GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 63 / 239 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 53 61 62 63 64 65 73 113 163 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.861 - 1.890 / 7160

Aihe: Pyöräprojekti

  1. #1861
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Tulikohan kaikki kamat mainittua pyörän kokoon saamiseksi?
    Pikalinkut kun lisäät listaan niin eiköhän siinä oo kaikki.

    Niin ja vaijerit, vaijerinkuoret, sekä pino spacereita stemmin alle/päälle jos tarvis.
    Ananasakäämä!

  2. #1862
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xtrainer80 Katso viesti
    Pikalinkut kun lisäät listaan niin eiköhän siinä oo kaikki.

    Niin ja vaijerit, vaijerinkuoret, sekä pino spacereita stemmin alle/päälle jos tarvis.
    No joo onhan tuossa vielä nippeleille tarvetta mutta niitä ajattelin hakea jostakin lähipuodista kokoamisvaiheessa tarpeen tullen. Kunhan nyt puolet noistakin osista tulis saksasta ja muut osat sais haettua postista ja matkahuollosta.

  3. #1863
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    498
    Onpa mielenkiintoista nähdä muitakin BMC Trailfox 01-projekteja; tuossa alla kuva minun hieman alle 11 kiloisesta projektistani. Pyörä valmistui jo lokakuussa ja sillä tuli ajeltua jokunen lenkki ennen lumia. Pyörä tuntui oikein mainiolta; tosin meikäläisen edelliset kokemukset maastoajosta olivat muinaiselta 90-luvun alkupuolelta ja ajettu täysjäykällä teräsrunkoisella Spessun Stumpjumpperilla. Siis vertailukohta on aika erilainen. Voin sanoa, että kyllä tuli kaatuiltua Turun kivikoissa (samoilla poluilla kuin 2010 XC-SM ajettiin) ja polvisuojat oli pakko ostaa jo toisen lenkin jälkeen, jotta sästyisi suuremmilta.




  4. #1864
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    ^ yksi hienoimmista foorumilla näkemistäni pyöristä. Varmasti mahtava peli ajaakin.
    Ananasakäämä!

  5. #1865
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti xtrainer80 Katso viesti
    Kiitos, jo selvensi asiaa. Alakooli siis puuttuu, ja jostain pitäisi hommata sellainen. Mistä?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hell_On_Wheels Katso viesti
    xtrainer80: Laitapa FSA:lle viestiä puuttuvista osista - itse sain sieltä ilmaiseksi minulta puuttuneen kruunurenkaan juuri tuohon samaiseen Nr. 9 -malliin (mulla Scott Ransom).
    Niinhän tässä kävi, että kyselin loppujen lopuksi FSA:lta tuota alakoolia. Ja sehän löytyi tänään postilaatikosta. Josko nyt projektia saisi vähän eteenpäinkin... Käy muuten niin että ei ole vielä keväälläkään valmis.

    Lisäystä: Pitäisikö alakoolin mennä aivan kaulaputken pohjaan asti? Olen sitä nyt tuossa naputellut, ja pari milliä vajaa edelleen... Tuntuu että ei millään mene.
    xtrainer80 muokkasi tätä : 07.01.2011 at 17.30
    Ananasakäämä!

  6. #1866
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    Tuusula
    Viestit
    1.850
    Onhan sulla sopiva työkalu (putken pätkä). Itse laitan putken lattialle ja keula sen sisään ylösalasin. Sitten vaan keulan painoa hyväksi käyttäen kopsuttelen jotain kovaa vasten sen pohjaan asti. Voi olla joskus tiukka. Talvella voi käyttää hyväkseen lämpölaajenemista. Eli keula ulos ja se alakooli patterin päälle lämpimään vähäksi aikaa.
    Fatless biker

  7. #1867
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vema60 Katso viesti
    Onhan sulla sopiva työkalu (putken pätkä). Itse laitan putken lattialle ja keula sen sisään ylösalasin. Sitten vaan keulan painoa hyväksi käyttäen kopsuttelen jotain kovaa vasten sen pohjaan asti. Voi olla joskus tiukka. Talvella voi käyttää hyväkseen lämpölaajenemista. Eli keula ulos ja se alakooli patterin päälle lämpimään vähäksi aikaa.
    Menihän se, kun sopiva työkalu löytyi (juurikin putkenpätkä).

    Löin keulan samantien nippuun, mutta enpä tiedä kun tuntuu kääntyvän tahmeasti. Ihan kuin hankaisi johonkin. Pelottaa vain että alakooli oli sittenkin väärä (vaikka tarkat speksit FSA:lle ilmoitin). Kyllä se ihan nätisti nippuun meni, ei tunnu väljää mihinkään suuntaan tms. Rasvaakin laitoin laakereihin.
    Ananasakäämä!

  8. #1868
    jtt Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehisj Katso viesti
    ... BMC Trailfox ...
    Kyselläänpääs täällä, kun nöösi on pitkään arponut aloittaako ensimmäisen pyöräprojektin juurikin tuohon aihioon, että minkä kokoiset kuskit ovat valineet minkä kokoisen rungon. Itse suht normimittasuhteilla ja 183 cm pitkänä olen arponut tuon 19" ja 21" välillä. Valmistajan kokotaulukon suositus osuu juuri 21-koon ylärajalle, mutta kaikki käyttäjäkommentit tuntuvat suosittelevan (ainakin) astetta pienempää kokoa mitä tuo valmistajan taulukko antaa. Ainakin stand-over height vaikuttaisi olevan varsin korkea tuossa rungossa...

    Toinen kysymys on rungon kaulaputkesta, siihen sopinee normi 1,5" haarukka, kuten vaikkapa tämä?

  9. #1869
    Topi Guest
    Pistetäänpä nyt tännekin meikän projektista. Eli eilen tuli tilattua runko ja keula. Seuraavaksi vähän osalistaa mitä oon suunnitellut. Runkoa lukuunottamatta taitaa tulla melkosen samanlainen kuin xtrainerin scalesta!

    Runko: BeOne Raw Carbon 2010
    Keula: Magura Durin Race 2010 100mm
    Kiekot: FunWorks N-light NoTubes Alpine 1350g
    Pikalinkut: Kcnc
    Kammet: Kcnc 29/42
    Vivut: Sramin X.0 gripparit
    Etuvaihtaja: Dura-Ace
    Takavaihtaja: Sram X.0
    Takapakka: XT 11-34
    Ketjut: XTR / joku muu?
    Jarrut: Avid Elixir ? / Formula R1?
    Tanko: Kcnc SC Bone
    Stemmi: Kcnc SC Wing 100mm
    Gripit: Kcnc foam
    Tolppa: Kcnc Ti Pro Light 31,6mm/350mm
    Satula: Keil Carbon
    Ohjainlaakeri: ?
    Polkimet: Eggbeater
    Renkaat: Rocket Ron, Furious Fred, RaceKing.....yms...

    Runko ja keula siis vasta tilattu. Kaikki muut osat vielä mahdollisuus vaihtaa. Jos joku viisaampi osaa sanoa onko joku osa mikä ei toimi/kestä niin saa avautua. Ehdotuksia otetaan vastaan.

    Ohjainlaakeriksi hyviä vinkkejä? Kestääkö KCNC kammet kunnon ajoa? Siinä eniten mieltä askarruttavia kysymyksiä. Jarrut tosiaan on myös vielä vähän haussa, ottaako edulliset vai alkaako keventelee

    Tästä lähdetään, katotaan mitä tuleman pitää!

  10. #1870
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Topi Katso viesti
    Runkoa lukuunottamatta taitaa tulla melkosen samanlainen kuin xtrainerin scalesta!
    Kieltämättä vähän kuin omaa osalistaansa katselisi. Katotaan sitten lopuksi kummalla on kevyempi... Mä olen tosin joutunut vähän tinkimään hifistelystä, mm. polkimet ja pakka on XT:tä vaikka piti olla XTR:ää... Nyt on vaan päällimmäisenä ajatus, että kunhan saisi tuon joskus jollakin kokoonpanolla valmiiksi. Osat on kaikki jo hyllyssä takajarrua lukuunottamatta (sekin jo tilattu). Ai niin ja tolppa on vielä scalen oma painava, vois sen KCNC:n ehkä tilata.

