HephaGarminGiantElectrobike
Sivu 13 / 64 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 11 12 13 14 15 23 63 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 361 - 390 / 1907

Aihe: HePon naisten lenkit = tammaravit

Mentiin nyt sitten suunnittelemaani vauhdikkaammin kun tällainen näytti ihmisille tällä kertaa kelpaavan. (Tavoitteeni oli luokkaa max 2 W/kg mutta ylämäissä Velskolantien alkuun saakka meni kyllä tuplat tuosta.) Hyvää TdH:ta vaan kaikille, itse tässä pitäisi ajaa jo lauantaina...

Katuvaloja näkyi kotimatkalla vasta Töölöössä että päivänvalon puolesta tässä voisi varmaan hyvin vielä ajaa muutaman viikon, siirtymän pituuden perusteella voi sitten itse kukin arvioida, tarvitseeko valoja vai ei. Jatkossa voin kyllä vetää jotain 25 km/h (tai vaikka alle) jos sellaiselle on kysyntää.
    Pöysti! Sinä et tiedä, minkälaista porukkaa suomalaisissa lajiliitoissa on. Ju-ma-lau-ta! Ne on valmiit mihin vaan.

Kiitoksia mukavasta lenkistä. Juuri sopivaa vauhdikasta fiilistelyä ennen TdH:ta. Näin pyöräillessä näkee kaikenlaista kummallista. Tänään hämmästytti ja kummastutti autoileva pulunmetsästäjä. Siinä oli kyllä oikeasti onnettumuus lähellä. Harmi kun ei ehditty saamaan rekkaria ylös.

Tässä vielä gepsikäppyrä reissusta. http://www.traxmeet.com/traxmeet/sho...eid=3011705686

Erityiskiitos vielä KooPeelle viimehetken TdH vinkeistä.

ElluT Guest
    Tänään hämmästytti ja kummastutti autoileva pulunmetsästäjä.
    Onko niitä autoileviakin??? Onko fillari parempi metsästysase vai saiko sekin saalista?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juhone Katso viesti
    Tänään hämmästytti ja kummastutti autoileva pulunmetsästäjä. Siinä oli kyllä oikeasti onnettumuus lähellä. Harmi kun ei ehditty saamaan rekkaria ylös.
    Just muistin ton ja meinasin postaa, mut kerkesit enste.

Siis oikeesti. Lasketellaan hyvin loivaa pitkin ja 100 m päässä auto seisoo vastaatulevien kaistalla. Ikkunasta näkyy selvästi jokin pitkä juttu. Sanoisinko n. 20 metriä ennen kuin oltiin kohillaan niin lähti laukaus. Tyyppi ei vissiin yhtään kattonu tien suuntaan. Käännyin ympäri kun joku huusi "rekkari!", mut auto kerkes lähtee ja oli liian kaukana, jotta olis saanu selvää. Harmahtava passat se kuitenkin oli. Ihme touhua

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tassu Katso viesti
    Just muistin ton ja meinasin postaa, mut kerkesit enste.

Siis oikeesti. Lasketellaan hyvin loivaa pitkin ja 100 m päässä auto seisoo vastaatulevien kaistalla. Ikkunasta näkyy selvästi jokin pitkä juttu. Sanoisinko n. 20 metriä ennen kuin oltiin kohillaan niin lähti laukaus. Tyyppi ei vissiin yhtään kattonu tien suuntaan. Käännyin ympäri kun joku huusi "rekkari!", mut auto kerkes lähtee ja oli liian kaukana, jotta olis saanu selvää. Harmahtava passat se kuitenkin oli. Ihme touhua
    Nyt jälkikäteen mietittynä tuosta tapauksesta voisi ilmoittaa poliisille, vaikkei rekkaria saatukaan kokonaan ylös. Nykytilanteessa poliisia luulisi kiinnostavan moiset asesankarit, ja luultavimmin annetuilla tiedoilla tämänkin tapauksen saisi haarukoitua, jos joku lähistöllä asuva on kyseessä.

Rekkari taisi olla NFO-***, jos en nyt väärin muista. En hämmennykseltäni ja hieman heikolla kaukonäölläni saanut tuota varmuudella ja kokonaan ylös, kun tilanne meni ohi vetopaikalla hetkessä. Joku reitin paremmin tunteva varmaan osaa sanoa tarkemman paikan, jossa tuo tapahtui?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ElluT Katso viesti
    Onko niitä autoileviakin??? Onko fillari parempi metsästysase vai saiko sekin saalista?
    Näytti olevan yhtä tehokas tappoase kuin sun eturengas.

TdH-tunnelmia tähän väliin

Hienosti ajoitte TdH:ssa kaikki mukana olleet tammat ja oriit, Annat x 2, Johanna, Hanna, Sini, Timppa, Juhone... Mahtavia suorituksia ja sijoitusparannuksia aiempaan tapahtumaan! Toivottavasti teillä oli hauska ajaa! Vähän oli haikea mieli olla itse katsomossa, mutta kiva oli myös bongata tuttuja ja kannustaa ajajia.

Johanna pääsi oiken Hesarin kuvaankin Ja tässä kuva Timpasta http://www.suvisaari.kuvat.fi/kuvat/...0/DSCF0080.JPG
    Festina lente

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Katila Katso viesti
    Hienosti ajoitte TdH:ssa kaikki mukana olleet tammat ja oriit, Annat x 2, Johanna, Hanna, Sini, Timppa, Juhone... Mahtavia suorituksia ja sijoitusparannuksia aiempaan tapahtumaan! Toivottavasti teillä oli hauska ajaa! Vähän oli haikea mieli olla itse katsomossa, mutta kiva oli myös bongata tuttuja ja kannustaa ajajia.
    Oli hauska bongata sut siinä Etelä-Haagan paloaseman edessä olevan sillan päältä ja tietenkin maalissa. Sain ainakin itse hyvät fiilikset.

TdH tunnelmia.. Hienosti järjestetty kisa taas ja mukava pongata tuttuja lenkkikavereita. Hyvässä kunnossa on kiva polkea kun jouduin useamman kerran vetämään 29 kärkeä kiinni kolareiden ja polkijoiden väsähtämisen vuoksi. Nopeammassa ryhmässä piti tällä kertaa vähän keskittyä polkemiseen eikä voinut kaiken aikaa heittää läppää.

Hyvä kunto oli täysin Katilan vetämien Tammaravien ja muitten Hepo tapahtumien ansiota. Samanhenkisessä seurassa on miellyttävä kuntoilla, yksin ei olisi viittiny.

Torstaina ajetaan taas jollain porukalla??

Johanna pääsi oiken Hesarin kuvaankin
    Jep...Tulin lähtöpaikalle niin myöhään, ettei tilaa ollut muualla kuin siinä "sukkulan" vieressä. Onneksi en nähnyt sitä enää lähdön jälkeen. Sen seurassa olisi ollut hankala ajaa.
    -johanna

Kyllä nyt vanhaa akkaa kehutaan, niin jotta Kiitos, poijjaat! Itsehän olette lenkkinne ajanu

Ajakaa ihmeessä huomennakin, tammat ja oriit! Kyllähän te nyt ne peruskiekurat osaatte ajella itsekin! Mulla on työmenoa enkä ehdi mukaan
    Festina lente

Kyllä nyt vanhaa akkaa kehutaan, niin jotta Kiitos, poijjaat! Itsehän olette lenkkinne ajanu

Ajakaa ihmeessä huomennakin, tammat ja oriit! Kyllähän te nyt ne peruskiekurat osaatte ajella itsekin! Mulla on työmenoa enkä ehdi mukaan
    Kun käsketään niin ajetaan. Tänään hapotetaan jalat ja huomenna loput.
    Ehdotus ja voin vetää.

http://maps.google.fi/maps?f=d&sourc...,0.406494&z=11

Anski Guest
    Itte en ehi tänään lenkille, mutta muistakaas huomiset reivit keskustassa! Tulossa ainakin succis-Juho, Anna^2, Hanna, Sini, KP... Kaikki mukaan!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Anski Katso viesti
    * * * AFTER BIKE * * *

Tule kaatamaan kausi ja TDH pe 10.9. klo 19 alkaen Rymy-Eetuun (Erottajankatu 15-17, Hki)! Sisään pääsee ilman pääsymaksua 20:30 asti. Vetovastuussa olevat pyöriskelevät paikalla ainakin kymppiin (tunnistat pinkeistä pohkeista ja paikan tykeimmistä reisistä?) ja tämän jälkeen ympäri Helsingin. Omat huoltojoukot sallittuja ja kutsua saa riemumielin levittää. Tervetuloa!

Multakin jää tänään väliin korismatsin takia, mutta huomenna täytyy tulla pyörähtämään Rymy-Eetussa!

Minä voin vetää rauhalllisemman vauhdin osastoa jos sellaiselle tosiaan on kysyntää (vaikka Veikkolan suuntaan).
    Pöysti! Sinä et tiedä, minkälaista porukkaa suomalaisissa lajiliitoissa on. Ju-ma-lau-ta! Ne on valmiit mihin vaan.

Tulossa ainakin succis-Juho
    Mulle tulee nyt paineita tulla sinne oikeasti succiksissa! Enhän mä varmaan pääse niillä edes sisään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juhone Katso viesti
    Mulle tulee nyt paineita tulla sinne oikeasti succiksissa! Enhän mä varmaan pääse niillä edes sisään.
    Peruukki päähän, vähän poski- ja huulipunaa niin menee transusta, mitä ne ei kuitenkaan uskalla jättää ulos

Hymy perjantain pk

about 15 TDH:n ajanutta urheilijaa ja yksi nössö veti syksyn viimeisen ns PitKät-treenin eli lyhemmin PK:t. Tällä kertaa kaikki halusivat vetää aika reippaasti ja niinpä reitti kulki pöydästä baariin ja pöydälle muttei sen alle. Yleensä olen todennut, että pyöräilijät juovat lenkillä liian vähän, mutta näköjään sanoma on mennyt perille, ei huomauttamista. Erittäin mukavat keskustelut ja fiilikset porukalla eli lämmin kiitos mukana olleille ja erityisesti reittimestareille ja ideoijille.

