ElectrobikeGarminHephaGiant
Sivu 24 / 149 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 22 23 24 25 26 34 74 124 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 691 - 720 / 4445

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

  1. #691
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    334
    Allekirjoittaneella 2,2 leveät RubberQueenit ja kyllä luistaa vaikka on blackchili seokset, siis nimenomaan märällä juurakolla ja kivikolla. Muuten pitoa riittää hyvin. Jollain 1.3 barin paineilla vetopitoakin on kohtuullisesti, mutta sivuttain tuntuisi lähtevän luisuun mikä syö luottamuksen renkaan pitoon. Taidan tilata muddymaryt gooey glue seoksilla noille kakkoskiekoille asennettaviksi..Kukaan laittanut mokomia gettotubeleksina tavallisille kehille?

  2. #692
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    611
    En laittais GG-seosta kyllä taakse jos metrinkin joutuu polkemalla etenemään.
    Hyvin nousi Bontragerin Rhythmille ja Mavicin Crossmaxille ainakin.
    Att inte cykla är att gå för långt

  3. #693
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Nykänen
    Viestit
    86
    Tulipahan mieleen tätä ketjua lueskellesa, että kannattaisiko mainita samalla et ajatko jäykkiksellä vai täpärillä ? Silläkin saattaa olla merkitystä miten rengas pelaa...

  4. #694
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jaquel´s Katso viesti
    Tulipahan mieleen tätä ketjua lueskellesa, että kannattaisiko mainita samalla et ajatko jäykkiksellä vai täpärillä ? Silläkin saattaa olla merkitystä miten rengas pelaa...
    Kummalla nyt sitten niin kuin yleisesti ottaen on enemmän pitoa? Käsittääkseni tästäkään ei ole vielä mitään todisteita/päteviä todisteluja suuntaan jos toiseenkaan.

    Minulla kuulemma on aina enemmän pitoa ja kaikkeen maastoon sopivampi pyörä(jäykkäperä), mutta kaikki silti ostavat täysjoustoja koska niissä juuri nämä samat ominaisuudet päihittävät jäykkiksen mennen tullen. Eli meneekö se vaan ihan siltä pohjalta, että oma alla oleva pyörä on aina kulloiseenkin maastoon huomattavasti huonompi verrattuna muilla oleviin pyöriin??!?! Näinkö tosiaan? Eikö millään voi saada mihinkään ajoon toimivaa laitetta ellei lainaa kaverilta?

    Velociraptor! Kuinka isot klopit tuossa eturenkaassa oikeasti on? WTB:n cgi(?) kuvat antaisivat ymmärtää, että hurjan isot. Onko näin? Jos niin saattaisi se eturenkas kiinnostaa..........
    ..makes Jack a dull boy...

  5. #695
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    758
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Ps. paljonko auttaa juurakoissa menossa Dart 3 --> Reba -vaihto... pitää vähän perustella itselleen ostosta
    Vaikea sanoa Dartista, kun ei ole siitä kokemuksia, mutta omassa käytössä on Reba Race 100mm, enkä ole vielä löytänyt mitään moitittavaa tuotteesta.
    Aika huolettomasti olen pommittanut paikallisia kivikoita läpi...
    "When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin

  6. #696
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kanttiinin tollo Katso viesti
    Velociraptor! Kuinka isot klopit tuossa eturenkaassa oikeasti on? WTB:n cgi(?) kuvat antaisivat ymmärtää, että hurjan isot. Onko näin? Jos niin saattaisi se eturenkas kiinnostaa..........
    Mullon (tai oli, oon saattanu laittaa jo kiertoon) yks tommonen 2.1" etukummi. Sivunappulat on ISOT ja korkeet ja keskemmällä olevat on sit matalampia, vielä niin et nappulat madaltuu siltä kantilta mikä on lähempänä keskilinjaa. Eli nappulat on lähes samassa tasossa reunasta reunaan. Varmaan hyvä muta/savikkokumi mutten pitäny tuosta ollenkaan. Liika kapea ja vaatii aika kovat paineet - eikö lie äänekkäin rengas mitä kokeillu - kivikossa ja juurakossa sanoo vaan PjJäÄNNGG kun reunanappula antaa periks.

  7. #697
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Kuulostaa erinomaiselta aiottuun käyttötarkoitukseen... jäisille/puolijäisille dyyneille nimittäin. Erilaiset nuolimaiset kuviot ja kantikas rengas tuntuu tuossa ajossa menevän aivan kuin kiskoilla eikä rengaspaineilla ole juurikaan merkitystä.
    ..makes Jack a dull boy...

