FillariGiantElectrobikeHepha
Sivu 31 / 112 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 29 30 31 32 33 41 81 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 901 - 930 / 3354

Aihe: Maantielenkit itä-hellsingistä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tappari Katso viesti
    Jaahas eipä onnistukkaan... tuli nyt syy olla enään ilmoittautumatta tähän rahastus tapahtumaan...

Ilmoittautumisen peruminen

Tapahtuman ennakkoilmoittautumisen päättymispäivän jälkeen ilmoittautumistietoja ei voi muuttaa eikä ilmoittautumisia voi siirtää toisille henkilöille. Ilmoittautumisen voi peruuttaa vain perustellusta syystä, kuten loukkaantumisen tai sairastumisen johdosta. Osallistumismaksupalautusta on anottava kirjallisesti ja anomuksessa on oltava mukana asianmukaiset liitteet, kuten tilausvahvistus ja lääkärintodistus.
    Myllyssäpä myllyssä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Myllyn Pyöräily
    Myllyn Pyöräily -tapahtuma ei palauta osanottomaksuja missään tilanteessa
    Sori, oli pakko
    Vartioharjun Voigt

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samuli Katso viesti
    Sori, oli pakko

Mitä vit...
    Mylly tuli kierrettyä...vätterrunda...pirkka...hyvinkää.. .myöskin
    Kyse oli siis "Tour de Helsinki" tapahtumasta...jos lukeminen tuotti ongelmia.
    Mutta ei se mitään, olen miljonääri huvipursineen ja villoinenn merenrannalla Porvoossa. Pikkuraha se mulle on, kyse vain periaattesta. Piste.
    "Mäet on edelleen pahoja"
    http://sportstracker.nokia.com/nts/user/profile.do?u=ikonta

Mitä vit...
    Mylly tuli kierrettyä...vätterrunda...pirkka...hyvinkää.. .myöskin
    Kyse oli siis "Tour de Helsinki" tapahtumasta...jos lukeminen tuotti ongelmia.
    Mutta ei se mitään, olen miljonääri huvipursineen ja villoinenn merenrannalla Porvoossa. Pikkuraha se mulle on, kyse vain periaattesta. Piste.
    Juu juu, TdH oli kyseessä. Eikö nuo muut ole sitten rahastustapahtumia, jos sattuu tulemaan se este, oli pointtini.
    Vartioharjun Voigt

Selvisikö Itä-Helsingin Cruising Club ehjin nahoin ThH:sta? Välillä oli kyllä "Kovaa peliä Bostonissa"- Kaksi kertaa oli hilkulla ittellä.

Ainakin meikäläinen selvis. Tavoitteet saavutettu: mies ehjä, pyörä ehjä ja aika alle 4:30. Aika oli jonkin verran alle 4:20. 32 km/h ryhmä ajeli suht siististi vaikka parhaillaan ryhmässä oli varmaan 200-300 pyöräilijää. Kuninkaanmäen jälkeen ajettiin sitten "hivenen kovempaa" Velolle. Siinä ryhmässä oli varmaan 100 polkijaa. Oikeastaan yhtään lähellä piti tilannetta ei ollut.
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

Vaimo kiersi kiekan mutta minä en. Tuli aika paha flunssa just perjantaina enkä uskaltanut lähteä riskeeraamaan. Ensi vuonna sitten.

pulmark Guest
    Ehjänä selvisin, kolmea kolaria olin takana kiertämässä. Paippisissa pystyin onneksi aika viime hetkellä väistämään oikean kautta pientareelle, ikävän näköinen tilanne. Antibioottikuurin johdosta tämän viikon lenkit jää väliin, putket ja ontelot aika tukkeessa. Ensi viikolla vois taas fillaroida, kun toivottavasti olo petraantuu.

Ejexin kanssa ajettiin 32 porukan häntäpäässä. Välillä piti ajaa ihan täpöillä kun porukka eri syistä hajosi. Nousu ylemmäs porukassa näytti takaalta katsottuna sen verran ahtaalta että jäin suosiolla aika perälle. Aika-ajoittaisesta kirittelystä johtuen iski Kuninkaanmäen päällä kauhia kramppi molempiin reisiin ja piti jäädä muutamaksi miinuutiksi jumppaamaan. Sitten reidet nykien pintakaasulla lopun matkaa. Että silleen tällä kertaa.

Ejexin kanssa ajettiin 32 porukan häntäpäässä. Välillä piti ajaa ihan täpöillä kun porukka eri syistä hajosi. Nousu ylemmäs porukassa näytti takaalta katsottuna sen verran ahtaalta että jäin suosiolla aika perälle. Aika-ajoittaisesta kirittelystä johtuen iski Kuninkaanmäen päällä kauhia kramppi molempiin reisiin ja piti jäädä muutamaksi miinuutiksi jumppaamaan. Sitten reidet nykien pintakaasulla lopun matkaa. Että silleen tällä kertaa.