    Keulan sain viimein tänään asennettua, se piteli projektia pitkään paikallaan. Nyt voi hetken ripustella osia. Dura-Ace etuvaihtajan asentaminen Scalen paksuun runkoon on oma projektinsa... dremelöinti vielä vähän kesken.

    Ei muuta ku tsemppiä projektiin! Kesään on vielä pitkä aika, ei tuu edes kiire.
    Ananasakäämä!

  11. #1871
    Topi Guest
    Mistäs xtraineri tilailit noita kcnc:n osia? Entä jarrut? Ite kattelin kcnc:tä tuolta: http://www.nano-bike-parts.de/ ja Formulat näytti olevan actionsportissa 199€ per pää.

    Keväällä sit otetaan mittaa pyörästä ja miehestä Nyt ei pitäs ainakaan jäädä enää pyörän painosta kiinni jos ei irtoa. 2,5kg nyt ainakin lähtee painoo pois viime kesän romusta. Mieskin on toivon mukaan keveempi ja muutenkin kovemmas kunnos

  12. #1872
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Topi Katso viesti
    Mistäs xtraineri tilailit noita kcnc:n osia? Entä jarrut? Ite kattelin kcnc:tä tuolta: http://www.nano-bike-parts.de/ ja Formulat näytti olevan actionsportissa 199€ per pää.
    No mä olen tilannut ihan suomesta Ladelta:

    http://www.ladenspeedshop.com/tuotteet.html?id=28/

    Hinnat on erittäinkin kilpailukykyisiä.

    Muuten tuo Actionsportin 199,- ei taida sisältää jarrulevyä eikä adapteria, niistä tulee viitisenkymppiä lisää per pää. Ei toki juuri tuota halvemmalla taida muualtakaan saada.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Topi Katso viesti
    Keväällä sit otetaan mittaa pyörästä ja miehestä Nyt ei pitäs ainakaan jäädä enää pyörän painosta kiinni jos ei irtoa. 2,5kg nyt ainakin lähtee painoo pois viime kesän romusta. Mieskin on toivon mukaan keveempi ja muutenkin kovemmas kunnos
    Kyllä varmasti vauhtia löytyy, johan se fillari kulki viime kesänäkin hienosti. Itellä vaihtuu nyt täpäri jäykkäperään, joten siinä tulee olemaan oma opettelunsa.
    Ananasakäämä!

  13. #1873
    Topi Guest
    Joo, ite kans aattelin et pitää Ladelta kysästä tarjousta tosta paketista ku tota osaa tulee kuitenkin aika paljon.

    Jees, pitää laitella lisää infoa kun alkaa homma etenee.

  14. #1874
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Manse
    Viestit
    911
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Topi Katso viesti
    Pistetäänpä nyt tännekin meikän projektista. Eli eilen tuli tilattua runko ja keula. Seuraavaksi vähän osalistaa mitä oon suunnitellut. Runkoa lukuunottamatta taitaa tulla melkosen samanlainen kuin xtrainerin scalesta!

    *LISTA*.

    ***
    Jarruiksi ehdottomasti ÄrräYkköset Kevyet, tehokkaat ja todella hienot. Oon ajanu noilla nyt kaks kisakautta ja jotain 11k km ja aina palvellu täydellisesti. No aina tulee varjo puoli, varaosat on hintavia jos ja kun joskus kaatuu ja jotain rikkuu. Vivut on mun mielestä riistohinnassa sellasiks alumiinin kappaleiks Sen verta tykkään noista, että talouteen tulee kaks paria noita lisää pyörien mukana tosin.

    Ittellä ei oo kokemusta noista FunWorksin navoista, mutta toivottavasti löytyy toiset kiekot harjotus/hupi ajeluun, sillä kevyt ei ole pitkä ikäistä. Tai ainakin huoltoo vaativaa. Voin olla väärässäkin ja noi kestää joka päiväistä ajoo kolme vuotta, eikä tartte ees vaseniineja vaihtaa, mutta niitä miettisin. Eikös noita jollain foorumilaisella oikein olekkin, haedon ?

    Rocket Ronit litkutettuna ehdottomasti renkaiksi, noi alpine kehät saa kierroksella Stan's yellow teippiä täysin ilmaa pitäviks ja sitten vaan se siihen kuuluva olympic venttiili. Yksinkertaisesti paras systeemi mitä on.
    Ja sitten sulla onkin todella kepee ja nopee kisapeli
    www.perttuparssinen.com│www.facebook.com/parssinenperttu/ │www.twitter.com/PerttuParssinen

  15. #1875
    T-mo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jtt Katso viesti
    Kyselläänpääs täällä, kun nöösi on pitkään arponut aloittaako ensimmäisen pyöräprojektin juurikin tuohon aihioon, että minkä kokoiset kuskit ovat valineet minkä kokoisen rungon. Itse suht normimittasuhteilla ja 183 cm pitkänä olen arponut tuon 19" ja 21" välillä. Valmistajan kokotaulukon suositus osuu juuri 21-koon ylärajalle, mutta kaikki käyttäjäkommentit tuntuvat suosittelevan (ainakin) astetta pienempää kokoa mitä tuo valmistajan taulukko antaa. Ainakin stand-over height vaikuttaisi olevan varsin korkea tuossa rungossa...

    Toinen kysymys on rungon kaulaputkesta, siihen sopinee normi 1,5" haarukka, kuten vaikkapa tämä?
    Mulla on L-koon runko ja olen 190 cm, mutta mulla on suhteessa lyhyet jalat ja pitkä selkä.

    Oikea keula riippuu rungon vuosimallista, mutta tällä foorumilla näkyneet rungot taitavat kaikki olla 2009-mallia, johon käy 1 1/8" putkella varustettu keula.

  16. #1876
    Topi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pööräilijä Katso viesti
    Ittellä ei oo kokemusta noista FunWorksin navoista, mutta toivottavasti löytyy toiset kiekot harjotus/hupi ajeluun, sillä kevyt ei ole pitkä ikäistä. Tai ainakin huoltoo vaativaa. Voin olla väärässäkin ja noi kestää joka päiväistä ajoo kolme vuotta, eikä tartte ees vaseniineja vaihtaa, mutta niitä miettisin.
    Ihan oikeassa olet ja itekin mietin samaa.

    Tossahan ois pari muutakin hyvää vaihtoehtoa:

    Samaan hintaan ja samaan painoon:http://www.actionsports.de/de/Laufra...tz::30822.html

    Tai tosta satasen kalliimpaa: http://www.actionsports.de/de/Laufra...0g::30004.html

    Toi valkonen setti ois viel aika hieno, sopis fillariin mainiosti. Ehkä se kannattaa näis kiekois venyy budjetissa ni se voi tulla jälkeenpäin paljon halvemmaks ku kerralla hommaa kunnon vehkeet.

    Formuloita pitää harkita, on kyllä niin tyyriit et voi olla, että jätän nyt viel väliin

  17. #1877
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Varmaankin aika monesti kysytty kysymys mutta miten ohjainlaakerin saisi parhaiten asennettua? Tuntuu olevan aika tiukka sovite tuohonetuhaarukan kaulaputkeen.

  18. #1878
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Manse
    Viestit
    911
    Noi dt:n navat on todella laadukkaat ja helpot huoltaa sillon tällön. Mitä lenkkikavereilta kuullut, ei heillä ole ollut mitään ongelmia noitten 240sten kanssa ja, jos itse kokoisin kiekot, tulisi juuri nuo navat käyttöön, kuuspulttina tosin. Olikohansiinä tarpeeks myyntipuhetta Mulla on dt:n 340/370 navat yksissä kiekoissa, eikä oo. Mitään pahaa sanottavaa, kilsoja noillekkin on "muutama" tullut.
    www.perttuparssinen.com│www.facebook.com/parssinenperttu/ │www.twitter.com/PerttuParssinen

  19. #1879
    Liittynyt
    12/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti T-mo Katso viesti
    Mulla on L-koon runko ja olen 190 cm, mutta mulla on suhteessa lyhyet jalat ja pitkä selkä.

    Oikea keula riippuu rungon vuosimallista, mutta tällä foorumilla näkyneet rungot taitavat kaikki olla 2009-mallia, johon käy 1 1/8" putkella varustettu keula.
    Ite yritin helatorstaina tilata ton TF01 -rungon koossa 21". Perjantaina tuli viesti, että ovat myyneet ne jo loppuun... ihme touhua, vaikka sivuilta tiedot vieläkin löytyy. Ei taida olla nettikauppa erityisen ajantasaista.

  20. #1880
    Liittynyt
    08/2005
    Paikkakunta
    Espox
    Viestit
    993
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti phebis Katso viesti
    Ite yritin helatorstaina tilata ton TF01 -rungon koossa 21". Perjantaina tuli viesti, että ovat myyneet ne jo loppuun... ihme touhua, vaikka sivuilta tiedot vieläkin löytyy. Ei taida olla nettikauppa erityisen ajantasaista.
    Ilmeisesti loppiaisena kuitenkin vais?
    Ride and Smile!

  21. #1881
    Liittynyt
    12/2010
    Paikkakunta
    Vanda
    Viestit
    800
    Oma projekti edistyy. Runko, haarukka, ohjainlaakeri ja kiekot haettu matkahuollosta. Perjantaina oli käynyt dpd:n kuriirikin yrittämässä oven takana saksan paketin toimitusta mutta en ollut kotona. Täytyy maanantaille sopia uusi toimitus. Sitten odotellaan vielä tankoa ja stemmiä briteistä ja palikat olisi koossa. Paikallisesta pyöräliikkeestä sitten haetaan nippeliä tarpeeseen. Tänään kävin jo noutamassa vähän vaseliinia ja adapterirenkaita stemmin ja laakerin väliin. (Jotka oli melko kalliita mielestäni, 14,90 pätkästä hiilikuituputkea)

  22. #1882
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti vema60 Katso viesti
    Onhan sulla sopiva työkalu (putken pätkä). Itse laitan putken lattialle ja keula sen sisään ylösalasin. Sitten vaan keulan painoa hyväksi käyttäen kopsuttelen jotain kovaa vasten sen pohjaan asti. Voi olla joskus tiukka. Talvella voi käyttää hyväkseen lämpölaajenemista. Eli keula ulos ja se alakooli patterin päälle lämpimään vähäksi aikaa.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti juu-zo Katso viesti
    Varmaankin aika monesti kysytty kysymys mutta miten ohjainlaakerin saisi parhaiten asennettua? Tuntuu olevan aika tiukka sovite tuohonetuhaarukan kaulaputkeen.
    Tuossahan tuo juuri sanottiin jos alakoolia tarkotit. Itse käytän yleensä putkenpätkää, pientä palasta vanerilevyä ja vasaraa. Ohjainlaakerin asennukseen runkoon tarvitaan taas jonkunlainen laakeriprässi, jotta se laakeri menee varmasti suoraan. Sellasen voi yrittää itse tehdä tai sitten ostaa valmiin esim. tällaisen: http://www.parktool.com/product/bearing-cup-press

    Tuo ohjainlaakerikuppien asennus on kyllä ainoa työ minkä olen jättänyt ammattilaisille fillaria kasatessa, koska en omista mitään tuollaista laitetta. Kaikki muu menee.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  23. #1883
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Ohjainlaakerin asennukseen runkoon tarvitaan taas jonkunlainen laakeriprässi, jotta se laakeri menee varmasti suoraan. Sellasen voi yrittää itse tehdä tai sitten ostaa valmiin esim. tällaisen: http://www.parktool.com/product/bearing-cup-press
    Tuota.... Mites kun ne laakerit meni sinne kuppeihin ihan vaan laittamalla, ilman mitään prässejä? Tai siis onko tässä nyt jotain mitä en ole tajunnut? Hah, mulla on ihan varmasti ne laakerit väärinpäin siellä...

    Ohjainlaakeri on käytännössä tuollainen:

    http://www.ukbikestore.co.uk/product...-no-9-cup.html
    Ananasakäämä!

  24. #1884
    Liittynyt
    12/2000
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    3.432
    No siis itse en ole mikään expertti kyllä näissä asioissa. Voi olla, että nää uudet integroidut ja semi-integroidut laakerit menee ihan käsin laittamalla. Muistelen vaan ainakin niiden vanhojen ei-integroitujen laakereiden kanssa, että kupit piti prässätä jollain laitteella, koska vasaralla hakkaaminenkaan ei ollut kovin suotavaa jos halusi sen suoraan. Ehkä joku osaa tarkemmin kertoa. Ainakin alakooli on todella löysä mun tämän hetkisessä laakerissa, Tunen BuBu:ssa. Ei tarvinnut enää mitään putkenpätkiä kun se alakooli on halkastu yhdestä kohtaa ja menee vaan sormilla painamalla paikalleen.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

  25. #1885
    Liittynyt
    01/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.046
    Laakeriprässi on myös helppo valmistaa itse. Mulla on 12 mm kierretankoa ja sopivia muttereita sekä kasa erilaisia aluslaattoja kasa ja kaksi vanerilappua. Jos haluaa ohjurin että puristus tulee varmasti keskeltä niin voi käyttää apuna vaikka sopivaa hylsyä. Itse en ole tarvinnut.
    Onnistuneesti kyseisellä värkillä olen asentanut ainakin kuusi ohjainlaakeria ja ainakin yhden linkkulaakeriparin ja muita vastaavia.

    Alakoolinkia paikoilleen naputellessa "kuulee/tuntee" äänestä/tuntumasta milloin se on pohjassa

    edit. ylläoleva pätee siis ahead:lle ja semi-integroidulle? integroidut leekerit on mulle hepreaa ja ne saattaa olla tosisaan helpompia asentaa.
    Loppukiri alkaa sadan kilometrin jälkeen.

  26. #1886
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    No siis itse en ole mikään expertti kyllä näissä asioissa. Voi olla, että nää uudet integroidut ja semi-integroidut laakerit menee ihan käsin laittamalla.
    Onhan kuitenkin niin, että laakerien kupera puoli menee kuppeja vasten, ja tasainen ulospäin? Hyvin on otettu selvää ennen asentamista, sillain vaan mikä tuntuu loogiselta.
    Ananasakäämä!

  27. #1887
    Liittynyt
    07/2007
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    46
    Integroidut laakerit menee tosiaan paikalleen ihan ilman voimankäyttöä ja laakeriprässejä ja nimenomaan niin päin että emäputken päihin jää näkyville laakerin tasainen puoli.

  28. #1888
    Liittynyt
    10/2009
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti viller Katso viesti
    Integroidut laakerit menee tosiaan paikalleen ihan ilman voimankäyttöä ja laakeriprässejä ja nimenomaan niin päin että emäputken päihin jää näkyville laakerin tasainen puoli.
    Hyvä... meni ne sitten oikein. Kiitos tiedosta!
    Ananasakäämä!

  29. #1889
    Liittynyt
    12/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    434
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRa Katso viesti
    Ilmeisesti loppiaisena kuitenkin vais?
    Mitähän mä mietin, ku kirjotin helatorstai. Loppiaisesta oli kyse. Sillo oli viel extra -3% ja ilmanen lähetys. Olis runkosetin hinta ollu 484€ kotiovelle. Vaan ei ollu.....

  30. #1890
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    434
    Kuinka kauan on kestänyt Bikepalastilta tilattujen BMC-pyörien toimitus?
    Ja kuka toimittaa paketit Suomessa?

    Nelitahtista odotellessa..

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •