Tänään noin klo 18.30 hieno, punainen dh/freeride-pyörä Leppävaaran urheilupuiston "keihäsniityllä". Kuskilla täysvarustus, mm. fullface-kypärä. Pyörä oli sivusilmällä arvioiden Santa Cruz VP Free.
Tänään noin klo 18.30 hieno, punainen dh/freeride-pyörä Leppävaaran urheilupuiston "keihäsniityllä". Kuskilla täysvarustus, mm. fullface-kypärä. Pyörä oli sivusilmällä arvioiden Santa Cruz VP Free.
Tänään klo 1900 Riitiäläntietä, Viialassa melkein rakennustarvikeliike kohdassa nähty hienolla musta/punai. Cervelolla, vaatetus oli tietysti pyörä mukainen!! Oliko Cyc...dophis lenkille????
" Wer später bremst bleibt länger schnell ""
Tänään Kausala - Kuusankoski välillä klo 14:00 - 16:00 Ajettiin mennen tullen vastaan. Oliko foorumilaisia?
Mikkelissä Ihastjärventiellä OCCP kuski Juhannusajolla. Mukavan näköistä menoa. Voi kun olisi itsekin voinut käydä lenkillä...
Mahrollisesti sama kaveri, joka ei ehtinyt eilen meidän "junan" matkaan Ihastjärvi - Vanhamäki lenkille...protonis Mikkelissä Ihastjärventiellä OCCP kuski Juhannusajolla. Mukavan näköistä menoa. Voi kun olisi itsekin voinut käydä lenkillä...
Tänään tuli jokunen fillaroija vastaan reitillä Mäntyharju - Hirvensalmi - Otava - Mikkeli.... koitin morjenstaa kaikille. (meillä oli alla Merida cc5 ja Feltin (joku hipo))
On olemassa miesten työt ja yhteiset työt...
Paljon on ollut populaa teillä viikonloppuna.
Eilen n. 10.30 kiireinen Cervelo-mies Metsäläntiellä Tampereentielle päin. Vanhalla Nurmijärventiellä hetken päästä vauhdikas sinipaitainen kolmikko. Klaukkalassa 11 jälkeen joku paineli keltaisella konkelilla Lepsämään päin. Samaisella Lepsämäntiellä pari parivaljakkoa, ainakin yksi Caisse d'Epargne -paitainen ja joku oranssipaitainen (Rabobank?) + yksittäisiä maantiepyöräilijöitä.
Otalammella 12 jälkeen 1322-tiellä isompi posse jne., jne.
Tänään "ruuhkaa" vielä enemmän, mutta oli lasit niin hiessä, että yksityiskohtia ei erottanut...
Kuka tunnustaa? Tänään ohitin Enonkosken ja Savonlinnan välillä Louhin tiellä PeNon asuisen kovavauhtisen pyörälijän. Tuntia paria myöhemmin sama kaveri tuli vastaan sitten Kerimäen ja Punkaharju-Savonlinna tien välillä. Vauhti oli edelleen yhtä kova.
No se nyt on voinu olla kuka tahansa meidän itäpellon poikia. Itse olen länsipellon laidalta, ja ajelin tänään Pihlajaniemellä. Siellä tuli vastaan urheilullisen näköinen ja kovavauhtinen maastopyöräilijä, itellä oli jostain syystä hieman kosteat silmät, joten en oikein tunnistanut pyörää eikä miestä. Niin että terveisiä vaan. Tuleehan se partane sunnuntaina polkemaan puruvettä!
http://www.pellossalo.fi/
Eilen seikkailin kehä 3:n ja Hämeenlinnanväylän välillä etsien tietä kehää länteen. En huomannut kysyä siltä ystävälliseltä kuskilta, joka saattoi mut oikealle tielle, onko foorumilaisia. Kiitos kuitenkin vielä kerran opastuksesta. Matka jatkui mutta jäi lopulta Muurlaan. Muitakin kuskeja tuli vastaan aika tavalla. T: Vanhalla Cressulla polkenut pitsan jahtaaja.
Maailmassa on kaksi ääretöntä asiaa, avaruus ja ihmisten typeryys-ensimmäisestä ei olla ihan varmoja (A.Einstein)
Eilen lauantaina kahden aikoihin täytteli punamustaan ajoasuun pukeutunut herra vesipullojaan K-Extra Lampisen edessä Kalkkisissa Asikkalassa, ajokkina tyylikäs punamusta Olmo. Mistä kaukaa lie tullut, ja minne sitten jatkoi matkaansa Onalintieltä... En ollut itse pyörällä vaan autolla, mutta yritin ainakin ohittaa mahdollisimman kaukaa ja olla tarjoamatta soraa naamalle.
Hep. Se olin minä ja anoppilasta karussa. Kiitoksia tyylikkäästä ohittamisesta. Siellä päin Suomea tuntuu olevan muutenkin kohteliasta sakkia tien päällä.
Reittinä oli Lahti-Vääksy-Kalkkinen-Heinona-Vierumäki-Ruuhijärvi-Lahti. Jouduin konkeloimaan sen Kalkkisten ja Marjoniemen hiekkatien välin, jonka kuvittelin olevan lyhyempi kuin se olikaan. En oikein tunne alueen reittejä, mutta halusin käydä ajamassa Pulkkilanharjut ja kääntyä sitten Heinolan kautta Ruuhijärvelle puolison vanhempien mökille ynnä opettelemassa reittejä. Kivat ovat muuten maisemat ja pikkutiet siellä seuduilla - ainakin mielenkiintoisemmat kuin pk-seudulla päin. Ja harrastajiakin näytää siunaantuneen mukavasti. Lauantaina ja sunnuntaina oli reippaasti pyöräilijöitä siellä täällä, joten kiitokset kaikille lapasten heilutuksesta.
Tälläistä Paimiossa.... suora copy/paste Salon Seudun Sanomien nettisivuilta:
"Pyöräilijä potkaisi auton lommolle
Salon Seudun Sanomat 20.7 2010 10:47:37
Kilpapyörällä liikkeellä ollut pyöräilijä potkaisi Paimiossa perjantaina kello 19 henkilöautoa niin kovin, että siihen tuli lommo.
Autoilija oli hetkeä aikaisemmin väistänyt pyöräilijää viime tingassa Sibyntien ja Kaaritien risteyksessä.
Pyöräilijällä olivat päällä puna-keltaiset kilpavaatteet. Kaarinan poliisi on kiinnostunut mahdollisista havainnoista."
Ihmiset kohtelee toisia ihmisiä ihan samalla tavalla takaisin kuin mitä heitä kohdellaan. Minäkin oon ihan reilu, kiltti ja sulassa sovussa tuolla liikenteessä muiden kanssa, mutta jos autoilijat rupeaa perseilemään niin perseilen samantien takaisin.
Tänäänkin päivällä joku autoilija rupesi osoittamaan mieltään kun en ajanut pyörätiellä, jota oli huimat 30 metriä jäljellä, sen verran kiukkusta tööttäilyä tuli autosta että veri kuohahti ja kansainvälistä käsimerkkiä näytin niin että varmasti herra näki. Ei jäänyt juttelemaan, ei ne ikinä jää..Auttaa ihan helvetisti nuo torvella soittelut. En mä sinne pyörätielle mene puhkomaan mun tuubeja hiekan ja muun paskan sekaan.
Pari pro-tyyppiä meni ohi ennen kahtatoista Keravantien ja Kuninkaantien risteyksessä Sipoossa. Toisella oli kalliin näköinen Trekin maantiepyörä. Itse lojuin simahtaneena tienposkessa.![]()
Sikamonta tandemilla polkijaa meni Sturenkadulla kohti keskustaa tänään.
No dogs, no masters
Kukahan mahtoi tänään ajella valkoisella(?) Giantin maasturilla Valkeakoskelta Pälkäneen suuntaa pyörätietä pitkin? Kellon aika oli jotain 14-15 nurkilla...
Mikä uitun lauma ajaa märehti tänään Ylästöntietä länteen noin kello 1856? Muutennii kapialla tiellä ajetaan kolme rinnan sitä stn 32km/h vauhtia viidenkympin alueella eikä edes kiitetä kun sininen pikkupaku blokkaa takaatulevat autoilijat. Stn pitkätukkahippivetäjä![]()
Shimaani muokkasi tätä : 28.07.2010 at 22.34
Mää en oo ihan varma alkaako maantiekausi tänä vuonna ollenkaan, se valkoisen viivan seuraaminen vaan on niiiiiiiiiiiiiin tylsäää.Olin tulossa kaupasta kun päästin sen pässilauman eteeni - niillä näytti olevan kauhia kiire
![]()
Kylläpä säikähdin eläimellistä karjaisua eilen illalla Huopalahdentien alikulussa Munkkivuoren ostarille. Keltapaitainen maantiekuski vain hätisteli pyörätiellä häröileviä skidejä pois tieltä
Muutenkin samalla reissulla bongasin useammankin maantiepyöräilijän Munkkivuoren ja -niemen tienoilla. Yksi ainakin taisi päästellä valkoisella Focuksella.
Olikos Fillari-foorumilaisia mukana tänään klo 19:30 aikoihin Velskolantiellä Espoossa? Ajoin hetken kolmen kaverin mukana, kunnes käännyin Vihdintietä kohden itää.
Kiitokset porukalle mukavasta seurasta & vetoavusta!
--------------------------------------------------
Eihän se mikään oikea harrastus ole jos siihen ei kaikki rahat mene
Tänään Villähteellä tuli pari pyöräilijää (jotka vastasivat tervehdykseen) vastaan tossa viiden ja kuuden välissä.
Tulin Nastolasta Lahteen päin. Oliko foorumilaisia?
Kuka mahtoi olla Melkuttimella joskus klo 16.. kävellen sen ympäri jäljet näytti että aika lujaa on tullut mentyä, välillä vähän metsähallituksen puolellekkin![]()
Joo. musta ajopuku (continentalin housut) ja Puna-valko-musta pyörä ja kypärä.
ISO kiitos rengaspaikoista, pumpunlainasta ja kaikesta avusta raisiolaiselle Spessukuskille joka jeesasi tiistaina Hirvensalon metsikössä!! Nyt on mullakin taas mukana OIKEANkokoisia sisureita ja ehjä pumppu![]()
“There are very few personal problems that cannot be solved through a suitable application of high explosives”
-Ameriikkalainen elämänviisaus-
Kirjanmerkit