Ainakin Tikka Plussan hihnan sai katkaistua, joten se oli ihan helppo kieputella kypärään kiinni. Ei se kyllä juuri mitään valaise...
Ainakin Tikka Plussan hihnan sai katkaistua, joten se oli ihan helppo kieputella kypärään kiinni. Ei se kyllä juuri mitään valaise...
Still rides with 26er
Ultran ohessa lanseerattiin pari vuotta sitten kypäräkoukut. Käytännössä neljä muovi(kumi?)päällystettyä metallilevyn suikaletta, jotka kiinnitettiin otsaremmiin ja käännettiin koukuiksi kypärän reunan alle. Remmi sitten kiristi paketin jämäkäksi. Oli yllättävän kätevän ja toimivan oloinen systeemi. Ja varmaan toimii muidenkin kuin Ultran kanssa (vai onkos niillä remmien leveydessä isoja eroja?). Maahantuojalla kokeilin niitä pari vuotta sitten ja varmaan niitä oli/on kaupoissakin, vaikken itse olekaan nähnyt (kun en lamppuja ole katsellutkaan).
Tässä olisi yksi sovellus Fenix HP10 -otsavalon köyttämiseksi kypärään. Ei vaadi mitään lisävarusteita, onnistuu ihan valon omilla remmeillä.
Pyöräilyseura Velo Saimaa ry
Pyöräilyn puolesta Mikkelissä
Kiinanihme
Jåå, kiinanihmettä kehiin vaan. Jos olo tuntuu varakkaalta, ostaa sen mikkihiiriversion. Alkuillasta sain tulille, ja onhan se aika hyvä hintasekseen. Jos P7:n tilalle vaihtas paremman P7:n, olis se jo ihan ässä.
Vauhti korjaa ajovirheet.. Useimmiten.
Hey, nyt löytyi vaihtoiehto kinnittää etuvalo pyörään jossa on paksumpi tai aeroohjaustanko:
Tästä
Otin P7:n pois ja kytkin tilalle 3 kpl XP-G lediä rinnan. Heijastimeksi joku ledilin linssi, jonka raiskasin kolmeosaiseksi.
Syynä siihen oli se, että halusin tasaisemman ja leveämmän keilan. Liian terävä spotti häikäs lumella kun katsoi lähelle.
![]()
Kuinkas toi paloaika muuttui ?
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Rakennusohje on melko yksinkertainen, ottaa vaan vanhan ledin pois ja kolme uutta tilalle. Joutuu siinä vähän virittämään, mutta sen huomaa jokainen joka vanhan purkaa. Ajuri on alkuperäinen lampun ajuri, mitä sitä muuttamaan. Paloaika ei muutu mihinkään, kun virrankulutus pysyy kutakuinkin samana.
Rikottu heijastin oli tämä http://www.led-tech.de/en/High-Power...7_106_109.html
mutanaama muokkasi tätä : 08.09.2010 at 23.23
Ok, täytyypä hiukan tutkia asiaa, ei mikään kauhean suuritöinen. Onko ledit samassa tähdessä vai irtonaisina omissa tähdissä? Ledtech näyttää myyvän molempia.
Erillisinä mä ne sinne laitoin, mutta tänään tilasin 4 ja 7 ledin nipun ja niille heijastimia. Miksei sitä neljääkin vois ajaa rinnan, valotehoakin olis pikkasen enemmän kuin nyt, vaikka ei kaikkia ulos saakaan. Noillehan on uusien speksien mukaan kai 1,5A maksimi. Jäähdytyksen kanssa voi tosin tulla ongelmia.![]()
Aiheesta huomiovalot: Huomasin että monet liikkeet myyvät noita Knog Frog -lampun kopioita. Tähän mennessä halvin on löytynyt Hong Kong -tavaratalosta hintaan 1,95 €. Ei ole varmasti yhtä kirkas ja hyvä, mutta piti ostaa kokeeksi.
"Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”
Website selling imitation products
We have recently found the following websites selling imitation MTE products
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.mte
Our products has never been sold to the above company, and we reserve our legal right to pursue the matter.
We provide 3 years warranty and free spare parts replacement on all our genuine products. We thank you for your continued support
Jos jollain on tarvis päästä eroon DX-lampustaan (tai vastaavasta) uuden tieltä, niin saattaisin tietää ratkaisun ongelmaan. Ei jaksais alkaa tilailemaan mistään Hongkongista, syksyhän siinä on ennemmin ohi...
Mistä Prismasta noita superflash lamppuja saa? Olen huomen na vielä pääkaupunkinseudulla, sitten lähden taas Loimaalle Nummellan ja Forssan kautta. Löytyykö? Kiitos
Tarkoitus olisi ostaa lampuksi fillariin ja samalla muuhunkin käyttöön Fenix LD25. Telineeksi olin ajatellut Fenixin BikeMountX:ää mutta huomasin että se on max 26mm tangolle tarkoitettu. Fillarin stongan näkyvä keskiosa on 31,8mm eli ei taida pelittää. Miten olette Fenixin tms lamppuja kiinnittäneet?
Tämmösellä, dealextremessä on myös halpaversio saatavilla.
Jotain mielipidettä Sigman Karmasta ja Powerledistä?
(En nyt ehdi/jaksa selata ketjun 158 sivua läpi).
Itse olen kiinnittänyt PD30 Fenixin ylikoon tankooni tällä:
http://www.salainenagentti.fi/Publis...emcode=1630300
PD30 on halkaisijaltaan 2,15 cm ja hieman väljä tuohon kiinnikkeeseen ilman modausta, mutta LD25 halkaisija on 2,54cm, eli pitäsi olla juuri passeli.
Siis tuo Led Lenserin kiinnike on miljoona kertaa parempi kuin Fenixin Bike Mount, joka minulta myös löytyy.
Kirjanmerkit