Mullekaan ei tän viikon lauantai kävis ja ens viikko ois parempi, kiinnostais kyllä lenkkinä.
Mullekaan ei tän viikon lauantai kävis ja ens viikko ois parempi, kiinnostais kyllä lenkkinä.
Tupa220/Fiskars: norskit ja finskit huomisen sateista niin yksimielisiä, että omalta osalta laitan succikset naulaan, vedän huomenna kalsarikännit ja toivon ensiviikon lauantaiksi kuivempaa keliä.
Jep, ei oikein pitkä maantielenkki tällä säällä innosta.
Mutta kaivakaapa maastopyörät esiin, niin lähdetään huomenna ajamaan kolmisen tuntia Nuuksion poluille. Cyclocrossarillakin pärjää.
Jokin about noissa maisemissa.
Eli tuvalta klo 10.
Voipi olla että tämän ajokauden tupailut on sitten mun osalta tupailltu, etenkin kun toi maantiefillari on ainoa kalusto. Kivoja lenkkejä tuli tänäkin kesänä. Kp:lle erityiskiitos kannustuksesta jota riitti kaikille ajokavereille, myös minulle - ja vähintään reissumieskahvit jäin pystyyn.
Rust Never Sleeps
Houkutteleva lenkki mutta aaaivan liian aikaisin![]()
Kato Rhubarb se on niin että mies kun tulee tiettyyn ikään... niin se herää viikonloppuna "ajohommiin" mieluummin kuin nukkuu onnensa ohi![]()
Rust Never Sleeps
Eikä maantielenkkejäkään vielä kannata unohtaa muutaman sadepäivän vuoksi (tilastollisesti viimeiset maantielenkit osuvat yleensä marras-joulukuun vaihteeseen).
Viime viikonloppuna tuli koluttua maastopyörän kanssa syrjäisempiä maastopolkuja ja umpeen kasvaneita metsäteitä. Hirvikärpäset lähentelivät sen verran innokkaasti, että toistaiseksi pysyn vielä mieluummin tien puolella ja siirryn maastoon vasta muutaman viikon kuluttua.
Jep. Kevyttä ajelua.
Tietääkö joku muuten onko jompi kumpi reiteistä suht ajokelpoinen tuosta risteyksestä itään päin?
On jo muutamia vuosia kun siellä on viimeksi tullut käytyä.
Kun ihan väärä mies joutuu väärällä fillarilla ajamaan väärään aikaan ihan surkeaa reittiä kurjassa säässä, niin jalat ihan hapoilla.....no, kohta on pääkin. jarin kevyt PK tarkoitti tänään mulle Pirun Kovaa joten oli pakko heittää hanskat tiskiin Solvallassa. Anyway kiitos Jarille, eka kerta maastossa ja kivaa oli, otetaan uusiksi.
Kyllähän nuo Jarin lenkit tiedetäänSiksi en uskaltanutkaan lähteä mukaan, vaan kävin ajamassa turvallisesti maantietä pitkin. Vähän ihmetytti sateen puute, kun ennusteissa kuitenkin oli luvassa varsin kosteaa. Lehmijärventiellä tuli pieni kuuro ja Nummelassa muutama pisara, mutta muuten sai ajella lähes kuivilla teillä.
Nyt muutkin voivat ajaa minun vakioreittiä Degerbystä Päivölän kautta Tähtelään, kun Ingarskilan tie Tähtelän kupeessa on vihdoin päällystetty. Tuota reittiä voisi ajaa Inkooseenkin tien 51 sijasta, jos ensi viikonloppuna Fiskarsin lenkki toteutuu.
Näköjään oli tuuria reittivalinnoissa kun säästettiin Fiskarsin lenkki myöhemmäksi.
Sadetutkan mukaan näköjään Lohjanjärven länsipuolella on ollut melkoisen voimakkaita sadekuuroja.
Ja vastauksena tuohon yllä olevaan risteyskysymykseeni on että ainakin eteläisempi polku oli oikein hyvin ajettavissa jopa CX-pyörällä. Vähän pidemmällä oli sitten teknisempää pätkän matkaa.
Jos ennusteet pitävät voisi olla viisasta siirtää ti Espoon tupalenkki keskiviikolle 17.30. Mites on ?
Minulle käy (tiistaina en pääsisikään).
Miten muuten olisi jos vaihdettaisiin kalusto cyclocrossariin tms ja ajeltaisiin kehä III:n sisäpuolella olevia hiekkateitä?
Vähän niin kuin kotikaupunkiin tutustumisen merkeissä (monelle saatta olla Nurmijärven ja Kirkkonummen reitit jo tutumpia kuin Espoon tai Helsingin).
Täältä ääni myös keskiviikolle! Ihan jatkossakin olisi kiva jos keskiviikkona olisi joku ajo täälläpäin. (siitä vaan järkkäämään)
Kiitos Jarille lauantain maastolenkin vetämisestä. Olipa hurjan hauskaa vaikka kliimaksi eli tuo vertikaali-360 jäi tällä kertaa kokeilematta :-)
Fiskarsin keikka - minulle myös sopii että ajopäivä valitaan vasta perjantaina
mikko
Meillä kaikilla on omat salaiset unelmamme. Alkaa olla viimehetket tehdä viikolla kunnon lenksu + toi vois vastapäivään olla autoilijahelppo jos sellasta nyt onkaan. http://maps.google.fi/maps/ms?hl=fi&...,0.812988&z=10
Kannatus kp:n reitille! Jo senkin takia, että joku oikeasti jaksaa suunnitella nuo.
Kp:n reitti näyttää hyvälle, mutta joko lähtö aiemmin tai sitten kaikille valot mukaan. Kerkee tulla pimiä jos lähetään vasta 18.00.
Pimeetä tulee jo ennen kasia, eli viimeistään siirtymällä olisi hyvä olla valoa.
Kirjanmerkit