muistaako joku millaisia rajoituksia on tilattaessa dx:stä ?
lasereissahan on ainakin tuo 30mW teho maximi mutta onko esim veitsillä jotain rajoituksia ?
muistaako joku millaisia rajoituksia on tilattaessa dx:stä ?
lasereissahan on ainakin tuo 30mW teho maximi mutta onko esim veitsillä jotain rajoituksia ?
- Mitä etuja on pyörän keksimisestä? Neliskanttinen pyörä pomppii. -
Tuossa perupyöränvalossa sanotaan että UK plug joten käykö tuo ekasivulla linkeissä oleva sovite siihen? Siinä kun on nuo kolme sakaraa.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Litteä sovitin on US-versiolle ja brittiversiolle on omansa eli tämä.
Eli laturi/adapteripareina esitettynä näin:
-->
-->
![]()
Onpa kevyt - taitaa olla sellainen hiilidioksidirunko?
@KostiOlavi (twitter)
Kiitos Kosti. Nyt kun sitä ostajanopasta kasataan siihen ekaan viestiin niin tuo kuuluisi ehdottomasti sinne.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Juu, Voisi hyvinkin kuulua. Tilasin itse väärän adapterin mut oma moka kun en pahemmin perehtynyt mitä tuolta loppujen lopuksi tulee. Onneksi Clas Ohlsonilta saa toimivan palikan.
Tilaus sisään 13.8 ja eilen 23.8 sai hakea postista, kaikki tuli samassa paketissa. Hyvin palaa ja riittävän kirkas on![]()
Jos joku Uudeltamaalta on tilausta laittamassa niin saisko tunkea mukaan kun pelkkän jatkopiuhan http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32751 tilaaminen tuntuu, doh ... tiedä häntä, mutta kuitenkin.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Antaa tuntua vaan mutta kun postikuluja ei ole niin onko mitään järkeä lisätä omaa / toisten vaivaa kimppatilauksien muodossa.
Jaa eithnx viller
Anatole France
Tilailin ihmettä. Paypalilta tuli vahvistus heti, mutta Kiinasta vasta kahden viikon kuluttua eli eilen ilmoitus, että on postitettu ja seurantakoodi.
Kymmenessä päivässä lupasivat.
Keksiikö joku, miten tuon ihmeen saisi päähänsä kiinni ilman kypärää vai pitäisiköhän sitä hiihtää pimeäladuilla kypärä päässä.
Olikohan tuolla aiemmin joku viritellyt tätä tankomallia kyprärään?
edit: näyttää olevan tuo kypäräviritys ok.
Mitenkähän olisi toisinpäin? Kävisikö tämä tankoon?
hannupulkkinen muokkasi tätä : 24.08.2010 at 14.19
Jos et aja et voi ottaa!
Sen pääkiinnikkeen saa ostettua myös erikseen.
Sotkeekos tuollainen valaisin muilla mittareita. Itselläni Sigman 1200+ jähmettyy kun kytkee valon päälle. Ainoastaan kello jatkaa toimintaansa. Näytölle jää esim nopeus joka oli valon sytyttäessä, ja vasta sammuttaessa valon mittari jatkaa toimintaansa. Ei mittaa matkaakaan vaikka anturi on kyllä mittarin aseman kanssa yhteistyössä tuon "jäätymisen" aikana.
Lähinnä haluaisin tietää onko muuntyyppisillä mittareilla samanlaista ongelmaa etten turhaan ostaisi toista mittaria jolla vika uusiutuisi.
Jos joku on saanut jollain tavalla mittarin toimimaan siinä ensin esiinnyttyä vastaavanlaista ongelmaa niin sekin keino kiinnostaisi.
Kiitos vastauksista!
Vielä yksi kymysys. Millainen jatkojohto tarvitaan, että otsavalona saa akun laitettua vyölaukkuun?
Jos et aja et voi ottaa!
[QUOTE=keskone;1462543]
Sotkeekos tuollainen valaisin muilla mittareita. Itselläni Sigman 1200+ jähmettyy kun kytkee valon päälle. Ainoastaan kello jatkaa toimintaansa. Näytölle jää esim nopeus joka oli valon sytyttäessä, ja vasta sammuttaessa valon mittari jatkaa toimintaansa. Ei mittaa matkaakaan vaikka anturi on kyllä mittarin aseman kanssa yhteistyössä tuon "jäätymisen" aikana.
Lähinnä haluaisin tietää onko muuntyyppisillä mittareilla samanlaista ongelmaa etten turhaan ostaisi toista mittaria jolla vika uusiutuisi.
[/QUOTE
Polarin CS600 ainakin toimii moitteetta, mittari stemmissä ja lamppu n.5-10cm päässä ohjaustangossa![]()
www.korsonkaiku.fi/maastopyoraily
korsonkaikumtb.sporttisaitti.com
Vastaan itselleni:
Taitaa olla tämä.
Vai kuinka?
Jos et aja et voi ottaa!
^on se seJustiinsa tilasin samanlaisen samasta syystä. Rostsekillä ajaminen reppu selässä sujuu, mutta vyölaukku on paljon mukavampi.
Anatole France
Mitenkäs Mika Hollström ja opansio, kun tätä riistovaloa saa suomestakin onko hankinta nyt hyväksyttävää?![]()
Juu ja saa oikein varaosiakin, tuo hannupulkkisen kyselemä jatkojohtokin maksaa 4x hinnan tuolla...
Pitäisköhän kaivaa kaapista tuo DX ihme ja käyttää akku tyhjäksi ennen latausta, eikä tuo ole akun kannalta paras ratkaisu? Keväällä ostettu ja siitä asti ollut käyttämättömänä.
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Juu ei kannata tyhjätä vanhanaikaisten Ni-kennojen tavoin. Siinä pilaa akun ja sisätiloissa suoritettuna kuumottaa lampun elektroniikkaa piloille. Lattiakin saa operaatiossa osansa, sillä alumiinirunko lämpenee ilman jäähdytystä miehekkäästi. Mä tietty kokeilin tätä ja huomasin ledin lasiosan vetäneen "huuruun" ja käytännössä tapoin lampun virtakytkimen.
Liian tyhjäksi käytetty litium-kenno pahimmillaan räjähtää, lievimmillään vain lämpenee/ylikuumenee. Tämän vuoksi noita onkin suojapiirillisinä. Lisäsuojana on eduksi mikäli myös valaisin kytkee itsensä pois, ettei mitään räjähtele jos suojapiirissä on vikaa.
Tulipas äsken testattua nuo kuuluisat riistovalot ja täytyy kyllä sanoa, että olipa harvinaisen mukava ajella pimeässä.
Pyörän valon laitoin säästöliekille, kun taas kypärän valon annoin paistaa täysillä. Suuntaukset luonnolliseti niin, että pyörän valo näytti lähelle, kypärän valo kauemmas. Lamppujen valoissa on hyvin pieni sävyero, mutta onneksi ei kuitenkaan mitään mahdotonta.
Kaiken kaikkiaan, riistovalot ovat kyllä loistohankinta - jos hankinta ei vain ota liikaa omatunnon päälle...
Tangossa mulla on ilmeisesti se suosituin dealextremen pyörävalo ja nyt haluaisin vielä kypärään taskulampun jolla voisi vilkuilla näkymiä kauemmaksi, eli siinä saisi olla hieman enemmän thrower-tyyppinen valokeila.
Kainosti pyydän siis DealExtreme-veteraaneilta suosituksia sekä lampusta ja laturista+akuista.
Valinnanvaraa tuolla on niin paljon ja tämä ketju on muuttunut jo sellaiseksi monsteriksi, että tietotulva-ähky ja ajanpuute estää sen läpi käymisen...
Etukäteen kiitos vastaajille vaivannäöstä!
Moi.
Tilasin tuollaisen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29489
23.8 ja nyt perillä. Melko nopeasti. Kuinka nuo laturin valot toimii? Laitoin laturin seinään ja vihreä palaa. Akku kiinni niin vihreä palaa hieman voimakkaammin. Tuleeko nuo akut täytenä vai mitä?
Ok, kiitos.
Jos saat tuon valon kiinni kypärään, niin tilaa toinen tankoon.. Tuo valo toimii hienosti molemmissa ja yhdessä ne on aika veijarit![]()
Itsellä tuo valo menee heittämällä kiinni kypärään(avataria voi tihrustaa), mutta jotkut tarvitsevat..
..tuollaisen tai vastaavanlaisen telineen.
Tässä on DX:n vastaanlaiset telineet:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32754
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32755
Still rides with 26er
Kirjanmerkit