Lainaus Alkujaan tämän lähetti lynxlynx Katso viesti
Oletan että sullakin rengas murenee hienona pölynä / murusina, jotka päätyy vastukseen ja aiheuttaa käryn.
Ei se ainakaan silmissä murene, renkaan pinta on muuttunut kyllä harmaaksi ja kiiltäväksi joten on siitä varmaan kumiakin on irronnut. Pitänee hommata trainerirengas ihan varmuuden vuoksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
Ei varmaan ihan mahdottomia kannata panikoida vastuksen pettämisestä tai jos onnistuu vastuksen polttamaan, niin siitä kannattaa olla vain iloinen.

Legenda kertoo, että Kurtti kärähtää siinä vaiheessa kun ajelee 20 min vetoja yli 400 watilla. Viisikin minuuttia trainerilla 400 watilla on mun mielestä oikein asiallinen suoritus. Mun tehoilla toi vastus kestänee jälkipolvienkin käyttöön.
Veikkaan että Kurt kestää enemmän tehoja kuin tämä kevytrakenteisempi Elite. Aika pieni toi magneettivastuskin. Vaikea sanoa kuinka paljon watteja tuolla raskaimmalla asetuksella on pelissä, sen verran raskas se on että satulasta en jaksa pyörittää kuin ehkä 30 s kerralla. Polkeminen on tuolla asetuksella jo aika luonnottoman tuntuista, tuntuu kuin ajaisi pyörällä jossa jarrut laahaa oikein kunnolla. Putkelta ajoa tuntuma (tai sen puute) ei oikeestaan haittaa.