Anski Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    about 15 TDH:n ajanutta urheilijaa ja yksi nössö veti syksyn viimeisen ns PitKät-treenin eli lyhemmin PK:t. Tällä kertaa kaikki halusivat vetää aika reippaasti ja niinpä reitti kulki pöydästä baariin ja pöydälle muttei sen alle. Yleensä olen todennut, että pyöräilijät juovat lenkillä liian vähän, mutta näköjään sanoma on mennyt perille, ei huomauttamista. Erittäin mukavat keskustelut ja fiilikset porukalla eli lämmin kiitos mukana olleille ja erityisesti reittimestareille ja ideoijille.
    Hehhee, hauskaa oli.

Palauttavana treeninä voisi harkita to-lenkkiä, onko lähtijöitä? Tosin säävarauksella, koska olen nykyään laiska ja mukavuudenhaluinen.

Hehhee, hauskaa oli.

Palauttavana treeninä voisi harkita to-lenkkiä, onko lähtijöitä? Tosin säävarauksella, koska olen nykyään laiska ja mukavuudenhaluinen.
    Juuri jäi tiistain lenkille lähtö liian märkien teiden takia, joten torstaina mukana, jos on tarpeeksi kuivaa. Vähäistä sadetta on näillä näkymin luvassa, mutta toivossa on hyvä elää....

Mä en pääse torstaina, mies työmatkalla. Kuntokin on normia heikompi, kun joku tunkee kaktusta mun kiduksiin. Toivottavasti pääsette vielä lenkille, kun valoa piisaa. Kohta loppuu.
    Festina lente

Onko tänään lähtijöitä. Sadetilanne näyttää huonolta mitä pidemmälle päivä menee. Samoin valkeus katoaa melko aikaisin. Onko klo 18:00 ok?

Anski Guest
    Sadetutka näyttää pahalle... Klo 18 kyllä muuten, voidaan vielä palstalla tsekata lähtijöiden tilanne viiden kieppeillä?

Joo. On se sääli istua sisällä ja odotella, että sade alkaa eikä pääse ajamaan.

Täältä pitää vähitellen jo lähteä eli olen tulossa. Hyviä tekosyitä lenkille lähtemättömyyteen kyllä löytyy aina ilman säätutkaakin... Sen verran voisi teknologiaa kuitenkin hyödyntää että yrittäisi valita mahd kuivan lenkin (vaikka jonnekin Klaukkalaan ja Vantaankosken kautta takaisin).

Anski Guest
    Alkanee satamaan illan päälle, mut nyt ainakin näyttää niin hyvälle, että alan vaihtamaan sileitä renkaita alle... Nähdään Bembölessä klo 18!

Kahtotaan paikan päällä. Nyt aarinko paistaa.

Neljä kuskia kasteli tänään ittensä. Klaukkalaan ja sieltä vantaankoskelle, jonka jälkeen "porukka" hajosi. Kohtuu pimeetä oli jo. Sade ja hämäryys tiputti keskarin 27 kohdille. Tosin onhan sekin jo Tammaspeksien ylittävä lukema. Torstaisin tuskin kannattaa enää lähteä 18:00. 17:00 olisi parempi, jos jotakuta kiinnostaa.

Hassua, Vantaankoskelta eteenpäin keli oli ainakin minulla sitä luokkaa että kotiin tullessa sateen huomasi oikeastaan enää vain läpimäristä sukista. No, tulipahan taas vedenkestävyystreeniä, viikonloppuna sitä lajia on varmaan lisää luvassa enemmänkin. Ensi torstaina viideltä voisi olla minunkin puolestani ihan mahdollista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti A R:nen Katso viesti
    Hassua, Vantaankoskelta eteenpäin keli oli ainakin minulla sitä luokkaa että kotiin tullessa sateen huomasi oikeastaan enää vain läpimäristä sukista. No, tulipahan taas vedenkestävyystreeniä, viikonloppuna sitä lajia on varmaan lisää luvassa enemmänkin. Ensi torstaina viideltä voisi olla minunkin puolestani ihan mahdollista.
    Jaaha toisia näemmä lykästää. Meikäläisen ja Iletyksen siirtymällä kohti kotipesiä pitkin kehäkolmosta ei ollut tietoakaan poudasta, en ainakaan muista yhtään sateetonta hetkeä.
    Kiitos kuitenkin kaikille lenkkiseurasta, yksin ei olisi kyllä tuossa säässä lähtenyt minnekään.
    Toivotaan nyt parempaa säätä mahdolliseen ensi viikon ajoon. Kello 17.00 onnistuu itsellekin.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •