Lainaus Alkujaan tämän lähetti fsol77m Katso viesti
jep. mutta niinkuin aina, niin voi olla että ko tuotteella on jo kaksi miljoonaa tyytyväistä omistajaa joista vain kaksi on vaivautunut kirjoittamaan dx:ään jolloin se antaa väärän kuvan tuotteen laadusta... harvemminhan tyytyväiset asiakkaat kirjoittavat yhtään mitään vaan aina ne kenen lamppu on rikki kirjoittavat jotain.
toisaalta myös se että dx on melkein ainoa kauppa jossa ylipäätään voi kommentoida lampun kuntoa yms sillä esim juuri tuo shiningbeamiä myyvä kauppa tai muut fenix kaupat yms niin eihän heillä ole edes mahdollisuutta kommentoida tuotteen laatua julkisesti... tietysti joku suomalainen voi ruikuttaa lampun huonoa laatua jossain pikkufoorumissa mutta tuskin sitä kukaan koskaan huomaa mistään (ellei googlebot käy ko foorumilla jolloin "ehkä" googlen avulla voi löytää jotain kommenttia)
Kun noita DX:n tuotteita on selaillut, niin kyllä niissä löytyy tyytyväisten käyttäjienkin kommentteja vaikka huru mycket. Voi tietty johtua siitäkin, että saavat kirjoituksistaan jotain DX-pisteitä ja niillä alennuksia. Mitä Fenixiin tulee (itse en ainakaan vielä yhtään sellaista omista), niin kyllä niistä löytyy aika paljon arvioita ja testejä vähän isommiltakin (kansainvälisiltä) foorumeilta ja vähintään esittelyjä myös Tekniikan Maailma -tyylisistä lehdistä. Ja niiden käyttäjät vaativat laatua. Ei siellä löydy tyytyväisiä asiakkaita kertomassa, että hyvä lamppu nyt kun olen vaihtanut ledin, hionut kierteet ja poistanut kruunun. Ja vaikka väititkin, että Fenixienkin kuvat olisivat vain suuntaa-antavia, niin rohkenen epäillä, että niiden rakenne ja ulkonäkö vaihtelisivat sen mukaan missä valmistaja on milloinkin halvimmalla tuotteen saanut aikaiseksi.

Kyllä siitä Shiningbeamistakin (jota minulla ei myöskään ole) löytyy nettikeskusteluja. Jopa sellaisia, joissa lampun myyjä itse on mukana vastailemassa kysymyksiin ja kyselemässä harrastajilta neuvoja, miten tuotteesta saisi vielä paremman ja millaisia ominaisuuksia seuraavilta lampuilta kaivattaisiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fsol77m Katso viesti
dropin moduli kyllä mutta ko lampussa on kokomatkan kierteet kuten modulissakin joten lämpö pääsee johtumaan itse ledistä ainakin kymmenen kertaa paremmin verrattuna silloin kun se on vain hölskyvästi laitettu paikalleen.
Kuvan mukaan drop-inissä ei ole mitään kierteitä. Mutta kuten kirjoititkin, "dx:n kuvat ovat vain suuntaa antavia".