GarminGiantHephaElectrobike
Sivu 16 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 14 15 16 17 18 26 66 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 451 - 480 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Tänään 15.45 Pasilan sillalla kohti itää ajeli Haro Mary. Olikos se herra 47?
    Ei ollut tällä kertaa! Olin tuohon aikaan koulussa.

Haltialassa joku kiiti 1928 valkoisella siklottimella joenrantapolkua vastaamatta voimavirtatolpan heijjastimia ihmettelevän luurankotakin tervehdykseen.

Kuka tuli eilen illalla seitsemän kieppeillä vastaan Kulloontien pyörätiellä Keravalla Sompion lammelta hiukan Tuusulan suuntaan?

Olit varustettu sekä kypärä- että tankovalolla, molemmissa gaziljoona lumenia. En hetkeen kohtaamisen jälkeen nähnyt yhtikäs mitään, saati sitten, että voisin kertoa millaisella fillarilla olit liikkeellä. Hyvä, ettet käyttänyt vilkkumoodia... .

Edittiä: Villi veikkaus: olisiko vastaantulija ollut KariV, kun kertoo MCT-topicissa käyneensä illalla lenkillä. Tulosuunta ainakin oli Karin kämpän sijaintiin nähden oikea.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 03.11.2010 at 10.41

Kuka ajoi tänään Läntisen valkoisenlähteentien klv:tä Tiksiin päin klo 15 aikaan. Mustat housut, sininen takki ja alla cc? Edellä ajanut punainen skootteri näytti olevan lähinnä tien tukkona

Kukakohan oli se tyyppi joka oli tänään aamupäivällä maastopyörällä liikkeellä Porolahden rantaraitilla Tammisalon kohdilla. Ohitettuani hänen oli pakko iskeytyä peesiin. Siinä kun oli raitilla muitakin kulkijoita niin näistä ohitse pujotellessani tämä sankari aiheutti takanani kahdesti vaaratilanteen. Sen verran tunnustusta hänelle kuitenkin, että tajusi kahden kerran jälkeen jatkaa rauhassa omaa tahtiaan.

Epilänharjulla tuli pari valoilla varustettu maasturia vastaan joskus puolen kuuden tienoilla tänään, toisella kypärävalokin. Mahdollisesti foorumilaisia...?
    Mitä pahemmalta tuntuu, sitä parempaa se tekee.

Maanantaina klo 14.20 (otsikon mukaan): http://s.omakaupunki.hs.fi/shorts/im...-5ed3b04-1.jpg
    http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunki.../viesti/11772/
    Katsokaa kommentit. Kuka hän on?

Lumimyrskyssä Malminkartanossa 9.11. nojapyörä ajeli edellä. Aika myöhäinen havainto tuollaisesta. No, siinä tuulessa varmaan olikin kivempi ajella nojakilla kuin pystypyörällä.
    No dogs, no masters

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tony47 Katso viesti
    Ei ollut tällä kertaa! Olin tuohon aikaan koulussa.
    No olitkos se sinä tossa Mechelininkadulla parisen viikkoa sitten Haron ja DX-ihmeen kanssa? Kun tulin jälkimmäisestä kyselemään koira mukana. Jäin funtsimaan, että kukahan palstalainen mahtoi olla asialla...
    Ja toisekseen, näin ekaa kertaa livenä tuon Haron, harmi, että taitaa olla tarjoukset tältä syksyltä loppuunmyytyjä...
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viesti
    No olitkos se sinä tossa Mechelininkadulla parisen viikkoa sitten Haron ja DX-ihmeen kanssa? Kun tulin jälkimmäisestä kyselemään koira mukana. Jäin funtsimaan, että kukahan palstalainen mahtoi olla asialla...
    Ja toisekseen, näin ekaa kertaa livenä tuon Haron, harmi, että taitaa olla tarjoukset tältä syksyltä loppuunmyytyjä...
    Jep, minähän se olin!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tony47 Katso viesti
    Jep, minähän se olin!
    Noni, onneksi Haro-piirit on sen verran pienet, ettei tarvinnut enempää salapoliisityötä tehdä.. Ja taas on yhdelle nimimerkille naamataulu
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

skr Guest
    Mikäs seitsämän fillaroijan joukkue ajeli vantaanjoen vartta tekniikan museon suuntaan klo 20.20 aikoihin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti skr Katso viesti
    Mikäs seitsämän fillaroijan joukkue ajeli vantaanjoen vartta tekniikan museon suuntaan klo 20.20 aikoihin?
    Olisikohan mahdollisesti Velosportin keskiviikko-lenkki ollut kyseessä? Tuolla yhteislenkit-osiolla on ketju niistä.

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=40295&page=2
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Isot Kiitokset sinulle joka vinkkasit Odilammen kautta kulkevasta polusta, tosi arvokas lisä kotikulmien polkuverkostoon!

Turistiin siis tänään päivällä hetki Askiston kallioilla, ja fooruminiceistäkin oli puhetta, mutta muisti nollaantui kai rämpiessä, etsiessä kulkukelpoista polkua Friimetsän läpi. Ideana siis löytää polkukelpoinen ura Vihdintieltä Pitkäsuon täytemaa-alueelle vievälle tielle. Ja kyllähän sieltä lopulta taisi löytyä, heikko sellainen. Pääasiassa kulkee 35 m:n käyrää. Mäen päältä sen sijaan ei löytynyt jatkuvaa uraa (mutta yllättäen kammintapainen kylläkin).
    Irtopyöräilijä

Schöne Scheisse Guest
    Kävin muistelemassa juoksu-uraa Hakunilan Aktia-cupissa lauantaina. Vastaan tuli - en ole varma, kuvittelenko - hieman pöllämystyneen oloinen pyöräilijä (luullakseni CCH:n asussa), jolle lauantainen kisa ja juoksijoiden paljous Sotungintiellä taisi tulla yllätyksenä.

Kukas yeti-kuski rupatteli hetken renkaista ja poluista keskuspuistossa tänään?

A.A Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Schöne Scheisse Katso viesti
    lauantaina. Vastaan tuli - en ole varma, kuvittelenko - hieman pöllämystyneen oloinen pyöräilijä (luullakseni CCH:n asussa), jolle lauantainen kisa ja juoksijoiden paljous Sotungintiellä taisi tulla yllätyksenä.
    Aikaisinpa pojat aloittaa treenaamaan 2011 Pepen Tempoon...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Kukas yeti-kuski rupatteli hetken renkaista ja poluista keskuspuistossa tänään?
    Minä se siellä olin kuraa keräämässä, tuli muuten kuitenkin missattua neuvomasi reitti maunulanmajalle.

Ens kerralla ajan mukana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mjpk Katso viesti
    Isot Kiitokset sinulle joka vinkkasit Odilammen kautta kulkevasta polusta, tosi arvokas lisä kotikulmien polkuverkostoon!

Turistiin siis tänään päivällä hetki Askiston kallioilla, ja fooruminiceistäkin oli puhetta, mutta muisti nollaantui kai rämpiessä, etsiessä kulkukelpoista polkua Friimetsän läpi. Ideana siis löytää polkukelpoinen ura Vihdintieltä Pitkäsuon täytemaa-alueelle vievälle tielle. Ja kyllähän sieltä lopulta taisi löytyä, heikko sellainen. Pääasiassa kulkee 35 m:n käyrää. Mäen päältä sen sijaan ei löytynyt jatkuvaa uraa (mutta yllättäen kammintapainen kylläkin).
    Jousiampujat on sinne Friimetsän pohjoispäähän tehneet pieniä uria, joilta voi nousta harjanteelle. Vanha polunhaara 35m käyrällä on nykyisin hakkuupusikossa ja kehno. Ainoa ajokelpoinen läpi kulkeva polku putoaa siitä kammin viereiseltä kalliolta kivasti alas luoteisen pellon rinteeseen.
    Suunnilleen tuolleen muistista piirrellen:

https://docs.google.com/leaf?id=0B2P...thkey=CJmlrK8O
    Marsusram muokkasi tätä : 16.11.2010 at 21.00 Syy: Linkkiä koitettu korjata

Oiskohan ollut Kmw:n selkäreppu, joka vilisti ihmisten keskellä tänään Tiksin kävelykadulla puolenpäivän maissa? Sininen teräspöörä joka tuli ajomiehestäpäin, laskin yhteen yks + toinen
    -Usot sie jot myö uitiin?

JiiPeelle oikeasta yhteenlaskusta papukaijamerkki
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marsusram Katso viesti
    Jousiampujat on sinne Friimetsän pohjoispäähän tehneet pieniä uria, joilta voi nousta harjanteelle. Vanha polunhaara 35m käyrällä on nykyisin hakkuupusikossa ja kehno. Ainoa ajokelpoinen läpi kulkeva polku putoaa siitä kammin viereiseltä kalliolta kivasti alas luoteisen pellon rinteeseen.
    Suunnilleen tuolleen muistista piirrellen:
    https://docs.google.com/leaf?id=0B2P...ut=list&num=50
    Kiitos vinkeistä, tosin linkkaamasi dokkari ei auennut minulla.

Hakkuupusikon läpi tuli tosiaan raahauduttua kohti kammia, ilmeisesti peuranuria pitkin. Mutta itse asiassa alempana, hakkuuaukon alalaidassa oli ihan ajettavanoloinen vanha metsäkoneenura, märkä kylläkin. Jatkui sitten vanhempaan korpimetsään kallioiden alapuolella jollain tavalla havaittavana, päätyen Vihdintien bussipysäkin yläpuolelle (ja näytti jatkuvan edelleen harjannetta kiertäen). Vaan pitää seuraavaksi lähteä pohjoisesta suoraan ylös, hyvä että kunnon yhteys on tuohonkin "rakennettavissa".
    Irtopyöräilijä

Kukas käy viikottain(ellei päivittäin?) tammelantorilla Ullan Grillillä aamusin?
    Monesti joku tulee jonkinlaisella kilpurilla kypärä päässä siihen..

Kukas tunnustaa? Tänään kello 16.15 reitillä itäväylä-kalvikintie? Kalusto taisi olla gir's. Muuten ihan hyvä mutta käännyt itäväylältä kohti vuosaarta päin punaisia liikennevaloja, vieläpä ison auton edestä. Jatkoit ajamista kevyenliikenteenväylän vieressä, eli ajoradalla. Valotkin olit unohtanut kotiin. Pukeuduitkin mukavasti mustaan ajoasuun. Joku huusi auton ikkunasta jotain kalviikintien mäessä, se olin minä. TOIVOTTAVASTI PÄÄSIT EHJÄNÄ KOTIIN. Kissoilla on kuulemma yhdeksän elämää, mutta meillä ihmisillä vain yksi. Jotenkin toivon, että et olisi foorumilaisia, koska en haluaisi uskoa olevamme näin IDIOOTTEJA. Nii siihen aikaan on jo pimeetä.
    JJTui muokkasi tätä : 23.11.2010 at 08.43
    Taitaa Urheilla Ilokseen
    Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta.

Hyvä avautuminen. Näitä idiootti ninjoja riittää. Mut kato hei kun tärkeintä on olla katu-uskottavan näköinen mustissa kamppeissaan. Valottomuudesta ja punaisia päin ajeluista saa vielä plussaa.

Itse ostin syksyllä Enduran kevyen ajotakin. Sopivaa kokoa olevat värivaihtoehdot: musta. Äsken sitten Gridlock-housut. Värivaihtoehdot: musta. Todellakin ottaisin mielummin vaikka neonvihreää, vaikka onhan noissa jotain heijastinnauhoja olevinaan.

Yritetään sitten kompensoida LED-näytöksellä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pmw Katso viesti
    Kukas käy viikottain(ellei päivittäin?) tammelantorilla Ullan Grillillä aamusin?
    Monesti joku tulee jonkinlaisella kilpurilla kypärä päässä siihen..
    Menny illat vähän pitkäksi kun aamulla grillillä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJTui Katso viesti
    Kukas tunnustaa? Tänään kello 16.15 reitillä itävylä-kalvikintie? Kalusto taisi olla gir's. Muuten ihan hyvä mutta käännyt itäväylältä kohti vuosaarta päin punaisia liikennevaloja, vieläpä ison auton edestä. Jatkoit ajamista kevyenliikenteenväylän vieressä, eli ajoradalla. Valotkin olit unohtanut kotiin. Pukeuduitkin mukavasti mustaan ajoasuun. Joku huusi auton ikkunasta jotain kalviikintien mäessä, se olin minä. TOIVOTTAVASTI PÄÄSIT EHJÄNÄ KOTIIN. Kissoilla on kuulemma seitsemän elämää, mutta meillä ihmisillä vain yksi.
    Itse olen kyllä kuullut, että kissoilla on 9 elämää. En ole tosin muilta kiireiltä kerinnyt vielä testata tuota väittämää, mutta ehkäpä sitten eläkkeellä ehtii......

Lainaus Alkujaan tämän lähetti karhile Katso viesti
    Itse olen kyllä kuullut, että kissoilla on 9 elämää. En ole tosin muilta kiireiltä kerinnyt vielä testata tuota väittämää, mutta ehkäpä sitten eläkkeellä ehtii......
    Juu, korjataan koska olen joskus väärässä. Jotenkin muistin äkkiseltään väärin, mut asia taisi tällä kertaa olla tärkeämpi kuin tämä fakta.
    Taitaa Urheilla Ilokseen
    Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •