laitaan, joissa niillä ei ole muuta virkaa kuin odotella keväistä puhdistusta. Pyöräteille kylvetyt sepelit olivat kylläkin pysyneet paikoillaan. Mutta nuo ajoradat olisivat kyllä sepelin sijaan tarvinneet kunnon höyläystä, niin jäisiä ja polanteisia tuntuvat olevan kaikki vähänkin pienemmät tiet.
Muuta ihmettelyn aihetta: mitenkäs teillä toimivat matkamittarit kovemmilla pakkasilla? Vaikuttaa siltä, että oma matkamittarini jämähtää aika nopeasti kun pakkasta tulee noin -15 astetta; näyttö kyllä toimii, mutta tuosta langattomasta lähetinyksiköstä ei tunnu lähtevän signaalia. Kotona kun antaa sisällä lämmitä, niin taas toimii.
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
Miulla perussimppeli polar cs200. Matkamittauksessa en mitään ongelmaa huomannut. Alkaen -15 vaan alkaa näppppppppäimistö olla niin jumissa ettei esim lap toimintoa oikein pystyy enää käyttämään
http://www.pellossalo.fi/
Asia mikä nyppii suunnattomasti nykysin. Miksi levittää sitä shittiä tonne väylille, kun sillä ei ole siellä mitään virkaa!!!
Muutenkin kitkanen, kova lumi alla. Mut ei, pitää sitä verorahoja johonkin tuhlata.
Sori katkuinen viesti, mutta nyppii omakin olo tällä hetkellä...kun joko mulla on tulehtunut jänne tuolla pohkeessa ja/tai helvetinmoinen kramppi. Enivei hyvin tukkoinen ja kipeä koipi ja alkuviikon polkeminen jää tod.näk. väliin. Täytyy vetää lääkitys kohilleen![]()
Onhan sillä sentään merkittävä työllistävä vaikutus, kun se täytyy levittämisen jälkeen kerätä keväällä talteen. Ja keväällä saadaan myös ilmaan lisää katupölyä, mikä ilahduttaa ainakin nenäsuihkeiden valmistajia.
Tuo Polarin laitteiden toiminta pakkasessa ei tule kauheana yllätyksenä, ne on varmaankin speksattu toimimaan Kempele Cityn talvessakin. Omat mittarini ovat taiwanilaisen firman tekeleitä, ja siellä päin ei varmaankaan ole tullut mieleen, että joku pyöräilisi -15 asteen pakkasilla. Pitäisiköhän lähettää sinne joku pieni ystävällinen kirje asiasta?
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
Polar hehkutus jatkuu, cs500 toiminut ihan ok, pilottiryhmässä olin ja myös uusin versio toimii, -17c rajoittuu omat kokemukset.
Ville Ilves
Polar CS 600 pelittänyt -25, tosin näyttö himmeä ja verkkainen. Mutta käppyrät tulostuu nätisti tietsikalle ihailtavaksi. Tänään olikin upea ajosää, aurinko todennäköisesti laski ilmatieteenlaitoksen virallisen -15 usealla asteella ja kelvi oli hyvin ajettavassa kunnossa. Uudehkoon cyclocrossiin todella tyytyväinen. Ja nyt, kun on päässyt vertailemaan Nokian 240 ja Marathon Wintereitä, vaakakuppi kääntyy jälkimmäisten voitoksi selvästi.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Kirjanmerkit