  8. #698

    Peukalo ylös

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kanttiinin tollo Katso viesti
    Eli meneekö se vaan ihan siltä pohjalta, että oma alla oleva pyörä on aina kulloiseenkin maastoon huomattavasti huonompi verrattuna muilla oleviin pyöriin??!?! Näinkö tosiaan? Eikö millään voi saada mihinkään ajoon toimivaa laitetta ellei lainaa kaverilta?
    Olet asian ytimessä.

    Ja aiheeseen... Yritin saada 2,35" Muddy Maryn tavallisen version nousemaan Mavicin 819-kehälle jalkapumpulla, eipä noussut vaikka pumppaamassa oli pieni kylä ihmisiä ja Stanin ohjevideo on katsottu frame kerrallaan läpi. Ei ollut paljosta kiinni, että luulisinpa kompuralla nousevan ongelmitta. Vaihdoin lopulta UST-Mariin joka nousi "yllättäen" samantien vanteelle. Ei tule minulle enää standardikumeja, ustit rulaa.

    Mitä itse renkaaseen tulee Gooey Glooey-seoksella (testattu tavallinen ja ustiversio), niin pitävämpää saa hakea taas vähän aikaa! Kurainen neito on eturenkaana, takana palvelee jo elämää nähnyt Nevegal 2,0". Patrikin kanssa olen samaa mieltä, GG-seos takana voi olla vähän hapokas.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

  9. #699
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    Mulla nousi GG seokselliset Muddy Mary't ja Big Bettyt todella helposti vanteelle. Itseasiassa mikään (ei UST) ei ole omassa käytössä toiminut niin helposti.

    Vahvistan myös kumin pitävyyden, ero Rubber Queeniin oli iso. Toisaalta se myös rullasi (erityisesti takana) paljon huonommin. Tarkoitus onkin jättää tuo GG seoksellinen eteen, ja hankkia taakse joku eri kumiseoksella varustettu.

  10. #700
    Liittynyt
    10/2003
    Paikkakunta
    Pohjois-Pohjanmaa
    Viestit
    906
    Miten märkäpito juurakko-kivikkopolulla jakaantuu kuvion (kuten esim nappulakoko) ja kumiseoksen välillä ?
    Peikkomainen flaksi

  11. #701
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.862
    32% / 43% / 25%

  12. #702
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.133
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Mullon (tai oli, oon saattanu laittaa jo kiertoon) yks tommonen 2.1" etukummi. Sivunappulat on ISOT ja korkeet ja keskemmällä olevat on sit matalampia, vielä niin et nappulat madaltuu siltä kantilta mikä on lähempänä keskilinjaa. Eli nappulat on lähes samassa tasossa reunasta reunaan. Varmaan hyvä muta/savikkokumi mutten pitäny tuosta ollenkaan. Liika kapea ja vaatii aika kovat paineet - eikö lie äänekkäin rengas mitä kokeillu - kivikossa ja juurakossa sanoo vaan PjJäÄNNGG kun reunanappula antaa periks.
    Ja sanoi kyllä *slip* ja kuski *PRKL* kun liukui juurilla eri suuntiin. Vai onko tälle joku tieteellinen selitys, kesän jäljiltä pölyä ja siitepölyä juurissa ja ekat sateet tekevät hullun liukkaiksi? Paineita oli tälle 90kg kuskille alle 2 kuitenkin, ei nyt ihan kivikovilla ajeltu. Vai onko edes mahdollista ajella juurista niin ettei luisu renkas sivulle -_-
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

  13. #703
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Ja sanoi kyllä *slip* ja kuski *PRKL* ...
    Onko ne DNA-kumia, vai sitä "halvempaa"?

  14. #704
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.133
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Iglumies Katso viesti
    Onko ne DNA-kumia, vai sitä "halvempaa"?
    Eturenkas halvempaa, takarenkaassa luki DNA. Kyllä sekin tuntui ihan kiitettävästi sutivan. Olisiko noin mieletön ero? Toisella ei yhtään pitoa ja toisella hyvä? Hankala uskoa kun ei ole päässy vielä kokeilemaan "kunnon" renkaita
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

  15. #705
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Kajaani
    Viestit
    92
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
    Allekirjoittaneella 2,2 leveät RubberQueenit ja kyllä luistaa vaikka on blackchili seokset, siis nimenomaan märällä juurakolla ja kivikolla. Muuten pitoa riittää hyvin. Jollain 1.3 barin paineilla vetopitoakin on kohtuullisesti, mutta sivuttain tuntuisi lähtevän luisuun mikä syö luottamuksen renkaan pitoon. Taidan tilata muddymaryt gooey glue seoksilla noille kakkoskiekoille asennettaviksi..Kukaan laittanut mokomia gettotubeleksina tavallisille kehille?
    No eipä ole kiva kuulla, että RQ:t luistaa. Viikonloppuna tilasin samat kumit (ei UST) märkäpidon toivossa Bikecomponentsilta. Pitää laittaa omaa raporttia noista sitten kun saan renkaat ja niillä on tullut ajeltua jonkun verran. Toivottavasti niissä olis edes pikkaisen parempi pito kuin Rocket Ronissa..

  16. #706
    yypy Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mteebee Katso viesti
    Allekirjoittaneella 2,2 leveät RubberQueenit ja kyllä luistaa vaikka on blackchili seokset, siis nimenomaan märällä juurakolla ja kivikolla. Muuten pitoa riittää hyvin. Jollain 1.3 barin paineilla vetopitoakin on kohtuullisesti, mutta sivuttain tuntuisi lähtevän luisuun mikä syö luottamuksen renkaan pitoon. Taidan tilata muddymaryt gooey glue seoksilla noille kakkoskiekoille asennettaviksi..Kukaan laittanut mokomia gettotubeleksina tavallisille kehille?
    Mä oon aina ollu siinä ymmärryksessä ettei Rubber Queenejä saa 2.2 Black Chilinä. Jos sulla onkin ilman tsiliä.

  17. #707
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    1.133
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti yypy Katso viesti
    Mä oon aina ollu siinä ymmärryksessä ettei Rubber Queenejä saa 2.2 Black Chilinä. Jos sulla onkin ilman tsiliä.
    Pitääkö se RQ 2.4 chilliversio sitten juurilla? Sormi jo tilausnapilla
    Tsätti: #fillarifoorumi @IRCNet

  18. #708
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    211
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Pitääkö se RQ 2.4 chilliversio sitten juurilla? Sormi jo tilausnapilla

    Imota sitten miten äijän käy. Itselläkin uusi rengassatsi hakusessa ja tässä kumissa on kieltämättä potentiaalia.

  19. #709
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Eturenkas halvempaa, takarenkaassa luki DNA. Kyllä sekin tuntui ihan kiitettävästi sutivan. Olisiko noin mieletön ero? Toisella ei yhtään pitoa ja toisella hyvä? Hankala uskoa kun ei ole päässy vielä kokeilemaan "kunnon" renkaita
    Super Track DNA:lla on lähinnä riittävä pito. Eli kyllä sitäkin joutuu ajamaan, ei se limaisella juurella anna ruopia ilman perän suuntavakauteen kohdistuvaa vaikutusta... vertautuu jonnekin Maxxis 60a paikkeille, ehkä aavistuksen enemmän pitoa on DNA:ssa.

    Sittenhän WTB:llä on vielä se Team DH renkaissa oleva "super soft" DNA, joka vastannee näitä muiden sticky gluey renkaita ja on siirtymillä takarenkaassa aikalailla hanurista -> etureenkaana on ja pysyy meikäläisellä.
    ..makes Jack a dull boy...

  20. #710
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kanttiinin tollo Katso viesti
    Super Track DNA:lla on lähinnä riittävä pito. Eli kyllä sitäkin joutuu ajamaan, ei se limaisella juurella anna ruopia ...
    SuperTrackin kumi on 50A, kuten myös aiemmin mainittu Intensen StickyRubber. Mullon muistikuva et toi pehmein WTB:n seos olis HighGrip tjms ja se olis sit 40:stä.

    Muoks: aloin epäileen omaa muistikuvaani, piti ihan tarkastaa tuolta - oikeelta Technology ja View - siellä nuo duro-lukemat on - ainakaan mun
    wtb-kummeissa ei yhdessäkään lue itte renkulassa muuta kun toi markkinointiosaston keksimä kiva nimi
    PaH muokkasi tätä : 16.09.2010 at 21.32 Syy: epätietoisuus kalvoi niin ettei olutkaan maistunu oikeelta

  21. #711
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti yypy Katso viesti
    Mä oon aina ollu siinä ymmärryksessä ettei Rubber Queenejä saa 2.2 Black Chilinä...
    Saahan sitä, mutta USTeenä ei saa (vieläkään?).


  22. #712
    Liittynyt
    06/2001
    Paikkakunta
    saatanan 666
    Viestit
    1.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    SuperTrackin kumi on 50A, kuten myös aiemmin mainittu Intensen StickyRubber. Mullon muistikuva et toi pehmein WTB:n seos olis HighGrip tjms ja se olis sit 40:stä.
    Mulla on jotenkin mielikuvana 60a, mutta aivan varma en ole, joten en sitä yllä maininnut. Intensen 50a:lle noi WTB:n Super Trackit kyllä jää mielestäni ihan selvästi pidossa jos näitä keskenään vertaa.
    ..makes Jack a dull boy...

  23. #713
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    244
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti snowfake Katso viesti
    Pitääkö se RQ 2.4 chilliversio sitten juurilla? Sormi jo tilausnapilla
    Mielelläni auttaisin mutta kokemukset märissä olosuhteissa on vielä vähissä. Edessä siis RQ 2.4 ust chili. Pari lenkkiä märällä takana, eikä se monesti lipsahtanut. No en usko että mikään pitää kun 45 asteen kulmassa olevaan märkään juureen ajaa. Pito ilmeisesti muuttuu (toivottavasti paranee) sisäänajon jälkeen. Toissapäivänä oli kunnolla märkää mutta piti enemmän keskittyä siihen että opettelee ajamaan lampun valossa.

  24. #714
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti f64 Katso viesti
    ... Pari lenkkiä märällä takana, eikä se monesti lipsahtanut. No en usko että mikään pitää kun 45 asteen kulmassa olevaan märkään juureen ajaa. Pito ilmeisesti muuttuu (toivottavasti paranee) sisäänajon jälkeen. Toissapäivänä oli kunnolla märkää ..
    Mikään pakasta vedetty kumi ei alussa, ekoilla lenkeillä toimi niinkun se toimii sisäänajettuna. Pito-ominaisuus lähes poikkeuksetta paranee kun pinta hiertyy käytetyn kumin tasolle.

    Juuret ja kivet on siitä kummia, et niitä on monenlaisia. Yhteistä niille taitaapi olla vaan se, kun niiden päälle kaatuu niin jonnekin koskee. Mulla ainakin.
    Sekä juurissa että kivissä (sovitaan vaikka niin tukit ja kaatuneet rungot lasketaan kuuluvan juurien sukukuntaan ja kalliot ym vastaavat ovat vaan isoja kiviä) on yksilöitä, joissa märällä kelillä pitää parhaiten vaan mahdollisimman pehmeä ja tahmainen kumi, kaikki ulokkeet siinä (ne renkaan nappulat) vaan välissä pienentää kontaktipintaa ja sitä kautta kitkaa ja aiheuttaa lipsumista. Noita lie kumminkin vähemmistönä.
    Sit on semmoisia, joissa on jotain epätasaisuutta sen verran et yksikin taittumaton (reuna-)nappula riittää pitämään, jos sellaisen saa osumaan oikeaan paikkaan.

    Kaikki hyviks koetut märän kelin kumit näihin olosuhteisiin ovat noiden kahden ominaisuuden osalta kompromissejä ja aina löytyy kivi tai juuri jossa niidenkin pito loppuu. Missä ja miten usein se milläkin renkaalla tapahtuu, riippuu loppupeleissä kuskista - renkaat on ku satuloita, yks on paras yhdelle ja toinen ottaa mieluummin sen erilaisen. Totta hitossa kumeilla on eroa, mut mitä enemmän märillä juurilla ja kivikoissa ajaa sen vähemmän liukkailta ne tuntuu.
    Viime syksyn sateilla olin itse kaatuillu toistuvasti eräässä kotipolkujen juurakkoh-vetissä ja lähes tulkoon joka kerta samassa paikassa. Sattu sit olemaan eräällä kerralla kaveri mukana, sellainen kun tykkää ajaa sileillä renkailla, taitaa vielä slicksinsäkin tasoitella santapaperilla... Ajeli siihen samaan paikkaan mun edellä, polkas pari kertaa hiukka lujemmin ja rullaili komeesti koko alueen läpi keula ilmassa ...


    Itselle parhaan kumin löytämiseen lie kaksi tietä, kokeilla joko kaikkia ja päätyä parhaiten toimivaan tai sit vähän analysoida ensinnäkin missä oma kumi lipee ja minkä takia - se et se lipee kun pito loppuu, ei vie pidemmälle, mut jos keksii et se kumi lipee siks kun noilla paineilla vaan pari reunanappulaa ottaa kiven kanttiin ja nekin taipuu, kertoo jo enempi - niin voipi seuraavaks katsastella alle kumia jonka voi juurikin siinä suhteessa olettaa toimivan toisin. Tai sit suhauttaa painetta renkaassa vähemmäks ja kokeilee et vieläkö se lipee siinä samassa kivessä. Jos vieläkään ei pidä, laskee painetta sekä keulasta että takaiskarista, vääntää reboundia vielä pykälän hitaammalle ja kokeilee taas...

    Jep. Oli tällä tarinalla opetuskin. Uusi rengastilaus ei automaattisesti tuo parempaa kumia, saattaa käydä päinvastoin. Renkaan pitoon vaikuttaa vaan niin moni asia, et niitä muita muuttamalla se varaston nurkkaan paskana kumina hylätty yksilö saattaakin toisella yrityksellä olla kuin eri kumi. Ja jos silti kumin valinta tuottaa tuskaa, kokeile HighRolleria supertacky- versiona

  25. #715
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    611
    PaHia täysin kompaten.
    Maastot, ajotyylit ja kuskien referenssit on niin erilaisia, että turha tätä ketjua on lukea kun raamattua. Siinä oppii aika paljon kun koittaa erityyppisiä renkaita eri alustoilla ihan itse. Jos tuntuu kalliilta, niin lenkkikavereiden kanssa voi myös vaihdella renkaita.
    Att inte cykla är att gå för långt

  26. #716
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Nykänen
    Viestit
    86
    Tulipahan vain mieleen. Itselle on ihan sama millä ajaa kuin kunto ei kestä sitä mitä mieli vaatisi.

    Onhan se vaan niin että parhaiten toimivan renkaan löytää kun jaksaa kokeilla riittävän monia

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kanttiinin tollo Katso viesti
    Kummalla nyt sitten niin kuin yleisesti ottaen on enemmän pitoa? Käsittääkseni tästäkään ei ole vielä mitään todisteita/päteviä todisteluja suuntaan jos toiseenkaan.

    Minulla kuulemma on aina enemmän pitoa ja kaikkeen maastoon sopivampi pyörä(jäykkäperä), mutta kaikki silti ostavat täysjoustoja koska niissä juuri nämä samat ominaisuudet päihittävät jäykkiksen mennen tullen. Eli meneekö se vaan ihan siltä pohjalta, että oma alla oleva pyörä on aina kulloiseenkin maastoon huomattavasti huonompi verrattuna muilla oleviin pyöriin??!?! Näinkö tosiaan? Eikö millään voi saada mihinkään ajoon toimivaa laitetta ellei lainaa kaverilta?

    Velociraptor! Kuinka isot klopit tuossa eturenkaassa oikeasti on? WTB:n cgi(?) kuvat antaisivat ymmärtää, että hurjan isot. Onko näin? Jos niin saattaisi se eturenkas kiinnostaa..........

  27. #717
    Liittynyt
    08/2003
    Paikkakunta
    eteläisellä keskivantaalla
    Viestit
    12.081
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    päivitys:
    2,3" Wierdwoof on näköjään 54mm leveä Mavic:in 729 kehällä, 4mm kapoisempi kuin MK2,4" protection.
    Ja 2,5" WeirdWolf samalla kehällä on 57mm leviä rungosta ja 60mm leviä nappuloiden ulkoreunasta mitattuna. Ballyclaren putiikissa ei edes hinnan kiroissa
    Millainen pallo tuosta mahtais tulla jollain 719 - 721 sarjan kehälle laitettuna...?

  28. #718
    yypy Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Saahan sitä, mutta USTeenä ei saa (vieläkään?).
    Käsitykseni oli siis väärä. Kiitos oikaisusta!

  29. #719
    Liittynyt
    07/2008
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.142
    Vaikutti nuo FSR:än esiasennusrenkaat aika liukkailta tänään..
    Edessä: S-Works Purgatory 26 x 2.2" 2Bliss
    Takana: The Captain Control 2.0"

    Heti kun pudotin paineet edessä 1.5bar:n ja takana 1.7bar:n, niin pito parani jonkun verran. Kyseessä oli eka lenkki, joten tarvitsevat vielä sisäänajoa. Saksasta on tulossa 2.4" Supersonic:t, joten sit pääsee tekemään vähän erilaisia vertailuita jne.

    Onko kellään tietoa milloin 2011 Mountain King II:sia olis saatavilla, vai joko niitä saa jostain?
    Still rides with 26er

  30. #720
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    Vaikutti nuo FSR:än esiasennusrenkaat aika liukkailta tänään..
    Kaikki oli liukkaita tänään

    Heti kun pudotin paineet edessä 1.5bar:n ja takana 1.7bar:n, niin pito parani jonkun verran.
    Onko sulla sisurit käytössä? Eikös nuo nykyspessujen kiekot pitäisi olla valmiiksi tiiviiksi teipatut ja litkut vois ottaa käyttöön?


Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •