No huh... kotona taas tiukan setin jälkeen, kesken piti karata jotta huomenna pystyy edes töihin lähtemään. Sitkeästi ne äijät vaan jaksaa mäkiä tahkota, kiitokset hyvästä lenkistä!
Ps. Pari itikkaa kun vielä saisi lisää niin tuska olisi maksimoitu![]()
No huh... kotona taas tiukan setin jälkeen, kesken piti karata jotta huomenna pystyy edes töihin lähtemään. Sitkeästi ne äijät vaan jaksaa mäkiä tahkota, kiitokset hyvästä lenkistä!
Ps. Pari itikkaa kun vielä saisi lisää niin tuska olisi maksimoitu![]()
Hyvät oli lenksut vaikka pitikin vähän passailla, ku oli kaverin vaimoke allaPitäsköhän se giantti laitella tilaukseen pikkuhiljaa...sen verta näpsäkän takajouston ovat kehitelleet. Kellään tarvetta canyonin spectral m-koon kuiturungolle ja foxin f120 RLC-kepukalle?
![]()
hyvät oli kruisit, hapokasta, välillä pimeni ja tuli todella huono olo. sen siitä saa kun luovuttaa/on antelias
Jos ei pysy muiden mukana niin ainahan voi polkea hitaammin
Ai ai ai kun pääsiskin ajamaan hienoilla keleillä, mutta ei kärsi vielä edes punnertaa ton vasemman ranteen takia...kai sitä pitää suoraan heittää ajot sitten syksyyn kun o pimeetä![]()
Maanantai-iltana soolona ja pariajona uusia polkuja metsästämässä. Jotain löytyikin.
Etsi seuraavaks ihan minunkin ajamalla pääsevä polku siitä suurahontien/pihlajaharjuntien kohdilta touvitielle ja siitä sinne pururadalle niin ei tarvii kiertää![]()
Ajokuntoiset lähtee 18.00 aikoihin puijolta hyppyrimäen juurelta(itse joutuu passaamaan edelleen ajot vaikka paskassa fillarissa olis uutta palikkaakin)
Jees mäkin liityn seuraan, vaikka tuntuu ku ois mailalla hakattu (eilen kesän ekat biitsvolleyt 5 h)![]()
Pitteepä tulla tuas ajamaan. klo18 montusta lähtö
Sen verran on lämmintä, että itse panostan tänään helppoihin maastoihin. Ajatuksissa on kierrellä hiekkateitä ja helppoja polkuja kaupungin eteläosissa. Voisihan tuohon lisätä vielä saaristokaupungin ja Petosen rantapolut. Mukaan mahtuu, jos rauhallinen ajelu kiinnostaa. Montusta minäkin lähden klo 18. Säävaraus!
Kannatetaan, eli i´m in!
Morjens Kuopion sankarit.
Milloinkas teillä on vakiolenkit?? Onko ne keskiviikkoisin?? ja mistä montusta? Olen kesälomalla Kuopiossa ja otan maasturin mukaan. Ja jos Teille passaa tulisin ajelemaan ja jos ei käy niin ajan kumminkin.
Mukava kuulla. On lähes melkovarmaa että tulen ihmettelemään tunnelmaa täältä järvenpään vuoristoseudulta heinäkuun loppupuolella.
Sitten kun olen paikalla inseran hybridinkanssa niin sitten se on ihan varma. Pärjänneekö sliksikumilla vai pitääkö laittaa jotain rouheempaa kuvioo alle
![]()
Suosittelen ainakin tämänpäiväisen reissun perusteella, että joustoa on hyvä olla molemmissa päissä tai sitten sitä on välilevyissä seuraavana päivänäHyvät oli kyllä väännöt, pikkuhiljaa alkaa noissa kivikko-juurakko-helveteissäkin pääsemään eteenpäin ja lopun kruunasi taas aina niin laktaatin hajuinen karjamajan/mäen/talon/navetan-nousu. Vois kyllä ens kerralla ottaa vesurin mukaan ja päästää päiviltä kaikki ne perkuleen nokkoset...jotenkin mä vaan aina pyyhkäsen suoraan puskasta läpi ja sitten kirvelee illalla...eli nyt.
Kiitokset lenkistä ja seurasta. Juuria ja kivikkoa oli siihen malliin kylvetty polut täyteen, että heikompaa alkoi hirvittää. Vai liekö oli vain vieraanvaraisuudesta kyse![]()
koedi muokkasi tätä : 14.07.2010 at 22.10 Syy: miten tää ny näin katkes
Mä oon ainaki kuullu, että Kuopion maastot ottaa omansa... Oli sitten pyöränrungot, henkiset vaikeudet, fyysiset heikkoudet (kerran yhden kuskanneena hospitaaliin...) Mutta Kalakukkokierros lähestyy, josko siihen kanalenkille sitten![]()
- pyörä kulkee, kun sitä polkee -
Nepalin karjapolkuako ajoitte? Se on herkkua.
Toivottavasti veitte vieraan savusaunan lenkille katselemaan kiviä ja juuria. Itse ajelin kaikkiaan 47 km helpoilla poluilla. Vaihtelu virkistää.
Jos helle ei olisi ollut niin raastava niin vieras olisi tottakai viety Puijolle. Siellä kivikkoon ja juurakkoon yhdistyy vielä hillittömät nousutNyt ajettiin Kuopion parhaita tasamaan polkuja. Mikäli siis tykkää teknisistä poluista kuten valtaosa meidän kieroontuneesta porukasta
![]()
Joo karjapolkua (vai mikä se oli ja minne se nyt meni) ajettiin ylös.
Tarkoitatko Fob Savusaunanlenkillä rauhalahteen menevää pätkää vai jotain neulamäen polkua?
Pahoittelut vieraalle, ettei viety Puijolle ajamaan, mutta ensikerralla sitten. Puijollahan on muuten samanlaeset polut ku muuallaki, mutta ne on 15% nousulla tai laskulla. Tervetuloa uudestaan!
Neulamäen karjapolulla tarkoitan Tervaruukin läheltä alkavaa polkua joka päättyy Neulamäen mastolle. Juuria ei oikeastaan ole. mutta kiviä siitäkin edestä. Onneksi mäki ei ole kovin jyrkkä. Mukavaa riittää molempiin suuntiin.
Savusaunan lenkki on Hotelli Rauhalahden takana Katiskanniemen rantapolku. Täällä on onneksi kivien lisäksi myös juuria, pitkospuita ja portaat. Niemi kannattaa mielestäni kiertää myötäpäivään.
mittee sinä sielllä satteessa.Tuu Kuopijjoon, tiällä paestaa taevaan tääveltä.
Jahans... Se ois taas lähettävä lämmittelylenkille, että kerkee klo18 monttuun yhteislenkille![]()
Tattista vain kanssapyöräilijöille jotka näyttivät hieman urbaania maastoa. Polut oli petollisia kuin savolaiset naiset ja vauhti aevan hirvittävä mut hengissä sitä selvittiin!
Kirjanmerkit