GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 1 / 9 1 2 3 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 244

Aihe: Helsingin Urheiluvälinehuolto

  1. #1

    Helsingin Urheiluvälinehuolto

    En löytänyt ennestään ketjua tästä liikkeestä. Jossain oli juttua huoltojen tasosta ja hinnoittelusta, mutta nyt heitin nettikaupasta.

    Nyt pari kertaa tilannut em. paikasta. Ekalla kerralla Shimanon pd-m324 polkimet tarjouksessa 35;- (pallon halvimmat?? ) Tuli muutamassa päivässä, nopea toimitus.
    Nyt tilasin kypärän Giro Monzan 77,30e. Mistään en löytänyt halvemmalla ko. kypärää. Toimitusaika 1,5vkoa. Tiedusteluihin vastattiin ystävällisesti ja kaikin puolin ok.
    Positiivistä on, että hinnat sisältävät toimituskulut.

    Näihin kahteen kertaan olen ollut tyytyväinen toimintaan..

  2. #2
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    556
    Ihan ok hinnat näytät löytäneen...

    Vastaavat kypärät Probikekitissä, ja samat polkusimet saksanmaalla.
    -ei oo pakko, jos ei taho-

  3. #3
    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    2.402

  4. #4

    Tän löysin kyllä, kun etsiskelin juttua liikkeestä. Itellä ei onneksi ihan noin karut kokemukset. Ite varauduin toimitusaikoihin, kun ei ollut niin akuuttia...
    Kiireellä aikataululla ainakin etukäteen toimitusaika tiedustelu, toki sekin voi pettää... niinkuin JTK:lla

  5. #5
    Liittynyt
    01/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    131
    Tilasin tuolta pari juomapulloa ja kesti kyllä luokattoman pitkään, mutta vika oli ilmeisesti Shimanon keskusvarastossa ja käytetyssä postituksessa.

  6. #6
    Liittynyt
    08/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    443

    Gary Fisher hyvä tarjouksessa?


  7. #7
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    69
    Hinnat ja palvelu kohdillaan. Täältä on tilailtu jos jonkinmoista settiä ja tilataan jatkossakin. Peukku

  8. #8
    IncBuff Guest
    Ei oo kiireisen miehen verkkokauppa tämä. Ilmeisesti ei juurikaan omaa varastoa ja roinat tilataan suoraan maahantuojalta jokaiseen tilaukseen. Hinnat on toki kohdallaan varsinkin kun ottaa ilmaisen toimituksen huomioon, mutta siltikään ei oikein vakuuta yli kahden viikon toimitusaika. T. perse märkänä kun lokareita on saanut odottaa kaksi viikkoa.

  9. #9

    Peukalo alas Helsingin Urheiluvälinehuolto

    Liikkeessä pari huoltoa teettäneenä plussat ja miinukset
    + Asiakaspalvelu ja viestintä
    + Edullinen verkkokauppa (ei erillistä veloitusta toimituksesta)
    + Valikoima

    - Huollon yhteydessä varaosista veloitetaan lähes tuplat verkkokaupan hintoihin verrattuna
    - Rihtaus ei mielestäni riittävän tarkka (itse asiassa en ole edes varma tehtiinkö sitä, vaikka kuuluikin ohjelmaan, koska osa pinnoista edelleen vinksallaan)
    - Ehdotetut korjaukset tuntuneet ylimitoitetuilta (ketjun pomppiseen keskimmäisellä eturattaalla tarjottiin vain koko kampisatsin uusimista 105 -> Tiagra ~ 300 e vm. 2004 pyörään; aiemmin Shimanon 540-takakiekon pinnan katkeamiseen tarjottiin kaikkien pinnojen vaihtoa ~ 114 e)
    - Verkkokauppa ei kerro varastotilannetta. Toimitus saattaa kestää yli 1 kk.

    Summa summarum, vaikka aluksi miellyinkin asiantuntevanoloiseen ja hyvään asiakaspalveluun, jatkossa tuskin käytän korjaamopalveluita. Verkkokauppaa kylläkin.

  10. #10
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Omalla kohdalla ei huoltohommista viestintä ole osunut kohdalle. Esim Nishikiin sopivat lokarit, jotka piti laittaa itse. Kun ne sitten eivät sattuneetkaan suosiolla sopimaan hitsatun vaijeriohjurin takia, veloittivat muutamat kympit erikseen ensihuollon yhteydessä kertomatta/kysymättä tekevätkö. Samoin kävi poljinten vaihdolle, joka maksoi samassa yhteydessä 15 € lisää. Kyseessä ensiasennuspolkimien vaihto toisiin, kun alkuperäiset oli HUH:ssa laitettu niin kireälle, ettei asiakkaan voimilla ja lenkkiavaimella auennut.
    10k-kerhon jäsen

  11. #11
    IncBuff Guest
    Kyllä tulee iso kasa rumia sanoja mieleen tämän verkkokaupan toiminnasta. Ei voi suositella edes pahimmalle vihamiehelle.

    Etsin pyöräilyaiheista joululahjaa ja tuolta sattui löytymään sopiva tuote edullisempaan hintaan kuin ulkomailta, koska kyseessä oli mainostettu tyhjennysalen tuote oletin sen löytyvän varastosta. Ei kun tilaus sisään että ehtii jouluksi varmemmin kuin ulkomailta. Noh näillä kesti 3 päivää ilmoittaa että tuotetta ei enää ole saatavilla ja samalla tiedustelivat löytyisikö jotain korvaavaa. Sen jälkeen kun ilmoitin että heiltä ei korvaavaa tuotetta löydy ja palauttakaa rahat kiitos niin yhteydenpito loppui kuin seinään.

    Samalla muistin tilanneeni renkaat täältä marraskuun alussa, mutta eipä ole näkynyt joten peruin senkin, mutta mitään vastausta en ole saanut, kun pyysin palauttamaan rahat siitäkin tilauksesta.

    Jos olisin tuolloin laittanut tilauksen suoraan ulkomaalaiseen webbikauppaan niin todennäköisesti olisin saanut kääriä lahjan paperiin ajoissa. Nyt ei onnistu. Kyllä muuten v*tuttaa tälläinen toiminta.

  12. #12
    Mulla on kans karmiva huoltokokemus tuolta toissakeväältä. Nettisivuilla mainostettiin vuosihuoltopakettia, joka sisälsi vaihteiden säädön, pesun, vahauksen, voimansiirron pesun yms eli kattava paketti 50 euron hintaan. Minulla oli kaksi pyörää huollettavana. Toisen ne tarkasti ennen kuin jätin pyörän ja sanoivat heti, että ketjut ja takapakka pitää vaihtaa. Sanoin, että ketjut on vaihdettu noin kuukausi sitten. Myyjä tsekkasi ne ketjutyökalulla pikaisesti ja totesi, että venyneet ovat eikä suostu huoltopakettia myymään jos voimansiirron osia ei saa uusia. Sovittiin, että ei sitten huolleta ja tämä pyörä jäi siis huoltamatta, mutta erehdyin jättämään toisen pyörän huoltoon jossa oli kuluneet osat, mikä osoittautui jälkeenpäin virheeksi.

    Kun hain pyörän
    , pyörä oli täysin likainen ja vahaamatta. Tiedustelin, että minkäköhän takia tämä. He perustelivat, että huoltopaketin sisältö oli muuttunut huollon aikana ja nyt se ei kuulunut enää hintaan. Pitkän väännön jälkeen he pikaisesti pesasivat pyörän. Asiakaskokemus ja luovutustilanne kokonaisuudessaan oli poikkeuksellisen mieleenpainuva negatiivisessa valossa. Ei kyllä heti tule mieleen toista vastaavaa kokemusta muultakaan alalta.

    Huoltotarjous perustui siihen
    , että vaihtavat aina vähintään ketjut ja takapakan, jolloin huoltoon kuuluvia pesuja ei koskaan tarvitse tehdä ja muut pesut oli poistettu huollon sisällöstä. Kotiin päästyäni mittasin ketjut omalla rohloffin ketjumittarilla, joka näytti, että ketjuissa ei ollut kulumaa. Likaiset ne toki olivat.

    Täytyisi toisaalta kiittää tätä paikkaa
    , koska tuolloin päätin, että tästä eteenpäin teen kaikki mahdolliset huollot ja korjaukset itse, joka on melko pitkälle pitänyt ja samallahan tuossa tulee opittua paljon. Karhunpalveluksen tekevät vain tällä toiminnallaan ei pelkästään itselleen, mutta myös muille alan toimijoille.

  13. #13
    IncBuff Guest
    Älkää ostako tästä verkkokaupasta mitään. Rahat meni ja tavaroita ei ole näkynyt. Tiedusteluihin ei vastata.

  14. #14
    Junnuraita Guest
    Jos tuotetta ei tullut ja rahat ei palautettu niin eiks se ole sitten petos??? En muista nyt sata varma mut jostain luin et nettikaupoilla on viikko aikaa vastata asiakkaan kyselyihin....mut voi olla et olen väärässä.

  15. #15
    IncBuff Guest
    No niin viime viikolla sain lopultakin ne marraskuun alussa tilaamani renkaat + piensälät ja lopultakin tänään sain myös rahat takaisin tuosta perutusta tilauksesta. Vaikea tässä on suosia kotimaista vaihtoehtoa kun meno on tälläistä.

  16. #16
    Liittynyt
    04/2008
    Viestit
    217
    Tilasin 3½ viikkoa sitten kengät. Lähetin peruutusviestin meilillä kaksi päivä sitten, kyllästyneenä odottamaan talvikenkiä. Lähetin tänään uuden meilin. Heiltä päin ei ole kuulunut 15.2. jälkeen mitään, tuolloin automaattikuittaus tilattu toimittajalta ja sen perään "maksettu". Mikä hiton kauppa laskuttaa viikkoja ennen toimitusta.

    Jollei ala kuulua muutaman päivän kuluessa statuksia onnistuneesta peruutuksesta, pitänee koettaa löytää tieto siitä millä kortilla olen maksanut, tarkistaa onko suoritus tosiaan laskutettu ja karhuta luottokoiran kautta takaisin.

  17. #17
    Liittynyt
    04/2008
    Viestit
    217
    Oli melko työlästä saada tuo tilaus peruuntumaan ennen toimitusta.
    8 päivää taas vilahti, jota ennen kolme lähetettyä sähköpostia viralliseen info-laatikkoon.
    Meni lopulta nyt perille soittamalla virka-aikaan.

  18. #18
    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    179
    Kyseinen liike on mulle "local bike shop", ja kokemukset tähän mennessä enimmäkseen positiivisia.

    Nettikaupan kautta tilatun pyörän kanssa homma meni erittäin hyvin, eli kyselivät jo seuraavana päivänä sähköpostilla lisätietoja toimituksesta ja pyörä oli ajovalmiina liikkeesä viestinvaihtoa seuraavana päivänä. Satulan korkeus ym. säädettiin paikan päällä myyjien toimesta ja palvelu oli muutenkin hyvää, vaikka toki ihmettelivät miksi välttämättä haluan ajaa maantiesinkulan kotiin lumisateessa

    Liikkeessä asioidessa palvelu on ollut myös hyvää, mutta ehkä liiankin innokasta. Ainakin ovat kovia myyntimiehiä. SRAMin ketjuun sopivaa pikalukkoa ostaessa mukaan tarttui lopulta kolme pikalukkoa ja kaapin perille back-upiksi uusi SRAMin ketju. Kovasti yrittivät myös myydä vielä uutta takapakkaa koska "SRAMin ketju ja Shimanon takapakka eivät sovi yhteen". Pyörä on siis sekasikiö Truvativin kampisetillä(SRAMin valmistama) ja Shimanon takapakalla. Omien kokemusten, kavereiden kokemusten ja valmistajan mukaan tämä kombinaatio toimii kuitenkin hyvin, ja ketjun paketissakin lukee ihan suoraan sen sopivan takapakalleni.

  19. #19
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Esbo
    Viestit
    80
    En aio tilata enää toiste tämän firman nettikaupasta. Varastosaldoa ei ilmoiteta nettisivuilla ja tilauksesta postiin kesti 1,5 viikkoa, joka on mielestäni liikaa, kun kyse on kuitenkin Suomessa toimivasta putiikista. Nopeammin olisin saanut osan vaikka Singaporesta itse tilaamalla. Jos siis olet valmis odottamaan tavaroitasi tyyliin 4 viikkoa, suosittelen, muuten, en.
    Hyvänä puolena se, että hinnat sisältävät postitukset. Itse liikkeestä mulla ei ole pahaa sanomista.

  20. #20
    Liittynyt
    04/2008
    Viestit
    217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sonnet Katso viesti
    Tilasin 3½ viikkoa sitten kengät. Lähetin peruutusviestin meilillä kaksi päivä sitten, kyllästyneenä odottamaan talvikenkiä. Lähetin tänään uuden meilin. Heiltä päin ei ole kuulunut 15.2. jälkeen mitään, tuolloin automaattikuittaus tilattu toimittajalta ja sen perään "maksettu". Mikä hiton kauppa laskuttaa viikkoja ennen toimitusta.

    Jollei ala kuulua muutaman päivän kuluessa statuksia onnistuneesta peruutuksesta, pitänee koettaa löytää tieto siitä millä kortilla olen maksanut, tarkistaa onko suoritus tosiaan laskutettu ja karhuta luottokoiran kautta takaisin.
    Verkkaista toimintaa. Nyt he ovat huomanneet tai välittäneet siitä, että ovat ottaneet maksun 15.2., tehdessään tilauksen tukkurilleen. Toimitusta ei ollut tapahtunut seuraavan 4 viikonkaan kuluessa.

    Sain äsken sähköpostin vastauksena peruutusviestiini, joita oli ollut aikanaan kaksi eikä kumpaankaan oltu reagoitu, ennen kuin soittelin perään. Nyt he haluavat maksaa takaisin helmikuussa tekemänsä veloituksen.

  21. #21
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Lappeenranta
    Viestit
    479
    Tilasin syssyllä viime vuonna Huh:n nettikaupasta laadukkaan työkalun. Sain tilaamani sijasta väärän, huonolaatuisen työkalun. Pyysin oikaisua puhelimitse ja homma luvattiin hoitaa kuntoon. Mitään ei tapahtunut ja itse en muistanut asian tiimoilta hiillostaa. Kunnes nyt kun löysin taas tuon laaduttoman työkalun ostopakkauksessaan. Laitoin firmaan reklamaatioviestin jotta homma tulisi hoidettua kuntoon (käytännössä: palautan tuotteen heille ja he palauttavat minulle rahat). Eivät vastaa viestiin.

    Aika karua. Miun mielestä juuri näissä kohdissa punnitaan nettikauppojen hyvyys tai huonous: miten erikoistilanteet ja ongelmat hoidetaan.

  22. #22
    Pari viikkoa olen odotellut ajokenkiä, tilaus "käsittelyssä". Veloitettu kyllä jo tilauspäivänä. Kumma homma, kun kysessä oli aletuote, jota oli saatavissa vain paria kokoa, eli kuvittelisin, että olisi varastossa. Tiedusteluihin eivät vastaa (kolme sähköpostia ja yksi palautelomake kotisivuilta).

  23. #23
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Itekki odotellu stemmiä parisen viikkoa tuolta samasta firmasta .. Kerran aikasemmin tilannu ja sillo meni ihan mallikkaasti ..
    The end of the road is just the beginning...

  24. #24
    tilaa ajokengät Saksasta, niin tuli alle viikossa, tarjoustuote, se mitä tilasin ja paljon halvemmalla kuin kotimaasta

  25. #25
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Eikö nyt kannattaisi jättää tämmöset huuhaafirmat väliin suosiolla ja tilata isoista luotettavista lähteistä romunsa? Tämmöistä kommenttia kun tulee järjestään kaikilta, niin itse en edes *use tuommosiin firmoihin päin. Tarjontaa on eurooppa väärällään. Ei kannata valita sitä *askinta mahdollista vaihtoehtoa.

  26. #26
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Uleaborg
    Viestit
    2.070
    Huhhista olen tilannut kerran. Soitin ennen tilausta ja varmistin, että "onhan varastossa". Oli, ja tuli äkkiä. En silti tilaa toiste, jos reklamaatioiden käsittely on tuota laatua.

  27. #27
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    659
    Niitten nettisivut on niin syvyyksistä että ei ole tullut mieleen tilata mitään. Siis oikeasti: sivu sivun jälkeen identtisiä kuvia eri kokoa olevista samoista tuotteista.

  28. #28
    laitan omat negatiiviset kokemukset soppaan: tilasin pari kuukautta sitten pari juomapullotelinettä ja kypärän. telineet tulivat ihan liukkaasti, mutta kypärää ei kuulemma ollut vielä maahantuojallakaan. keksivät kaiketi sitten jonkin päivämäärän, milloin piti olla saatavilla. kun se päivä tuli ja meni, enkä saanut lukuisiin meileihini vastausta huh:sta, soitin giron maahantuojalle ja sain selville, että arvioitu maahansaapumisaika olis vielä reilun kuukauden päässä. tämäkin päivä tuli ja meni, eikä edelleenkään vastauksia meileihin. eikä kukaan vastaa puhelimeen kolmeen päivään, kymmenistä yrityksistä huolimatta! homma ratkesi onnellisesti niin, että kävin eilen paikan päällä työreissulla ollessani ja kypäräni oli juuri saapunut maahantuojalta kauppaan. ja hyvä oli - hyvä mieli.

    mutta erittäin paska maku jäi kyllä tämän lafkan nettitoiminnasta. myydään ja laskutetaan tavarasta, mitä ei ole edes maassa vielä, eikä vastata asiakaskyselyihin tai edes puheluihin. ehdottomasti suosittelen välttämään onlineostosten tekemistä tästä firmasta, vaikka miten on edulliset hinnat! positiivisena sidenotena loppuun: henkilökunta paikan päällä oli erittäin avuliasta ja ystävällistä. vielä kun saisivat saman asenteen nettikaupan puolelle...

  29. #29
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Niinku aikasemmin mainisin nii pari viikkoo sit tilasin ja maksoin stemmin niin tänään tuli maili et tilaus oli edennyt siihen pisteeseen et he oli pistäny tilauksen toimittajalle .. voi ziizus .. Oli kyl viimäne tilaus tosta lafkasta ..
    The end of the road is just the beginning...

  30. #30
    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    179
    Alennusvaatimuksia vaan kehiin jos toimitus venyy. Muuten eivät koskaan opi. Nuohan lupaavat sivuillaan varsin selvästi:
    "Varastossa olevat tuotteet ovat asiakkaalla yleensä toimituksesta n.2 kantopäivää. Muut tuotteet toimitetaan asiakkaalle yleensä n.5-7 päivän sisällä."

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •