GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 7 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 6 7 8 9 17 57 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 181 - 210 / 2040

Aihe: Pori #6

Ei siitä laskurista voi valita nippelin mittaa, en käyttänyt DT:n laskuria. Viimeksi kun kokeilin sitä, oli tulos johonkin pinnaan jotain 390mm. Ihan sekaisin, en luota. Pidemmällä nippelillä voi pyöristää alaspäin pinnan pituutta, mutta 260 olis alakanttiin jos tuo ERD pitää kutinsa.

Tomi, itse tehty runko olis jotain ihan muuta... ei taida ihan huomispäivän projekteja olla, mutta ehkä joskus, ehkä joskus
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Tuskin Toukarin suunnassa pahemmin ajettavaa polkua on, vaikka en ole kyllä käynyt katsomassa. Liian vähän kulkijoita.

Rissanen nyt on kansallisen tason hiihtäjä joka on alkanut jossain välissä myös pyöräillä. Hiihtopohjilla vieläpä aika lujaakin tota tempoa, mikäli oikein ymmärsin. Ehkä sen tarvii treenata sitäkin talvella.

Mutta jos nyt verrataan meriittejä ja jos jälkimmäinen on sitä mieltä että lajinvaihdos tekee terää, niin ei musta oikein ole vastaankaan väittämään. Kuka suomalainen aktiivipyöräilijä on saavuttanut enemmän? Tai edes lähelle? Moniko on menossa Lontoon olympialaisiin?
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Jarmo_Rissanen
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Pia_Sundstedt

Niin, eikä se harrastajan 15000km ilman itsepetosta tule, merkkaa vielä maastoajot syksyllä 30 keskarin mukaan niin tulee 17000. Vai merkkaatko jo?

Kroppa reagoi ärsykkeisiin. Jos ärsyke on aina sama, ei se kovin kauaa siihen reagoi. Helppo kenttätesti: menee kioskille ja ostaa Jallun. (viinakaupan jallusta voi tulla vielä kovempi ärsyke ainakin kerralla nautittuna) Selaa sen, niin tulee yläpäähän levottomia ajatuksia ja alapäähänkin hyvin todennäköisesti jotain reaktiota. Selaa sen taas huomenna jne... parin kuukauden päästä ei enää paljon jaksa kiinnostaa. Siksi niitä vissiin ilmestyy monta vuodessa, vaihtuu harjoitusärsyke

Jos homman nimi on joka viikko se karhuhalli-uinti-su lenkki, niin kyllä, erittäin yksipuolista.
    Mä veikkaan kyllä, että siellä Lontoossa on Pian edellä aika monta likkaa, jotka eivät ole koskaan hiihtäneet. Valitttavasti karu totuus kuitenkin on, että Maraton kulkee, koska XC kuskit eivät sitä ehdi ajaa. Ja XC,ssä vauhti ei riitä. Se on nähty monta kertaa vaikka likka kova onkin.

Ja sinä nyt et kunnon reenamisesta edes tiedä. Ei se tuloskunto tule ajelemalla pikku hiljaa metsässä edestakaisin. Eikä hiihtämällä 2 h pk.ta sunnuntaina. Niitä lenkkejä hhiihtovalmentajat nauroi viimeksi keskiviikkona.

Minä olen 13 vuotta vanhempi ja taisi ne kisat mennä 20-2

Anna nyt muiden reenata. Jos ei pää tai kroppa ei kestä tai kotoa ei pääse, ei se meidän vika ole

Ja mitä minä vänkään kaverin kanssa joka väittää kiven koven kovaan, että kymmenen kuskia seuras metsään perässä maantiepyörällä ja ajoi päälle. Yksi lopetti uransa sen takia. Soitin perään ja hän sanoi, ettei enää aja, kun siellä kerran on kaikenlaisia törppöjä liikkeellä. No ymmärrettävää toki on, että joskus sattuu, mutta ettei voi millään asiaa myöntää. Ja vieläkin ottaa päähän etuhaarukan naarmut.

Mutta Besserwisser on besserwisser

Montako niitä SM-tason mitaleita olikaan??? Mulla niitä on ainakin 15 kpl ja vaikka ikureissa onkin niin eipä sulle ole kuin jostain hikisestä soudusta ,joka ei ole kv laji edes. Ja sekin kaverin ansiosta ja taisi siellä olla pari muuta mukana. Kovat veti yksiköllä. Ja kun meTH-Kumin kanssa soudettiin niin meni nuo voitot Puimuritehtaan kanssa 4-1. Ja se 1 kun vene hajos. Siellä sentään sousi se Pekan kovempi pari

Ja oliko sitä koulutusta liikuntafysiologiasta hä?

No ni ,tuliko eloa palstalle

P.S 30 maastokeskarilla taitais 800 h reenimäärällä tulla aikahyvät kilsat (24000). Vai onko mun kellokin väärässä???
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 05.02.2011 at 23.24
    http://www.fitlandia.fi/blogit/maantiepyoralla-eteneva-lotta/

Joo'o,on täällä taas aika meiningit menossa. Noh,ainakin eloa tuli palstalle jos ei muuta...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti loco Katso viesti
    Joo'o,on täällä taas aika meiningit menossa. Noh,ainakin eloa tuli palstalle jos ei muuta...
    Sitähän nimen omaan pyydettiin. Ei ollut vaikeeta ,kun Pekan tietää

Se joutuu varmaan ottamaan ahdistuslääkkeitä, kun mä lasken spinnistä kilsat

Asiantuntijalausunto asiaan kuin asiaan. Marko joskus ne laski. Kamerat,Lauteet, Kiukaat, kaikki mahdolliset pyörät ja tietenkin korkein mahdollinen tieto valmennuksesta ja vielä Jallustakin.(netistä saa ilmaiseksi katsella huom!) Ja ihan kaikki lajit

Ja TONI. Sulla on naurussa pidättelemistä siellä jossain. Lähde nyt sinäkin messiin niin saadaan aikaiseksi Pori 7

Kun tätä tehrään itte meininkiä tuntuu täällä paikkakunnalla olevan, oliskos porukalla kiinnostusta rakentaa fillareita. Ihan vaan muhvirunkoista teräsmankelia juottamalla. Tässä olis putkisarjaa:
    http://www.framebuilding.com/Tubeandpartsbundle.htm

Onkos juottajia?

Tomi[/QUOTE]
    Eiköhän tollasen pienellä treenillä kasaan saa juotettua. Jigi olis kiva että saa rungon suoraan kerrasta. Tehdäänkö ens talveksi?
    Ihminen...Tuo maapallon pikku kusiainen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TunkkiPuolikas Katso viesti
    Saavillinen paskaa
    Uskomaton tapaus.
    Kaar ittelles vaa

Maasturilla tuli ajeltua aamulla. Rännäri, Palokallion polut ajettavassa kunnossa. Kivaa oli, kannattaa käydä ajelemassa ennen uutta lumisadetta. Poluilla pystyy ajelemaan hyvin, mutta sentin päässä uran reunasta saattaa pohja pettää, ja siinä on sitten OTBlähellä.

Ensimmäinen itse rakennettu kiekko tuli tiensä päähän. V-jarrupinta on kulunut loppuun. n. 3v. ja 6000 km se kesti ja pysyi suorana. Jos vielä tilaisi siihen uuden vanteen kun toi XT- napa tuntuu toimivan ihan hyvin. Niin Aris kyllä perus XT takanapa on maastokäytössä hinta/laatu suhteella mitattuna lyömätön.

Tomi
    lai muokkasi tätä : 06.02.2011 at 16.34 Syy: lisätty tuubaa
    Vastustan tyranniaa viimeiseen asti
    Ei lähde saatana Moskovasta, njet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lai Katso viesti
    Maasturilla tuli ajeltua aamulla. Rännäri, Palokallion polut ajettavassa kunnossa. Kivaa oli, kannattaa käydä ajelemassa ennen uutta lumisadetta. Poluilla pystyy ajelemaan hyvin, mutta sentin päässä uran reunasta saattaa pohja pettää, ja siinä on sitten OTBlähellä.

Ensimmäinen itse rakennettu kiekko tuli tiensä päähän. V-jarrupinta on kulunut loppuun. n. 3v. ja 6000 km se kesti ja pysyi suorana. Jos vielä tilaisi siihen uuden vanteen kun toi XT- napa tuntuu toimivan ihan hyvin. Niin Aris kyllä perus XT takanapa on maastokäytössä hinta/laatu suhteella mitattuna lyömätön.

Tomi

"ja siinä on sitten OTBlähellä"....Miten niin vain lähellä? Etkö nähnyt siellä polkujen reunoissa sellaisia urheilusuorituksen merkkejä? Jotkut vaan välttämättä haluaa tehdä kesken lenkin enkelin kuvia puhtaaseen, pitelemättömään hankeen, MINÄ MYÖS

Katselin tänään auton lasin takaa ilmaa ja mietein siinä, että meneepä tänään komia lenkkikeli ihan ohi meikäläiseltä. Noh, ei voi joka arpa aina voittaa.

Haluisko joku vaihtaa torstaina illan spinnin kunnon ledilenkkiin? Meinaa rupeaa olemaan polut siinä kunnossa, että ei viitsis antaa niiden tyhjän panttina olla metsässä. Se on varmaan seuraava kerta muutenkin kun kerkeän pyörän päälle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ansis Katso viesti
    "ja siinä on sitten OTBlähellä"....Miten niin vain lähellä? Etkö nähnyt siellä polkujen reunoissa sellaisia urheilusuorituksen merkkejä? Jotkut vaan välttämättä haluaa tehdä kesken lenkin enkelin kuvia puhtaaseen, pitelemättömään hankeen, MINÄ MYÖS

Katselin tänään auton lasin takaa ilmaa ja mietein siinä, että meneepä tänään komia lenkkikeli ihan ohi meikäläiseltä. Noh, ei voi joka arpa aina voittaa.

Haluisko joku vaihtaa torstaina illan spinnin kunnon ledilenkkiin? Meinaa rupeaa olemaan polut siinä kunnossa, että ei viitsis antaa niiden tyhjän panttina olla metsässä. Se on varmaan seuraava kerta muutenkin kun kerkeän pyörän päälle.
    Laitetaan torstai harkintaan vai pääseekö mukaan ilman ledejä?

Tänään puolenpäivän jälkeen Isomäen polkuja ajelin tunnin verran ja sen jälkeen ajoin Liikastenmäen kautta (korttelien sisällä muuten ajokelpoisia polkuja jonkin verran) Tuorsniementielle ja Mäkelänmäen läpi hyvää polkua Hankreetintielle ja Tiilibruukintietä Metsästäjäntie risteykseen, josta jatkoin suoraan Susisuon suuntaan vähän epätasaiseksi tallattua uraa Susisuolle viitoitetulle polulle pellon ja metsikön läpi. Vähän kapea polku ja ei onnistunut minulta ylämäkeen ajamalla. Susisuolta tulin takaisin Niittymaan tietä ja Wembergintietä GSM-mastolle, josta pääsi polkua sen vanhan kaatumaisillan olevan talon ohi Eikan polulle. Koulun poluilla ei näyttänyt olevan jälkiä. Takaisin täytyi ajaa Käärmemäestä pikatien syrjää Tuorsniementielle, josta ajoin Paratiisinmäkeen ja teitä pitkin kotiin.
    2,5 tuntia ulkoilua hienossa säässä ja tänään sykkeetkin pysyi alhaalla.

Asutusten lyhyet lähipolut aika hyvässä kunnossa Länsi-Porissa. Ajelin tänään Lidlin luota Rajatielle meneviä polkuja ja Tommilantien liikenneympärän nurkalta 2-tien suuntaisesti menevää polkua kevyenliikenteen alikululle. Vähärauman puoleinen osuus jäi tällä kertaa tutkimatta. Porin metsässä oli koirapolun ja veteraanilenkin lisäksi jonkin verran muutakin ajettavaa mm. keskussairaalan parkkipaikalle meni leveä ja hyvä polku.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka L Katso viesti
    Uskomaton tapaus.
    Saavi tuli täyteen pikkuhiljaa

Niinpä niin. Vihavainen, kun kertoo ettei reenaa ja menee kovaa, se on paha juttu se.

Minä, kun laitan aika isot tunnit, enkä edes kovaa mene, aletaan väittämään paskanpuhujaksi.
    Kestän kyllä idiootiksi leimaamisen kolarin jälkeisenä päivänä vaikka oli silloin isompiakin murheita, ja senkin etten tiedä reenamisesta mitään, mutta kilsat on tehty.

Joka saatanan kammenpolkaisu.

Vaikkakin oleellista on tunnit/tehot. Ja aika monta valmennettavaa on aika hyvin menestynyt. Valmennuksesta huolimatta. Lahjakkaita ovat.

No tämä tästä ja asialinjalle.

Myönnettäköön, että oli kolmen päivän päänsärky. On vaivannut aika montaa Noormarkkulaista. Liekö joku pömpiäinen?? Ei väsyttänyt ,mutta jyskytti kunnolla. Mulle harvinaista.
    Teki vähän kireeks

TONI: Nyt kun luet nämä riman alitukset, niin lähde nyt messiin. Kato tätä ei kohta enää kukaan lue.

http://connect.garmin.com/activity/66892203

Tämmöinen tänään. Niin kuin kartasta voi päätellä, pari pikku mistakea. Jari W messiin!!!! Tosin kyllä tiesin paikan, mistä yleensä mennään Luvian sahan takana, mutta se oli ummessa se polku.

Pakko vieläkin ihmetellä Tomin kuntoa. Viasvedellä siihen ennen Porin korkeimpaan kohtaan päättynyt nousua, poika alkoi heti alussa jyskyttämään. Sai vetää henki hapatuksessa, että pysyi mukana. No mäki oli hiukan pidempi, kuin Tomppa muisti, mutta tosiaan syke oli 176 mulla.

Yksi nitkahti oikein kunnolla, mutta näillä talvilenkeillä ei saisi unohtaa juomista. Jos 4 h kohdalla pullo on melkein täysi ja vaikka huoltiksella on Cokis juotukin, niin kukaan ei siinä kohtaa hyvin voi.

Mukana Pyykönen (Hävis kirit 5-0 , Paikallistuntemus on aika kova juttu , Jos kyltti on lumen sisällä), Tomppa ,Lotta, Jarno ja mä.

NYT ALKAA LOTALLA LEPO. ma-ti totaali ke 60 min kevyttä. Jos joku sen näkee tien päällä, kärytettäköön
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 06.02.2011 at 19.57

http://connect.garmin.com/activity/66892203

Tämmöinen tänään. Niin kuin kartasta voi päätellä, pari pikku mistakea. Jari W messiin!!!! Tosin kyllä tiesin paikan, mistä yleensä mennään Luvian sahan takana, mutta se oli ummessa se polku.

Jykä eikö tohon vekottimeen saa oletusasetukseksi metrisiä yksiköitä?
    Edit: jaa tuossa sivun yläreunassa olikin view in metric.
    Vastustan tyranniaa viimeiseen asti
    Ei lähde saatana Moskovasta, njet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lai Katso viesti
    Jykä eikö tohon vekottimeen saa oletusasetukseksi metrisiä yksiköitä?
    Edit: jaa tuossa sivun yläreunassa olikin view in metric.
    Mä olen näissä jutuissa kädetön, mutta käsittääkseni se on selaimesta kiinni nyt. Mulla on ihan normimetrit näkyvissä, kun linkin avaan. Kokeiles jostain "yläkulmasta" kuulemma
    Klikkaa asetukset ja vaihda

Sahan takaa lähtevä Röyskäntie päättyy metsään eikä kesälläkään pääse läpi ajamalla muuta reittiä kuin niiden kahden leveän ojan yli ja mökin pihapiirin kautta Isosuontielle.
    Normaali talvina on yleensä olllut metsäautoteitä yhteys Formantieltä Määrvuoren kautta Kotkantielle semmoseen mukavaan vasemmalle kääntyvään mäkeen.

Ensi lauantaina olen Susiisuon majalla päivystämässä neljään asti. Tervetuloa kahville suksilla tai pyörällä. Sunnuntaina ehkä sitten kopille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Wiksten Katso viesti
    Normaali talvina on yleensä olllut metsäautoteitä yhteys Formantieltä Määrvuoren kautta Kotkantielle semmoseen mukavaan vasemmalle kääntyvään mäkeen.
    Se olikin hakusessa, mutta siitä sahan takana aukeavan tien kohdilla, mistä on yleensä käännetty ulkoilupolulle, piti mennä ja jatkaa vain tietä pitkin muutaman sadan metrin päästä, niin kuin aikaisempa vuosina on tehty. Ei päästy. Ja Kotkantie oli auraamatta tuolta Hormiston suunnalta isolta tieltä käännyttäessä. Siksi tuo Kivimaanaansuora ajettiin. Vastatuuleen, tottakai. Niin kuin aina

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Wiksten Katso viesti
    Laitetaan torstai harkintaan vai pääseekö mukaan ilman ledejä?
    Mukaan vaan. Pääsee mukaan myös ilman ledejä. Anna mä veikkaan, oot rakentanut kaikessa hiljaisuudessa jonkun bi-xenonin?

Kuva Pasi Pyykönen

Tässä siinä toisessa "hukkapätkässä". Aurinko sulattaa jo metsäreunaa. Lumi sulaa kovaa vauhtia.

Nuo koppilenkit näin kevään korvalla ovat jo pikkasen kovempivauhtisia. Syksyllä ajeltiin ja nyt pikku hiljaa pitäis alkaa ajamaan. Peesissä toki aika hyvin pysyy, mutta kyllä minä ainakin noiden lenkkien jälkeen olen poikki.

Eli nyt en yritä porukkaa sinne kuin käärmettä pyssyyn. kisakauden alettua tilanne taas muuttuu ja vauhtia voi pudottaa. Nyt mulla syke pääsääntöisesti 10 alle kynnyksen, eli 20 enemmän kuin syksyisin.
    Mutta esim Raksi pysyy kyllä aivan varmasti, mutta ei siellä 16 kg täpärillä nyt pysy. Tai minä en ainakaan pysyis
    TunkkiPuolikas muokkasi tätä : 06.02.2011 at 22.48

Ajokelit alkaa olemaan hyvät vähän joka puolella...kunnes pian taas kuitenkin tulee lunta ja nollaa kaiken.

Miltä tieltä on toi kuva otettu?

Ajokelit alkaa olemaan hyvät vähän joka puolella...kunnes pian taas kuitenkin tulee lunta ja nollaa kaiken.

Miltä tieltä on toi kuva otettu?
    Se on ihan varmaa se, mutta optimisti pitää olla. Kyllä se kesä on nyt ihan ovella

Kuva on otettu heimontiellä tai murrontiellä.

Jaahas. Pakkausta niska limassa. En tiedä. Koneessa ottavat 86 egee / pyörä. Alkaa tuo vuokraus tulla mieleen ainakin lyhyeksi pätkäksi. 21 pv on jo 300, mutta viikoksi jo kannattais.

Spinni tänään vielä. Teemana tänään

http://www.youtube.com/watch?v=s8GboVJIx20

Hyvä meininki ja hyvin porukkaa tänään vaiika osa lepäsi reissua varten ja pari hoisi rippikouluaan.

Reissun ajan vetää spinniä Ilpo ja Jäntin Jaska. Kukin vetää sitten omannäköisensä. Menkää katsomaan ja polkekaa avoimin mielin.

Kesällä tulokset näkyvät varmasti. Raxi ja Tommppa nyt sitten ainakin-> kisaamaan. Touhu näyttää siltä, että ainakin 1 km aika-ajossa vanha ottaa Tompalta turpaan. Ja Raksilta maastossa.

Hyvä että tulee uusia kuskeja kehiin !!!!!

Ja menette sitten kopille sunnuntaina. Masan kanssa olikin puhetta siitä. Matka siis 120 km

Se on moro eli Hasta la Vista

Maastossa ajamassa eilen pitkästä aikaa ja hauskaa puuhaa se edelleen on. Ruosniemessä pääsee ajamaan todella hyvin siihen nähden kuinka paljon lunta on tullut. Vielä hauskempaa ajamisessa on tykitellä ilman lamppuja metsässä
    Tänään kevyttä ulkoilua ja huomenna taas hallille aamulla...

Koskas noi spinnit o viimise kerran? Ruosniemen polut testattu taas ja hyvät oli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aris Katso viesti
    Koskas noi spinnit o viimise kerran? Ruosniemen polut testattu taas ja hyvät oli.
    Ei ole tarkkaa aikaa. Silloin loppuu ,kun asfaltista alkaa höyry nousta Eli huhtikuulle menee.

Maaliskuussa alkaa koppilenkit maantiepyörillä. Joten cc-pyörään vain renkaat ja menoks.

Tässä vartoillaan koneen lähtöä. 1.30 myöhässä näin aluksi. No onneksi on konjakkia saatavana

Tässä vartoillaan koneen lähtöä. 1.30 myöhässä näin aluksi. No onneksi on konjakkia saatavana
    Konjakki ja foorumille kirjoittelu ei oikein toimi sulla samaan aikaan. Voi tulla tuhoisaa jälkeä. Sulle täytyy laittaa näppikseen alkolukko

http://connect.garmin.com/activity/67877524

Mukavasti lähti 110 km. Näyttää maksimina 80.4 km/h . Tulin serpamutkaan n 70 taulussa ja jarrutin siihen ennen kanttatusta. Alkoi tärisemään. Eutuubi oli päässyt pyörähtämään vaikka liimaa oli kunnolla, No nyt on vielä enemmän sitten.

Tietysti, kun on hiilikuituvanne ja siihen kunnon palat, on tehot aivan eri luokkaa kuin joskus alumiinivanteiden ja keskiveto Campojen aikaan. Nyt saa päästää todella liki ja silti pysää. Liimat on sitten vähän koetuksella.

Konjakki ja foorumille kirjoittelu ei oikein toimi sulla samaan aikaan. Voi tulla tuhoisaa jälkeä. Sulle täytyy laittaa näppikseen alkolukko
    Keskari Ansikselle vaatimaton 24, mutta Tomppa olis pysyny

Moganin ja Sorian välille on saatu uusi pinta. Kelpaa ajella

Mualiman paras vaatii sekin joskus pientä "säätöä". Komiat reenikiekot, sanoisin. Mitäs olis? Jotain 1500 E ?. Siis kiekot vain

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •