Näyttäs tällä hetkellä siltä, että jännitevahti löytyy akkukennojen välistä jo valmiiksi, eikä sen kanssa sitten tarvitse murehtia. Kaveri vielä varmistaa asiaa.

Troh:in esittämä copper base:lla olevan heijastimen edut ovat kyllä kieltämättä niin hyvät, että semmonen taitaa lamppuun tulla. Kuinkas base on paras kiinniittää lamppun runkoon? lämpöäjohtavalla liimalla pohjasta ja reunalta kiinni vaan, vai jotain kehittyneenpää?

Kuinkas valokuvion ja muuten kumpi on parempi kypärävalossa. 52 mm vai 41 mm heijastin?

52.15*27.15mm
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39409

(41.5mm*35.1mm)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18073

Juu etulinssi oli mielessä mutta unohtui sitten kokonaan. Mutta millainen on sopiva? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25233 tommonen edellämainittuun pienempään heijastimeen ja liimaten kiinni tai sorvaa alumiinisen kiinnitysrenkaan runkoon.

Mitä vielä? Driveri oli jo selvä, mutta tartteeko se laittaa runkoon jäähtymään kanssa, lämpeneekö se paljon? Kytkimiä on maailma pullollaan ja akkuun menee mielestäni normaali 2.5mm dc-liitin. Ja kun omista kötöstyksistä on kyse niin samalla vaivalla laittaa sit sulakkeenkin johonkin väliin

Kunhan osat alkaa selkeytyä, niin vois alkaa mallintaa runkoa ja sitten viimeistellä mallintamisen jos ja kun osat joskus tänne asti tulee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti troh Katso viesti
Itsokin listalta puuttuu etulasi heijastimen eteen. LED:n ei soisi kuraantuvan kuumana, koska se primäärilinssi on aika pehmeää tavaraa. Kerran kuraantuneena sitä on aika hankala saada kirkkaaksi. Primäärilinssi on se kirkas kupu LED:n päällä.

Copper base:lla varustettu heijastin on hieman helpompi LED:iä kinnittäessä, vaikka kone-DI.lle tämän ei pitäisi mikään haaste olla. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39409. Tästä heijastimesta ei näytä löytyvän P7- versiota, vaan MC-E-malli. LED joko vaitoon, tai porakoneella heijastimen reikää isommaksi.