Klo 15 ok, tullaan kotiin ennen pimeää, otan vain pikku lampun varuille mukaan. Jos ei muita ilmoittaudu mukaan, sovitaan vaikka la aamusta tarkemmin (teks./soittaen).
Klo 15 ok, tullaan kotiin ennen pimeää, otan vain pikku lampun varuille mukaan. Jos ei muita ilmoittaudu mukaan, sovitaan vaikka la aamusta tarkemmin (teks./soittaen).
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Sveitsin poluilla ajoa tänäiltana ja ovat jonkinmoisessa ajokunnossa. Viikonloppuna sitten pidempää ajosessiota - Sveitsi - Puolimatka - K-rauta jne. Anyone ...?
Katsotaan mittaria![]()
Laitetaan harkintaan
Jep, oon jo tuijottanu about vartin entä sitten?
Meikällä oli viime talven pakkasilla reitillä lämmittelykaffitteluja välissä - eka mahdollisuus Sairaaalan kanttiini - sitten TB - Lehtolan maja (ei vielä auki).
Jep nyt mä lopetan tän tuijottelun ja jatkan töitä eli tuijotetaan lähempänä viikonloppua uudestaan - josko auttas?![]()
Vaimo näyttää työskentelevän la ja mä su, joten siinä sen viikonlopun suunnitelmat.
Eilen illalla tuli kierrettyä Sveitsin polut. Olivat kovapohjaisia, mutta tuntuivat kapeimmilta kuin viime vuonna tai oikestaan taitaa taidot olla ruostheessa... .
Mutta taitaapi noiden koirankusettajienkin taidot olla ruostheessa, kun polut olivat niin epätasaisia. Ennen ne osas paljon paremmin laahata jalkoja ja polut olivat tasaisempia.
oliskohan siellä huomenna ajettavaa/opasta noin klo 11 jossain päin hyvinkäätä?
voitas teemun kaa tulla pyörii sinnepäin pariks tunniks?
ei kai eilisen jälkee oo satanu?
www.hypy.fi
Puolimatkan polut oli hyvässä kunnossa ja yllättävän paljon niitä siellä meni ristiin rastiin.
www.hypy.fi
Sorppa ohi meni - ei tullut luettua palstaa, kun useimmiten saan keskustella palstalla itseni kanssa.. Täytyy vissiin siirtyä heittämään kommentit Rajamäen palstalle.
Jep, jep - kunnossa oli - ainakin keskiviikkkona. Otetaan uusiksi ja käydään heittämässä Sveitsissä lisälenkkiä. Ilmoittelen, kun olen lähdössä.
Joo Sveitsin polut on hiukan hämärän peitossa eli sinne tarvitaankin opastusta. Katotaa nyt milloin ehtii sinne asti. Ens viikonloppuna on se Hypyn Märkiön leiri eli ainakin lauantain lenkki ajellaan varmaan Rajamäki-Herunen akselilla. Paitsi että nyt tulee tota lunta siihen malliin että saa nähdä meneekö tiellä ajeluksi.
www.hypy.fi
JaSa bongattu eilen pyörän päällä, menin ohitsesi duuniauton takapenkillä...Nyt aamusta kiiersin suksilla kaupungin, Nikinharjun ja Sonninmäellä näkyi ajettavia polkuja. Myös %veitsissä oli muutamia aika hyvässä kunnossa. Taidan itse pysytellä suksilla mahdollisimman pitkään.
Jep, minähän se. Huomasin, että joku katsoi vähän pitempään ja vähän arvuuttelinkin, että täkäläinen se taisi olla. No nyt siihenkin tuli varmistus. Kiersin katsomassa Puolimatkan polut. Siellä oli joku lompsutellut lumikengillä(?) muutaman polun vähän leveämmäksi. Aika mainiossa kunnossa - niin ne polut - itse en.
Tänään tuli kierrettyä sitten Sveitsi ja Sonninmäki. Katselin juuri Gepsistä, että polkua about 13km (Sveitsi 5 ja Puolimatka/Vantaa 8km). Enemmänkin tulisi kmetrejä Puolimatkassa, jos olisi jaksanut ajaa
Itäpuoli vielä pongaamatta - lentokenttä, tyni, pallokentän takainen suo. Jää ensi viikonlopuksi?
Mikä on JaSan sivistynyt näkemys, selviääkö Hyvinkään poluilla ilman nastoja vai pitäisikö nastarenkaisiin investoida muutama euro? Maastopyörä on ollut naftaliinissa hyvinkään xc-kisan jälkeen, joten voisi sitäkin ulkoiluttaa välillä.
Jahas - mitäpä sanoisin, en kun ole niin sivistynyt, ja kun itsellä on nastalliset nokian extremet. Jospa sanois ....hmmm..., että ei tarvitse, koska poluilla ei ole jäätä, vaan vielä pieni lumikerros. Extremekin suti pakoin - ehkäpä olis pitänyt pudottaa paineita?
Päivää.
En ole ajellut Hyvinkään talvipolkuja (enkä kesäpolkujakaan), mutta kiinnostusta olisi taas jalkautua maastoon. Mistä kannattaisi etsiä hyviä polkuja näin syvän lumen aikaan.
Kiitos.
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Moikka vaan, parhaat polut ovat latujen vallassa, siksi suksinJaSa ja muutama Rajamäen kaveri kyllä ajelee lumiseen aikaan, eiköhän kaverit kohta ilmesty rupattelemaan tänne...
Palataan asiaan,kun pallit eivät enään jäädy penkkiin kiinni![]()
Vastaan itselleni: Lentokentän ja konepajan maastossa on hyviä polkuja kahden tunnin SS-lumipolkupolkupyöräilyyn. Minne huomenna? Siinäpä kysymys.
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Kirjanmerkit