Hiihtomaja mahdollinen. Sauna valmis,koekäyttämättä. Kaikki viikonloput varattu, mutta taas su5.12 vapaa. Otti numeroni ylös "alustavaksi varaukseksi"
Hiihtomaja mahdollinen. Sauna valmis,koekäyttämättä. Kaikki viikonloput varattu, mutta taas su5.12 vapaa. Otti numeroni ylös "alustavaksi varaukseksi"
Hiihtomaja olisi hyvä, jos sen saa iltapäivästä lähtien samalla hinnalla. Siitä olisi hyvä aloittaa lenkki (jättää vaihtovaatteet pyyhkeet ja eväät mökkiin) Lenkin jälkeen pimeän tullessa pyörät mökin taakse jemmaan ja saunaan; ja sitten lopulta yöllä pyörällä valon kanssa metsän läpi kotiin.
Kössihallille ei oikein mihinkään voine jättää pyöriä, jos ei siellä sitten ole jotakin sisävarastoa. Kössihallin sauna on kellarissa ja sieltä ei pääse ulos vilvoittelemeen kuin siihen kadun puolelle.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Onko kukaan lähdössä tänään ulkoilemaan? Vaikka 1730/1800 eteenpäin?
5.12 saa ehdottomasti kannatukseni...
Ääni 5.12.:sta. Hiihtomaja hyvä paikka, jos lenkiltä suoraan, kössihalli on sen verran ihmisten ilmoilla, että pääsee pyörättäkin. Mulle ihan sama, kumpi paikka. Olen paikalla. Juhlailtana tuskin paikallaan.
onks pakko, jos ei haluu
Ääni myös majalleKävin juoksemassa märällä ja pehmeällä Paavon-polulla cooper testin. Matkaa kertyi 2800m, joten eikohän kentällä menis se 3000..
5.12 hiihtomajalle. Loistojuttu. Lyö kasari se aikataulu lukkoon niin aletaan touhuilemaan. Voin olla järjestelelytoimikunnassa mukana. Majalle pitää järjestää juomista ja syömistä. Sovitaan tarkemmin viimeistään sununtaina mitä tehrään. Keskiviikkona en ole lenkillä kun on räkätautinen olo?
Rannalle jäätiin ruikuttamaan, ei sovi 5.12:tta![]()
Olisin kyllä pitänyt pienenä ihmeenä, jos lotto olisi heittänyt mun vapaat viikonloput
Jos 5.12 menee vielä jostain syystä pommiin, niin voin kysyä metson moottorikerhon tiloja vähänummelta 11.12 tai 18.12, jos on vapaana. On ihan hyvät tilat ja vuokra 60€ vrk.
http://www.sports-tracker.com/#/work...a842enc6p3h6o0 tuossa Lahden lenkura. Aikas lailla mäkistä seutua, huiput alamäessä mittarin mukaan 49kmh, ylämäkiäkin riittämiin. Päälle käytiin viel syömässä & rähmäpulla kaffeella ni ei pöllömpi vapaa päivä![]()
Ai niin, Salpakankaalla eksyttiin hehtaarin metsään.. mummo opasti takaisin kartalle. Sattuu noita näköjään siis mestaris miehellekin![]()
Lisäsin kuvan Pirunpesältä jos siitä nyt mitään tolkkua saa
Jukka H muokkasi tätä : 17.11.2010 at 21.35 Syy: lisäys
no perkules, olin vähänaikaa ihan, mutta löydettiin sitten takaisin ihmisten ilmoille ja ohikulkeva mummo tuli neuvomaan missä ollaan. onneks ei ollu isompi mettä
.
mäkiä tosiaan riitti, Tiirismaalle ylös ja alas korkeusero lähes 100 m kerralla molempiin suuntiin.
kulutetut kalorit tuli hankittua heti takaisin mussuttamalla ns roskaruokaa.
(namihymiö)
edit: pirunpesääkin käytiin tsiikaamassa http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...ht=600&lang=fi
heccu muokkasi tätä : 17.11.2010 at 21.11
keskiviikon lenkki kahden miehen partiolla : hiihtomaja+hautuumaa.
Keli mitä parhain. Kiitos kasarille ajoseurasta !
(jälki oli tarkoitus laittaa tänne, muttei onnistunut. ST:ssa on muuten tullut takaisin group-feature!!! Mun mielestä se oli vanhan trackerin suola. )
Mitens se Sramin takavaihtajan rajoittajaruuvien muovikierreholkin laita oikein olikaan. Saako jotenskin varaosana tai virittelynä, vai joutuuko vaihtamaan koko vaihtajan? löytyykö kellään purkuosia? Muistaakseni jollain oli jotain kokemuksia jostain mallista taannoin. Nyt olis kysymyksessä Rival, josta muovinen(=paska) kierre halkipoikki.
Se saapui ja Se on muuten NättiVaimonkin mielestä se on nätti ja vaimohan ei ole koskaan väärässä! Valitettavasti en voi sanoa, että ne saapuivat, nimittäin paketista puuttuivat samalla shopatut ohjaustanko ja vara vaihtajan korvake
Noh, pistin mailia Nopealle Vuohelle, josko tulisivat perässä. Runko on niin söpö, ettei oikein osaa edes olla harmissaan moisesta
Pari poimintaa takuulöpinästä: ... "This warranty does not extend to jumping, hucking, freeriding, or any other darwinian usage of the frame." ... "Niner will make every effort to repair/replace a warranty claim in a timely fashion and keep you riding. It would be helpful if you timed your warranty claim with a massive snow storm or torrential rain storm so that you don't notice that your bike is un-rideable."![]()
Mulla ploppas X0 takavaihtajasta toinen rajoittaja ruuvi holkkeineen. Kyselin paikallisista liikkeistä ja taidettiin kysyä jopa Duell:lta, mutta sitä ei ollut varaosana saatavilla. Sain kuitenkin Lundbergilta jostain vanhasta raadosta osan omaan. Kannattaa käydä kyselemässä, josko niillä tai jollain muulla olisi raato, josta napata ko. osanen. Ikävä ton pikkuosan takia on uusia koko vaihtajaa... Mulla kävi silloin tsäkä.
No niin, ensimmäinen ulkolenkki suksilla Terholassa tuli juuri vetäistyä. Siellä on 4 km kumiteloilla tampattua paanaa eikä hiihtäjiä mitenkään ruuhkaksi asti![]()
Shimano MT 91 on aika mahtava talvi-kenkäSuosittelen, ei tule kylmä päältä läpi ja klossin puolelta myös tuntuisi toimivan..
Jepjep. Hiihtokausi avattu; Terholassa +10km kullan kanssa hiljalleen. No loppukiri piti ottaa. Onhan sitä lunta nirkosesti, mutta saunalenkiksi kelpasi kyllä. Aamulla yritellään porukkalenkille. Nyt vanhalla jäykkiksellä, johon tänään tuli väännettyä nastat alle. Uudet kun on tulossa täpäriin, eikä viitti eestaas veivata rengastöitä.
onks pakko, jos ei haluu
Olipas pitkästä aikaa mukavaa ajaa lumella! Mutaiset polut ovat muuttuneet kovapohjaisiksi reiteiksi, eikä lunta vielä ole niin paljoa, että se vauhtia hidastaisi.
Tällainen lenkki tehtiin:
http://www.sports-tracker.com/#/work...qocmfn3seslbcc
Seuraavat pari viikkoa ajelen (tai olen ajamatta, jos keli on luvatun kylmä - pyörän kyllä otan reissuun) vähän toisella suunnalla, ja julkaisen lenkit vain ystäville... nyt kun ominaisuus on taas Sports Tracker:issa, niin tuttujen kanssa voidaan "verkostoitua".
tänään nähty tonttuja metsässä
![]()
heccu muokkasi tätä : 21.11.2010 at 18.04
Joops, tonttujahan ne; sukkahousut ja punasia nuttuja.
Olipa muuten hankala lenkki sillä jäykkiksellä tänään. Ei ollu hommasta tulla nytkään mitään. Kerran kesällä päätin kokeiltuani, ettei ikänä enään mettään tällä, mutta rengaspolitiikka pakotti nyt taas. Kotio päästyä totesin, että keulakin- Dart3- oli yhtä puuta. Uutena se kenkkuili samoin. Silloin korjattiin takkuuseen, ja alkoi pelittää niin hyvin kuin tuommonen voi, mutta siitä on jo 2v..
Tuolta "tsekkaa tämä- osiosta" bongasin tämän: http://www.pinkbike.com/news/danny-m...ideo-2010.html , on siinä vilimillä melokoinen Erzi. Olisi kiva nähdä ne epäonnistuneet otokset.
onks pakko, jos ei haluu
Ompa tosiaan joo edustavan ja urheilullisen näköistä porukkaa. Joko ne pikkujoulut sitten oli? Olen ollut kippeenä jo viikonpäivät eikä loppua näy. Ei auta sauna eikä viina, joten tauti on kuolemaksi.
Hybridi on kyllä huippuiskussa. Se on purettu palasiksi ja kasattu entistä ehommaksi. Laitoin uuden hakan 2,2 nastakummin taakse ja edessä on 2,3 nokian Freddy. Viimelenkillä takavaihtaja kenkkuili niin uusin X9:n vaihdevivun ja uuden täyspitkän vaijerinkuoren niin pitäis toimia pakkasillakin. Mudda perhana kun tauti ei hellitä....
Paljon oli jälkiä hautuumaan takana. Hienosti siellä pärjää viel suvikummeilla. Jokin palaveri voitas tosiaan pitää, vaikka ens viikolla. Ehdotuksia vaan..
Polunetsintä reissu em alueelle huomenna klo 10. Lähtöpaikka Kelliksen Valtsulta. Heccu tulee karttoineen ja sit mä. onk muita innokkaita?
Reissu voi sisältää hiekka-,metsä-,asfalltiteitä, kantamista, kahvia(jos löytyy kahvila), ois Keravanjärvellä grillikin, saas nähä.
Kirjanmerkit