No tää läppähän saa jo aika riemukkaita piirteitä

Ihan vapaaasti saa nimetä kiekkonsa noin, eihän se termi koske yhtä tiettyä tuotetta. Vaan kaikkea, mitä Suomen Virallinen Osaluokittaja ei katso kunnolliseksi (eli ei ainakaan myy itse)

En tiedä missä mainostoimistossa nuo tarrat tehtiin, mutta eiköhän niitä sieltä ainakin saa. Tunkki tietää. Mutta jos nyt ei tartte olla ihan exact samalainen, niin lähin mainostoimisto tuollaiset siirtotarrat tekee, pyytää vaan tekemään valmiiksi n.13-14" säteellä sen tekstin kaaren, niin on helpompi asentaa. Näyttää vaikka kuvan malliksi.

---Mukavaa, että olen höpinöilläni saanut jotkut kokeilemaan omien kiekkojen tekoa. Niillä on aina ihan omanlainen fiilis ajaa, kun on omaa tekoa, kuten itse kasatulla pyörälläkin. (klemolan sirkkelistä nyt puhumattakaan...) Harvaanpuolatuilla pinnoilla tehdessä pitäisi kyllä ehdottomasti olla kireysmittari käytössä. Tasakireys on äärimmäisen tärkeää ja ilman mittaria kasatessa kiekot on lähes varmasti liian löysät. Ja löysä kiekko hajoaa herkemmin.

Kontio, en ole miettinyt, eikä tarvi tosiaan väitellä, mutta shimpa nyt ainakin on palannut ihan perinteiseen molemmin puolin ristiin.