Lähdin liikkeelle 28-ryhmän perältä, mutta ennen ku päästiin edes Bemböleen, se porukka oli hajonnut lukuisiksi pieniksi ryhmiksi ja jouduin kihnuttamaan muutaman hengen ryhmissä eteenpäin. Selkä muistutteli heti alussa itsestään, joten päätin jo ekalla pysäkillä pitää kaikki tauot.
    Tokalle tauolle sattui juuri sopivasti 25-ryhmä samaan aikaan ja lähdin heidän kanssa ajelemaan. Saman porukan mukana pysyinkin sitten loppuun asti.

Kuten tossa jo TdH-ketjussa mainitsin, tämä oli mahtava kokemus ja pakkohan se on taas ensi vuonna osallistua. Ensi vuonna mukaan varmaan lähtee muutama kaveri, niin sitten ei varmaan tule edes tavoiteltua kovempaa aikaa, vaan fiilisteltyä vaan porukassa... mutta katsotaan sitä sitten vuoden päästä
    "When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin

Meistähän tais kaikki jotka mukana oli selvitä ilman suurempia havereita. Jotenkin tuntuu, että tuolla varsinaisessa TdH-ketjussa turhankin kriittisesti asia tutkaillaan. Paljon porukkaa=paljon tapahtumia. Omalla tekemisellään kuitenkin aikapaljon pystyy asiaan vaikuttamaan.

Järjestelyt oli kuitenkin onnistuneet, liikenneohjaus toimi jne jne. Kolme kertaa olen tämän nyt ajanut ja joka vuosi homma on parantunut. Toki älyttömän paljon tämä tapahtuma ei voi enää kasvaa....

Samaa mieltä japoon kanssa. Itse tapahtumaa on ihan turha haukkua. Jos on toivomisen varaa, niin se koskee osanottajia. TdH on oloissamme ihan ylivoimainen sarjassa (isot tapahtumat, vrt Pirkka tai Mylly). Ja joka kerta on petrattu edellisestä. Osanottomaksukin on ihan kohdallaan, onhan organisaatio iso, ei siinä kukaan nettoamaan pääse. Halvalla pääsee kun ilmoittautuu heti kättelyssä.....

Vieläkö viikonloppuna ajetaan?

Itse olin ensimmäistä kertaa tällä tiistain lenkillä ja ihan mukavaa oli. Olin paikalla jo 17:15 eikä porukkaa ei näkynyt, mutta loppujen lopuksi mukana oli jo kaksi muuta tyyppiä. Reitti oli tällaien: http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=798096

Paluumatkalla meni sitten etukumi puhki, mutta onneksi apua sai toiselta mukana olleelta kuskilta ja koska myös oma varakumi oli lopulta puhki, antoi ohi mennyt Olmo-kuski omansa. Kiitos teille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Thundermand Katso viesti
    ns. Nikkilän klassikko

Mites Lauantaina vai Sunnuntainako ajatte yleensä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lasol Katso viesti
    ns. Nikkilän klassikko

Mites Lauantaina vai Sunnuntainako ajatte yleensä?
    Sunnuntaina klo 10. Lauantaina on este. Varmaan jengi eilen vielä syljeskeli kattoon sohvalta käsin TdH:n jäljiltä, minä ainakin, mutta en minä kautta tähän aio lopettaa. Tiistailenkkejä rajoittaa jo pimeys, mutta viikonloppuisin ei ole mitään syytä olla ajamatta, vielä pariin kuukauteen? Oikeastaan huomenna to. voisi vielä yrittää, jos ehtii. Millos muuten pimeä tulee nykyisin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ejex Katso viesti
    Millos muuten pimeä tulee nykyisin?
    Eilen kävin maastopyörällä kaatuilemassa ja klo 20 jälkeen rupeaa jo varjopaikoissa melko pimeää olemaan. Mutta kiinanihme keulille, niin valoa piisaa

Tulipahan taas huomattua, että maantiellä on huomattavasti turvallisempaa kuin metsässä. Metsässä sattuu kun kannon päälle kaatuu....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ejex Katso viesti
    Sunnuntaina klo 10. Lauantaina on este. Varmaan jengi eilen vielä syljeskeli kattoon sohvalta käsin TdH:n jäljiltä, minä ainakin, mutta en minä kautta tähän aio lopettaa. Tiistailenkkejä rajoittaa jo pimeys, mutta viikonloppuisin ei ole mitään syytä olla ajamatta, vielä pariin kuukauteen? Oikeastaan huomenna to. voisi vielä yrittää, jos ehtii. Millos muuten pimeä tulee nykyisin?
    Mukana ollaan viikonloppulenkeillä heti kun tästä flunssasta pääsee eroon. Aattelin jo kokeilla kohtapuoliin ihan PK:ta vaan ja tunnustella olotilaa. Kausihan jatkuu koko syksyn ja talven, CC:llä ja maasturilla .

pulmark Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Meistähän tais kaikki jotka mukana oli selvitä ilman suurempia havereita. Jotenkin tuntuu, että tuolla varsinaisessa TdH-ketjussa turhankin kriittisesti asia tutkaillaan. Paljon porukkaa=paljon tapahtumia. Omalla tekemisellään kuitenkin aikapaljon pystyy asiaan vaikuttamaan.

Järjestelyt oli kuitenkin onnistuneet, liikenneohjaus toimi jne jne. Kolme kertaa olen tämän nyt ajanut ja joka vuosi homma on parantunut. Toki älyttömän paljon tämä tapahtuma ei voi enää kasvaa....
    Joo, ensimmäistä kertaa tapahtumassa mukana ja isossa ja sekavan oloisessa 4h-ryhmässäkin ainakin nyt ajo ryhmän perällä ja puolivälin jälkeen ryhmän keskiosassa oli lopulta aika turvallista huolimatta muutamista kolareista, joista pahimmat sattuivat ryhmän kärkiosassa. Paippisen kolarissa kasan ja itseni välissä oli muutamia pyöräilijöitä, joten ihan täpärälle ei siinäkään väistö mennyt eikä kukaan ajanut perään. Nikkilän kolarissa sama tilanne ja vauhti paljon hitaampi. Lopussa ryhmä oli sitten jo pienentynyt ja ryhmän vauhti vähän hidastui ja ajo hyvin rauhallista. Tie kuiva ja sää muutenkin aika hyvä ja myös liikenteenohjaus ja muut järjestelyt toimivat oikein hyvin.

Itsellä ei ollut mitään ongelmia TdH:ssa, eikä edes tullut läheltä-piti -tilanteita. Korkeintaan näkyi tilanteita erinäisten tapausten jälkeen, muuten oli varsin rauhallista siinä 28- ja 29-ryhmissä sekä lopun "TÄYSII" -minitempossa. Sääkin mitä mainioin.

Lieneekö liian pehmeä tuntuma ensimmäiseksi kuntoajoksi?

Tänään jos ehtisi Mustavuorelle 17.30, niin ehtis parituntisen lenkin heittää. Aurinko laskee kahdeksalta, eli puolen aikaa rupeaa hämärtämään. Kelikin lienee mainio. Lähteekö kukaan messin, esim. Nikkilän klassikko?

Kemmeneltä?! Onko muita lähtijöitä? Esim Jalostamon lenkki tai Porvoseen kahville?

Juu kahville tuun.
    Aleksi / icycle.tumblr.com

Käytiin Porvoossa. Mä join kaakaon, koska mulla on flunssa. Otin myös juustosämpylän. Ejex joi Pepsiä. Tiet oli kuivat paitsi alussa muutama pyörätien pätkä.
    Aleksi / icycle.tumblr.com

Kelissä ei ainakaan ollut mitään vikaa. Keväällä tätä olisi pidetty loistokelinä. Turhaan otin CC:n jarruttelemaan.

Vaimon kanssa käytiin iltapäivällä lenkillä ja kelihän oli suorastaan lämmin. Jatkolahkeet sai heittää kesken reissun taskuun Taitaa flunssakin helpottaa.

Minkälaista mielessä huomenna? Miten pitkään ja kuinka kovaa suunnilleen? Keli vaikuttas Norjalaisten mielestä kovinkin hyvältä:

http://www.yr.no/place/Finland/South...r_by_hour.html

Minä joudun jättämään tänään lenkin väliin muiden velvoitteiden takia.

Lyhyt lenkki kosteassa kelissä 4 hengen voimin. Sadetta ei onneks saatu.

http://www.sports-tracker.com/#/work...l8n2logl9i8ckv

Alussa unohtu laittaa päälle (kun hyppäsin siwalta kyytiin) ja paluumatkalla otin siwan kohalla pois (en tiedä miksi).

Viitisenkymppiä oli mun mittarissa parkkikselta parkkikselle, keskinopeus 31,1 km/h. Hieno ilmakin saatiin lopulta, ainoastaan tie oli melkoisen märkä. Tosiaan vähän lyhyempi tänään, mutta sitäkin parempaa treeniä varsinkin vetovuoroissa ja mäissä.

Aloittelijakin pysyi jotenkuten vauhdissa mukana, vaikka mäissä kyllä hapotti. Vielä kun alkais pysymään tiukemmin peesissä kovemmissakin vauhdeissa, 25-28 km/h keskareilla ei ongelmaa. Tai sit on vaan kunnosta kiinni

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •